Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

On 08.06.2021 at 15:39, iorgcr1 a scris:

Salutare, cum ai rezolvat problema? Am fix aceleasi simtome aceiasi eroare care a dat-o o singura data in rest nimic! Acum turatia oscileaza groaznic la relanti indiferent daca e rece sau cald, nu are putere, scoate fum!

Pana acum: Am schimbat distributie + variator, schimbat supape si ax came evacuare, schimbat tachet pompa inalta presiune, schimbat filtru carbon activ pentru gaze rezervor, schimbat valva PCV, schimbat valva aspiratie admisie, verificat injectoare toate pulverizeaza de la ~5 bari (cat are tubul de break cleaner), presiune in rampa la relanti 49-51bari, cu motor oprit in hot soak urca pana la 112bari deci injectoarele nu sunt blocate pe deschis! Presiune joasa combustibil min 4.7bari, compresie 11 bari!

am reverificat distributia e pusa la punct, tija waste-gate turbo nu este blocata, nu am pierdere de vacum!

resoftat ECU de 2 ori! Nu mananca ulei, nu pierde apa, nu baga gaze arse in borcanul cu apa! 


masina este VW EOS 1.4 TSI CAXA 122cp din 2007(160cp cu remapare)

 

Am primit după cateva zile eroare pe cilindrul 3 (missfire). Am schimbat bobina și de atunci mașina merge perfect și nu am mai avut eroarea din postul de mai sus. Urmează să îi iau un set nou de bobine sa stau eu liniștit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A inceput sa dea in nas din nou....dupa 2000 rot...o sa vad cand ajung din nou la service. Era de asteptat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...intre timp am facut ITP ul, si nenea a sters eroarea fara sa mi ceara aprobarea (aparuse in bord led ul motor). Dar acum merge perfect...haha. Deci sa mi iau un vgate, nu?? Pt urmatoarea eroare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! A venit timpul sa schimb uleiul si filtrele aferente. La primele 2 schimburi am folosit filtru de ulei MANN, am decis sa trec la MAHLE. Problema e ca imi arata 2 tipuri OC593/3 si OC593/4. Pe care sa o aleg?

 

Iar la ulei am o dilema: pe toate site-urile unde au oil finder gasesc 1.4 TSI 2008-2012 si 2012-2013. Care ar fi diferenta?

Ulei am folosit Ravenol 5W30 VMP. Pare cam zgomotos. Aveti alte recomandari sau sa continui cu acest compromis? 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe Ravenol, LM, Motul... 

Eu unul merg pe Motul... Dar nu specific, s-au văzut cazuri de contrafăcut... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin Ch.
+1 pentru Motul, eu folosesc 8100 X-Clean+ 3W30...daca vorbim de zgomot la relanti e ca si inexistent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi Castrol nu mai este dorit de multi...., la mine toate pornirile la rece au fost foarte bune, chiar si dupa perioade mai lungi de pauza. Spre deosebire de Motul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt 1.4 tsi am folosit ultimele dati ravenol 5w40 vmp si a fost ok. LM si Motul 8100 xcess am sa folosesc data viitoare la actuala masina 1.8tfsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@laur_vd Te rog poti sa ne detaliezi ? Eu am folosit Castrol apoi Ravenol (pare mai zgomotos, insa protejeaza mai bine).Azi incerc Motul 8100 X-clean+ 5w30 si filtru MAHLE. Pare sa fie mai caitativ fata de MANN din constructie. Este un tip pe yt (Sergiu Gabor) care face teste de uzura pentru uleiuri si filtre, foarte captivante :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai folosit motul xcess 5w40, xclean 5w30 si mai demult mobil 1 0w40 newlife.

Dintre toate acestea, Castrol mi a aratat ca toate pornirile la rece sau dupa cum am spus dupa pauze mai lungi de stat, se pot realiza fara sa auzi lantul putin mai "tare" pana cand se lubrefiaza. Adica uleiul ramane pe acolo si isi face treaba nu se "scurge" in baie.

Cu zgomotul in functionare...pare la fel ca Motul. In schimb cu Mobil, in primii aprox 1k a fost mai silentios.

Modificat de laur_vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am mers pe Motul xClean+ 5W30 si filtru Mahle. Momentan nu am mai avut porniri zgomotoase in primele 2 saptamani. Ramane de vazut.

Uneori idle simt mici trepidatii, rare(in special cand motorul este mai rece). Am pus VCDS-ul si vad ca apare missfire pe cilintrul 2 si uneori pe 4(cam 15 in 30-40s apoi se reseteaza counterul). In urma cu 2k KM am schimbat bujiile cu unele BOSCH. Folosesc benzina 95 de la OMW, iar acum am plin MOL100 si tot cam acelasi comportament. Urmeaza sa plec la un drum mai lung si ma bate gandul sa schimb si bobinele. Masina are in jur de 180k si cred ca sunt originale bobinele. Sa le schimb pe toate? NKG sunt ok ? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, la vechiul golf v am schimbat bobinele si bujiile toate cu ngk si acel tremurat la relantiu nu a disparut. Cred ca era din supapelede admisie. Oricum tu ca sa fii linistit poti sa schimbi bobinele, eu la actuala masina tfsi am bobinele originale la 226k km, ma bate un gand sa le schimb dar le mai las pana la 275k km. Oricum este alegerea personala a fiecaruia. 

Vechiul golf era 1.4 tsi caxa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreii_george

Ea211 1.4 czca cu 88.500km am obsevat ca tremuratul este mai mic cand alimentez cu benzina de 100 omw.. cu 95/98 are acelasi comportament la relanti acel tremurat fara ca turometrul sa oscileze.

Am observat mai ales vara, cu clima pornita dispare tremuratul… :) banuiesc ca pur si simplu asa merge acest motoras sarac in amestec si orice benzina mai proasta calitativ/slab aditivata se simte imediat..

Modificat de andreii_george
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cand clima functioneaza am observat ca merge mai "rotund", ceea ce se reflecta pe diagnoza. Vad ca este o problema destul de comuna. Afecteaza cu ceva ?

 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreii_george

Nu stiu sa-ti spun cu certitudine… dar are legatura cu cantitatea de benzina, la mine sta turata mai mult cand este clima pornita si de asta suspectez ca e vorba de amestec.

Nu este tocmai o problema, adica nu am observat sa afecteze cu ceva.

Poti incerca o curatare de supape insa metodele cu spray de curatat sau solutii chimice sunt egale cu 0, cea mai buna solutie este acea curatare cu coji de nuca sub presiune.

 

Modificat de andreii_george
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu, turatia este aceiasi cand este clima pornita. Ce se modifica este motor load de pe la 25% la 32%. Cred ca ii creste cantitatea de banzina injectata. Oare daca crestem turatia pe la 750-800RPM in idle dispare ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreii_george

Posibil sa se rezolve, insa nu cred ca este o solutie.

Injectoarele au fost verificate? Intreb pentru ca un injector partial infundat sau cu depuneri in varful lui poate modifica spray pattern-ul si de aici si unele trepidatii/missfire.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu acel tremurat usor la relanti dar dupa ce am reconditionat chiulasa a disparut. Aveam depuneri in admisie si pe supape cum este la diesel in egr :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreii_george

@rossy12 ce metoda ai folosit pentru curatare ? Solutie chimica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal nu cred ca este de la injectoare, trebuia sa faca constant. Am urmarit un clip pe YT facut de un roman in care ararta depuenrile. Ce-i drept te cam sperii ce gasesti pe partea de admisie, mai ales daca mergi mult prin oras. Dar cu o curatare la 200k nu da nimeni faliment si este rezonabil. Am sa caut prin Iasi un service de incredere, partea asta ma cam sperie. Trebuie facuta ca la carte sa nu ai alte probleme.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pe la 70k km a dispărut ralantiul neregulat, adică se îneca ușor și neregulat, după ce am pus aditivul de benzină de la Volkswagen. A revenit apoi ușor cam într-un an și vreo 10k km și s-a calmat din nou cu benzina de 98 de la Petrom. Eu pun de obicei de 95. Aditivul de la Volkswagen e recomandat de ei la fiecare schimb de ulei.

Modificat de vladp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditiv pentru benzina la fiecare schimb de ulei ? Poti sa ne dai si noua denumierea exacta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus Aditiv Benzina G17 original Volkswagen Group https://myauto.pro/skoda/aditiv-benzina-g17-original-volkswagen-group, dar menționez în plus că am mers pe autostradă și fiindcă am DSG motorul vede turațiile maxime când apăs la podea. Nu pot să spun dacă aditivul are eficiență în alt mod de condus. La mine așa a funcționat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Cu cresterea temperaturii aud un huruit un frana de motor. Exact la 1/2s dupa ce i-au piciorul de pe acceleratie, de fiecare data. Cand motorul este rece parca sounetul este mai diminuat.  Din ce se aude pare sa fie din dreapta fata. Sa fie de la distributie (zgomot tehnologic)? Sau rola/pomapa apa? Masina are 175k si nu stiu cand a fost facuta revizia la accesorii. Mecanicul zice a arata foarte bine cureaua.  Urmeaza sa fac o constatare dar eram curios daca a mai patit cineva si care a fost rezolvarea. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.07.2021 at 20:46, andreii_george a scris:

@rossy12 ce metoda ai folosit pentru curatare ? Solutie chimica ?

Nu știu, am dat chiulasa jos și am dus-o la un atelier care se ocupa cu așa ceva. I-au schimbat tot ce era nevoie și au curățat toate depunerile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!