Jump to content

2015 VW Golf VII GTI - Limestone Grey


toni

Postare recomandată

Tanar cu spiritul :)

1984 cmc, 32 ani, B0, aia iese... La Seat am platit ~750 Lei anul asta, B8, 1781 cmc. Daca mut clasa de bonus la Golf ajunge la ~950 Lei.

Link către comentariu

Am vazut ca aia de la Citi insurance sunt cei mai ieftini. Ori sunt EuroIns reloaded? :)) 

Link către comentariu

Depinde, la mine am Asirom @ 1280 / an si City @ 2160 / an. Aceeasi cilindree, 30 ani, B0, fara incidente pe RCA.

Scuze de offtopic.

Modificat de anorganix
Link către comentariu
  • 1 month later...

Pai sa va zic ce-am mai facut... in ordine cronologica

Mi-am luat tavita de portbagaj de la Rimi

random_2.jpg

Husa pentru cheie pentru ca era cam zgariata

random_1.jpg

M-am apucat sa polishez jantele pentru ceva luciu in plus si sa le protejez

GTI_02.jpg

Si pentru ca le-am gasit aproape sudate de butuci, am curatat rugina de pe ei si am dat cu niste vaselina inainte de montare

GTI_03.jpg

Si ultima gaselnita, am pus folie de faruri (Llumar)

GTI_04.jpg

GTI_05.jpg

 

 

 

Link către comentariu

Cat te-a costat folia si unde ai facut operatiunea (sau ai facut singur)? Sunt interesat si eu pentru Alltrack cand o fi...desi nu sunt foarte decis inca.. 

Link către comentariu

Folia pentru faruri a costat 200 Lei, la Detail Protekt. Este Llumar si are 200um grosime si o claritate de invidiat :)

Link către comentariu

In primul rand , frumoasa jucaria :=)

2nd: si eu am Llumar pe faruri, si pot spune ca au iesit la fel si dupa iarna - inclusiv cele de ceata, ori pietricele au sarit, s-au observat pe bara+ "aripioare"

3rd: am aceasi husa de plastic la cheie, de pe aliexpress am achizitionato eu, si dupa mai bine de un an, culmea, inca se comporta bine ^^

In schimb, sunt interesat de curatarea jantelor + "solutia" completa pentru butuci, daca poti detalia desigur, mersi anticipat ;)

 

Link către comentariu

din ce vad in poza, jantele stau sub un strat de opticoat?

pe butuci, vaselina la imbinarea cu janta, sa previna blocarea

Link către comentariu

Arata extrem de bine, folia a fost taiata pe faruri la margini?Stiu ca teoretic sunt 3 variante :

1. se taie la dimensiune pe far

2. se face sablon pe far si pe urma se taie pe masa

3. vin pretaiate pt modelul specific de masina

Daca se zgarie si trebuie inlocuita trebuie polish pentru a aplica una noua?

Tavita din aia am si eu dar nu are buza aia dinspre bancheta, pentru ce e, nu te incomodeaza la utilizarea usitei din cotiera?

 

Modificat de TDR
Link către comentariu

A iesit bine de tot folia aia, cred ca ma duc si eu la ei cu ambele masini. Cum au taiat folia? Imi sta pe creier sa puna cutterul pe far...Au avut grija?

Link către comentariu

usa din cotiera (acces ski) nu se deschide spre interior?

Link către comentariu

Si eu am si am avut folii pe far. Cel mai sanatos este sa iti faca sablonul de la far pe hartie/carton si apoi taie ei folia la dimensiunea dorita. Am dat jos de pe un far folia si s-a dezlipit fara a lasa reziduri. Nu trebuie polishat, e suficient sa speli farul si se poate pune alta folie :)

Link către comentariu
7 hours ago, ToniM said:

In primul rand , frumoasa jucaria :=)

2nd: si eu am Llumar pe faruri, si pot spune ca au iesit la fel si dupa iarna - inclusiv cele de ceata, ori pietricele au sarit, s-au observat pe bara+ "aripioare"

3rd: am aceasi husa de plastic la cheie, de pe aliexpress am achizitionato eu, si dupa mai bine de un an, culmea, inca se comporta bine ^^

In schimb, sunt interesat de curatarea jantelor + "solutia" completa pentru butuci, daca poti detalia desigur, mersi anticipat ;)

 

Am luat niste bucati de folie sa pun si pe proiectoare, sa vad ce iese. La GTI7 sunt din 3 bucati mici si ascunse bine de fantele din bara. Cam chin sa pui ceva pe ele, dar o sa incerc.

Husa eu am luat-o de ebay si deocamdata rezista bine.

Pentru jante: le-am curatat cu solutie Koch Chemie Felgenblitz, intalturat bitum cu 1Z Acrysol, decontaminat cu argila pentru ce a mai ramas si apoi un polish de finish. Pentru protectia eu am dat cu Opti-Coat 2.0, dar se poate folosi orice sealant de lunga durata, Optimum Gloss-Coat, Gyeon, Cquartz etc.

Pe butuci intai am curatat rugina cu o perie de sarma si am aplicat niste vaselina ceramica. Merge orice vaselina rezistenta la temperaturi mai mari, recomandat este cu cupru, ceramica sau siliconica.

5 hours ago, TDR said:

Arata extrem de bine, folia a fost taiata pe faruri la margini?Stiu ca teoretic sunt 3 variante :

1. se taie la dimensiune pe far

2. se face sablon pe far si pe urma se taie pe masa

3. vin pretaiate pt modelul specific de masina

Daca se zgarie si trebuie inlocuita trebuie polish pentru a aplica una noua?

Tavita din aia am si eu dar nu are buza aia dinspre bancheta, pentru ce e, nu te incomodeaza la utilizarea usitei din cotiera?

 

 

5 hours ago, Ioana said:

A iesit bine de tot folia aia, cred ca ma duc si eu la ei cu ambele masini. Cum au taiat folia? Imi sta pe creier sa puna cutterul pe far...Au avut grija?

Folia a fost taiata pe far. Cu sablon nu stiu daca iese asa bine. Suna frumos in teorie, dar sa faci sablon pe o suprafata curbata mi se pare greu. Nu zic ca nu se poate, dar mi se pare mult mai complicat. Pentru inlocuirea foliei nu este nevoie de polish, doar se da jos si se inlatura toate reziduurile adezivului, apoi se poate lipi alta.

Tavita eu am luat-o pentru pozitia inferioara a blatului de portbagaj iar buza se muleaza perfect pe inclinarea blatului cand sta in pozitia asta.

Ar incomoda doar daca as ridica panoul pe pozitia superioara, tavita se poate folosi si asa, dar nu se mai muleaza pe tot conturul portbagajul si cam aluneca.

Link către comentariu

toni, demonteaza grilele de pe proiectoarele de ceata si vei descoperi ca este dintr-o singura bucata, nu 3 bucati distincte. Astfel vei putea aplica folia mai usor. Vezi poza de mai jos

image.jpeg

Link către comentariu

Din ce am citit, grilele se dau jos doar daca dai jos si bara. Tu stii alta metoda?

Link către comentariu

toni, fa te rog o comparatie intre 2.0T si 1.8T..la reprize, consum, plaja de turatie..tot ce ai simtit.. elasticitate...

exceptie facand sasiul si interiorul, avand 2 generatii diferenta, ce diferente ar mai fi intre maisni? 

Link către comentariu

Am scris ceva in primul post :)

Motorul nu se poate compara. 2.0T trage foarte bine in orice treapta, peste 2000rpm cuplul este foarte mare si rupe usor aderenta. Ce nu-mi place este etajarea cutiei, mai ales treapta a doua. Prin oras, cu a doua, la 20-30km/h este moarta, are turatia de ralanti.
Insa inteleg logica, pentru ca altfel ar scartai cauciucurile la orice plecare mai in forta.
La 1.8T (ala vechi, 20V) cuplul este mult mai mic si i-au facut treptele foarte scurte, lucru care ajuta elasticitatea prin oras.

In afara orasului n-am vazut nici un dezavantaj la 2.0T.

Consumul este o usoara dezamagire pentru mine. A scazut cu 1L/100km fata de 1.8T si ma asteptam ca treptele astea lungi sa ajute mai mult.

Sasiul insa este o surpriza placuta. Nu ma asteptam sa fie diferente majore, dar masina se comporta total diferit. Leon-ul era clar subvirator, pe cand Golf-ul tinde spre neutru. Chiar si cu tot cuplul pe care il are nu mi-a dat impresia de torque-steer pana acum. Mie mi se pare ca repartizarea greutatii este mai bine gandita. Masina nu-ti mai da senzatia ca are toata greutatea pe puntea fata.

Am mai observat ca se aude mult mai tare din interior catre exterior. Cu radioul la volum normal si usile inchise se aude in afara masinii. La Leon, puteam sa dau destul de tare si nu se auzea nimic. Este posibil ca pietonii sa auda tot ce vorbesti la telefon, daca folosesti bluetooth-ul :)
Paradoxal, masina este foarte bine antifonata, nu auzi nimic de afara.

Restul diferentelor sunt in general gadget-uri.

Link către comentariu

super :) uitasem de mini reveiw pe pagina 1.

faza cu BT am observat-o si eu zilele trecute la mk7 1.2tsi. am coborat din masina si se auzea muzica destul de tare..  si la unul 2.0TDI. avea cineva geamul intre-deschis si vorbea pe speaker..si pieton fiind auzeam cam tot :)) 

Link către comentariu
1 hour ago, toni said:

Prin oras, cu a doua, la 20-30km/h este moarta, are turatia de ralanti.

La 20 km/h are 1000-1100 rpm si intr-adevar nu prea ai pedala. La 25 km/h e ok-ish, iar la 30 km/h esti deja in cuplul maxim, mie mi se pare ok a 2-a la 30 km/h.

Ce consum ai prin B?

Link către comentariu

@cris.g: Obtin destul de constant 13.5L/100km. Viteza medie in jur de 20km/h.

Link către comentariu

Ma asteptam ca inovatiile VW sa imbunatateasca mai mult acest aspect in 20 ani.
Cand declari consum de 7.5 si obtii 13.5 parca ceva nu da bine.
Leon-ul avea declarat 11.8 in oras si obtineam in jur de 14.5-15, macar erau mai cinstiti in trecut.
Ma rog... nu este un aspect important la cati km fac pe an, dar speram sa nu fie doar marketing in spatele acestor inovatii.

In alta ordine de idei, am pus folie si pe proiectoare. N-a iesit foarte rau, sa vedem cat tine, avand in vedere aplicarea in regie proprie :)

Llumar_fog_2.jpg

Link către comentariu

Sunt mulți factori la mijloc. Eu am clar consum mai mic cu benzină inclusiv de la unguri (OMV 100) cu vreo 2l. Mai sunt și alți de luat în calcul.

 

Oricum foarte frumoasă mașina.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!