Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Si eu le am. Benzina proasta plus comportamentul "normal" al acestui motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin. Eu am pus numai 100 OMV. De la anumite benzinarii face la fiecare pornire la rece. De la altele, nu face niciodata. Fie rece fie cald...

Deci, benzina proasta. Cel mai probabil apa :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt alea bune(omv-uri)? Sa ma duc si eu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia astept sa bag benzina de 95 din Austria si Germania, sa vad daca sevor manifesta la fel trepidatiile. Daca da, cam pica teoria benzinei proaste.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trepidatiile in primele 70 sec de la pornirea motorului sunt normale, indiferent de benzina. De altfel la rece sondele lambda si catalizatorul nu pot da valori normale (in VCDS pana nu ajunge la temp de lucru nu poate face testele de verificare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pun de la OMV-ul de la Grozavesti sau mai este unul pe Maica Domnului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mai treci prin tei trebuie sa te prind sa comparam motoarele. Sunt curios cum tacane al tau. Ma tot gandesc sa ii pun un capitonaj pe capota sa mai diminuez din tacanitul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa aiba din fabrica capitonajul, al meu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful are antifon pe capota, Skoda nu. Totusi am cumparat de la reprezentanta si l-am montat intr-un minut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Octavia 2 deja s-au zgarcit deja si au aplicat " lasa ca-i bine si asa" adica fara...Capota motor ca la Logan model vechi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum crezi ca poti sa cumperi o octavia la pret de golf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fixpixu.. exista o diferenta la "zgomot" sesizabila? pt. ca vreau sa-mi cumpar si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti un cod pt pasla? vine cu tot cu clipsuri? nici amea nu are pasla aia sub capota. ms

Modificat de andvav86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul antifonului este: 1Z0 863 831 A (pentru skoda) si vine set complet cu clipsuri. La VW probabil codul incepe cu 1K0

@laur_vd - se simte o usoara atenuare a tacanitului.

Modificat de fixpixu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a costat 138 lei toamna trecuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am observat, eu am asa ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 150 ron pt mine. Doar o usoara atenuare a tacanitului? Dar la accelerari mai bruste, se aude altfel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca al meu 1,2 tsi avea din fabrica asa ceva. Ridicata in 24 Iunie 2010.Cred ca stiau ca urmeaza treaba cu lantul!!!!! :lol:

 

 

E vorba de acea pasla de pe capota motorului prinsa cu niste nasturei de plastic! Nu e vorba de altceva!? Nu-i asa?

Modificat de bogdanpiatra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra - pasla aia e tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragilor vin cu o intrebare care temporar ma streseaza. Din Octombrie 2009 a aparut norma euro 5 la noi. Eu am masina inscrisa in iunie 2009 si am motorul 1.4 TSI CAXA. Peste tot vad ca este euro 5 dar la noi a fost trecuta in carte Euro 4. 1 la mana, trebuie sa merg la rar sa mi-o treaca in carte euro 5 si ma costa 50 lei. Acum, avem undeva postat CLAR ca 1.4 TSI CAXA este euro 5? Asta ca sa nu imi bat capul cu explicatii la RAR.

 

Rog sa raspuna doar colegii care STIU clar despre ce vorbesc, nu speculatii.

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdanpiatra - pasla aia e tot.

Pai, deci la mine e din fabrica|!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan Moraru

 

Exista caxa e4 cat si e5. Daca a ta e venita de la producator euro4 atunci nu ai ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul CAXA original a fost scos E4 in anul 2008. Nu stiu precis cand au trecut la norma E5. Masina mea este facut in iunie 2010 si este deja E5, in talon la fel. Nu de alta dar am o descriere completa despre motor aparut inca undeva in 2008 (un file pdf de circa 25 de pagini) si acolo inca este trecut ca E4 motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un DIY pentru carait de variator daca nu sunteti in garantie, nu puteti beneficia de culanta si nu sunteti dispusi sa platiti aprox 2500 ron schimbarea lui : http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/viewtopic.php?f=25&t=11007

Pentru user si parola puteti folosi bugmenot.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!