Jump to content

Instrument cluster IC (ceasuri) - probleme


Shok
 Share

Postare recomandată

Se masoara cu aparatul de masura daca au continuitate de la mufa senzorului pana la ceasuri si la masa conform schemei.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 218
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    16

  • Al Bundy

    11

  • Ice_2k

    10

  • cudritescuvictor

    9

cudritescuvictor

asta inseamna ca tb sa merg la service....

daca tu te pricepi sa imi rezolvi defectul, cat ma ajunge treaba asta???

Modificat de cudritescuvictor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cudritescuvictor

sau poate cineva sa ma ajute sa scap cat mai repede de defectul asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si in spate la Cass daca firul care da Gala sa nu aiba probleme. Si procedeaza cum spune AlBundy. Masoara continuitatea firului de la ceasuri la senzor(pin2).Verifica daca pin3 are continuitate cu masa si daca pin 1 are 12V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alimentare are, ca altfel avea eroare pe senzor....

verifica continuitatea - dai jos ceasurile si verifici intre mufa cluster si mufa senzor - daca totul e ok, alt senzor de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca omul nu se pricepe intr-atat incat sa faca aceste operatiuni. E doar o banuiala.

Hremus, pinul 3 trimite semnalul la NAVI, daca ai, in cazul de fata tot 0 ar fi :), problema e ca bordul nu primeste semnalul de viteza.

si ce anume e aia GALA? eu nici macar nu am cassul oiginal, ar trebui sa am probleme cu vitezometrul sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functia Gala - creste sau scade volumul radioului OEM, in functie de viteza masinii. El face legatura intre cluster si radio.

Daca nu se pricepe, exista aria prestari servicii - si o va rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1982.11 Ma refeream la pinul 3 de pe mufa senzorului care duce la masa , nu la cea de la IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cudritescuvictor

...acum sa va zic ca am reusit cu senzorul buclucas. Problema nu era de la firele de sub baterie, nici de la ceasuri sau alte alea ...era unul dintre pinii senzorului in care intra mufa rupt. Deci alt senzor. am luat unul de la sh 50 Ron.

Dupa ce am trecut prin problema asta cu vu-metru din kilometraj, sau ca la un moment dat nu a mai indicat nimic pot va impartasesc si voua ce am invatat.

1. dupa ce scoateti mufa din senzor, verificati-o si uitativa bine la senzor, mai exact la pinii acestuia pentru a nu munci in zadar, ca mine gen verificat cablur sub tarerie si alte alea.

2. daca totul e bine verificati cu un multimetru cablurile de alimentare a senzorului cat si cablul care aduce semnalul. Mentionez ca la mine senzorul era cu 3 fire.

2.1. daca sunt bune...se va verifica cesurille.

2.2. daca nu sunt bune.... spor la dezizolat cablurile care merg de la senzor spre batrie, pe sub ea si tot asa...

Cam asta am invatat eu, confruntandu-ma cu acesta problema. Daca mai sunt lucruri omise va rog nu ezitati a le mentiona.

Ori cum, tin sa multumesc celor care posteaza pe aici diferite lucruri care ne pot ajuta. Multumesc si tie florine, ca mai ajutat cu verificarea cablurilor si mi-ai dat idei .... :hainoroc: . Daca mai e ceva... imi pare rau.... pe tine te caut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cudritescuvictor

stiu ca nu e locul potrivit si imi cer scuze, am cautat ceva dedicat si nu am gasit, dar pentru faptul ca am mai discutat aici despre aceasta problema ....

dupa ceva timp m-am hotarat sa ma joc cu vag com-ul ....

surpiza mea a fost ca la modulul 08 Auto HVAC am depistat o eroare. Eroarea era legata de acelasi senzor de viteza pe care l-am schimbat acum o saptamana si ceva.

eroarea este astfel:

Address 08: Auto HVAC Labels: 3Bx-907-044.lbl

Part No: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 2.0.0

Coding: 11000

Shop #: WSC 01317

VCID: 2143FB5DABD2CB1

1 Fault Found:

00281 - Vehicle Speed Sensor (G68)

37-10 - Faulty - Intermittent

dar partea dubioasa este ca totul functioneaza normal... vitezometru, kilometrajul, adica nu mai am deloc problemele descrise in discutiile de mai sus.

are cineva vreo parere despre ce se intampla. dupa ce am schimbat senorul trebuia sa fac ceva setare cu vag com-ul? mai mentionez ca am sters eroare dar apare din nou la o noua scadare.

Modificat de cudritescuvictor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio setare, doar stergerea erorilor.

Ori contact imperfect, ceva pe cablaj.... sa speram ca senzorul SH lucreaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cudritescuvictor

pai daca ar fi asa ceva as observa in mers ceva ciudat, ( bipuit de la rezervor, sau oschilari ale acului care indica viteza, sau bec aprins in bord etc...) Dar nu e.. totul merge normal. cat despre vitezometru sunt tot timpul cu ochii pe el si nu am observat nici o anomalie la el.

mama lui de senzor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-i pace.... daca nu are alte simptome.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut.

de aproximativ cateva luni sunt posesorul unui vw bora 1.6 16v azd 

acum 2 saptamani intr-o dimineata cand am plecat cu masina spre servici mi sa parut ca vad o oscilatie de la 80 in jos la 50 al acului de la kilometraj si pana la locul de munca am stat cu ochii pe el dar nu sa mai intamplat,seara cand sa vin acasa cand am pornit masina kilometrajul oscila pana la 20 km stand pe loc dupa care revenea la 0....

De atunci am probleme continuu...ba merg cu 100 sta pe 0 si urca deodata intr-o secunda la100 si brusc scade ba are mici oscilatii gen de la 40 la 50 etc

de la ce ar putea fi problema?sa se fi defectat clusterul?

 

am postat pe youtube un clip pentru a vedea mai exact despre ce este vorba:

mai am o intrebare... de unde isi ia masina viteza din ce senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este pe cutia de viteze. Poti sa verifici si sa refaci si lipiturile de pe pcb-ul clusterului la ambele mufe.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema pare a fi de la firele ce vin de la senzor la ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit senzorul pana la urma maine o sa incerc sa scot mufa de la senzor si sa o curat iar daca nu se rezolva o sa caut unde sunt intrerupte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata!

Am si eu 2 intrebari scurte:

E cam mare diferenta de la viteza reala fata de cea afisata (100 afisat- 83 real), in acest caz kilometrajul inregistreaza valori reale sau inregisteaza mai mult decat real?

 

Ce este chestia incercuita din foto?La mine lipseste cu desavarsire.

post-155288-0-41684600-1446966294_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Este interfata OBD2, pe care in cazul tau, ca si la mine, o gasesti sub panoul de clima. Ai un capac de care tragi si o gasesti acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata!

Am si eu 2 intrebari scurte:

E cam mare diferenta de la viteza reala fata de cea afisata (100 afisat- 83 real), in acest caz kilometrajul inregistreaza valori reale sau inregisteaza mai mult decat real?

 

Ce este chestia incercuita din foto?La mine lipseste cu desavarsire.

 

pare sa fie o problema... verifica intai codingul la ceasuri, pe 17 - daca nu se rezolva din el, atunci trebuie modificat soft-ul ceasurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc AI Bundy am gasit problema ....2 fire aveau izolatia roasa si al treilea abea se mai tinea in 2 lite

cel mai probabil din cauza rozatoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua,

Am o nedumerire in ceea ce priveste martorii din bord. La punerea contactului se aprind doar cativa martori, dupa cum se vede in imaginea pe care am atasat-o post-138601-0-63046500-1452438695_thumb.. Este normal sa fie asa sau nu? Va rog sa ma ajutati sa clarific acest lucru. Mentionez ca nu am facut pana acum nicio diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...ce motor ai si ce cod are?din cate i.mi dau seama e motor de 1.4 pana in 2000an de fabricatie...martorii sunt si in functie de dotările pe care le ai...ce e ciudat,ca nu ai check engine-ul...ce-ti lipseste e cum am zis,check engine-ul si esp-ul.plus ca mai sunt aia de lichid de parbriz si ala de centura dar aia se activează cu vag-ul...deci eu zic ca e cat se poate de normal,si sa stai linistit...doar check-ul ala e cciudat ca nu se aprinde...

Modificat de mirceamad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e cea din semnatura. Dotari nu prea are, inafara de de AC si servo nu are absolut nimic, nici macar geamuri electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e cea din semnatura. Dotari nu prea are, inafara de de AC si servo nu are absolut nimic, nici macar geamuri electrice.

si compiuter de bord.... Modificat de mirceamad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!