Jump to content

Bucsele la Golf 4 & Bora - probleme


postman
 Share

Postare recomandată

Ciudata chestie, eu cred ca vine presata pur si simplu inauntru, unsa cu putin vaselina siliconica in prealabil.

asa arata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codringolf4 eu mi-am comandat bucse Lemforder la 170ROn Setu (mi sa zis ca sunt cele mai bune) iar in privinta manoperei ma costa 150ROn pe care o voi efectua si eu miercuri.Sper ca sa se remedieze zgomotele.

La sfatul unui coleg de pe forum m-am apasat pe partea stanga a masinii si se aude un scartait ( ca si cum ai zcatai cu ampora) pe partea dreapta spate ( sa fie de la bucse sau...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu vreau sa-mi shimb tot setul de bucse (imi scartaie masina ca o corabie din lemn) si din cate am citit trebuie schimbate, cu toate ca nu bat...

Stiti cumva daca bucsele de la FEBI sunt bune, ca vreau sa dau o comanda pe autokarma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudata chestie, eu cred ca vine presata pur si simplu inauntru, unsa cu putin vaselina siliconica in prealabil.

asa arata

ai dreptate, bucsa aceea intra si prin simpla presare dupa ce, bineinteles, a fost lubrifiata cu vaselina siliconica sau glicerina...

exclusa utilizarea compusilor petrolieri (ulei, vaselina...etc) pt. ca sunt absorbiti de cauciuc si duc la alterarea compozitiei acestuia.

o alta varianta de a insera bucsa este aceea de a folosi un tub usor conic care are la un capat cota interioara aceias cu cea a lagarului in care vine bucsa montata pe bascula iar la celalalt capat o cota ceva mai mare decat bucsa ce urmeaza a fi montata.

unealta ajuta la dimensionarea temporara a bucsei in mod treptat si la pozitionarea perfect verticala pe lagar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un final azi am schimbat bucsele punte spate si pot sa zic ca e alta viata domnule.Nu mai am impresia ca mi se rupe puntea.Totusi am ramas cu ceva batai pe fata de genu unui tub de spary cu bila.A verificat azi mecanicu bucsele pe fata si a zis ca nu are joc.Totusi ca offtopic in ultima vreme se misca destul de tare schimbatoru de viteze.Sa fie suportu de la cutie?Pot verifica eu acasa?Cum?

Multumesc :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se misca si la un coleg, puteam sa bag mana-n foc ca e suportul de la cutie, dar nu a fost asa. Deci ramane cel de jos, in forma de os.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am promis intr-un post anterior,

va prezint mai jos modul in care am montat eu bucsele din spate pe 2 brate (bascule) pe care le aveam in casa, brate ramase in urma unei vizite la un service al unui coleg de forum, unde nu se schimbau doar bucsele ci bratele cu totul.

Metoda nu foloseste presa, personal am facut operatia pe o masa.

In continuare se presupune ca vechea bucsa a fost deja indepartata din locasul ei prin metoda aratata intr-un link mai sus si anume prin taierea miezului cu un fierastrau, apoi taind partea exterioara cu foarte mare grija ca sa nu fie taiata si bascula. Se practica 2 taieturi, diametral opuse, cit de adinci posibil fara a taia bascula, apoi prin batere se scoate rama bucsei.

Pentru taiere eu am folosit o pinza de bomfaier, fara rama, tinuta in mina.

Pentru ca am acces la un strung mi-am confectionat 3 bucse ajutatoare, pe care le voi numi in continuare A, B si C, si un surub M 12 x 110.

Acestea se pot vedea in prima poza.

post-17663-1261073324_thumb.jpg

Bucsa ajutatoare A prezinta un umar pentru a se ghida peste bucsa de bascula.

Bucsa ajutatoare B prezinta si ea un umar pentru a se ghida in locasul bucsei de bascula.

Atentie la pozitionarea bucsei de bascula, fiindca ea nu este simetrica ; una din sagetile de pe bucsa catre punctul de reper de pe bascula si partea mai

post-17663-1261073314_thumb.jpg

post-17663-1261073336_thumb.jpg

post-17663-1261073356_thumb.jpg

post-17663-1261073370_thumb.jpg

post-17663-1261073382_thumb.jpg

post-17663-1261073397_thumb.jpg

post-17663-1261073403_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

este super ideea cu acele bucse ajutatoare o sa o iau in calcul

am mai vazut aici un link in care bucsele era bagate in congelator inainte de a fi bagate ptr a se contracta...

si acum sa intreb si eu ce ma doare:

la gauri si denivelari aud un cloncanit clonc-clonc in la roata dreapta fata, banuiesc ca e bucsa de la bara antiruliu...sau ce bucse mai sunt pe acolo...

Cum este recomandat pot sa schimb doar o bucsa sau ar trebui sa le schimb pe toate de pe fata in acelasi moment?

Cate bucse sunt in fata si cam care ar fi costurile?

Cele de la bara antiruliu am vazut cum se schimba sigur ma pricep, o sa ma uit si la restul dar nu cred sa fie mare filozofie

Multumesc.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cam tarziu dar sper sa-l ajute pe bogdan...

directie.png

acu intervine imtrebarea mea...ce parere aveti de bucsele pline...cele de cupra?la o vizita in service am observat ca nici lemforder nu sunt mare inginerie...le-am schimbat in octombrie si acum cica sunt praf...la prima vedere par ok dar am impresia k practic s-au dezlipit de camasa aceea de fier ca nu se vad crapate nu nimic...

si de asta va intreb...ca si pret..peste lemforder mai sunt acestea de cupra ...or fi si calitativ mai bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pot sa va zic un singur lucru. Am inlocuit bucsaraia pe fata cu powerflex. Totul in afara de cele de bara stabilizatoare, pe care o sa le iau acum, impreuna cu cele de spate. Feelingul este mult mai sportiv, motorul e mai bine legat de caroserie din cauza dog-bone-ului, directia e mai precisa. Insa se simte si cea mai mica denivelare din asfalt.

O sa verific la primavara cum stau cu ele, dar din ce m-am uitat acum vreo saptamana se prezinta impecabil. Eu le am puse de 2-3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ca cele de cupra, oem fiind, nu se compara cu orice altceva mai ieftin.

Acuma sincer, daca trebuie sa-ti faci probleme dupa 3 luni ..e cam nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am pus pe cele de Cupra (sau S3, mi se pare ca sunt la fel) si masina se simte excelent. E mult, mult mai teapana, dar si confortabila in acelasi timp. Nu se simt deranjant deloc socurile. Mai rau se simteau inainte sa schimb bucsele. Iar la franare masina pur si simplu pare sa se infiga in asfalt. E mult, mult mai inchegata, mai sigura pe roti daca pot sa spun asa. Merita 100% bucsele astea. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu urmeaza sa pun bucsele de Cupra R.Le-am achizitionat pe original si au costat 90 Ron\bucata.Sa vedem cum se vor simti, dar eu vreau sa schimb si pivotii cu cei de Cupra.Nu as recomanda powerflex pentru drumurile din Romania, chiar si pe vwvortex spuneau ca mai bine acestea de Cupra\TT\R32 decat cele powerflex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce-s mai buni pivotii de R32? nu-s lafel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt de parere ca nu prea faci nimic cu pivotii...la bucse se vede un upgrade...sunt pline ,dar la pivoti?

oricum...eu cu ale mele...care s-au dus in 1500km banuiesc ca de la amortizoare se trage...acestea fiind duse,bascula a avut cursa mai mare si a tot fortat in ele,adaugand si starea drumurilor,au cedat psihologic:))

am gasit explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am schimbat bucsele ma batea si pe mine gandul sa schimb si pivotii cu cei de LCR/S3, desi cei originali erau f buni inca. Am renuntat.

Codurile pe original difera:

1J0 407 365 C - stanga

1J0 407 366 C (1J0 407 366 H) - pentru dreapta

fata de: 8N0 407 365 C - st/dr, pentru motorizarile AMK/BAM.

Eu ma gandesc ca pivotii de LCR or fi mai "heavy-duty", dimensionati pentru cuplu mai mare la roata/cauciuc mai putin si janta mai mare (18")...

Diferenta de pret este de vreo 17euro/buc.

H0lyBoy, daca cei de pe masina sant buni (se simte la mana cand desfaci bratul de pivot), nu ii schimba de loc!

De banii astia (1pivot de LCR= ~60 euro) mai bine cumperi bucse de LCR pentru puntea spate.

Iar daca tot esti la faza de schimbari, verifica si capetele de bara.

Bafta!

Numai bine!

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aceeas teorie ma gandeam si eu ca si Predator in privinta pivotiilor pentru Cupra.Chiar cineva de pe forum a facut aceasta schimbare si a spus ca simte mult mai bine masina :)...

Eu am primit o oferta de 130 Ron\pivot tot pe original deci nu mi s-au parut chiar asa de scumpi(totusi vorbim de repere OEM).

Da, pe langa pivoti voi mai schimba bieletele de directie si capetele de bara sa fie totul in regula.

1J0 407 365 C - stanga

1J0 407 366 C - dreapta.

Sa inteleg ca acestea sunt codurile care trebuie comandate pentru pivoti?

Mersi inca o data pentru ajutor !!!

Modificat de H0lyBoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

as vrea sa va intreb si eu in legatura cu bucsele de pe puntea spate de fiecare data cand trec peste vro groapa sau daca merg pe zapada mi se da fff rau de spate cineva mi a zis ca sunt telescoapele si le am schimbat dar la fel altcineva mi a zis ca sa imi iau cauciucuri de iarna si la fel pe zapada aluneca fff rau de spate iar pe uscat cand dau in ceva groapa mi se misca in stanga si dreapta oare sa fie bucsele ??? nu mai stiu ce sa mai schimb dc nici alea nu sunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa se manifeste cum zici tu ar trebui sa fie praf de tot si sa se vada cu ochiul liber. NU ai aruncat o privire, o poza ..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. am citit si eu cate ceva pe aici dar nu am avut rabdare sa citesc chiar tot ca sa fiu sincer. Tocmai vreau sa schimb si eu bucsele de la bara stabilizatoare, de care imi recomandati? ceva sa nu scartaie sau stiu eu ce alte probleme...? si ce ar mai trebui sa schimb sau sa verific daca tot demontez?

Va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimbi bucsele de la bara stabilizatoarea pune pe original(sunt cela mai bune),pret parca 50ron nu mai stiu exact cat am dat ultima data pe ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap am fost la reprezentanta si sunt 26 ron bucata dar care e faza cu cele de cupra? sunt mai bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea de cupra-s altele, 26ron OEM, esti sigur?

LE: vezi ca daca nu ai modelul cu "cocoasa" trebuie si bridele cumparate.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sunt sigur ...260 de mii de lei vechi bucata! Poi si cum fac sa aflu daca am modelul cu "cocoasa" sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!