Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

buna ziua !

la 3300 km dupa reparatia majora la motor incep sa apara alte probleme.

daca ma poate ajuta cineva...inca nu am fost la tester cu ea si cred ca nu o sa gasesc numai dupa sarbatori....problema ii ca nu se tureaza mai mult de 3000.daca opresc motorul si il pornesc din nou merge o perioada scurta si revine problema...ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o problema cu vestitele valve N75 si N249.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe net: 

 

VAG Error Code: 004256
EOBD II Error Code: P10A0

Fault Location:
Control Circuit for Intake Air Regulating Flap - Electrical Malfunction

Possible Cause:
Wiring/Connector(s).

Possible Solutions:
Check/Replace all faulty Wiring/Connector(s).
Read Measuring Value Blocks (MVB).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o electrovalva, care deschide fluxul de aer la turbina.

Din ce am citit pe net, pana la 2600 rpm functioneaza compresorul, intre 2600 si 3000 rpm functioneaza si compresor si turbina (in caz de forja) sau doar compresorul (la mers constant), iar de la 3000 rpm intra turbina.

 

Am patit exact la fel ca tine, poti sa mergi cu ea linistit, doar ca e foarte stresant defetul. Te costa vreo 1400 de ron

Modificat de tudy_cnu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pt raspuns!acea electrovalva ii defapt clapeta de pe admisie sau care ii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pe corp turbina ...Dacă nu greșesc n249

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N249 este dv-ul si nu sare de 300 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar eroarea imi indica intake flap mallfunction...deci..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este clapeta de pe traseul de admisie. Bafta cu masina, sper sa rezolvi cat mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si raspuns la intrebarea cuiva daca ti-ai mai lua un motor TSI .....

 

In nici un caz TSI, poate motorul consacrat de 2.0 TDI.

 

Exista cineva care a sarit de 120.000-150.000 km fara probleme la distributie?

 

Eu sunt la a doua interventie pt. distributie.

Modificat de Vlad F Buc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa te bucuri ca nu ai avut probleme mai serioase decat distributia!

credema ca pt motoarele astea distributia ii cea mai mica problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu toate motoarele tsi sunt proaste, cel de 2.0 pe curea e foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici cu noile tsi-uri pe curea nu prea sunt probleme. Dar despre astea mai incolo totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 130k cu caxa si singura interventie a fost cea de la vw cand au fost rechemate pentru lant. De altfel cam de 1 an jumate am si soft la masina. Totul merge ok....singura chestie anormala dar arhicunoscuta care se intampla este pornirea cu missfire-uri la rece cand temperaturile sunt mai mari de cca 15 grade din experienta mea. Desigur...cu o floare nu faci primavara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

110 k km 1.4 tsi blg my2006 soft de un an jumate aprox ...

Am schimbat eu lanțul și întinzătorul când am început sa citesc pe forum :d ..nu aveam nici o problema erori în acest sens .... doar missfire cunoscut ...care după soft aproape au dispărut ..nu țin minte sa fi apărut de maxim 2 ori ..și atunci când am schimbat benzina ...îl consider un motor Bun ..nu e pt racing " și alte liniuțe " ...cu o întreținere corespunzătoare mers decent și tras el când ai nevoie este ok

Modificat de pit90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tsi de pe golf 5 sunt foarte ok, mult mai rezistente decat cele de pe golf 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aurelian.paratu

eu am 1.4 tsi 122 si 120.000 km. in afara de distributie si bujii n am avut nicio problema. Distributia a fost schimbata la 110.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tinut masina pana la 102 000km. 1.4tsi CAXA 2010. Nu am avut nici o problema cu motorul pana atunci. Dar mi se prezicea ceva la wastegate si un schimb de distributie. In schimb a fost un motor bun. Trebuie luat in considerare ca iarna se incalzeste mai greu ca un diesel modern. Drept dovada in familie a mai intrat un tsi la tata dar cel de 150 CP pe curea care fata de cel vechi se incalzeste superrepde ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este. Se incalzeste foarte foarte greu iarna. Am inteles ca e ceva voit dat fiind ca nu are intercooler si vara ar gafai mult...dar ca side effect, cum am spus, iarna trebuie sa bagi lemne pe foc :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de 122 cp 125 cp nu are intercooler de menționat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cax are chargecooler/aftercooler, nu intercooler.

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie iarna imi baga destul de greu caldura (in vreo 10 min), noroc ca am scaunele incalzite, dar ar fi prins bine si un volan incalzit.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am observat ca se incalzeste destul de greu..

 

Era bine daca i puneau PTC ca la diesel.., consuma altceva decat curent PTC-ul ? oare nu se poate un retrofit ?

 

http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=113468

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!