Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Ai observat daca face mai rau cu rezervorul mai gol decat plin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2700km si s-a aprins uleiul, Castrol Magnatec Profesional A3 5w40. Completam si mergem mai departe...

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tsi 24000km...nu consuma deloc. Din astia am facut 6000 pe autostrazi in austria..de, dk. la viteze destul de mari..ma asteptam sa consume dar nimic. Ulei castrol 5 30.

Probabil e chestie de noroc si am prins motor care nu consuma :) cu toate ca la alte "componente" nu am fost asa norocos. Pe de alta parte..parca nu sta "tzeapan" nivelul la antigel. Am completat vreo 100ml acu vreo 5000 km si acu tot e un pic sub minim...sau mai stii..de asta o fi uleiul la nivel :))

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata m-am trezit cu martor de lichid de racire in bord.

Nu e prima data cand consuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea consuma ulei castrol,, atat cel OEM( cu care a venit masina cat si cel OEM profesional pus la una din revizii) cat si cel din comert(magnatec 5w40, pus la service de reprezentanta la una din revizii). La ultima revizie s-a pus Mobil 5w40 S 3000 X1 si nu a mai consumat gram, desi am aproape 11000 de la revizie( din care 5000 pe autostrazi).

 

Si la mine se consuma antigel. Daca la logan in 60000 de km si 4,5 ani am pus 200 ml, la octavia in 3,5 ani si 49000 de km am pus cam 800 ml.

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul are obiceiul sa dispara la 1.4tsi 122 . Am patit-o din primul an de cand s-a stabilizat usor sub minim. Am facut test la reprezentanta si verdictul a fost ca nu are pe unde sa piarda. La ultima revizie s-a mai completat cu putin antigel tocmai pt ca era cam 1 deget sub.

 

Se pare ca asa ii place motorului. Pana nu mi se aprinde si mie martorul nici ca ii completez. Temperatura nu a trecut vreodata de 90 asa ca nu sunt probleme.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma laud cu aceeasi problema cu lichidul de racire, in vara, la 28.000 km mi s-a aprins martorul de nivel al lichidului de racire, am completat 300 ml, iar acum e iar la minim. Nu ma pot impaca cu ideea ca "asa face toate", voi reclama problema la urmatoarea revizie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca nu e normal. Probabil un viciu de proiectare pt ca e raspandit la mai toate 1.4 singlecharged.

Totusi am remarcat ca dupa ce se duce antigelul sub minim ramane acolo. Am mers mare parte din 2013 cu el sub minim si motorul nu a comentat, nici nu s-a aprins martorul.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa a stat si la mine.. Dar odata tot se aprinde beculetul ala simpatic si rosu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, undeva e o problema. Din cate stiu, intercoolerul e racit cu lichid de racire, poate si asta are legatura cu consumul constant de lichid de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fie o problema specifica singlecharged, la mine nu consuma deloc lichid de racire, iar ulei foarte putin.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi cred ca aveti alt intercooler. Ulei nu pot spune ca am sesizat sa consume, desi folosesc celebrul Castrol 5W30, cred ca a consumat maxim 100-200 ml in 13.000 km, inclusiv o calatorie pe Autobahn unde masina a mers in regimuri de viteza si turatie destul de ridicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai observat daca face mai rau cu rezervorul mai gol decat plin?

 

Nu are legatura cu asta...vad ca face cand o apuca, poate sa fie plin ochi sau pe rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Circoloco, de ce nu incerci sa schimbi marca de ulei? Si eu aveai probleme cu acest Castrol iar cu motul consuma maxim 0.5 L la 10000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la faptul ca nu te lasa sa iti aduci uleiul tau sau ca te bazezi pe garantie in caz de ceva?

 

La Brady te lasa si cu uleiul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma lasa sa vin cu uleiul meu, mai ales altceva decat pun ei. Nici n-as vrea sa le dau motiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este atat de suav sa urmaresti comportamentul a doi oameni aflati in ipostaze diferite. Robi_zet, pari incapabil sa iei in calcul constrangerile pe care le are Circoloco, desi sunt convins ca, trecand si tu prin service-urile de reprezentanta, stii despre ce este vorba.

 

Din pacate Circoloco se afla in situatia in care, desi stie ca probabil pierderea de ulei ar disparea daca ar folosi un alt ulei, nu poate face nimic in directia asta din cauza garantiei. Care garantie tocmai ce s-a dovedit extrem de buna in urma cu scurta vreme.

 

Dar atata vreme cat masina merge, asta este un impediment catalogabil drept minor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor 1,4tsi. 44.000km. am completat o singura data antigelul. acuma e iar la minim. ulei, acum am repsol si 11.000km de la ultima revizie si a consumat f putin din el. si cu cel mobil (tot 5w30) dinainte tot la fel a consumat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. In timpul garantiei nu are rost sa le dai motive sa comenteze. Mai ales cand vorbim de motoare cu oarecare probleme stiute. Aici ma refer la tsi-urile de 1.4 si de 1.2.

Aceeasi poveste cu dsg7.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie din 2010 pana in momentul de fata la 67200km nu mi-a scazut niciodata lichidul de racire. Numai cand a picat pompa de apa am ramas fara lichid de racire, in rest sta la acelasi nivel de cand a fost pus. Iar referitor la ulei, am bagat motul in masina la ultima revizie si nu a mancat inca nimic. Castrol a papat vreo 400 ml intre schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan am 62 300 km ... de la ultimul schimb de ulei am 8100 km, momentan sunt la al doilea schimb cu Mobil 1, 0W-40 New Life cu care dupa 8000km sta lipit nivelul la maxim, desi am un stil mai energic extraurban. Insa referitor la lichidul de racire, prima data dupa 3 ani si ceva de cand am masina, ieri am observat ca si eu am la minim nivelul lichidului, trebuie sa completez(inca nu s-a aprins nici un martor de avertizare, dar pentru linistea mea) . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de anvergura si nu stiu cat de fezabil este.

 

Acelasi proiect l-a facut cineva din UK.

Practic se schimba admisie, intercooler, turbina, pompa de inalte si alte "materiale mici". Se ajunge la un CAVD fara compresor.

 

De ce nu mergi pe ideea unei turbine hibrid, modificata?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si la asta, dar pare mai fiabila turbina de la cel de 160 decat cea de la 122. E adevarat, proiectul e destul de 'maricel', dar nu imposibil. 

 

As fi vrut sa pun turbo de la cavd pt ca usureaza traseul pt intercoolerul air-to-air, problema e cum scap de intercoolerul oem??


..sau pot sa-l las si pe cel oem? ar fi mai simplu asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!