Jump to content

Instrument cluster IC (ceasuri) - probleme


Shok
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru raspuns! Oricum voi merge la service cat de curand sa vad exact cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    16

  • Al Bundy

    11

  • Ice_2k

    10

  • cudritescuvictor

    9

Salut colegii... poate a patit cineva la fel ca mine si poate veni cu o  rezolvare.

Golf 4 1.9 alh an 2000.

 

In bord turatia la ralanti este de 730rpm(masurata in vcds/instruments)

In vcds pe grupul engine turatia la ralanti este 903rpm

La 3600rpm pe bord,in vcds/engine imi arata 4790rpm si imi limiteaza cantitatea de motorina injectata (masina nu trage cum ar trebui,decat pana in maxim 3000ture pe bord),apoi pierde din putere.

Consumul instant este de 85% iar cel mediu este de 22% pe cb,real este de 8%.

Unde ar fi problema ? Eu unul NU suspectez g28 deoarece nu am erori de nici un fel.

Atasez mai jos 2 poze. Uma care este facuta pe zi si arata cum imi sta turatia in momentul de fata si una pe noapte de acum 3-4luni cand masina functiona in parametri

Screenshot_20180515-201714_WhatsApp.jpg

20180210_234008.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe output test la instruments iti aduce acele la 3000rpm si 100kmh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat dar,da.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VEzi si turatia cu VCDS in instruments. Ceasurile par a fi 1j0 919 .... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ca idee, nu are importanta ce iti arata in bord, cu limitarea de putere - fa un log in mers, sa vedem valorile obtinute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hremus in vcds pe instruments turatia este de 730rpm  (engine speed) ,iar in egine turatie este 903rpm (engine speed g28).

F l o r i n am facut ceva loguri saptamana trecut si le-am postat in probleme in loguri ,interpretari etc.  Uite aici log in treapta 3...log tr 3.CSV . Specific ca : turbo dat jos,curatata geometrie,reglat actuator nou pe banc,pus inapoi. N75 nou,furtune vacuum siliconice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

oricum, la inceput ai suprapresiune, dupa care N75 lucreaza sa compenseze.

la ceasuri, incearcat sa faci o resoftare, dupa care adaptare, scriere chei, etc - sa vezi daca isi revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil si maful sa fie obosit....ai verificat valorile ? ...din pacate nu ma pricep la rescrierea ceasurilor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

maf -ul e bunicel, nu ai treaba cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, AxelluBv said:

@hremus in vcds pe instruments turatia este de 730rpm  (engine speed) ,iar in egine turatie este 903rpm (engine speed g28).

F l o r i n am facut ceva loguri saptamana trecut si le-am postat in probleme in loguri ,interpretari etc.  Uite aici log in treapta 3...log tr 3.CSV . Specific ca : turbo dat jos,curatata geometrie,reglat actuator nou pe banc,pus inapoi. N75 nou,furtune vacuum siliconice...

Ceasurile sunt 919 . Trebuie date jos ceasurile, desfacute, refacute lipiturile la mufele albastra si verde .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok florin,multumesc, maine se dau jos si se refac lipiturile !! Revin cu update-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Întâmpin următoarea problema:

kilometrajul și tripul nu se incremteaza cand motorul este pornit, iar când opresc motorul se Actualizează la distanță parcursa. Știe cineva ceva ? 

 

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic.

Modificat de taz21
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aceasta este singura problema, incearca sa adaptezi alte ceasuri, de proba. Din ele pare sa fie problema - eventual o rescriere de eeprom, adaptat, etc - si vezi daca tot asa face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
BogdanMagureanu

Salutare,

Intampin si eu o problema asemanatoare.

Am desfacut mufele de la ceasuri pentru a le curata(display-ul isi pierdea din contrast) dar am uitat sa scot bornele de la baterie.

Dupa ce am pus ceasurile din nou, in loc de kilometrii parcursi, masina afiseaza "def" , porneste dar se opreste dupa 2-3 secunde.

Am citit codurile cu un Delphi DS150 E si afiseaza: 01177 - Engine Control Unit: Unauthorized.

Ma poate ajuta cineva va rog?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. cand isi pierde afisajul din contrast, nu ai ce sa rezolvi cu desfacerea-curatarea mufelor sau refacerea lipiturilor -doar inlocuirea display-ului, cu altul nou, va rezolva garantat problema - spun asta in cunostinta de cauza, schimband f.f.f multe afisaje, la majoritatea VAG=urilor.

2. problema nu este de la pus contact fara ceasuri - ci....s-a perimat soft-ul. De ce ? nu-ti pot preciza, voi/tu stiti ce s-a intamplat pe acolo. 

Solutia= se pune soft curat pe eeprom ceasuri, se face adaptarea cheilor, etc - si se rezolva problema. Mai greu la tine, ca e motor benzina si trebuie sa vedem daca se poate extrage pin si daca este corect, din eeprom actual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Bună seara. Am o problema de ceva timp! Se sting luminile de la bord, aleatoriu. Dacă bat în bord, când vor se aprind. Va rog, o schema cu ce as putea verifica în bord. S au refăcut lipituri le la mufa albastra! Ce aș mai putea verifica? Este vreun controler care le comanda pe placa electronica.  Va rog ajutati ma?!? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-l jos și mergi pe circuit. Nu ai cum sa nu-l identifici. Dar vezi sa nu fie din reostat reglaj lumini, dacă ai asemenea dotare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc. Reostatul l am schimbat. Dar nici o schimbare! Poate este vreun diy pe un site străin! Sau alte informații de unde as putea lua? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!