Jump to content

Octavia III scout


miliktsi
 Share

Postare recomandată

@Leotsi greseala mea, am avut impresia ca Scout primeste 225/40/18 dar am verificat pe configurator si intradevar dimensiunea corecta e 225/45/18. In cazul asta clar berea iese castigatoare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pirelli P7 sunt anvelope premium foarte bune! Sper sa vina si masina mea incaltata cu aceste anvelope, care au performante foarte bune la franare pe umed/uscat si la uzura/longevitate. La indicii de zgomot si economie de carburant nu exceleaza dar sunt peste medie oricum.  Multe marci folosesc aceste anvelope ca si echipare OEM, inclusiv Audi.

@miliktsi: au cumva si marcajul XL  - extra load sau FSL - protectie jante? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au marcajul xl, de FSL nu sunt sigur. sunt 225/50/17 cu 91 W. o sa ma uit diseara exact daca au FSL, dar mai mult ca sigur nu.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 2/4/2016 at 9:02 AM, sosoktm said:

stimabile, pari un individ cerebral, e pacat sa te repezi ca un copil. Afirmatiile si descrierile pe care le-am enuntat mai sus au ca baza lucruri verificate si analizate cu atentie.

Astfel:

- amortizoarele si arcurile sunt identice la scout si octavia cu pdg

- diferenta de garda provine NU doar din balonul anvelopei ci si din diferenta de diametru a jantei (uiti ca pdg nu se livreaza cu 17 inchi). Ai pierdut deci pe drum o juma` de inch

- geometria este profund impartiala :D

Astfel, diferenta reala dintre calcule este de aprox 2-3 mm, pentru care o justificare poate fi decupajul diferit al barilor sau .....altceva. ATENTIE, comparatia este intre varinata PDG si scout. Daca dai jos pdg din calcul, ajungi la diferenta de aprox 3 cm intre garda la sol standard (nu sasiu sport) si scout.

spor

 

Tocmai am cumparat un o3 scout. Nu e cu pdg, este alta suspensie. Pe site la dealeri scrie cadeclinarea SCOUT  contine pachet pdg dar nu e asa. suspensia este mult mai soft deca la pdg ( am o o2 cu pdg si este mult mai ferma pe sosea). Nu este neaparat ceva rau doar ca tinuta masinii este  setata mai spre confort. Asa ca nu cred ca sunt aceleasi amortizoare si arcuri. 

 

 

Modificat de scout2015
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pareri. nu poti face comparatii intre masini din alta generatie.

O2 cu PDG avea aceeasi suspensie cu O2 Scout

O3 cu PDG are aceeasi suspensie cu O3 Scout

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am remarcat un lucru ciudat in C.I.V-ul  Octaviei Scout si anume ca dimensiunea anvelopelor cu care vine masina echipata din fabrica 225/50 R17 nu apare mentionata nicaieri. Respectiva marime apare doar in COC care a venit impreuna cu cartea masinii. Puteti sa-mi confirmati daca si la voi cei cu Scout e la fel? Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa e bine. Doar ca echivalentele nu corespund... e o diferenta mare intre 225/50/17 e diferita mult de 205/55/16. Intr-adevar si la mine in coc e trecuta dimensiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut,

Sunt nou aici si am intrat pentru ca sunt interesat de un Scout 1.8 TSI si am fost bucuros sa gasesc ceva in romaneste pe tema asta (o raritate...). Am citit tot ceea ce ati scris si mi-am cam stabilit optiunile, dar as avea doua intrebari la care poate imi puteti raspunde aici, cei care aveti aceasta motorizare :

-   ce consumuri aveti (macar aproximativ) -  urban si extraurban?

- eu caut o masina in Germania, caci caut o masina de 1-2 ani, iar in Ro nu voi gasi asa ceva, iar pe mobile.de am observat ca la motorizarea si vechimea asta gasesc Golf Alltrack la preturi mai convenabile decat Octavia. Trecand peste faptul ca Golful este o idee mai redus la dimensiuni (lungime, inaltime, portbagaj), mi-ai recomanda sa iau Golful?

 

Va multumesc mult!

 

O seara buna,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am indoieli foarte mari ca la dotari egale si km si an identic, Golful este mai ieftin, avind in vedere ca la pretul de nou, Octavia cu optionale avea pret cam cit Golful chel. Altfel, singura diferenta notabila intre cele doua, lasind calitatea aparenta a finisajelor, este spatiul la picioare in spate, net in favoarea Octaviei.

Acestea fiind spuse, am rugamintea sa nu pornim un versus aici, discutam strict de Octavia. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reusit sa scot 8.5 extraurban cu bagaje full, 4 pers si ac on 20. De fel merg un pic xxx... in oras... in bucuresti daca e seara sau weekend 11. In orele de varf... e inutil sa ma uit ca ma sperii... peste 15... dar inca traiesc cu speranta ca dupa 10k km o sa mai scada. In rest, masiba e superba, nu simt niciodata lipsa de putere sau ceva, oricat de nasol ar fi drumul.

Este ultimul avertisment, discutiile despre viteze ilegale sunt interzise de Regulament!

Modificat de vdragos
Viteze peste limita legala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri.

Quote

Salut, am indoieli foarte mari ca la dotari egale si km si an identic, Golful este mai ieftin, avind in vedere ca la pretul de nou, Octavia cu optionale avea pret cam cit Golful chel. Altfel, singura diferenta notabila intre cele doua, lasind calitatea aparenta a finisajelor, este spatiul la picioare in spate, net in favoarea Octaviei.

Te asigur ca am tot cautat pe mobile si am gasit. De altfel, Octaivia Scout de 1-2 ani, cu motor 1.8 TSI nu se prea gasesc deloc. Sunt unele noi sau aproape noi, dar cam atat.

Miliktsi, la ce te referi cand spui ca "ai reusit" sa scoti 8.5? Ai scos si mai mult?

Sincer, ma cam gandesc sa mai astept si sa iau 2.0  tsi, care, dupa cate vad eu, consuma usor mai putin...

Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stau permanent in limitele legale, 50, 90, 100 ajung si la consumuri usor mai mici. Acum, de ex. Bucuresti - Atena 8.5%. Cam aici s-a stabilizat. A avut o perioada in care era in jur de 9%. Eu sunt multumit. Pana la urma, orice ai lua, reprezinta un compromis la ceva. Am urcat si ajuns cu masina in locuri unde nu indrazneam sa intru cu superbul sau golful. Asa ca pentru mine e un compromis perferct. Pierd la condum putin, dar castig la revizii, accesibilitate, spatiu, etc.

Modificat de miliktsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o Octavia normala cu 1.8 TSI iar consumul mediu pe ultimii 5000 km a fost 6.9 ( jumate urban - jumate extraurban). Nu cred ca sistemul 4x4 aduce 1.5 l in plus extra-urban la consum, dar totusi. Pana acum, in afara, am consumat intre 5.1 si 7.5 in functie de vreme si trafic. 

In oras, iarna, mai mult de 12 nu am avut consum. Evident, poti consuma si 90 la suta daca stai in permanenta cu motorul pornit, eu vorbesc exclusiv de mers normal prin oras. 

Sper sa gasesti motorizarea asta, mi se pare super pentru Octavia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e cazul sa facem o discutie extinsa despre consum aici dar trebuie luat in considerare ca sistemul 4wd aduce in plus, in afara de pierderi mai mari in transmisie si circa 80 de kg in plus la cintar. Plus ca Scouturile sunt de regula bine echipate si asta inseamna iarasi kilograme, citeodata sute de kilograme, au si DSG standard care adauga si ala. Dar sunt de acord ca merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. M-am cam lamurit.

As mai vrea sa intreb ce interval de revizie are 1.8 tsi?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum vine din fabrica, de regula flexibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea a venit cu 30k si 2 ani. O sa fac totusi la 15k revizia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te mai crampona de consum, este irelevant daca tot dai atati bani pe masina, combinatia 1.8 TSI 4x4 este superba :) nu mai sta pe ganduri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fiu sincer, pana la masina actuala am avut doar benzinare si mai am una acasa (Alfa), dar niciuna nu consuma cat se vede la 1.8 tsi, deci asta ar cam fi masina cu cel mai mare consum pe care l-as fi avut....

Cat despre bani, nu mi se pare nici ca dau o avere pe ea. Nu iau vreun BMW sau Benz  si nici noua nu o vreau ....

Oricum inclin spre benzina pentru ca, desi ies din oras cat de cat, atat timp cat sunt in oras parcurg distante destul de scurte si ma invart mult si in zona centrala, iar iarna e cam trist cu diesel-ul la faza asta.... 

In plus, ma gandesc ca peste cativa ani, cand va fi sa o revand, dieselul nu se va mai cumpara si, daca va fi diesel, o voi vinde foarte devalorizata... 

Va multumesc pentru date, oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleapta decizie !

Cauta pe youtube "Consumption - Octavia 1.8 TSI 4x4 DSG6" este un film facut de mine in care poti vedea consumurile in regim de autostrada la diferite viteze,  pentru masina din semnatura. Acum dupa 23.000 km consumul a mai scazut putin dar nu semnificativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM o skoda octavia scout 3 de 184 cp. am tot vazut discutile de pe forumuri legat de garda la sol. da , garda la sol este mai mare decat la pdg , si nu din cauciucuri, dar nu cred ca este suspensia de pdg. am avut o octavia 2 pdg si era incomparabil  mai rigida decat o3 scout.  03 scout are o suspensie foarte moale. 

 

Legat de asta stie cineva cum se poate schimba suspensia de la o3 scou cu ceva mai rigid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cum e pe drum, mai ales pe drumurile virajate? E deranjant ruliul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti compara O2 cu O3. Eu am si O2 si O3 (ambele non-scout, dar ambele 4x4) cu PDG si sunt complet diferite. 

Modificat de ktf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil, eu nu am condus decat o2 cu pdg si octavia 3 rs si scout , asa ca nu imi dau seama cum este pachetul pdg la o3. oricum ruliul la o3 scout este foarte mare.Asta nu ar fi asa o problema dar are uneori tendinta de a plonja in fata pe drumuri mai proaste , efect foarte deranjant.  Curios este ca pe drum bun O3  scout este foarte comoda, dar nu sport 

Pdg la o3 este tot rigid ca si la o2 sau moale cum era la O1? Mie mi-a placut pdg la o2. 

Citarea inutila, ca si versusul in aria tehnica, se sanctioneaza potrivit Regulamentului!

Modificat de vdragos
Citare inutila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie personal mi se pare ca ruliul este mai mare la O2 fata de O3, ambele cu PDG. Bine, pe O2 am roti pe 15 si pe O3 am pe 16. Denivelarile mici, gen limitatoare de viteza sau mici gropi sunt atenuate perfect pe O2, la O3 se simt mai aiurea . La drum lung in schimb e mai rigida O3 si are mai putin ruliu decat O2, care e cam barca (suspensia e schimbata recent, deci nu e vorba de uzura).

Modificat de ktf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!