Jump to content

Bucsele la Golf 4 & Bora - probleme


postman
 Share

Postare recomandată

Pai in fata sunt doar bucsele de la bara stabilizatoare. Altceva nu prea are ce sa scartaie. In spate sunt bucsele de la puntea spate, costa vreo 200 ron perechea si sunt costisitor de schimbat si trebuie si o presa mai speciala (e treaba de mecanic, nu poti schimba tu in garaj). Nu ai precizat daca ai punte pe spate sau suspensie independenta. Majoritatea au punte pe spate, de asta am spus de bucse punte spate.

Bucsele fata de la bara stabilizatoare am inteles de la mecanici ca se duc rapid si se schimba frecvent. Deci vei fi surprins ca niste prostii de bucse pot face atata zgomot.

Eu iti recomand ca amortizoarele sa nu le verifici ochiometric, chiar de catre un mecanic. El poate constata doar daca sunt scurse sau nu (eventual sa se mai apese pe masina). Sunt testere speciale pentru amortizoare si iti spune in procente cat de uzate sunt. Testul nu este asa scump si merita.

Care modele mai au suspensie independenta pe spate in afara de 4Motion?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea mai noi, adica G5, OII, B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa am stiut si eu,dar aici e vorba doar de Golf 4si de Bora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Glof 4 & Bora doar cele cu 4 motion au suspensie independenta pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna. Am un Bora si vreau sa le schimb toat bucsele, cate bucse sunt in total si la ce pret sa astept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

spuneti-mi si mie de la ce poate fi un zgomot la rotile de pe fata(probabil cea dreapta)in momentul cand plec de pe loc sau in viraje si la franare....

parca s-ar rupe ceva si nu stiu ce poate sa aiba

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La franare planetarele nu suna, cel putin la dacie nu suna :). Ele au un sunet specific de bataie care prima data incepe in curba si apoi si pe linie dreapta pe masura ce uzura creste. Bat pe masura ce apesi acceleratia mai puternic, sunetul creste atat in intensitate cat si in frecventa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut,

La G4 meu se cam aude un zgomot / mai multe zgomote, cand trec peste denivelari sau cand merg pe drumuri proaste. Eu zic ca se aude din cauza bucsiilor (nu sunt greierasii, ca pe aia ii cunosc foarte bine ).

In schimb, la mecanic, cand am fost ultima oara a spus ca nu bat si ca nu trebuie schimbate.

Credeti ca e ok sa le schimb tinand cont ca de cand am luat-o din Germania am facut aproximativ 35.000 km?

Cam cat ar costa toate? Asa in mare?

Va multumesc.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

pai la tine pot fi bucsele mari sau cele mici,pivoti,flanse /rulmenti flanse,bielete directie/cap de bara...bielete antiruliu...rulment..draci

da si tu mai multe detalii si poate se ajunge la o concluzie

sau

mai incearca si alti mesteri..ca poate au vazut mai multe la viata lor...pune-l pe mester sa traga de toate alea si poate descoperi si alte semne de uzura..

asteptam un semn

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat flansa si rulemtul de la telescop ca faceau galagie la denivelari mici, dar sincer nu stiu cum iti poti da seama fara sa le desfaci, ca de auzit puteam sa jur ca se aude din spate ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare

Am un zgomot neplacut undeva sub masina, pe dreapta parca, se aude tare ca un suierat cand merg incet cu spatele si rotile sunt indreptate stanga. Nu bate nimic, nu e din planetara, ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca asta se aude doar in marsarier si cand virezi stanga, eu spun ca vina o poarta pinioanele sateliti din diferential. Nu e neaparat o problema, nu inseamna ca o sa-ti crape diferentialul. Doar ca fac putin zgomot. In marsarier, ei se invart invers si pe laturile respective or fi avand mici diferente de curburi sau mici uzuri. In mers normal (inainte) ei se invart in celalalt sens si nu se mai aude. :soothe[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai rezist!

Am schimbat acum 2 saptamani bucsele la bara pe fata, noi originale, cumparate de la reprezentanta si de vreo 2 zile iar au inceput sa scartaie :((. Am sunat la aia de le-au montat si mi=au zis ca daca nu sunt cu panza, vor scartai orice-as face.

Ati patit si voi sa puneti bucse originale si sa scartaie asa de repede?

Multumesc!

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, eu am patit altceva, am cumparat de aici de pe forum nu vreau sa dau nume sa nu fac reclama negativa, insa e destul de folosit de baieti, am cerut bucsele alea mari de la bascula, ceva bun mi-a dat unele la 22 lei ca "toate sunt la fel", le-am schimbat, am facut directia, si dupa nici 6000 km cea de la sofer s-a rupt, am joc mai mare dupa 6000 km cat nu aveam cu bucsele anterioare dupa 40.000 km

acum nu stiu ce sa cred sunt bucsele proaste sau nu au fost montate corect, imi poate spune cineva care este directia corecta in care ar trebui montate? ele au doua crapaturi in interiorul bucsei, pe directia carora pot flexa, crapaturile alea trebuie sa fie directionate inspre roti sau inspre capota si respectiv portbagaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat de curand flansele amortizoarelor si bucsele de la bara stabilizoatoare pentru ca scartaiau,acum se simte ca sunt noi,este mult mai bine dar in schimb am ramas cu o bataie destul de mica pe partea dreapta dar foarte enervanta atunci cand rulez foarte incet( viteza 1 la relanti,in cartier ca este in lucru) , este o bataie gen fier pe fier ,nu foarte puternica care se repeta foarte repede, nu stiu cum s-o explic mai bine.Acum cateva luni am fost la un service si mi-a verificat toata partea fata,am schimbat ce era de schimbat.Aveti idee de la ce ar putea fi?

Modificat de blue_slid3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceeasi problema cu acea bataie mica si care se repeta repede, tot in partea dreapta si TOT in treapta I de viteza o am si eu. Dupa o gramada de bataie de cap am observat ca de fapt vine de la scaunul din dreapta. Daca imping de scaun din lateral, se aude EXACT acea bataie de care am mentionat mai sus, undeva sub scaun. Vezi poate este si la tine la fel. :) Eu inca nu am avut timp sa vad exact cauza, dar sper sa o rezolv pe viitor. Numai bine. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia este ca nu se aude deloc la la viteza mai mare cand dau peste denivelari sau gropi,numai la viteza mica si nici atunci mereu.Mie mi se pare ca se aude de afara dar totusi o sa verific si in interior.Multumesc Deadly,ma gandesc ca unde s-a rupt arcul ala de care stie toata lumea si in stanga si mai de curand si in dreapta sa nu atinga ceva pe acolo,desi nu as crede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu se aude la viteze mai mari cand trec peste gropi sau denivelari. Fa in felul urmator : urca in masina si de pe scaunul soferului, da un pumn in lateralul scaunului din dreapta sa vezi daca se aude acel zgomot. Sper sa nu razi sau sa o iei ca pe o gluma, dar eu cand fac asa se aude acel zgomot sub scaunul de la pasager, undeva in fata lui. Sper ca am fost destul de explicit si astept sa ne spui daca de acolo se aude sau nu. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost la o statie ITP cu golfu pentru verificat Suspensie iar diagnosticul e : bucse inferioare brat spate Praf ( nu stiam de ce imi bubuie cand urcam o denivelare cu masina).Se schimba greu acele bucse?Cand se schimba se demonteaza si telescopu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se demoneteaza amortizorul. Se demonteaza bratele (track control arm). Nu este foarte dificil, doar ca ai nevoie de presa ca sa schimbi acele bucse.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Predator Thanks pentru raspuns.Din ce am vazut pe autokarma ( nu vreau sa fac reclama) sunt mai multe marci de bucse.Fac un apel la cei care si-au shcimbat bucsele ce marca a pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Variante pentru bucsa mare de la brat (pozitia 3 din schema):

1. Normala, decupata: 1J0 407 181;

2. De LCR/S3, plina: 8N0 407 181B - cod pe original, costa in jur de 18euro/1buc;

-> 2713201 - producator Lemforder (recomand) - in vara am cumparat cu 56 lei/buc de la un magazin de profil.

Pentru bucsa mica, din fata de la brat (pozitia 4 din schema):

- 357 407 182 - cod pe original, in jur de 9euro/1buc.

-> 1020302 - producator Lemforder, 14lei/buc.

Legat aceasta bucsa mica, eu zic ca o schimbi doar daca cea veche e absolut praf. Nu o poti scoate afara din brat decat daca o tai sau o topesti. Iar cea noua se introduce foarte greu chiar si cu presa.

La mine dupa 130.000km (din care 35.000 in .ro), suspensie sport, bucsa (4) se afla in stare foarte buna.

trackcontrolarm.th.jpg

Bafta!

Numai bine!

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aurash Tu le-ai montat?

Vedeai cum erau cele vechi,in cel mai rau caz :). "inspre roti" vin, dar nici aia nu oricum :Driver:.

DomainG,the magic word, OEM. Nu trebuie nici presa, doar cap ;). Doar putin cap si imaginatie.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, ai reusit tu sa introduci noua busca in locas cu ajutorul lemnelor?

Iti spun eu ca nu este asa usor precum pare in tutorial...

E mult mai sigur, comod si rapid daca ai acces la o presa.

Mai exista si alte DIY similare, cu lemne si tubulara: Front lower arm and rear beam bush how-to

(sfat) Legat de bucse, NU le dati cu vaselina ca sa intre mai usor!

Bucsa mare intra in locasul din brat pe o singura parte!

Numai bine!

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!