Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Update:  S-au schimbat injectoarele, dar tot nu e ok. A picatsi pompa de inalte. :) se poate ca din cauza pompei sa fi crezut ca de fapt sunt injectoarele si din cauza asta aveau eroare la citirea presiunii in rampa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum naiba sa sara fulia aia, nu a fost strans surubul suficient? Am observat si eu ca nu are nici un fel de pasta de blocaj, se strange si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kspic: nu stiu ca nici n-am mai intrebat. O sa isi asume ei costul pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sărit fulia.

S-au îndoit 12 supape din 16.

Schimbat toate, plus garnitura de chiulasa, semeringuri supape, etc.

Supapele erau pline de cenușă îmbibată cu ulei.

Multă multă calamină.

Acum pare că consumă mai mult decât până acum.

Am să mai văd.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai refacut si curatat motorul, foloseste alt ulei decat cel pe care l-ai folosit pana acum (ceva mai calitativ si implicit mai scump, sau schimba mai des). Bujiile schimba-le la 60 000km, ca sa ai motorul curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm!

 

tot felul de probleme cu "motorul anului" si una mai costisitoare ca alta

cum trece timpul si incep sa faca km incep sa pice motoareale tsi

 

si eu am trecut prin experienta asta neplacuta si costisitoare cu pistoane schimbate si distributie....

 

ma gandesc tot mai mult sa ma scap de ea pana nu se mai strica ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt destule cu probleme(in special cele fabricate prin 2009 cand au facut rabat la calitatea pistoanelor) dar  si multi mecanici slab pregatiti sau masini sh venite din afara cu probleme si clienti naivi.

Oricum este un adevar general valabil ca, cresterea in complexitate scade fiabilitate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina din Romania cu aprox 78000 de km si din pacate este exact cum spune TDR, au facut pus pistoane dintr-un aliaj standard la un motor care are combustie la o temperatura mai mare. Cred ca este o combinatie de pistoane de slaba calitate cu injectoare slabute.

 

PS: am luat masina din service. Am facut vreo 500 de km si parca e ok. singura chestie este un lag la acceleratie in treapta a doua. Ca si cum ti-ar da un ghiont cand intra turbina. Dar tinand cont ca nu am mai mers cu masina asta de vreo 4 luni, poate doar mi se pare mie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial twincharge nu a avut asa probleme. 1.4 TSI 170 de pe G5 a fost un motor destul de solid. Insa a aparut trendul de ieftinire si s-au scumpit unde nu trebuia. Asa au ajuns sa cada pe capete componente importante. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate e asa cum zice EGO.

Am ales motorizarea asta pe baza informatiilor primite de la posesorii de G5 (forum si chiar prieteni).

Mi-am zis ca e o rata de erori asumata si ca n-am cum sa am ghinion.. din pacate am avut.

La 51000 Km in urma unor trepidatii semnificative la ralanti am dus masina la service. S-a constata compresie scazuta pe 3 cilindrii. in ordinea lor (1-4) motorul avea 5.0 ; 10.2 ; 10.2 ; 12. S-a desfacut motorul si s-a constata ca 3 cilindrii aveau oglinda pistonului si blocul morot zgariate, preponderent cilindrul nr 1. S-a decis inlocuirea motorului, long block, operatiune efectuata pe garantie (spre norocul meu). PBV nu stie si chipurile/nu poate determina cauza defectiunii. Masina a fost service-sata la ei cu uleiul recomandat de ei si respectand toate recomandarile de intretinere date de producator. Regimul de utilizare a fost unul chiar prietenos/grijuliu.

Ca si simptome intrerupea la accelerari progresive in jurul turatiei 1400 rpm, se simtea in treptele superioare 4,5,6,7 si consuma cam 500 ml de ulei la 7-8000 Km. Pierderi de putere nu se simteau...cel putin nu evident.

 

Ca si concluzie, pacat de motor si de masina, baietii au tras tare pe carca noastra ca sa faca profit. Personal nu intetionez sa vand masina dupa evenimentul acesta, dar totusi nu pot sa nu ma intreb daca nu o sa crape si motorul asta dupa alti 50000 KM. Intentionez sa schimb modelul de ulei dupa ce iese din garantie.

Apropos, garantia motorului nou este cat si cea a masinii adica inca 4 luni, deoarece nu are factura. Motorul nu are serie si a fost o intreaga distractie la RAR din cauza asta (8 ore pierdute in 2 zile, detalii pe PM daca are cineva nevoie)

 

Pun si 3 poze cu "piesa"pe box palet

post-65336-0-55102100-1450183885_thumb.j

post-65336-0-31768800-1450183901_thumb.j

post-65336-0-42461900-1450183915_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost mai norocos. Tot pe 3 cilindri aveam compresie slaba dar nu aveam zgariate nimic, doar un piston spart. La mine de acolo a inceput circul, cu turbina, injectoare si pompa de inalte. garantie am 2 ani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in locul tau mai ales drag coleg @Luciosu as vinde masina cu viteza WARP de 10 ca la Star Trek...dupa 4 luni de reparatii fara de sfarsit...chiar imi pare rau de aceste patanii urate la masini de peste 20K euro...si kilometraj putin de tot. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu aveam o trepidatie usoara in accelerare! compresie 6 la pistonul 3 in rest 12

concluzia..fusta piston 3 sparta

remediere: 4 pistoane noi originale + distributie+ garnituri si maruntisuri....cost 7000 ron

am 3000 km si e in regula deocamdata


ar merita dati in judecata pentru piesele proaste pe care le fac la niste masini care de noi nu sunt ieftine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se spun astfel de probleme mai bine s-ar spune fara numele marcii ca ... E rusinos rau. Mie mi se pare exagerata problema cu distributia la caxa si caxc dar cele de la voi .... . Eu nu as mai da voie celor de la vw sa faca masini pentru cat au avut de tras cei care le-au dat bani munciti pe masini.

Cand te gandesti ca loganul de 1.4 atinge 400-500k km in regim de taxi .... Te uiti in jos cand te intreaba cineva la cati km au aparut problemele astea. Dar zambesti cu caroseria si sigla de pe botul masinii ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei Asta intentionez sa fac dar in primavara. Daca tot o vand sa ii dau si garantie viitorului cumparator ca sa se poata bucura de masina. Ma bate gandul un Leon FR, dar parca tot benzina as vrea 1.4 dar is morcovit rau de ACT, tehnologie noua si deja mi-am luat-o in freza.

 

@MS83SIK : Asta a fost si la mine prima operatie: pistoane+ distributie + maruntisuri. 12500 de ron. deci pretul dat de tine este mai mult decat rezonabil.

 

Offtopic : am facut deja sesizare la ANPC si am vorbit si cu avocatul meu, dupa sarbatori le deschid proces atat Porsche Romania, importatorul, care are in fata legii si calitatea de producator pentru ca au adus o masina neconforma cat si PBN pentru reparatii si service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti la Seat Leon nu vad de ce nu ai lua 1.8. Consumul la generatia noua nu e deloc de speriat si in definitiv ai mai multa putere, cilindree. Exista 1.4TSI 150 si fara ACT.

1.4 ACT intradevar e tehnologie noua si VW a cam esuat cand a inovat, totusi faptul ca a fost adoptat de toate marcile VAG in numar mare e semn ca a fost dezvoltat ok.

 

1.4TSI twincharge inafara de VW, nu a fost pus decat pe A1/Fabia RS/ Ibiza Cupra. Mereu m-am intrebat de ce nu a adoptat A3 aceasta motorizare. Poate pt ca stiau ca se fac de ras sa cada motorul la un Audi de 40.000euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate pentru ca exista 1.8 ...

Eu legat de ACT am retineri mari mai ales la cat se testeaza masinile in ziua de azi, cate reduceri de costuri se fac si cat de mult isi doreste producatorul sa te tina  masina.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 exista si pt Golf. Au fost putine G6 cu 1.8TSI pt ca nu se facea fata cererii.

Oricum era vorba de 1.8TSI 160 vs premiatul 1.4 160. Gandind asa, Audi folosea un motor vechi, consum mai mare, taxe, asigurari la fel. Insa a fost un motor solid, probat si testat unde nu s-a taiat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau au vrut sa mai tina in productie 1.8, pacat ca nu au scos un 1.8 supercharged.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei Asta intentionez sa fac dar in primavara. Daca tot o vand sa ii dau si garantie viitorului cumparator ca sa se poata bucura de masina. Ma bate gandul un Leon FR, dar parca tot benzina as vrea 1.4 dar is morcovit rau de ACT, tehnologie noua si deja mi-am luat-o in freza.

 

1.4TSI fara ACT pe versiunea de putere 150CP nu mai exista din MY2016. Eu as zice sa cumperi cel de 1.8TSI si 180 CP 250Nm cuplu dar 1500-5000 rpm... Bineinteles daca iti convine financiar. Tata vineri trebuie sa ia in primire Leon ST 1.4TSI ACT FR... dar el umbla foarte putin... 1.4TSI fara ACT doar pe versiunea de 125 CP este...Cel putin la Leon(la Octavia 3 mai este 1.4TSI 150CP si fara ACT) 

Daca cumperi 1.8TSI mai primesti pe deasupra si tren de rulare spate independente, fata de 1.4 unde ai cele simple... 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era 1.8 de pe audi care consuma ulei in draci? Ca parca dăduseră in judecată americanii sau era 2.0 TFSI .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus pana acum Castrol Edge 5W30.

Ce îmi recomandați?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!