Jump to content

Passat B6 4Motion Individual


Justin91

Postare recomandată

Salut baieti, 

Dupa aproximativ 8 luni de cautari mi-a venit si mie randul sa imi prezint achizitia: Passat B6 BMP 4Motion, nivelul de echipare Individual, din 2008 cu 104.000km reali dupa toate verificarile facute.

Povestea cu masina e lunga: am vazut-o prima data prin octombrie anul trecut, dar pentru ca nu ne-am inteles la pret nu am luat-o iar proprietarul a scos-o de la vanzare. Pentru ca mi-a placut si tot ce vedeam nu isi meritau banii, l-am sunat din nou pe om prin decembrie oferindu-i cat vroia, a ramas sa o duc in reprezentanta sa o verific si sa o iau. S-a razgandit cu doua zile inainte...Am mai vazut de atunci cateva Passaturi B6, B7 si CC (lovite, cu km dati inapoi, cu uzuri accentuate) si a ramas sa cumpar CC-ul unui prieten pe care urma sa il scoata la vanzare in primavara aceasta. Insa toate planurile s-au schimbat cand fostul proprietar mi-a trimis un sms anuntandu-ma ca scoate din nou masina la vanzare, la un pret foarte ok de data asta. Am verificat km in reprezentanta, am dus-o intr-un service unde ii cunosteam pe baieti, iar reactia lor m-a facut sa o cumpar dupa 30 de minute.

Masina e geniala, a meritat asteptarea si e cu multe peste tot ce am vazut. Ca dotari, din ce am descoperit pana acum are: xenon, trapa, incalzire in scaunele din fata si in bancheta, scaunul soferului cu reglaje electrice, parbriz incalzit, geamuri fumurii, senzori fata spate, MFD 2, butoane pe volan, keyless access, autohold, jante din aliaj AM de iarna pe 16, un set de jante de vara pe 18 + dotarile obisnuite. Mai are montant un detector radar( sau antiradar) in bara, alarma Viper si o camera AM in bara din spate(defecta si cam greu de inlocuit pentru a fost lipita).

Ca defecte, ca na, e din Romania totusi: bara spate usor atinsa usor, dar fara sa fie crapata si probabil iese la polish, cateva puncte cu vopsea sarita(inca nu stiu daca sa retusez local sau sa revopsesc elementele), un scartait al ventilatorului de clima atunci cand il apuca, un suport de pahare din cotiera are mecanismul defect si reglajele din spatarul soferului nu mai functioneaza(se aud motorasele dar probabil sunt rotitele sparte). In rest...in 1200km facuti intr-un weekend nu am descoperit nimic in neregula. Pana si consumul de 6,6 mi se pare decent tinand cont ca e 4x4 iar eu nu merg tocmai incet.

aMHRx5m.jpgAN7MsSj.jpgO0wHx55.jpgpWDVs1Y.jpgkMJzyNa.jpgHGAc0fa.jpg2IMXR3z.jpgBil7hDJ.jpg

Modificat de Justin91
Link către comentariu

Sa o porti sanatos si fara probleme, masina este super arata si e intretinuta, micile nereguli nici nu pot fi luate in calcul, limuzina a fost frumos ingrijita.Uite ca se mai gasesc si masini bune rulate in Romania, totul e sa iti doresti asta. Ne poti spune pretul la asa bijuterie, sa ne facem o parere.?

Modificat de calin.g
Link către comentariu

Am dat 8000E pe ea pana la urma, prima data cand am vazut-o a fost la 9900,prin octombrie anul trecut

Link către comentariu

un singur passat am vazut cu aceasta combinatie de culori la piele..... si daca masina a fost din bucuresti posibil sa o fi scanat.

sper/imi doresc sa nu fie aceea ca avea ceva probleme in perioada aia.

Bafta!

Link către comentariu

Individual, ce mai.. arata superb. Tin minte in 'in tinerete' ca aveam wallpaper cu un R36 Individual tot in aceasta combinatie :D 

Sa il folosesti sanatos! 

Link către comentariu

Sa il stapanesti sanatos! Ai uitat de Dynaudio :-)

Parbrizul incalzit e un deliciu iarna :-) in 2 minute e perfect curat.

Link către comentariu

Sa o stapanesti cu placere.

O configuratie foarte foarte rara !

Mergi la un detailing interior sa iti mai regenereze putin pielea aceea.

Esti sigur ca are doar ~100k km ? Intreb fiindca tapiteria arata de parca ar avea mai mult (cel putin tetierele arata ciudat).

Modificat de bubu182
Link către comentariu
3 hours ago, bubu182 said:

Sa o stapanesti cu placere.

O configuratie foarte foarte rara !

Mergi la un detailing interior sa iti mai regenereze putin pielea aceea.

Esti sigur ca are doar ~100k km ? Intreb fiindca tapiteria arata de parca ar avea mai mult (cel putin tetierele arata ciudat).

Iti dau dreptate la partea cu detailingul interior. Daca face asta, chiar va arata ca nou. :)

Cat despre partea cu km, la cum arata scaunele si volanul eu zic ca sunt reali. Uzura aia la tetiere, chiar ma intrebam si eu cum s-a facut.. la mine era invers, scaunele prezentau acea uzura, in schimb tetierele erau ca noi. Bine, a mea avea 255k cand am luat-o...

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Chiar ca o configuratie rara! Sa o stapanesti sanatos si multi km fara problem!

Legat de detailing, tapiteria aia chiar merita o ingrijire facuta ca la carte, mai ales o hidratare ca sa-si mai revina putin pielea!

Link către comentariu

De km sunt destul de sigur, in 2013 avea 47.000km, iar la verificarea din service mecanicii mi.au spus ca aia sunt km, ghidandu-se dupa uzura trenului de rulare, scurgerile de pe motor si starea fitrului de particule. Chiar si la schimbul de ulei baiatul care a desfacut busonul a zis ca aia nu are cum sa aiba mai multi pentru ca inca se desface usor, filetul din baie nedeformandu-se. 

Uzura din interior e decenta, totusi are 100k km facuti in Romania, in mare parte in Bucuresti. Nu stiu ce sa zic de tetiere, mie chiar nu mi se par uzate...cel mai uzat e scaunul soferului, fostul proprietar fiind destul de masiv.

Deja am comandat niste produse de curatit si revitalizat pielea+altele pentru bord si chedere. M-as fi dus si la cineva care se ocupa cu asta, dar nu stiu pe nimeni( ma refere la recomandari, sa fiu sigur ca nu face mai mult rau). Daca ati fost la cineva si ati fost multumiti, recomanda-ti-mi, va rog :D

Link către comentariu

Foarte frumos. Eu nu cred ca este  o piele uzata, mai bine zis o piele neintretinuta corespunzator.

Modificat de DB86CLP
Link către comentariu

Probabil, nu prea am cu ce sa compar. Proprietarul zicea ca nu i-a facut nici un tratament special, doar o data pe an o dadea cu crema (nu am retinut de care, dar parea ceva pentru maini).

Link către comentariu

Probabil o dadea cu Doina :))

Daca zici ca fostul proprietar era masiv, se intelege uzura tetierei, stiu de la tata ca la fel se face..

Succes!

 

Link către comentariu

Eu am comandat pentru piele: Leatherique Rejuvinator Oil & Prestine Clean , pentru bord: 1Z Einszett Cockpit Premium , pentru chedere: Sonax Gummi-Pflege, iar pentru plastice si anvelope: Angelwax Elixir. Sper sa fie ok...daca primesc vreo recomandare de baiat care se ocupa de detailling o sa ii fac si unul profesionist

Link către comentariu

Intradevar interesanta masina.

Pentru detailing poti merge la dubdetailing.

Drumuri bune.

Link către comentariu
  • 6 months later...

Nu am mai scris de ceva timp aici, asa ca o sa sterg putin praful :)

O sa incerc sa mentionez cronologic "evenimentele":

-masina a fost inmatriculta la scurt timp dupa achizitie, pastrand partea cu WON. Rar-ul nu am putut sa il trec pentru ca anvelopele mele nu aveau dimensiunile corecte(205/60/16) si presat de timp am fost nevoie sa cumpar primele 4 anvelope de iarna gasite in magazin: Michelin Crossclimate...niciodata nu voi mai cumpara anvelope mixte :))

-am fost nevoit sa cumpar alta aeroterma(cea de sub torpedou) pentru ca a mea s-a blocat. Scartaia uneori si m-am gandit sa o ung, doar ca mai rau i-am facut :)) . 

-la 111.000km am reconditionat turbina incercand sa scap de niste intreruperi la acceleratii usoare, speriat fiind de uleiul de pe admisie si jocul din ax. Dupa reconditionare intreruperile nu au disparut, uleiul de pe admisie a ramas tot acolo, iar jocul din ax a ramas acelasi(am miscat de el inainte de a fi montata turbina pe masina). O data cu reconditionarea a fost schimbat si axul pompei de ulei, care nu a vrut sa iasa de buna voie. In plus am plecat de la AVD, caci acolo a fost facuta interventia, cu niste vibratii determinate de montarea incorecta a balansierilor pe masina, cu ulei pe langa capacul culbutorilor, cu miros de gaze in masina, un furtun de vacuum taiat si pus doar de forma acolo si furtunase/fire care nu mai urma traseul original...le-am aranjat singur. Nu mai calc pe acolo cu masina, decat cu turbina in brate daca mai e nevoie...Tot atunci am mai schimbat si uleiul+filtrul.

-am luat doua pietre in parbriz, din una din ciobituri plecand o crapatura...am oprit-o dupa aprox 25cm cu 150 lei. Probabil voi schimba parbrizul in timp 

-incercand sa scap de intreruperi am montat garnitura cu diametru mai mic la EGR, iar simptomele s-au redus in proportie de 95%

-am schimbat o bieleta antirului pe stanga. Ciudata treaba acolo, surubul era rupt la jumatatea piulitei

-am aplicat un tratament de la Leatherique interiorului, cu rezultate suprinzatoare. Inca nu am apucat sa o duc la o curatire profesionala, dar urmeaza cand vor fi timp si resurse :) 

-am cumparat anvelope pentru jantele pe 18*, am ales Matador Hectorra 3 cu 290lei bucata. As fi luat ceva premium dar nu am fost convins ca ma impac cu aceasta dimensiune si le voi schimba cu ceva pe 17*. Concluzia dupa mai mult de 10.000km: o sa raman la jantele acestea, iar anvelopele au un excelent raport calitate pret, cu siguranta le voi cumpara din nou

-la 120.000km i-am facut o vizita colegului Eexcalade unde am rectificat preventiv pompa de ulei, s-a refacut etansarea capacului culbutorilor, a fost inlocuit EGR-ul, s-au strans suruburile si colierele uitate de mecanicul de la AVD(asa am scapat si de mirosul de gaze), a fost schimbat uleiul in cutie (cu ulei OE), schimb de ulei si filtre+alte investigatii. Genial omul si il recomand din suflet, pentru distributie mai dau o fuga pana la dumnealui.

-am schimbat lichidul de frana la reprezentanta

-am schimbat un simering la grupul de pe spate+ulei si filtru haldex+ulei in ambele grupuri, inca un service pe la care nu cred ca mai trec sau cel putin stau langa masina. Am lasat doua zile masina acolo si cand am luat-o pe trimurile de pe bord erau urme de degete murdare(au cautat antifurtul am presupus), o zgarietura maricica pe bara din spate, plus altele mai mici pe care l-am observat dupa ce am spalat masina.

-de vreo doua luni incerc sa fac rost de la Shukra de piesele necesare pentru a repara reglajul lombar de la scaunul soferului. Am primit rotitele, dar erau si alte componente sparte. Acum astept restul

-am cumparat un schimbator AM doar pentru inelul cromat de sub maciuca, la mine cojindu-se cromul de pe el. Proasta investitie...puteam schimba pielea de pe maciuca si mansonul iar inelul il imbraca in piele, dar m-am gandit sa intreb dupa ce am facut "prostia". Ieseam mai ieftin si ramaneam si cu pielea noua.

-urmeaza, in weekend sper, sa schimb cele doua bucse mari de la bratele de pe fata. Ultimul mecanic mi-a cerut 170lei pe una :)). O sa cumpar lemforder, cu 25 de lei bucata, de la coelgul volksman si le schimb singur. Cu ocazia asta o sa cumpar si o dinamometrica, doar am facut economie :D 

In rest masina face km(19.000in 7 luni) si strange zgarieuri/urme de usi/ciobituri de pietricele oricata grija as avea. Incerc sa nu ma mai uit dupa ele pentru ca ma enervez de fiecare data.

 

Modificat de Justin91
Link către comentariu

Si pentru ca o imagine face cat o mie de cuvinte:)w2TysJt.jpg

Modificat de Justin91
Link către comentariu
31 minutes ago, EEXCALADE said:

Arata deosebit ! 

Care e starea dpf-ului dupa ce am pus softul oe ?

Se simte ceva mai bine acum, se regenereaza pe la 400+km, fata de 200km inainte. Iar eu in continuare nu simt lipsa softului, motorul e mai elastic iar consumul mai mic. Va multumesc din nou pentru ajutor si suport! :)

Modificat de Justin91
Link către comentariu

Merg si eu pe Hectorra 3 de ceva vreme, 225/40 si clar le voi cumpara in viitor. :) 

Vad ca iti place tare sa faci experimente pe banii tai, data viitoare intereseaza-te inainte sa faci vreo miscare ( service, maciulie schimbator samd).

Nice ride.:icon_thumright:

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Just now, cristi511 said:

Mergi si eu pe Hectorra 3 de ceva vreme, 225/40 si clar le voi cumpara in viitor. :) 

Vad ca iti place tare sa faci experimente pe banii tai, data viitoare intereseaza-te inainte sa faci vreo miscare ( service, maciulie schimbator samd).

Nice ride.:icon_thumright:

Merci, drumuri bune si tie :)

Serviceul e super apreciat printre colegii de forum(de asta am si lasat masina acolo), Avd din nou este foarte apreciat(or fi buni pe turbine, dar pe mecanica mai au de lucrat), iar maciulia am sperat sa fie de o calitate decenta si sa o pot folosi cu totul, dar nu a fost asa si am luat doar inelul.

In general, poate nu pare, ma documentez inainte si incerc sa merg la sigur, dar sunt destul de pretentios iar ceva ce pentru unii e "waw" pt mine e "se putea mai bine", de asta si prefer sa mesteresc singur unde nu sunt depasit de situatie.

 

Link către comentariu

Sunt/suntem (cred) curiosi daca ai adunat pana acum toate sumele bagate in masina :P Revenirea la softul original si echilibrarea balansierilor e un maaaare lucru. Testata si de mine, e o mare diferenta. Well done! 
Iar partea cu dl. Catalin, jos palaria. Data viitoare ma iei si pe mine pasager sa fac si eu cunostinta cu el :rolleyes:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!