Jump to content

2015 VW Golf VII GTI - Limestone Grey


toni

Postare recomandată

  • Administrator
10 hours ago, stamir said:

 Nu ai mai bagat de ceva timp impresii. Cum a fost iarna asta pe zapada? Cu 225 latime? Am fost foarte aproape sa merg pe 225 cu janta de 7.5 dar am zis sa respect recomandarile, in caz de casco, garantie etc.

In Autobild de acum doua numere a fost un test facut de catre echipa din Germania. Uimitor pe un golf cu 195/65/15 - 205/55/16 - 225/45/17 si 225/40/18 castigator la testul de iarna a fost 17" . Si toate patru anvelopele erau acelasi marca-model. 

Link către comentariu

O sa recitesc si eu maine testul, dar tin minte urmatoarea concluzie. Anvelopa preferata a editorilor a fost pe 17 dar castigator in teste a iesit 18". Sper sa nu gresesc :-)

Link către comentariu
4 hours ago, voinea said:

In Autobild de acum doua numere a fost un test facut de catre echipa din Germania. Uimitor pe un golf cu 195/65/15 - 205/55/16 - 225/45/17 si 225/40/18 castigator la testul de iarna a fost 17" . Si toate patru anvelopele erau acelasi marca-model. 

Cred ca ai dreptate, exista o problema in recomandarile oficiale VW de iarna pt GTi PP. Se recomanda 225/40R18 dar sint excluse 225/45R17. 

Latimea e aceeasi doar aspectul difera

Link către comentariu

Eu am Nokian WR A3 225/45/17 pe GTI PP si confirm ca este o varianta de dimensiune foarte potrivita. Inainte, pe G5 GTI, aveam 205/55/16 si pot sa spun ca performantele iarna erau net inferioare, fata de cele de acum. Ruliu, aderenta, franare, tractiune; la PP insa ajuta foarte mult si "LSD"-ul, mai ales la plecari din rampa

Link către comentariu
On 2/3/2017 at 5:32 PM, ShadoWzZ said:

toni , se spune ca arcurile de coborare progresive ar creste confortul masinii pe langa faptul ca o coboara. Sunt curios ce pareri ai si tu dupa de montezi asa ceva.

Parerile sunt destul de impartite legat de arcuri progresive vs liniare. Eu vreau Eibach, care sunt recunoscute pentru confort si care sunt liniare. Pare ca (in ultima vreme) arcurile progresive sunt folosite pentru drop-uri mai mari de 30mmm.

Pana acum n-am auzit pe nimeni sa se planga de Eibach ca nu ar fi confortabile. Majoritate spun ca nu s-a schimbat cu nimic modul in care masina trece peste denivelari. Ramane de vazut :)

Link către comentariu
  • 1 month later...

Aproape 3 săptămâni masina a zăcut in parcare iar acum așteaptă revizie, vinieta, RCA și inainte de toate o bine meritată spălare, fiind plina de praf.

 

49750C7C-9E14-45D6-AFD6-4D6B80AF07D6.jpg

Inainte de a pleca in concediu am pus stickerele rosii de la badgeskins pe emblemele GTI. Probabil o să ziceți ca e tiganie si ca e la fel ca si cum ai pune sigle de M pe 320d, dar îmi place mai mult cum arată cu ele rosii pe culoarea asta. La fel cum pe rosii+PP le-aș face negre :)

Am trecut la rotile de vara, facand si rotația față/spate a jantelor si cauciucurilor.

3883F919-7AF9-4761-A0BE-CA8460985812.jpg

BC65E621-668F-484D-8E93-B7B60FC20C64.jpg

 

 

Modificat de toni
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am rezolvat cu pozele, nu stiu ce-a facut photobucket-ul...

Saptamana asta sper sa ajung pentru schimbul de ulei. Am renuntat la uleiul OEM in favoarea Mobil1 0W40. Filtrul de ulei si busonul raman originale.

IMG_0976.jpg

Link către comentariu

Parerea mea e ca o prinde foarte bine cu emblemele rosii. In alta ordine de idei spune-mi te rog de ce ai renuntat la uleiul Castrol in favoarea lui Mobil 1

Link către comentariu

@Casio 68: la primul schimb am folosit ulei OEM, ce-o fi in el nu stiu, dar nici nu am garantia ca este Castrol.

Am trecut la Mobil intrucat il consider compromisul perfect pentru genul de clima de la noi. Are o vascozitate scazuta la rece si isi pastreaza vascozitatea binisor si la temperaturi mari. Oricum nu tin uleiul mai mult de 10k km in motor, deci nu isi avea rostul un ulei long-life. (mai ales in conditiile in care merg destul de mult in oras iar senzorii au cerut schimbarea la 8.5k acum)

Link către comentariu

Zilele trecute au venit astea:

IMG_0977.jpg

"Astea" fiind distantiere H&R de 12mm/15mm (fata/spate) cu prezoane mai lungi si antifurt.

 

Link către comentariu

Cu distantierele montate...
 

spacers_1.jpg

spacers_2.jpg

Pana acum sunt multumit de alegerea dimensiunilor. Pe spate as zice ca mai mergeau 2-3mm in plus, dar nu se gasesc (15 sau 20mm). Kitul de la ECS cu 15/20mm mi se pare prea mult. Sa vedem ce se intampla dupa ce voi pune si arcuri, daca imi pastrez parerea sau schimb unul dintre kiturile de distantiere :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Zilele trecute m-am ocupate de frane, iar, pentru ca ma scoteau din minti cu scartaitul - ATE Ceramic. La franari usoare sub 10km/h incepeau sa scartaie, iar prin oras faceau la aproape fiecare frana.
Am desfacut etrierul, am curatat glisierele, care erau pline de depuneri intarite, si apoi am dat cu pasta de cupru te toate punctele de contact ale placutei. Nu arata frumos, dar pana acum este liniste. Au fost cateva momente cand s-a mai auzit ceva dar mult redus. Sa speram ca tine smecheria.

IMG_1040.jpg

Iar aseara am comandat arcurile, saptamana viitoare ar trebui sa ajunga - Eibach ProKit, -25-30mm pe fata si -15-20mm pe spate, conform catalogului.

IMG_1046.png

Link către comentariu

pasta de cupru pe placute dar la glisiere vaselina siliconica, da?

Link către comentariu

Ma refeream la glisierele pentru placute, de pe port-etrier; la glisierele etrierului pe portetrier nu am umblat.

Link către comentariu

arata bine dar ce  sunt dungile alea de pe portiera spate, zgarieturi sau vreun reflex? sper sa fie varianta a doua...

Link către comentariu

Sunt reflexii, se vede destul de clar din cum lucesc

 

Link către comentariu

Confortul a scazut, cum era de asteptat. Nu e dramatic dar se simte mai rigida si mai zgomotoasa peste denivelari.
Inca nu am iesit pe un drum national, dar ma astept ca acolo diferenta sa fie foarte mica. In oras insa, se simte din plin.
Pe de alta parte imbunatatirea de aspect este ce trebuia sa fie de la inceput.

Cred ca ar merge foarte bine distantiere de 20mm pe spate - daca are cineva de imprumut pentru un test da-ti-mi un semn.

Coborare obtinuta este de 10mm pe spate si 15mm pe fata.

IMG_1139.jpg

IMG_1138.jpg

IMG_1141.jpg

 

Link către comentariu

@toni: foarte misto o prind cadrele astea cu iz "industrial" :coolpics:

Mai ales primele 2 poze.

Arata foarte bine coborata.

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!