Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

Problema la wastegate nu apare la toata lumea, dar eventual apare, este o supapa de suprapresiune al turbinei, care este mecanic, avand o tija care dupa un timp incepe sa se blocheze, si in final se blocheaza de cele mai multe ori in pozitia deschisa, adica ramai fara presiune turbo, desi turbina in sine nu are nici o problema. La noile TSI-uri deja aceasta regularizare al presiunii turbo este facuta altfel. Deci daca acea tija incepe sa se blocheze(descris si re-re discutat cu cateva pagini mai inainte ) simti cum puterea parca vine in valuri pana la 3000 rpm. De acolo in sus Wastegate nu mai functioneaza. In prima faza este doar suparator...dupa un timp te poate lasa fara presiune... la fosta mea masina care avea motorizare identica deja erau prezente aceste simptome dar inca nu era nevoie de schimb...(am avut 102 000 km la vanzare)

Chestia cu incalzirea foarte greoaie, nu prea ai ce sa faci... asa sunt si gata, in prezent am masina diesel, cea din semnatura, si desi stiu ca are ceva incalzire habitaclu electrica, totusi daca stiu bine, apa se incalzeste doar de la motor(fara rezistenta electrica) si se incalzeste mai usor ca TSI-ul. Interesant ca la noile TSI-uri pe curea, acest simptom a disparut si se incalzesc repede. Se poate trai cu ea, dar la inceput se incalzeste nemaiintalnit de greoi pentru o motorizare pe benzina. 

In rest motorul chiar are reprize bune sub 10 sec la suta de km, eu am fost foarte multumit de aceasta treaba si a dus foarte bine o masina ca Octavia 2 , nu de putine ori si incarcata la greu... 

Numai bine!

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Nu toate motoarele tsi sunt proaste, cel de 2.0 pe curea e foarte ok.

Nu cred ca exista motor 2.0 TSI pe curea....

 

my bad, ma refeream la 2.0 FSI Turbo (mk5 GTI/Ed30, Mk6 Ed35, Scirocco R, Mk6 R)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!revin cu inca o problema la masina.mi s-a aprins EPC in bord asociat cu tripidatii motor.oare ce ar putea sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara!am atasat 2 poze cu erorile scanate!

vag1.jpg

vag2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu, schimba bobinele, cilindru 4 sigur, vezi daca maine si altil, de obicei 3-4.., daca tot platesti manopera schimba si bujiile, asta daca nu sunt prea noi, mai putin de 10.000km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile au cam 5000 km.alaltaieri la testare avea rateurile pe cil. 2.am schimbat bobina si acum s-a mutat la 4.mentionez ca firele de la bobine is crapate toate (izolatia).le-am facut eu cu banda individual cand am vazut cum arata.s-ar putea totusi sa fi ramas pe undeva vreun fir care face figuri?duminică o sa desfac instalatia sa o verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Vreau sa cumpar o Golf 6 cu motor 1.4 TSI 122HP. Dupa VIN, are motor CAXA. Are 73000 km. Ce parere aveti? Sa inteleg ca daca e schimbata distributia la timp e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Stie cineva daca intre motorul de 1.4 tsi 125cp (fabricatie 2015) si cel de 1.4 tsi 140cp sunt diferente mecanice? Sau e doar treaba de soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca este pe Tiguan, motor 1.4 TSI, 118 kw (160cp) , e vreo diferenta fata de cel de 150cp? masina e din 03/2012..

E tot pe lant distributia? au imbunatatit ceva oare?  sau e acelasi cu cel de pe Golf 6? din ce stiu are un compresor in plus fata de cel de 122cp nu?

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am un Seat Altea XL an 2010 motor 1.4 tsi 92 KW 125 cp tip CAXC, achizitie noua in mai 2010 si deoarece la 58000 km a aparut zgomot de lant la pornire in noiembrie 2015 am schimbat lantul, intinzatorul si patinele cu piese de origine. Dupa acest schimb huruitul de lant nu a disparut si de obicei acesta apare la pornirea masinii dimineata timp de 2-3 secunde, dupa ce a stat pe timpul noptii, insa nu de fiecare data si mai mult au aparut si alte manifestari sporadice cum ar fi: rateuri la pornire dimineata, zgomotul de lant apare si dupa ce masina a mers 6-10 km dar cu o intensitate si durata mai mica, pornire ezitanta ( ca si cum ar da in nas). Acum am 62000 km in bord. 

Rog sa-mi indicati o persoana din acest forum care ma poate ajuta sa rezolv problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca cel de 140cp (mai nou l-au facut de 150) are si compresor in plus fata de cel de 125 care are doar turbo. Oare se poate pune compresor la 1.4 tsi 125? Eventual oficial, la reprezentanta. A auzit cineva despre asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresor + turbina = twincharge

Actualul 1.4 TSi ACT stiu ca nu este twincharge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, Flavyus said:

Compresor + turbina = twincharge

Actualul 1.4 TSi ACT stiu ca nu este twincharge

Daca actualul 1.4 tsi ACT nu e twincharge, atunci intre el si 1.4 tsi 125 CZCA (2015) e doar diferenta de soft? (facand abstractie de tehnologia ACT). Sau are si o alta turbina etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Seat Leon ST FR 1.4 TSI ACT 150 PS - Top speed 134mph; Economy60.1mpg; CO2 109g/km; Kerb weight 1277kg; Engine 4cyls, 1395cc, turbocharged; Power 148bhp at 5000-6000rpm; Torque184lb ft at 1500-3000rpm; Gearbox 6-speed manual.

The twin charged TSI engine is reserved for the higher output stuff like the 185ps A1 and Fabia vRS"

Deci banuiesc totusi ca e din soft. 

Poate ne ajuta cineva cu codurile turbinelor.

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m am lamurit daca motorul CAVD e 4wd pe Tiguan..

Am gasit urmatoarele erori pe acest motor , dupa ce le am sters, n-au reaparut..

 

Address 01: Engine       Labels: 03C-906-027-CAV2.clb
Control Module Part Number: 03C 906 027 DB    HW: 03C 907 309 K
  Component and/or Version: 1.4l R4/4V TS H13 1315
                           VCID: 64CC42636FCBB938A5D
3 Faults Found

2838 - Fuel Rail/System Pressure
          P0087 00 [032] - Too Low
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 180482 km
                    Date: 2043.14.04
                    Time: 09:25:16

11505 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96)
          P0106 00 [032] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
           

7844 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
          P0112 00 [032] - Signal too Low
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
           Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1

 

Cat de grave credeti ca sunt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima vedere pare ceva ce a fost cauzat de tensiunea din baterie as zice eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este si alta turbina intre 1.4 125 si 1.4 150. Parerea mea e sa nu mai speculati aici si sa se vorbeasca ca e twincharge sau alte aspecte. Mai ales ca e un topic care trateaza enorm de multe motoare si ar trebui separat intre 1.4 TSI mqb (2nd gen) si 1.4TSI PQ35 sau 1st gen.

La motoarele noi 1.4tsi, in oridine: diametrul rotor admisie, diametru turbina si la ce presiune lucreaza

1.2 l 63 kW/77 kW TSI 33.6 mm si 36 mm la 1.0 bar (63 kW) 1.7 bar (77 kW) 

1.4 l 90 kW TSI 37 mm 40 mm 1.8 bar 

1.4 l 103 kW TSI with/without ACT 39.2 mm 41 mm 2.2 bar (posibil mai mult acum ca este de 110kw)

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!intre timp am mai avut probleme cu masina.mi sa rupt axul de la turbo.urmeaza sa remediez problema cu rateurile aleatorii.azi mi-au venit firele cu mufe pt bobine.sa speram ca ii de acolo.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, esti tu sigur ca e turbina? Fum alb la turbina nu am avut cand s-a rupt axul ci albastrui. Scotea fum in special in sarcina si fluiera ca dracu cand calcai acceleratia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul alb este semn a lucruri mai grave decat turbina. De obicei este vorba de lichid racire care intra in cilindru ...

Sper sa nu fie asta cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Shadowzz. La asta ma gandeam si eu. Ma gandeam sa nu aiba probleme cu pistoanele, pentru ca stiu ca de abia le-a inlocuit. Poate au facut treaba de mantuiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am scoso din seevice si merge bine..mia aratat turbina. Era rupt axul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut si tu o bafta cu masina asta ... de mai bine mergeai cu autobuzul :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!