Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Pompa de înalte nu are treaba.

Carait, cloncanit...Este un sunet care pe mine ma deranjează si imi da impresia ca se rupe ceva cand accelerez. Sper sa pot sa il surprind pe un video si am sa il uplodez daca se aude ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar in afara de caraitul ala.. Ai si bataie la ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca nu bate nimic la ambreiaj, doar ca a cam inceput sa patineze cand este putin abuzat :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat.. Al meu are toate problemele scrise mai sus: bate, face zgomote, patineaza, tremura la plecare de pe loc/plecare din panta. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

^ +1

si eu nu am nicio modificare la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu stiu daca s-a mai scris despre acest subiect, insa il aduc si eu in actualitate.

Detin un G6 1.4 tsi 122cp de 3 ani, km in bord 70.000. De aproximativ 8-10 luni, la relanti a inceput sa se auda o bataie/tzacanit la motor. Bataia nu se mai aude in momentul cand ambreiajul este apasat.

 

Aceasta bataie nu am regasit-o doar la masina mea.... Am achizitionat prin firma 2 modele identice, iar una din ele a avut problema asta inca de la 5000 de km. Alt G6 al unei prietene cu acelasi motor a inceput sa-i "bata motorul" pe la 12.000 de km.

 

La una din masini, cea la care bataia a aparut inca de la 5000 de km, i s-a schimbat odata un injector, alta data ambreiaju, softari si resoftari, insa de fiecare data zgomotul a revenit.

Mie, inainte de a iesi masina din garantie mi s-a facut un update de soft cu promisiunea ca acest aspect se va rezolva...evident nu s-a rezolvat. 

 

Sunt convins ca si alti posesori de 1.4 tsi 122cp se confrunta cu aceasta situatie. Care a fost cauza si totodata rezolvarea problemei?

Modificat de mikhi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bataia este de la ambreiaj. Dupa ce ai schimbat ambreiajul, la cati km a reaparut bataia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este de la ambreiaj tacanitul. La cati km s-a schimbat ambreiajul?Cum de au fost de acord sa il schimbe pe garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La prima masina discul de ambreiaj si volant au fost schimbate pe la 10-11.000 de km,iar problema a reaparut la cateva zile. Fiind noua, componentele au fost schimbate pe garantie insa dupa 2 resoftari - procedura standard impusa de vw pt astfel in garantie. Din ce am inteles de la dl care primeste masinile in service, circula o lista de probleme stiute si transmise de vw pentru fiecare model si motor iar la 1.4 tsi 122 cp ..insa mi se pare irelevant atata timp cat nu se gaseste o rezolvare.

De aceea ma gandeam ca poate careva s-a lovit de aceeasi situatie si a gasit o rezolvare

Modificat de mikhi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista doar problema, fara solutie.. :) cum ar fi patinarea discului la plecarea usoara de pe loc.

In schimb, cand o calc mai tare si ambreiajul trebuie sa suporte cu 75% mai mult cuplu decat stie sa tina nu face nici un sunet.

Sigur e carait?

Eu am un fel de cloncanit (ne facem ornitologi :D )la accelerarea in treapta 1, l-am identificat oarecum dar nu am cum sa-l inlatur. E de la cablurile de la cutia de viteze, daca le repozitionez momentan dispare momentan dar apoi isi revin pe acceeasi pozitie.

Stai.. Cum, ce, unde?

Poti detalia te rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are cum sa rezolve un update de soft la motor o problema hardware la ambreiaj.

La mine se aude foarte fin din interior cand e liniste si stiu ce zgomot sa caut. Asta la 37k si multi facuti urban. Ma consider printre cei norocosi.

 

Inteleg ca este un defect din fabrica, insa a folosit cineva alt kit de ambreiaj inafara de cel care vine pe cod oem?

Poate e gandit prost intreg ansamblul si indiferent de ambreiaj tot se va auzi :))

 

L.E.: Vad ca discutam pe topicul motorului, dar el nu are treaba in problema asta.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e carait?

Eu am un fel de cloncanit (ne facem ornitologi :D )la accelerarea in treapta 1, l-am identificat oarecum dar nu am cum sa-l inlatur. E de la cablurile de la cutia de viteze, daca le repozitionez momentan dispare momentan dar apoi isi revin pe acceeasi pozitie.

Stai.. Cum, ce, unde?

Poti detalia te rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are cum sa rezolve un update de soft la motor o problema hardware la ambreiaj.

La mine se aude foarte fin din interior cand e liniste si stiu ce zgomot sa caut. Asta la 37k si multi facuti urban. Ma consider printre cei norocosi.

Inteleg ca este un defect din fabrica, insa a folosit cineva alt kit de ambreiaj inafara de cel care vine pe cod oem?

Poate e gandit prost intreg ansamblul si indiferent de ambreiaj tot se va auzi :))

L.E.: Vad ca discutam pe topicul motorului, dar el nu are treaba in problema asta.

Eu am am soft de la aprox 3000 km și nu am menajat deloc ambreiajul. L-am schimbat la aprox 70k km, dar nu a scos niciodată vreun zgomot. Singura bătaie a fost de cea generata de suportul motor, cel poziționat sub baterie. Pana acum am schimbat de 2 ori acel suport, acum am pus de cupra, sper ca asta va tine mai mult.

Poate ar trebui sa îl verificați și voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie oare si la noi tot ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma gandeam si eu, insa daca ar fi suportul motorului nu ar trebui sa se auda acelasi zgomot si cand treci peste denivelari? La mine se aude doar cand accelerez brusc sau in frana de motor brusca, fara a se manifesta in orice alta situatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Ionut, cablurile de la cutia de viteze sunt fixate in niste cleme care in timp s-au slabit. Iar cand rece , cablurile fiind mai rigide , la accelerare este un cloncanit.prin repozitionare, miscare, dispare cloncanitul dar dupa cativa km reapare. In relanti nu sesimte nici o bataie, doar la pornire cu viteza 1, eventual la accelerari mai bruste in viteza2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie de la suporti motor, eu i-am schimbat pe cei de sus si parca nu se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orientativ, ce pret au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu exclud a fi ambreiajul sau vreun injector atata timp cat la una din masini au fost schimbate in garantie la recomandarea dealerului si tot se aude acea bataie. De asemenea bataie de la relanti o aud in fiecare zi la 3 G6 cu acelasi motor. O da ma interesez daca nu sunt suportii motorului sau mai grav, poate cel mai grav cureaua de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca e lantul de distributie, eu n-am absolut nici o problema legata de lant, nu se aude la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As introduce in ecuatie compresorul de AC care scoate si el un tacanit si e o problema destul de intalnita la g6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

True! de multe ori opresc AC-ul si sunetul scade in intensitate.

 

Eu daca rezolv problema cu tremuratul la plecarea de pe loc sunt fericit. :)

 

L.E. un cod pt suportul motor de Cupra n-ar strica deloc !

Modificat de prunaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul AC-ului mi-a scos si mie peri albi pe Polo 9N3.

Probabil ca sunt anumite solutii care nu merg cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Dupa un schimb de distributie pe motorul CAXA am avut urmatoarele probleme

1.  eroare in bord : Camshaft positioner : respone too slow. Bun, am fost din nou la service, au zis ca aveau nu stiu ce cala decalibrata si ca o sa o puna din nou la punct fara niciun cost pt mine.

2. au pus-o din nou la punct, de data asta cu o trusa noua, nu mai am eroarea in bord, dar acum la relanti am un "zgaltait" la motor ( mai proeminent cand nu e AC-ul cuplat ), Nu am misfire, bujiile au 20000 km iar masina inainte de schimbul de distributie mergea perfect la relanti, nici nu simteam ca e pornit  motorul.

 

M-am jucat putin cu VCDS si relanti-ul sta undeva intre 600 si 640 fara AC si 700-720 cu AC.

Am intrat si pe Ignition Timing Angle ( la Adv Meas Blocks ) si acolo am vazut ca variaza foarte mult acest parametru la relanti, variatia pare sa fie in concordanta cu ce simt eu in masina ( zgaltaieli mai puternice fara AC, si mai slabe cu AC cuplat )

Pana la primul spike mai mare din graficul de mai jos AC-ul era cuplat, ar apoi decuplat.

 

timing.jpg

 

 

Intentionez oricum sa ma duc din nou la service-ul unde am schimbat-o, dar as vrea si ceva pareri mai avizate pentru ceea ce se intampla (pt ca mi se pare ca cei de la service nu prea au experienta cu acest tip de distributie ).

Momentan masina merge ok, nu am nicio eroare, singura problema e zgaltaitul ala enervant.

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!