Jump to content

1.4 TSI (TFSI)


rex
 Share

Postare recomandată

aurelian.paratu

Si mie imi ziceau la fel la reprezentanta Skoda unde servisam vw, ca motorul 1.4 tsi nu are nevoie de schimb lant sau intinzator. Pana la urma pentru linistea mea l am schimbat in alta parte.Desi nu aveam probleme cu zornaitul decat daca masina era oprita mai mult de 3 zile,l am schimbat. Cand a desfacut capacul ,lantul era slab,desi se circulase cu masina peste 10 km. Cauta alt service care schimba distributia. Lui Rex i a schimbat distributia cu 4000 lei (si variatorul).

Modificat de aurelian.paratu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut un zgomot/suierat metalic la accelerare .

Se aude incepand cu secunda 37 din mp3:

https://www.dropbox.com/s/fx1vl4gko0qkauv/turbonoise.mp3?dl=0

Eu parca as tinde sa cred ca e de la actuator voi ce parere aveti?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

M-a întorc de la servici, mă opresc sa fac plinul pentru ca a doua zi plecam in concediu. La 10 metri se aprinde martorul de gaze. Opresc motorul, pornesc din nou si rămâne stins. Turez mașina in mers ca sa se mai curețe, totul ok, trage bine. La relații tremura ca dracu. Las mașina peste noapte, a doua zi mă duc sa o pornesc si făcea ca tractorul. Am crezut ca e de la lanț deoarece zornăia ca dracu. Dus mașina ieri la PBN, nu știau ce sa verifice. M-au sunat azi dimineața sa mă anunțe ca distribuția e ok si trebuie sa desfacă chiulasa deoarece cilindrul 1 are compresie 0. Cred ca o sa se lase cu motor nou. Mașina are 77000 km e ieșită din garanție. Faza tare e ca acum o luna am făcut revizia tot la PBN si nu le-a dat nici o eroare. Sa speram la kulanz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa iti gaseasca bucati din segmentii de la pistonul 1 in baie. Nu trebuie schimbat motorul, se poate aleza cu 0.5 blocul si se pot pune segmenti cu 0.5 mai mari (oem).

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un Scirocco model 2009. Trebuie precizat ca ar fi a doua segmentare. Prima efectuându-se la 30000 km pe garanție.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-as mira sa scapi doar cu segmentare, in general se rupe si din piston.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata treaba asta. 1.4 tsi condus de un copil in tinereti de nou, resoftat pe la 40k km, acum 100k. 0 mila de motor, pornit rece forjat direct. Merge perfect. Distributia schimbata doar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am renuntat sa mai baga bani in tsi, si am trecut la 2.0tdi.la mine pica una,o reparam,pe urma aparea alta problema...bafta multa cu tsi-ul, dar eu nu o sa imi mai cumpar in veci tsi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu esti baiatu' cu turbina schimbata desi toata lumea iti spunea ca ti se topesc pistoanele si chestii; ma insel?

noi, cei care scriem pe topicul asta, nu avem bani de TDI. te rog, si in numele colegilor de suferinta tesei-asca, sa ne lasi sa ne curatam ranile singuri; sau sa ne scrii doar daca ai ceva util sa ne comunici. iti multumim.

@Luciosu: sa ne tii la curent; sunt foarte curios de felul in care vor trata PBN problema ta.

@torentmonkey: esti norocos :d. zgomote de la ambreiaj ai?

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e al meu, 1.4 tsi din familie e condus de tata in cel mai batranesc mod posibil. Cand vede 3500 ture e minune :) 

 

A avut baiatul un zgomot de la cutie, a sparto de la plecari probabil pt ca masina statea pe 225 uri. Un rulment a lovit carcasa si pierdea ulei mult. A luat din dezmembrari. AMbreiaj volant aratau super ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va țin la curent. Moment mă facturează de 2 zile. Dar pana acum nu au găsit buba. Vedem. Menționez ca a mea e stock. Totuși o întrebare. Dacă merge in 3 cilindri nu ar trebui sa nu mai aibă forța , sa nu mai tragă ?

Modificat de Luciosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta mea, in 3 cilindri face ca toti dracii.. Tremura ca naiba si nu accelereaza deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea accelera si in 3., dar ca dracu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1

Am experimentat senzatia cand a crapat una din bobine, se dezactiveaza un cilindru si merge in 3, cam balbait dar merge.

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea accelerează bine. Fuge si e silențioasă in accelerare. Doar ca tremura la relanti si face ca tractorul la pornirea la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele astea ma duc cu gandul la o sonda lambda..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot zic ca e ceva la piston.. Compresie 0 nu-i normal.. A mea si cu pistonul rupt a scos 4 la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva codurile motoarelor de 1.4tsi de pe Golf 7? Ma intereseaza in mod special ce au schimbat intre cel de 1.4tsi/122CP si cel de 1.4tsi/125CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele astea ma duc cu gandul la o sonda lambda..

am uitat de partea cu "compresie 0"; pica sonda lambda ca si cauza a defectiunii tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noutăți. Factura este de 10000 de RON plus manopera. Practic trebuie înlocuite toate Pistoanele variatorul de la axul cu came si lanțul de distribuție. Am încercat sa împing culanta dar momentan nimic. Oricum ii dau in judecată ca acum o luna am făcut revizia si nu au găsit nimic.

Am nevoie de cazuri cu pistoane sparte pe 1.4 tsi cod CAVD

Yellllp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut eu la CAXA dar reparatia nu a fost facuta in reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat te-au ajuns pistoanele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de 900€ de la wossner

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

900 setul de 4 sau pe bucata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!