Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

E ambreiajul electric de pe pompa de apa, care actioneaza compresorul. Nu are turbina treaba in ecuatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica mai bine zis un fel de comutator ?  Cupleaza/decupleaza compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un ambreiaj magnetic nu un comutator.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vesti bune, a ajuns piesa de aseara si m au sunat sa merg sa iau masina ca este totul in regula :) .  Ambreiajul este exact acelasi din poza care am postat o . Acum am alta intrebare.. Se face cumva vreo conexiune din soft intre cele 2 ambreiaje? Daca am schimbat pe cel magnetic se face vreo rescriere pt a reconecta cele 2? 

4 hours ago, Luciosu said:

Am gasit ceva cu "Magnetic clutch" :

 

Magnetic clutch for supercharger N421

 

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf

Da, asta este , dar este doar la dsg si intra doar dupa 3k rotatii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti gresit informat, colegul.

 

Nu e doar la DSG, e la TSI turbo+compresor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam :) multumesc pt informatie

Si cred ca este doar la cel de 160 cai? Cel 1,4 tsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am o Jetta, 2012 cu motor 1,4 TSI, 122 CP cod CAXA. As vrea sa montez pe ea asa ceva:

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=57s-9500

Din pacate, am observat ca racordul de intrare a aerului in filtru nu se potriveste. K&N recomanda folosirea unui racord flexibil, pe care nu am reusit inca sa-l gasesc pe la noi. A mai incercat cineva sa monteze asa ceva? Ma puteti ajuta cu un sfat? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Alex vnt said:

Nu stiam :) multumesc pt informatie

Si cred ca este doar la cel de 160 cai? Cel 1,4 tsi

Pe golful 6 da, pe 5 era si pe cel de 140 si cel de 170.

Motorasul de 1.4 dublu supraalimentat are un ambreiaj magnetic ca sa cupleze/decupleze compresorul adica sa ii transmita mai departe sau nu rotatia pompei de apa.

 

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut colegi , poate sunt un pic off-topic insa am si eu nevoie de un mic serviciu. Un prieten doreste sa achizitioneze un Passat b7 1,4 TSI 122cp , inca nu are o anumita masina fixata dar doreste aceasta configuratie. Motorizarea fiind mai putin raspandita nu a gasit pe cineva care poate sa il insoteasca si sa isi dea o parere veridica despre starea masinii ,in special a motorului . Respectivul lucreaza in Bucuresti deci cauta o masina in Bucuresti. Daca este vreun coleg din Bucuresti, cu experienta in motoarele TSI  si doreste sa ma ajute (contra cost desigur) astept un semn , eventual un mesaj privat (nu imi amintesc tot timpul sa verific si aceasta sectiune). Va multumesc frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca n-am avut stare, si de ce sa ma multumesc cu bine cand se poate si mai bine, am confectionat si montat conform instructiunilor: https://www.drive2.ru/l/4684552/

Rezultatul e foarte bun.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai concret ce face acea saiba? Si la ce te referi la rezultat? N-o fi ca saiba de la 1,2 tsi, sau ma rog, pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teo21 

Fugi tare de 1.4 tsi ,au probleme grave la distributie cauzate de piesele de slaba calitate facute in china .

Distributie dupa 1 an de la inlocuire,piese OE

image.jpg

image.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie unde s-a inlocuit. Eu nu am avut niciun fel de problema si mai sunt o gramada fara probleme. Motorul daca e servisat cum trebuie e ok. Isteria asta nu e buna.

In poza e motorul de 1.4 160 care are alte belele, nu distributia e marea lui problema.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

Fiecare motor are bubele lui. Eu am 1.4 tsi si este un motor ok. In afara de distributie schimbara preventiv nu am avut probleme. Dar prefer un motor pe benzina chiar daca este de ascutitoare ok decat 2.0 cr care sa i schimbi sistemul de injectie total.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Ego

Distributia a fost inlocuita la un service mare cu mecanici.....dar nu conteaza asta deoarece nu se pot pune piesele pe dos.

Ce problema mai grava poate avea motorul  decat sa sara lantul odata la 60 mii km si apoi la 80 mii ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si indiferent de ulei sau intretinere lantul ala nu avea voie sa se intinda in acel hal dupa 1 an (mai putin de 20 mii km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

34 minutes ago, EEXCALADE said:

The_Ego

Distributia a fost inlocuita la un service mare cu mecanici.....dar nu conteaza asta deoarece nu se pot pune piesele pe dos.

Ce problema mai grava poate avea motorul  decat sa sara lantul odata la 60 mii km si apoi la 80 mii ?

 

In general nu imi plac chestiile de genul Flame(sa fie zis de la inceput) Punctual:

Un service mare nu inseamna ca stiu ce fac, poti avea surpriza sa ai fosti angajati Kfc

Piesele se pot pune intr-adevar intr-o singura pozitie, strangerea lor este cu totul alta poveste.

Motorul nu a avut nimic, dar o poza face cat 1000 de cuvinte si a ta face exact asta. Daca lantul era asa de intins precum il arati tu in poza aia...intinzatorul de ce nu este intins (are un arc in interior, chiar daca nu ai presiune de ulei, el tot ramane intins)?

Raspunsul am sa ti-l dau aici: rola ta, cu filet pe stanga, cea fabricata in china, nu a fost stransa cum trebuie. Fa o vizita la service si vezi daca au cheia speciala cu care trebuie sa o intinda, nu coada de ciocan pe care o folosesc.

Toti avem tendinta sa blamam piesele si motoarele si problemele si etc, mai putin mecanicii de mana a 3-a care nu stiu ce fac. PS: comparatorul este folosit doar daca umbil la pozitia vibrochenului, prezentarea lui in poza este irelevanta. Daca ma uit bine la poza, observ ca sunt 2 urme distincte pe garnitura capacului de motor, semn ca nu a fost inlocuit la schimbarea, punerea la punct a distributiei, iar asta spune si mai multe.

9 hours ago, fixpixu said:

Pentru ca n-am avut stare, si de ce sa ma multumesc cu bine cand se poate si mai bine, am confectionat si montat conform instructiunilor: https://www.drive2.ru/l/4684552/

Rezultatul e foarte bun.

Fixpixu, chiar si cu googletranslate nu imi dau seama exact cum trebuie sa vina opritorul, ne poti ajuta cu niste poze/instructiuni?:)

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit ceasul comparator pentru a repozitiona distributia sarita. Se poate altfel ???

Rolele sunt stanse . Dar si daca erau desfacute tot nu justifica intinderea lantului si fsptul ca a sarit de la punct . 

Lucrarea a fost facuta jalnic dar nici asta nu justifica intinderea lantului .

Intinzatorul fara presiune de ulei...e fix arc de pix. 

Singura concluzie trasa e ca piesele OE facute de Morse Tec sunt de calitate inferioara . Dupa cum se vede pe pinion W china .

Montez totul nou,OE  si vedem cat  o tine . 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aproximativ 49000km, am primul misfire stocat ca eroare: https://goo.gl/LBMrWX S-a intamplat cu motorul cald, dupa ce am oprit in parcare. Joi am programare in service, sper sa nu se stearga eroarea intre timp. Am facut o diagnoza la un prieten si a gasit P0300 Random Misfire Code, pe cilindrul 4. (se simtea ca merge in 3 pistoane)

Si-a revenit singura dupa vreo 15 sec, fara sa repornesc, si de acum ~10 zile cand s-a intamplat, nu a mai aparut problema. Din ce am vazut sunt mai multe cauze, de la bujii, la bobine, fise..

A mai avut cineva experienta cu reprezentanta in timp ce masina era in garantie cu eroare asta? Ma astept sa spuna ca a fost ceva "izolat", totul ok ...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, EEXCALADE said:

Am folosit ceasul comparator pentru a repozitiona distributia sarita. Se poate altfel ???

Rolele sunt stanse . Dar si daca erau desfacute tot nu justifica intinderea lantului si fsptul ca a sarit de la punct . 

Lucrarea a fost facuta jalnic dar nici asta nu justifica intinderea lantului .

Intinzatorul fara presiune de ulei...e fix arc de pix. 

Singura concluzie trasa e ca piesele OE facute de Morse Tec sunt de calitate inferioara . Dupa cum se vede pe pinion W china .

Montez totul nou,OE  si vedem cat  o tine . 

 

Distributia se pune la punct cu cala comparatoare si cu vibrochenul blocat cu surubul din kit. Cauta pe forum mai in urma, am pus eu procedura ca la carte. Comparatorul este pentru alinierea vibrochenului, in cazul in care ai schimbat si rola de acolo.

Ai poze, puse tot de mine cu capacul desfacut, unde vezi intinzatorul, dupa ce tot uleiul a fost scos din motor, si nu, arcul nu este arc de pix, iti face gaura in perete cand scoti cuiul de blocaj. Documenteaza-te un pic in paginile anterioare si continuam dupa discutia, daca mai gasesti rost.

LE: cum sa nu afecteze daca o rola nu este intinsa? Cumva nu iti raman supapele in urma? E principiu mecanic, logic, rola nu roteste ce trebuie sa roteasca...

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, EEXCALADE said:

Offtopic . Lucrez doar dupa elsawin

Si chiar si asa, tot nu ai blocat vibrochenul cu surubul, ai pus distributia dupa comparator. Restul e can-can

 

http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/drive_unit/1.4/90_kw_tsi_engine/engine_cylinder_head_valve_gear/cylinder_head_part_1/removing_and_installing_timing_chain_and_drive_chain_for_oil_pump/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa blochez vibrochenul cand distributia e sarita ??? Am spus ca doar am repozitionat distributia. 

 

PS Motorul in cauza nu e de 90kw

T10340 lipseste din link-ul pus de tine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Bogdan Moraru said:

Fixpixu, chiar si cu googletranslate nu imi dau seama exact cum trebuie sa vina opritorul, ne poti ajuta cu niste poze/instructiuni?:)

Nu am facut poze in timp ce lucram. 

Ca si idee bucata asta de metal limiteaza miscarea laterala (inspre motor) a tijei actuatorului. Miscarea asta laterala are ca rezultat agatarea clapetei - sau chiar blocare - cand clapeta ajunge la capat (in pozitia deschis). Din cauza asta timpul de inchidere a clapetei este mai mare.

Poze extra care ar trebui sa ajute sunt si aici: https://www.drive2.ru/l/4626387/ https://www.drive2.ru/l/4937153/

P.S.: Pentru surubul (din cupru) de la galerie  trebuie o tubulara de 15/32 (sistem SAE) - e ceva intre 11 si 12 (metric)

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!