Jump to content

Seat Leon Xperience


vdragos

Postare recomandată

Da ma si amortizoarele sunt ca sa se ridice la orizontala din telecomanda :))

 

Link către comentariu

Hai că îți arăt mâine cum e la mine cu pistonasele pana le montezi la tine. Par asemanatoare

Link către comentariu

Eu sunt lamurit, altii nu sunt :)) eu nu am masina ca sa le pot monta ^_^

 

Link către comentariu

Ca sa revin la subiectul cu masina, azi am primit masina inapoi din service dupa ce a facut cunostinta cu bara unui autobuz, parcata fiind. Aparent nu a fost mare damage, la demontare insa s-a constatat ca farul care parea doar sters era crapat pe dos ca o coaja de ou ... ma rog Avia s-a miscat bine dar Omniasig nu a dat acceptul de plata, asigurator de RCA fiind. Ca sa nu stea masina degeaba, i-am facut revizie la trapa ... 492 de lei cu rezolvare partiala. Adica la toate masinile cu panoramic, din cauza poluarii, trebuie desfacuta complet trapa de pe masina ca sa faci mentenanta, cost 1300 de lei si nu e acoperit de garantie ca e mentenanta. Sunt prea obosit acum sa ma cert cu ei si oricum Avia n-are nicio vina, problema e la fabrica si la importator, dar nu pot evita gandul ca sunt pacalit. Oricum, urmatoarea nu va mai avea trapa.

Link către comentariu

Cand vei avea timp, poti detalia un pic subiectul mentenanta trapa? Ce presupune si care e legatura cu poluarea de trebuie complet demontata? Care e intervalul sugerat pentru aceasta operatiune? 

La Forester in afara de curatare canale scurgere si gresare la reprezentanta nu au facut altceva, dar pretul a fost corespunzator, cativa zeci de lei

Link către comentariu

Nu e nicio chestie complicata, Avia mi-a explicat ca la trapele panoramice, din cauza poluarii cu praf, trebuie scoase compet sinele pe care gliseaza tavanul, spalate si gresate fata/dos, altfel nu dispare complet zgomotul.

Trapa se revizioneaza la 60 de mii teoretic, practic trebuie sa o gresezi cit de des se poate, minim la doi ani.

Link către comentariu

Ok, am inteles, in acest caz mi'a disparut orice regret ca nu am bifat si trapa ca optional, desi aveam oricum destule motive impotriva

Din ce presupune lucrarea de intretinere, la costurile orare ale unei reprezentate, se intelege de ce reiese o suma de 1300 ron. Si nici nu e o lucrare sa te inhami cu draga inima sa o faci in regie proprie, din pacate. Totusi as cauta o solutie partiala, o gresare cu un spray cu vaselina siliconica sau ceva care sa se poata aplica usor si cat mai adanc, fara a demonta trapa, ci doar culisand'o, daca nu se exagereaza cu cantitatea nu are cum sa strice

Link către comentariu

Intretinere (gresare/reglaj) s-a facut cu substantele recomandate de producator. Din pacate nu s-au putut aplica substantele peste tot. Oricum din cite am mers eu azi cu masina, pare ca nu mai face zgomot.

Link către comentariu

Trapa o folosesti periodic, chiar si pe timp rece? Eu incerc sa fac asta si la masina de 10 ani nu am probleme, iar intretinerea s'a facut o sg data, anul trecut

Link către comentariu

La ce interval se face intretinerea la trapa?la 60.000 de km?AI depasit cei 60000 de km si nu ai facut revizia la ea esti bun de plata.Daca in tabelul de mentenanta revizia la trapa se face la interval mai mic si consilierul care ti-a procesat comanda nu te-a informat e bun de plata dealerul la care ai facut revizia,Daca te-a informat si ai refuzat sa o faci ,iarasi esti bun de plata. Daca reviziile nu au fost facute la timp garantie "pa".Eu zic sa verifici cand se face intradevar revizia la trapa si daca situatia iti este favorabila sa faci reclamatie.Din punctul de vedere al lui VW dealerul este obilgat sa iti spuna ce  trebuie facut la fiecare trecere prin service,E dreptul tau sa refuzi in cunostinta de cauza anumite operatii,cu riscul de a pierde garantia,sau a lua masina din service pe proprie raspundere.Pot sa te rog sa ne tii la curent?

 

Link către comentariu

Nu are ce reclamatie sa faca. Ce reclama el nu intra la “stricat sub garantie” si “reparatia” tine de mentenanta care, iarasi, nu este acoperita de garantie.

E ca si cum ar incepe sa scartaie o portiera, sa zicem, pentru ca la balama a intrat prea mult praf/jeg din cauza ca masina nu a fost spalata destul de des. E obligatia posesorului sa spele masina, si astfel sa previna astfel de incidente, asa ca importatorul nu o sa faca nimic sub garantie. Singura diferenta e ca nu esti obligat, in acte, sa speli masina ca altfel pierzi garantia, in timp ce la trapa esti :)

Si chiar daca problema nu este din cauza asta este foarte greu de depistat si apoi convins dealer-ul sa accepte lucrul acela si sa faca ceva...

Link către comentariu

Well guys, nu e locul sa facem o discutie dar la mintea mea este usor de demonstrat ca masina are un viciu de conceptie. Cita vreme este vinduta pe piata de aici, se presupune, nu-i asa, ca trebuie sa functioneze fara repros pe baza intretinerii mentionata in cartea tehnica. Acolo nu scrie nicaieri ca daca locuiesti in Bucuresti, trebuie sa dai toata trapa jos din tavan ca sa o cureti la doi ani ca daca scria asa ceva nu o mai cumparam. De fapt acolo nu scrie nicaieri ca trebuie facuta aceasta operatie la niciun kilometraj sau virsta a masinii. Scrie ca la fiecare 60 de mii de km trebuie facuta o revizie care consta in curatare si gresare pe masina. 

End of offtopic, pentru cei care nu au avut rabdare sa-mi citeasca topicul, masina are 2 ani si 15 mii de km, intretinere maniacala facuta numai la Porsche etc. deci nu e un caz de folosire necorespunzatoare.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am rezolvat bricolajul la capota, goes like a charm.

Capota 1.jpg

Capota 2.jpg

Capota 3.jpg

Si am pus si adidasii de vara cu ocazia asta.

Link către comentariu
  • 4 months later...

E clar, vacanta asta am fost pe pierdere, am spart o janta la Mamaia intr-un colt de bordura, flancul de la cauciuc s-a smuls si el, cost 2400 RON janta pe original (nu e acoperita de asigurare decit daca e lovita si caroseria :)) ) plus schimbat toate cauciucurile cu Michelin Primacy 4 (cauciucurile originale GY Efficient Grip au 17 mii de km dar in afara de cel rupt, doua avea deja petice de vulcanizare), cu ocazia asta se vor indrepta toate jantele si se va face geometrie.

Link către comentariu

Priveste partea pozitiva a lucrurilor, tu ai avariat o janta si un cauciuc si ai avut costuri de 2000 lei. Altii au spart 10000+ Euro pe sampanie, beuturici si alte chestii ..mici la Banbu.

Link către comentariu

Multumesc de incurajari :)) toata distractia cu tot cu anvelope a costat 4000 RON + fara manopera. N-a fost o vacanta prea fasta dar din motive nelegate de domeniul auto ... multe neamuri proaste, aglomeratie maxima, mincare insalubra ... mi-am amintit de anii '90. In rest masina merge excelent ...

Link către comentariu
4 hours ago, vdragos said:

E clar, vacanta asta am fost pe pierdere, am spart o janta la Mamaia intr-un colt de bordura, flancul de la cauciuc s-a smuls si el, cost 2400 RON janta pe original (nu e acoperita de asigurare decit daca e lovita si caroseria :)) ) plus schimbat toate cauciucurile cu Michelin Primacy 4 (cauciucurile originale GY Efficient Grip au 17 mii de km dar in afara de cel rupt, doua avea deja petice de vulcanizare), cu ocazia asta se vor indrepta toate jantele si se va face geometrie.

Ptiu!, ce pacat ca n-ai vazut si unde era lovita si caroseria !! :D, nu mai dadeai atatia bani !

Unde indrepti jantele ?

Link către comentariu

Montajul, indreptatul si geometria la Autosoft Dudesti. In cartier :))

 

Link către comentariu

Asta-i avantajul asigurarilor rezonabile, ca am mai avut discutii. Excluderile, gen doar anvelope si jante lovite.

Daca bifai si acea optiune, ca si daunele in afara drumurilor publice, asigurarea devenea mai putin rezonabila, probabil vreo 150-200 E in plus, dar acum erai despagubit.

dar tot raul spre bine, acum ai anvelope super faine.

Modificat de skodamen
Link către comentariu

Ca sa nu o dam prea mult in offtopic, compania la care am facut asigurarea nu despagubeste ca si politica generala roti decit daca sunt mai noi de 9 luni sau daca e lovita si caroseria. Nu aveam ce sa bifez, urmatoarea asigurare care era mai mult ca dublu la prima despagubea rotile dar nu si elementele vitrate decit o singura data. Ambele firme serioase.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Facut vizita de an si la Seat, la Avia Motors: ulei, filtre mai putin combustibil, lichid de frina, ulei la cuplajul Haldex, reglare faruri led, 1410 lei. ODO 18.400, am schimbat uleiul la Mobil, ca si prima impresie e mai silentioasa la rece si merge mai rotund. Keep going.

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!