Jump to content

Seat Leon Xperience


vdragos

Postare recomandată

Mai stergem praful pe aici ... ODO circa 22 de mii, fara probleme tehnice mai putin pocniturile de la trapa, trecut la rotile de vara ...

Programat la Avia pentru curatare si gresare trapa si inlocuire bandou zgariat (acelasi montat strimb la PBN si aliniat la a treia incercare), operatie reusita pacientul mort. Trapa e ok, nu mai face zgomot (ciudatenie mare, operatia de curatare/gresare a costat 480 de lei acum fix un an si acum a costat 200 de lei, dupa cum pute inauntru s-au folosit aceleasi substante), bandoul a fost montat strimb :(. Facut reclamatie (discutii la fata locului: dom'le, ca in fabrica nu mai poate sa vina), au facut poze, au promis ca revin cu propunere de rezolvare. Bandoul nu e scump (vreo 50 de euro) dar nu se poate refolosi. O sa revin cu rezolvarea.

Link către comentariu

Doar 20k in 3.5 ani? Nu prea e plimbata ...

Si, recitind primul post, inca de atunci spuneai ca ai fi preferat sa nu aiba trapa ... de ce ti'a fost teama, nu ai scapat

Link către comentariu

O greseala care nu se va mai repeta ... probabil inclusiv cu alegerea tipului de combustibil al viitoarelor. Zilnic facem maximum 10 km in Bucuresti, eu personal seara merg pe jos sau cu trotineta, doar pentru copii folosim masina, cealalta strict pentru concedii/zile libere, in vacante de regula mergem cu avionul. 

Stiu, masina nu se justifica, am si vreo 4 chitare acasa la care nu am timp sa cint, sunt doar placeri personale :beerchug:.

Link către comentariu

Pai daca tot discutam de placeri personale...stii tu...benzina...flatsix...etc. :)

 

Link către comentariu

O chitara e mult mai putin costisitoare decit un flatsix si poate produce placeri asemanatoare daca stii sa te dai cu ea.

Link către comentariu

Da, asta e chestia cu bandourile: 80% dupa ce le dai jos nu se mai pot folosi, cica.. Iar ei sunt @#@#$ si uita sa-l comande la revopsiri...

La mine le-a iesit totusi, sunt in grupul norocosilor minoritari :D 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am promis ca revin cu rezolvarea bandoului: Avia s-a tinut de cuvint dar nu chiar 100%, in sensul ca a refolosit bandoul si a inlocuit banda adeziva ... me not happy at all. Mi-a dat o juma' de zi masina la schimb (Fabia 3 1.4 TDI, dotata cu de toate - apropos, sinistra pocnitoare) si cu asta la breasta. O sa o rezolv eu in regie proprie ca pentru 50 de euro mi-e scarba sa ma cert si sa insist. 

Link către comentariu
  • 2 months later...

The improvement of the improvement:

 

20190622_135253.jpg

20190622_135300.jpg

si outfit nou la cheie:

 

20190622_135641.jpg

Link către comentariu

Ce fain, se poate comanda si de la reprezentantele din Romania? Sau o sursa de pe net? 

Link către comentariu

La cum îi este norocul la schimbat capace zic sa asteptati o confirmare ca este ok ?

Link către comentariu

Ca sa raspundem circotasilor, este capac original de Karoq cu palnie integrata :)) si se potriveste si la Seat si la Touran.

Link către comentariu

utila treaba, sa nu mai stropesti pe langa atunci cand ai bidonul plin.

oare gatul de umplere difera in gama VAG ?

Link către comentariu

Dupa cum am precizat mai sus, eu am montat si la VW si la Seat si se potrivesc. Principiul de functionare fiind al palniei, materialul din care este facut capacul este silicon moale, el intra pe git ca o garnitura deci poate acomoda diametre un pic diferite, la VW a intrat un pic mai greu dar s-a fixat bine.

Link către comentariu
  • 1 month later...

poate ai randament mai bun ca la mine, unde nu se simte mai nimic in torpedou.

Link către comentariu

La MQB vad ca sistemul e un pic diferit fata de PQ 35 in sensul ca valva de reglare este un simplu obturator, colegii cu Seat care m-au invatat de rau spun ca nu face gheata dar ca mentine bautura la o temperatura acceptabila. Sincer nu stiu cit o voi folosi dar avind in vedere costul retrofitului - 104 lei - si 30 de minute de munca, cred ca merita, macar ca aduce valoare de marketing cind o sa vind masina :).

 

Link către comentariu

Si cand ma gandesc ca o Octavia 2 de 15 000-17 000 euro la vremea respectiva avea din fabrica atat cotiera cat si torpedou refrigerat, iar la una de 28 000-30 000 euro de dupa 2014 trebuie sa faci pe mecanicul sa mai ai asa ceva... mie la fosta masina imi era foarte utila la drumurile lungi, la asta actuala am si uitat de ea, car cu mine o lada frigorifica vara... dar bine ca avem o sumedenie de senzori si ecrane multe si frumoase. 

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!