Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Sa dea aer cald in habitaclu e o problema, insa cu incalzitul motorul e si mai prost. Dureaza si 15-20minute pana sa ajunga acul in zona de 80. Asta in conditiile in care s-a mers totusi, nu stat in aglomeratie. Ba mai mult daca se porneste climatronicul, incalzirea e si mai greoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar saptamana asta ma uitam dupa o rezistenta electrica PTC. Eu ajung la serviciu ( ~ 15 minute ) si abia se ridica acul la 90, in conditiile in care merg destul de alert.

Sunt doua tipuri, 1K0 963 235 E  care are electronica integrata pentru controlul rezistentei si 1K0 963 235 F care are 3 circuite separate de rezistente alimentate prin intermediul unor relee.

Cel din tutorialul de mai sus este 1K0 963 235 E, care este si mai scump, insa se instaleaza mai usor, fiind nevoie doar de alimentare si conectarea la CAN Gateway.  Daca reusesc sa cumpar si sa montez unul din ele am sa prezint in detaliu.

Modificat de lucianm86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ziceam: acum am 2.0TDI si atat motorul se incalzeste mai repede, cat si incalzira vine mult-mult mai repede datorita acestui PTC heating. La 1.4TSI CAXA era bataie de joc in stil profesionist, nu tu PTC nu tu incalzire motor normal...in orase relativ mari ca si Clujul puteai sa umbli din A in B fara sa primesti boare de caldura. Daca nu aveam incalzire scaune...aveam un frigider de 15 000 euro iarna motorizata pe 4 roti. Daca se incalzea...nu mai era problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar daca nu aveai ptc care se incalzea mai greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil nici dieselul nu ar sta bine. Dar asta vreau sa spun, daca cei de la VW stiau ce si cum cu aceasta motorizare, de ce nu au bagat o piesa de cateva sute de euro care oricum se putea scoate din vanzarea masinii, ca aceste motorizari oricum s-au pus pe masini din alta categorie decat loganul? Ca nu sta mai bine nici dieselul fara PTC...DA, dar in diesel au bagat si in acestea nu. Fosta masina a fost singura pana acum care la incalzire dupa pornire, de la mine a primit chiar si cand era noua  nota1!!! Nu pot sa imi inchipui ce fac rusii cu aceste masini...

In rest VW a recunoscut indirect si la acesta chestie ca au gresit, (nu numai la distributie) reproiectand absolut motorul. 

Noua generatie 1.4TSI 150CP este in familie si se incalzeste foarte repede. Ce au facut nu prea stiu, dar functinoneaza si asta conteaza pentru userul final care totusi da ceva banisori... Deci stiau (si) de problema incalzirii ...

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

StratoneMarius

Motorul meu 1.4tsi BLG se incalzeste foarte repede, nu cred sa dureze mai mult de 5 minute.Probabil e ceva si cu termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit despre motorizare, nu are. Insa lichidul de racire are alta trasa, nu imi amintesc precis acum procedeul. In viata reala dupa circa 1km deja simti o boare de caldura si 3 da caldura cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit descrierea noului motor TSI dar nu stiu cum sa uplodez aici, are 4,3MB...il am in limba engleza format PDF...

1_4_TSI_2.jpg

1_4_TSI.jpg

Cred ca am gasit si raspunsul...

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e 1.4 de generatia a doua ? Nu mai crapa, or fi schimbat aliajul blocului etc ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...generatia a doua. Inca nu as dori sa cobesc, dar totusi in 2 ani jumate de cand este pe piata putine au fost problemele cu ele, nu prea se plange lumea de ele... stiu ca si aici pe forum este cineva cu un O3 cu motorizare identica trecut de 70 000 km fara nici o problema. 

Legat de ACT insa este prea devreme sa spunem ceva (motorizarea cu decuplarea cilindrilor ) care s-a vandut si pana acum dar in numar mic si care se vinde din 2015 iunie in numar mai mare(pe leon de exemplu doar cu ACT versiunea de 150CP)De fapt cred ca tine si de trecerea pe EU6 de pe 5...

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa stie si altii, am incercat la Al Bundy astazi sa montez PTC, piesa nu incape in locul dedicat ca la diesel, nu intra decat jumatate, are un perete care nu se poate accesa decat daca dai tot bordul jos..,

 

Am renuntat la retrofit.., o sa pun piesa, cablajele, sigurante,mufe la vanzare..

 

Posibil la Golf 6 sa fie loc, trebuie verificat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o sapt de frig am pornit ieri la -2 gr fara probeme, azi i am dat cheie la -6 zici ca mergea in trei pistoane...avea un zgomot aiurea...turatia crestea scadea..Asa ca l am oprit. Dupa cateva sec l am pornit din nou si a fost in regula...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o intrebare: la 1.4 TSI 150 CP pe un Tiguan am schimbat distributia la 95k km.

Evident, nu s-a mai auzit zgomotul la pornire.

Dupa ce am rulat 2500 km, a sarit fulia in timp ce rulam pe strada. S-au indoit supapele. le-am schimbat.

 

Dupa aceea, am sesizat urmatoarea situatie: relantiul nu mai e perfect, are uneori mici vibratii.

Iar la acceleratii mai puternice de la turatii mici mi se pare ca nu mai trage la fel ca inainte. Are un fel de turbo-lag, si trebuie sa tin motorul mai turat ca sa fie vioaie masina.

 

I-am facut o diagnoza si nu imi da niciun cod de eroare.

 

Cineva mi-a zis ca supapele noi nu se potrivesc perfect cu lagarele lor.

 

S-a mai intalnit cineva cu situatia asta?

 

ce pot sa-i fac?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat alte piese, in comun avem doar distribuția. Si la mine are la mine are lag când accelerez la turația joasa. In rest ok

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te la service-ul care ti-a reparat masina si ii obligi sa o faca. Ai garantie la lucrare atata timp cat ai factura. 

 

Nu e treaba ta greseala lor. Nu iti fac masina ? Ii dai in judecata sau te duci la protectia consumatorului.  Un benzinar cu bujii bine reglate, motor fara probleme si benzina buna nu are voie sa aiba trepidatii.

Eu la 1.4 tfsi CAXC de 125 cp n-am gram de trepidatii. Cand e pornit motorul doar daca dau scanul de la sofer la maxim pe spate cand ii fac diagnoza se simt foarte fin trepidatiile dar asta cu motor rece. 

 

Si eu trag acum de lucrarea de doi bani a unui dorel in ceea ce priveste pregatirea pentru vopsire a unui element de pe vechea masina. Dar daca a trecut timpul si baietii de la service sunt neseriosi n-am ce face. Asa ca nu mai astepta du-te la ei si ii fortezi sa iti faca masina. Nu ii lua cu vorbe frumoase ca te iau de .... si dupa te joaca pe degete. 

 

Nu mai zic de faptul ca la Targu Mures fostul proprietar a schimbat distribtuia inainte de revanzare. Distrbutie OEM cu cod cu probleme schimbata cu distributie cu acelasi cod OEM cu probleme. Am facturile. 

La mine a fost schimbata distributia la 55k km si asta pentru ca incepuse sa faca sunetele tipice oricum nu de speriat ci foarte finut. Dar omul mi-a zis clar ca a obtinut reducere la piese si nu a vrut sa aiba probleme cu un viitor client. O mai fi pus 200 euro el la masina in plus, eu am negociat de am dat in jos si aia e :)

Cert e la mine se aude foarte finut distributia la rece la prima pornire. In rest urmatoarele porniri sunt lipsite de sunete. 

Modificat de Kspic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Multumesc pentru sugestie!

Am fost inapoi la service, i-am schimbat chiar bujiile, ca ma gandeam ca de la asta e.

Dar omul nu stie ce sa-i faca, pentru ca nu da nicio eroare.

Daca o desface iar, unde sa se uite?

Ma gandeam poate a mai avut cineva problema asta si stie de la ce e, ca sa o rezolv si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se desface un motor se face in mod normal rectificare de chiulasa. Asta e pe cote de corectie. In cazul celor cu distributie rupta se ajunge la alta chiulasa. Scaunele de la supape la fel pot fi o problema in cazul tau. Sunt mai multe reparatii care pot fi necesare dar sincer nu imi mai aduc aminte o parte din ele pentru ca mecanicul mi-a povestit un caz asemanator acum multa vreme.

cand umbla in motor niste dorei si se cam alege praful .... Mai departe incep aventurile. Ia legatura cu colegii de club din Iasi si vezi daca au un mecanic tatic in motoarele de vag si cere-i sfatul. Marea parte de aici suntem pasionati iar informatiile de care ai tu nevoie trebuie sa vina de la un nivel mai inalt.

Mult noroc si .... Sa speram ca pe viitor o sa auzim de bine.

Eu mereu am avut prostul obicei de a arunca niste bani pe geam la reparatii de genul. Mereu am omenit mecanicul asta ca treaba sa fie buna. Sa aiba omul o.... Motivatie sa faca treaba buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Urmeaza in cateva zile sa imi achizitionez un Golf 6, HL, 1.4 TSI,122 cai, pret in jur de 8000 euro, masina de prim proprietar, cumparata din tara, ce parere aveti merita, ma refer strict ca motorizare, masina o voi folosi predominant in Bucuresti. Cam ce consum are, intern, desi nu este asta o grija. Orice detaliu legat de acest model cu motorizarea respectiva este binevenit.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fa ti timp si citeste 107 pagini...e cel mai bun sfat. Nu stiu cum am reusit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toate motoarele tsi sunt proaste, cel de 2.0 pe curea e foarte ok.

Nu cred ca exista motor 2.0 TSI pe curea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are si afla daca a fost schimbat distributia la masina? La motorizarea asta rezista SAFE cam 100 000 km si daca vrei sa faci treaba ca la carte atunci te va costa peste 2000 lei schimbul.... Daca nu a fost schimbat si are 100K km+,  esti pe norocul tau... Mai poate sa aiba probleme la Wastegate(putere care vine in mici valuri intre 1500-3000 rpm daca apesi mai tare acceleratia)... piesa la fel de scumpa(2400 lei)... in rest motor destul de fiabil din gama TSI de 1.4 distributie pe lant....adica generatia 1. Trebuie sa stii insa ca se incalzeste extrem de greu iarna si daca o sa ai drumuri scurte in oras, fara incalzire scaune o sa ai un frigider marca VW in primii 5-6 km dupa ce ai plecat de acasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns!

Distributia a fost schimbata, este trecuta in cartea service, omul spune ca a schimbat distributia nu din cauza lantului ci, o anume patina ce era problema. Masina are 91000 km, carte service, cumparata din reprezentanta tara. Nu prea am inteles problema la westgate, cum se simt acele pierderi de putere, in mers, stationar, are vrun sunet ciudat se manifesta si acustic?

Asa greu se incalzeste, parca si fosta masina, o astra h pe motorina se incalzeste mai repede!

Ciudata treaba asta cu incalzirea, mai ales la motor pe benzina.

In rest motorul face fata cu brio la greutatea masinii, face reprize decente?

Mai astept si alte pareri ale utilizatorilor!

O zi frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!