Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Salutare!

 

Făcut plin cu PETROM 99 și plecat la drum. După ce s-a încins uleiul bine am început sa o curat.. la prima depășire in treapta 4 am simțit un hop. Am zis ca am trecut peste o îmbinare de asfalt...mai merg și iar in treapta 4 pe la 3000rpm iar hop..hop. Ehe hai sa vedem: am dus-o la 2700 și apăs pana la fund: a dat in nas de mai multe ori apoi a mers bine pana la 5000, dar apoi a clipit vreo 5 secunde martorul motor. In treptele inferioare nu face, doar 4 și 5 pe la 3000. La ce sa ma astept? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune- i un tester vcds si vezi ce erori iti arata. Daca a clipit martorul ecu, sigur ai ceva inregistrat. Eu am incercat la golf ul 1.4 tsi caxa de l am dus pana i a taiat alimentarea -NU incercati, am facut o dupa o decarbonizare, si abia atunci mi s a aprins ecu de 2 ori. 

 

Aici noi ne dam cu parerea dar poate nimerim sau nu problema ta, asa ca e de mers la un service unde cineva stie ce sa citeasca si sa si interpreteze. 

Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! In drum spre magazin una din bujii a renunțat sa mai funcționeze. Mergea prost tare. Îmi băgase ulei cu benzina pana sus la șaiba dintre motor și bujie și se intepenise. Prima oară am zid ca a fost băgată greșit bujia și era tepenita acolo( ce era in capul meu nu vreți sa știți). Posibil sa fi fost de la carburant și bujii îmbătrânite. 

 

Cam ce este pe bujie era și in capul pistonului.

 

Am verificat uleiul și este la nivel. Miroase foarte puțin a benzina.

Sa schimb uleiul ?

 

Doar ce am venit de la un drum de 300km parca este alta masina :)

 

Am găsit un fișier xcel făcut de cineva cu intervalele de revizii pentru acest motor CAXA 122cp. Aveți alta sursa? As vrea sa previn sa mai trec prin așa ceva. Mulțumesc tuturor pentru informații. 

7193C312-49A9-42BF-B1AE-E5CFAAFCE7AC.jpeg

82EC6DC5-7C3C-4E90-BF26-D48D50293A48.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 tsi CAVD, acum 1-2 luni îmi făcea spuma in vasul de antigel dar își revenise fara sa ii fac ceva. Azi din păcate cred că e terminat, missfire pe cilindrul 3, întrerupe când accelerez, antigelul a crescut până aproape de bușon și a fiert, a ajuns antigelul pe la 115-120 grade cred. Sa vad când mă voi apuca să îl desfac sa vad ce e in interiorul motorului. A mai avut cineva o problemă asemănătoare să știu la ce mă aștept. 😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce e mai rau, mai ales la motorul asta :)). In general se sparg pistoanele, la tine pare ca ai o problema cu garnitura de chiulasa/chiulasa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta mai spate e ca mult de lecturat.

 

mai este si topicul "probleme Scirocco" pe acelasi motor. Cilindrul 3, inseamna ca s a topit pistonul. La mai totti, era vorba de cilindrul 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e faorte posibil ca el sa fi tras lozul castigator si sa aibe simultan doua probleme. Bine, cam tars de par acest simultan, din moment ce prima problema nu a fost rezolvata la timp. Si eu as paria tot pe piston spart/topit + inca o problema la sistemul de racire. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce simptome ar avea daca ar fi pistonul spart/topit? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misfire. Lipsa de compresie. Poti sa incepi prin verificarea compresiei, pe fiecare cilindru in parte.

 

Dar asta a fost boala CAVD: pistoane topite, distributie, pompa de inalte 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu am probleme cu pistoanele și să fie doar garnitura de chiulasa și missfire sa fie din cauza bobinelor 😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

După aproape o lună am reușit aseară și am terminat motorul 1.4 tsi 160 cai, schimbat tacheți, garnituri, chiulasa planata și recondiționată, distributie originală, ulei și filtre plus altele. Motorul merge bine dar am eroare pe distribuție chiar daca a fost pusă cu cale.. voi mai face câteva verificări și sper sa ii dau de cap. Până acum am mers 50km și sunt mulțumit, nu întrerupe, nu mai face spumă și presiune in vasul de expansiune.

IMG_20210510_211822_edit_244883148516797.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributie nealiniata corect. Chiar daca a fost pusa cu cale..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eduardcosti

buna ziua.imi cer scuze pt ca nu stiu daca am scris unde trebuie.am citit f mult pe forum diverse informatii de cand detin octavia 2 facelift ..caxa.de ceva timp am o problema majora cu motorul la relanti...acesta nu tine,o ajuta soclul dar ajunge sa ,se opreasca.precizez ca motorul face asa doar la rece.cand este cald nu.distributia are 8000 km,schimbata complet .eroare pe tester imi da P2178(cuprinde toata electronica)dupa ce am sters.o ,a facut la fel dar fara eroare..mecanicii nu se baga,imi spun ca daca vreau prin eliminare.am schimbat singur senzor temperatura lichid..dar nu s.a shimbat nimic.motorul face ca,si cum ar merge in 3 pistoane.uleiul are miros benzina dar nu arde,inca are pelicula.daca cineva a avut aceasta problema si ma poate ajuta...multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard..cred ca ai un injector blocat deschis. Daaar,nu esti in topicul potrivit. Nici tu,nici colegul de mai sus. Deci, procedati in consecinta. Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu știu unde să postez pentru problema mea așa că pun pe acest topic, rog admini sa mute postarea unde ar trebui dar eu nu am găsit. 

 

După cum am mai spus am schimbat mai multe piese in motor pentru că am avut probleme cu garnitura de chiulasa, după ce l-am făcut a mers bine o perioada doar că de cateva zile uneori nu se accelerează cum trebuie, urca in ture dar nu trage. Pe vcds a dat o singura dată eroarea din poza in rest chiar daca are momente când nu se accelerează cum trebuie nu a mai dat eroare. Filtru benzină schimbat, presiune in rezervor nu face, nu se aude nimic suspect, motorul merge perfect doar că nu trage uneori. 

IMG_20210518_220311_edit_151036705066536.jpg

Modificat de rossy12
Greșeală de exprimare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injector/injectoare defecte. Se blocheaza pe deschis,injecteaza prea multa benzina- rezulta amestec bogat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

1.4 tsi caxa

In ianuarie am schimbat diverter valve (la 40k) deoarece smucea in accelerare cand te apropiai de 2500 rot si peste. Nu a fost oem dar acelasi cod de la Pierburg. Acum dupa nici 2k a inceput sa faca la fel. Cum e posibil asa ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate,la motorul respectiv,orice e posibil.

Pune piesa OE 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea nu a mai fost pe diverter valve, desi simptomele erau aceleasi , ci pe senzorii de presiune din amonte. Acum merge bine...vom vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greseaza tija care intra in turbina cu o vaselina grafitata care lucreaza la temperatura inalta. Se blocheaza in anumite pozitii...si cand scapa,da cu șutu'. Stiu,e o pozitie a naibii de nasoala...dar sunt multe discutii pe tema asta.

OT- posesor 1.4 tsi, Caxa, 208k, fara probleme de niciun fel.Bine...bujii..cate o bobina..si atat.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Intrebare adresata colegilor care au acest motor de mai multi km: dupa ce am schimbat cauciucurile de vara (fiind mai silentioase) cand intra masina in frana de motor parca de undeva din dreapta se aude un fel de huruit foarte putin sesizabil fix dupa ce ridic piciorul de pe acceleratie are un moment in care este liniste (<1s). Fiind pe lant, posibil sa fie de acolo ? Masina este 1.4 TSI 122CP, manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/22/2021 at 2:04 PM, rossy12 said:

Nu știu unde să postez pentru problema mea așa că pun pe acest topic, rog admini sa mute postarea unde ar trebui dar eu nu am găsit. 

 

După cum am mai spus am schimbat mai multe piese in motor pentru că am avut probleme cu garnitura de chiulasa, după ce l-am făcut a mers bine o perioada doar că de cateva zile uneori nu se accelerează cum trebuie, urca in ture dar nu trage. Pe vcds a dat o singura dată eroarea din poza in rest chiar daca are momente când nu se accelerează cum trebuie nu a mai dat eroare. Filtru benzină schimbat, presiune in rezervor nu face, nu se aude nimic suspect, motorul merge perfect doar că nu trage uneori. 

IMG_20210518_220311_edit_151036705066536.jpg

Salutare, cum ai rezolvat problema? Am fix aceleasi simtome aceiasi eroare care a dat-o o singura data in rest nimic! Acum turatia oscileaza groaznic la relanti indiferent daca e rece sau cald, nu are putere, scoate fum!

Pana acum: Am schimbat distributie + variator, schimbat supape si ax came evacuare, schimbat tachet pompa inalta presiune, schimbat filtru carbon activ pentru gaze rezervor, schimbat valva PCV, schimbat valva aspiratie admisie, verificat injectoare toate pulverizeaza de la ~5 bari (cat are tubul de break cleaner), presiune in rampa la relanti 49-51bari, cu motor oprit in hot soak urca pana la 112bari deci injectoarele nu sunt blocate pe deschis! Presiune joasa combustibil min 4.7bari, compresie 11 bari!

am reverificat distributia e pusa la punct, tija waste-gate turbo nu este blocata, nu am pierdere de vacum!

resoftat ECU de 2 ori! Nu mananca ulei, nu pierde apa, nu baga gaze arse in borcanul cu apa! 


masina este VW EOS 1.4 TSI CAXA 122cp din 2007(160cp cu remapare)

Modificat de iorgcr1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si pompa de benzina din rezervor sa faca presiunea necesara tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am o problema si 90% pare sa fie distributia...am schimbat bujiile si bobinele insa masina la relanti scutura si nu mai trage. Din pacate pe unde am umblat toti se feresc sa schimbe distributia pe lant la acest motor - 1.4 TSI - 140cp - 2007. E vreun coleg din Cluj care poate recomanda un service unde a facut schimbul de distributie? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!