Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

@Sergiusrg

Daca face precum in video atasat si mai si moare cateodata, din pacate motivele sunt necunoscute.

La unii se manifesta doar la rece iar daca accelerezi putin isi revine la normal.Posibile cauze din ce stiu eu : variator ax cu came, injectoare ,senzori admisie,etc.

Eu unul nu i-am dat de cap si m-am cam dat batut,daca e variatorul de la axul cu came costul e undeva la 2000lei piesa + manopera :( .

Seara faina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am caxa si simptome oarecum asemanatoare adica zgomote ciudate in relantiu si tremurat uneori, verificat injectoare si schimbat si schimbat senzorii, parca e mai bine ca inainte. Senzorii au fost 50 lei unul si is usor de scgimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat eu distributia cu tot cu variatorul ax cu came, si la fel face. Ce am observat: cu benzina de OMV 100 si Rompetrol 95 face mult mai putin. Cu benzina de Mol 95 face mult mai pronuntat, dar niciodata nu am patit sa moara motorul.

Bogdan20, ce senzori ai schimbat la 50 ron? ca cei de pe admisie aer (MAF) sunt cam 150 ron bucata (Bosch)

Modificat de xfi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, și eu am mici (mici de tot, abia le simt) vibrații (mult mai mici după ce am schimbat distribuția + variator ax cu came + revizie), alimentez doar cu OMV MM100 și din când în când cu MOL 100, rare ori cu 99 (doar în cazul în care nu găsesc 100), practic comportamentul acesta ar fi ok (gen când stai pe loc la semafor etc).

În schimb legat de regenerarea catalizatorului, mie mi se întâmplă mereu când este cald afară (stă 1-2 minute până se termină totul), voi pune un video puțin mai jos legat de regenerare a catalizatorului.

Așa.. Acum 2,421 KM am schimbat distribuția, variator ax came și am făcut și revizia (filtre ulei etc), problema este că din când în când (parcă am văzut când este mai cald afară sau după un drum mai lung) îmi apare în bord: "Oil sensor, Service now!", am verificat uleiul (a 2-a zi și l-am mai verificat și după ce am pornit mașina puțin) și arată bine din punctul meu de vedere. Voi pune câteva poze și videoclipuri aici:

Eroarea:

eoITWym.jpg

Ultima oară a fost resetat când am făcut revizia:

hbehkxb.jpg

Așa arată joja când e curată (știu că nu este necesară poza asta):

DiNIH70.jpg

Culoarea uleiului pe un șervețel (de obicei folosesc cârpă):

Lsq5gtX.jpg

Verificarea uleiului a 2-a zi:

C6jhGtV.jpg

fs3P8k3.jpg

După ce am verificat uleiul, m-am urcat în mașină și am dat o cheie, a apărut procesul de regenerare a catalizatorului, l-am lăsat în pace să se termine procesul, apoi am mutat puțin mașina cu 1 metru în față și înapoi iar după am oprit motorul:

Când stau la semafor de obicei am consum de 0.6.

După ce am oprit motorul, eroarea din bord a dispărut:

După am verificat din nou nivelul uleiului:

m2BiyPt.jpg

yiwhG9S.jpg

 

2 întrebări..

1. Regenerarea catalizatorului este normală la temperaturi mai crescute? (mi s-a îtâmplat într-o zi să intre procesul de 2 ori la distanță de câteva ore)

2. Să mai bag ulei? Posibil că senzorul e pe ducă (să-l schimb acum sau la următoarea revizie?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau @MarikZMR,

Iti spune masina clar sa schimbi senzorul de ulei, ar fi ok daca ai face schimbarea cat mai repede pana nu o sa iti faca bordul "pom de Craciun" .

Chestia cu preincalzirea catalizatorului e un subiect mai delicat pt ca si mie daca pornesc masina,merg 30 de minute , o las in parcare cam 2 ore , pornesc din nou si uneori imi face din nou preincalzirea catalizatorului.Ciudat este ca face in plaja de temperaturi pozitive gen 5 grade Celsius  la 20-25 grade Celsius si nu iarna la minus .

Cum s-a mai spus , se poate anula din soft aceasta preincalzire...efectele  negative nu stim care ar putea fi.Poate in reprezentanta ti-ar putea spune!

O zi faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SelesanD, la fel se manifestă și la mine regenerarea, legat de ssnzorul ăsta, știi cumva vreun cod bun pentru el? Trebuie să fac schimbul de ulei din nou?

Am fost iar la mașină, am pus contactul și bang iar am eroarea.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a terminat psihic motoru asta 1.4 tsi. De cand ma stiu nu am avut masina sa smuceasca asa la pornire si culmea sa afli ulterior ca ar fi normal. Daca eu de ex vreau sa vand masina si se apuca asta sa intre in ciclul de preincalzire, pai o zica cumparatorul sa-i dau foc!! ? Revenind la subiect, o sa ma interesez ce efecte adverse ar putea avea masina daca anulam din soft acest ciclu, sau bineinteles daca a facut cineva acest lucru sau are ceva informatii. O seara placuta tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MarikZMR,

Senzorul il gasesti la un magazin de piese pe baza VIN-ului ,uleiul nu trebuie sa-l schimbi doar sa il scoata din motor si sa-l reintroduca in motor dupa schimbarea senzorului.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, eu am schimbat air pressure sensor x2 buc pe bosch dar vedeti ca masinile din 2009 au vsriants care nu se mai face si este pe stoc in magazine la 150 lei. Dar varianta noua este tot pe bosch si costa 50 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul senzorului vechi de pe masina era 0281002399 cel scump si obsolete dar la raft in magazine, iar cel nou este 0261230266 si care este ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu aș avea nevoie de un senzor de genul? CLICK sau ceva de genul? CLICK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/17/2019 at 1:40 PM, MarikZMR said:

1. Regenerarea catalizatorului este normală la temperaturi mai crescute?

 

On 5/17/2019 at 5:15 PM, MarikZMR said:

la fel se manifestă și la mine regenerarea, legat de ssnzorul ăsta, știi cumva vreun cod bun pentru el? Trebuie să fac schimbul de ulei din nou?

   Nu mai vorbiti prostii. Nu mai folositi termenul "regenerare" pentru ca nu exista regenerare la o masina pe benzina cu motorul de 1,4 TSI; 1,2 TSI. Exista regenerare filtru particule DPF la masinile diesel. La masinile noi pe benzina 1 TSI; 1,5 TSI care au filtru de particule GPF nu stiu daca exista sau nu regenerare GPF, dar la 1,4 TSI sigur nu exista si nu poate exista.

  Ca masina sta mai turata, ca are consumul instantaneu mai mare, etc. etc. sunt alte cauze, dar exclus regenerare ca nu este diesel.  Poate sta turata din cauza "Load Management" adica prea multi consumatori electrici (sau baterie slaba) si alternatorul are nevoie de o turatie mai mare sa incarce bateria, sau ca sa se incalzeasca catalizatorul pentru ca sonda lambda are nevoie de o anumita temperatura ca sa functioneze.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi , NU am folosit termenul de regenerare , te rog sa citesti cu atentie ce am postat: preincalzire catalizator !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi, greșeala mea legată de "regenerare", de acum încolo voi folosi termenul de încălzire / preîncalzire catalizator.

Bateria am schimbat-o pe 8.05.2019, baterie nouă (72Ah 12V Varta Blue), nu ar putea fi vorba de baterie slabă. Ce este ciudat, este faptul că se întâmplă doar când este mai clad afară, cât timp a fost rece afară nu mi-a făcut niciodată așa.

"sau ca sa se incalzeasca catalizatorul pentru ca sonda lambda are nevoie de o anumita temperatura ca sa functioneze." posibil să fie adevărat doar din nou vine întrebarea.. de ce cât timp a fost rece afară nu a intrat în această funcție de încălzire / preîncălzire catalizator? Bine în pricipu nu mă deranjează să aștept 1 minut în plus să termine și apoi să plec so that is not a problem at all. Problema e alta, care senzor ar trebui să îl cumpăr pentru problema acea cu Oil senzor, acesta: CLICK sau acesta: CLICK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, noi ne putem da cu parerea in necunostinta de cauza si posibil sa iti iei ceva bun sau nu. Cel mai bine intra pe un site de piese auto introdu VIN ul acolo si vezi exact ce iti da. De asemenea, poti sa cauti poze pe net un motor ca al tau si vezi ce model de senzor are.bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bogdan20cj salut,sa zic că nu m-ar interesa în mod direct senzorul, m-ar interesa mai mult ce tip de senzor, din ce am listat mai sus, sunt 2 senzori diferiți, mă interesează mai mult ce tip să cumpăr

Modificat de MarikZMR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marik-mergi si fa o diagnoza.Aia  sa-ti spuna exact ce problema e..

Personal-banuiesc o problema la cel de nivel ulei...adica primul link.Celalat e de presiune ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

59 minutes ago, MarikZMR said:

...această funcție de încălzire / preîncălzire catalizator? Bine în pricipu nu mă deranjează să aștept 1 minut în plus să termine și apoi să plec 

   ??? dar unde scrie si de ce ar trebui sa astepti sa termine? Baga cheia, porneste motorul si pleaca. Se incalzeste mult mai repede daca mergi cu masina decat daca stai pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi , man, eu citisem că e oki să aștepți cât timp se face încălzirea asta. Pe mine unul mă sperie că atunci când se face încălzirea asta suna ca un super diesel, cam din cauza asta aștept eu să se termine.. Mi-e naibii să nu-i fac ceva nasol, dar dacă tu zici că este oki să pleci direct cât timp își face încălzirea, poate voi începe să fac lucrul ăsta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladandrei51
On 5/16/2019 at 11:24 PM, SelesanD said:

@Sergiusrg,

Eu unul nu i-am dat de cap si m-am cam dat batut,daca e variatorul de la axul cu came costul e undeva la 2000lei piesa + manopera :( . 

Seara faina. 

 

Daca imi amintesc bine in kit-ul acela de reparatie la distributiei de la VW pt motorul asta intra si variatorul (pe langa lant, patine, intinzator etc). Si cred ca tot kit-ul este < 2000 lei. Poate ma insel totusi.

Referitor la preincalzire, si la mine a inceput sa faca mai urat, pana acum cateva saptamani statea doar un pic mai turat si aia e, acum sunt si intreruperi urate pe evacuare. Cand e cald afara face mai urat. Asta e cu benzina de 100 de la petrom, cu aia de la OMW parca pornirea e mai omeneasca.

17 hours ago, Ebi said:

   ??? dar unde scrie si de ce ar trebui sa astepti sa termine? Baga cheia, porneste motorul si pleaca. Se incalzeste mult mai repede daca mergi cu masina decat daca stai pe loc.

Ca regula generala poate ca este ok sa astepti macar cateva secunde dupa ce o pornesti pana sa pleci cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am promis am revenit cu noutati despre problema prietenului meu la 1.4 tsi, si aceasta a fost : Distributia sarita cu 3 dinti :)

Acum merge impecabil, binenteles dupa ce a fost pusa alta distributie la reprezentanta.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladandrei51

Nu ziceai intr-un post anterior ca a mai fost schimbata distributia o data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vladandrei51 da, asa am zis. 

Asa au justificat cei de la reprezentanta, faptul ca era sarita de la punct cu 3 dinti si ei au schimbat-o din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladandrei51

Credeam ca nu facusem eu ceva legatura bine cand am citit "distributia a fost schimbata acum 500 km." iar acum imi spui ca distributia a sarit de la punct ?.

Sa tot mergi la reprezentanta sa platesti 10 preturi pentru servicii de genul.

Am mai povestit eu aici cum m-au sfatuit domnii de la reprezentanta VW din cluj sa nu fac update de soft si daca totusi ma incapatanez sa semnez ca o fac pe propria raspundere si ca masina s-ar putea sa nu mai porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Lam filmat acum...   După ce sta o perioada iar afara sunt peste 17 grade... Face în halul asta. 

Ce naiba au motoarele astea? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!