Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

1 hour ago, 75NOR said:

Colegu, eu ti-as sugera sa-ti schimbi dealerul... Si sa mai ceri si alte pareri inainte de a lua de bun ce-ti spune dealerul tau.

Pai asta am facut, am intrebat 3 dealeri diferiti: unul zice ca are fire, altul ca nu mai are fire, altul ca se intereseaza :)))

 

50 minutes ago, Andrei1980 said:

poate fi o obtiune serioasa. 

te referi la TSI-ul de 150 CP?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc un ultim raspuns legat de problema colegului @Liviu_sbn: observ, din cele scrise de tine, ca ai o relatie buna cu dealerul respectiv. De ce nu te duci matale la el si il rogi respectuos sa iti ofere un S3 ( care vrei tu...tdi...tsi...m6...dsg...sau orice au ei pe stoc si inmatriculat) pentru un test drive de weekend sau extins cum i-as spune eu. Personal am avut un Leon Xp pe mana timp de 2 zile si ca mine sunt destui colegi care au facut chestia asta inainte de a lua decizia achizitionarii unui anume model. 

Ia masina, iesi la drum/plimbare/trafic, foloseste-te de ea ca si cum ar fi a ta si vezi dupa ce simti. Cu siguranta te va ajuta mai mult decat orice parere de pe aici. 

Iti propun sa faci asta pentru a iti "dizolva" dilema legata de combustibilul folosit pentru a "naste" caii putere ai masinii. Tine cont si de faptul ca noile dieseluri ( in speta cele Euro6) au un comportament foarte asemanator cu motoarele pe benzina, cu alte cuvinte duc lipsa de cuplu sub 1800rpm si dupa trag liniar pana in punctul de dezvoltare al puterii maxime ( 3500-4000 rpm). Si tot asa, au un consum asemanator in cazul unui regim normal de utilizare. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minutes ago, Liviu_sbn said:

Pai asta am facut, am intrebat 3 dealeri diferiti: unul zice ca are fire, altul ca nu mai are fire, altul ca se intereseaza :)))

 

te referi la TSI-ul de 150 CP?

 

 

Da, m-am referit la TSI-ul de 150CP... chiar acum m-am uitat de curiozitate la cateva teste pe youtube si cu superb si cu passat si se misca bine masina. 

Absolut de acord de altfel cu Cristi511

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am configurat un 1.4 TSI 150 CP Ambiton si cu optionale am ajuns peste  2.0 TDI 150 CP Style, dar cu 2500 de Euro mai putin decat Style.. Consumul la benzina din cate ati povestit nu e mult peste diesel, maxim 2.5% peste diesel. Am pus si ACC, scaune fata/spate incalzile, Smart light, kessy, portbagaj cu pedala virtuala...

Jantele nu le pot lua pe 18'' si nu am pus scaunele electrice ca nu ma intereseaza astea. Eu zic ca asta e masina. Ies mult mai putin decat ma asteptam, si conform tabelului meu, cei 2500 de Euro ii pierd abia dupa cei 5 ani. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e un capat de tara (ca bani) as prefera style tdi in loc de ambition tsi 150. Luminile ambientale sunt foarte cool. Mie la ambition imi lipseste iluminarea ambientala cateye de la superb2. E adevarat ca acum sunt mai multe luminite pe consola centrala si se vede dar totusi, ptr estetica e mai frumos...

vezi ca la ambition ai niste pachete reduse gen portbagaj electric plus perdelute spate la 300 eur sau clever pack care include bixenon.

cornering nu merita sa iei deoarece se activeaza usor dupa. Avem coforumisti care se pricep.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, nsm said:

cornering nu merita sa iei deoarece se activeaza usor dupa. Avem coforumisti care se pricep.

Ms frumos, bine de stiut!!!

Ma lipsesc linistit de iluminarea ambientala cu led. Am facut o configuratie la Ambition TSI de 150 CP la EUR 29.092 care este chiar peste Style. Si e cu aproximativ 2700 de Euro mai ieftina. La banii astia ma lipsesc linistit de iluminarea de pe style. Uite cum arata configuratia (Aceeasi configuratie am facut si pe Combi si mai dau 1000 de Euro in plus, ajunge la EUR 30.065)

***Cleverpack Ambition*** contine faruri Bi-Xenon cu functie Adaptive Frontlight System, control dinamic al unghiului de iluminare, instalatie spalare faruri cu verificare nivel lichid pentru spalare, Day Light cu tehnologie LED

Afisaj Maxi-DOT color / Airbag-uri laterale spate / Camera video spate / Climatronic cu distributia aerului in trei zone / Compartimente depozitare cu Capac / Crew Protect Assist / Duze stropitoare parbriz incalzite / ISOFIX - sistem fixare scaun copil pe scaunul pasagerului (ma gandesc la al 2-lea copil deja) / Jante aliaj usor Helios 6.5Jx17" cu anvelope 215/55 R17 / KESSY / Oglinda retrovizoare cu efect anti-orbire si oglinzi laterale pliabile electric, cu efect automat anti-orbire / Ornamente praguri interioare usi / Ornament plansa de bord dark brushed / Pachet drumuri grele / Pachet fumatori cu scrumiera mobile / Pachet LED exterior / Parasolar mecanic pentru luneta si geamuri laterale spate / Pregatire telefon cu Bluetooth conexiune wireless cu antena exterioara, PhoneBox in consola mediana fata / Prezoane antifurt / Scaune fata / spate incalzite / Senzori parcare fata/spate / Sistem de navigatie Columbus MIB / Smart light assistant Lane assistant Blind spot detection / Stergator luneta / Trapa portbagaj electrica (fara pedala virtuala fiindca e inutila) / Travel assistant si traffic sign recognition / Volan multifunctional imbracat in piele (comenzi radio si telefon)

ACC nu vreau

Eu scosesem initial din calcul variant de Ambition deoarece configuram doar diesel-uri iar diferenta de pret cu Style era mica, plus ca nu imi permiteam toate echipamentele astea. Asa probabil cu TSI Ambition imi iau COMBI lejer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in loc de Traffic sign recognition, complet inutil in Ro, as pune fara sa ma gindesc ACC, iar daca ai in plan al doilea copil, scaunele incalzite in spate sunt cam inutile pina fac ei vreo 8-10 ani si esti obligat sa-i tii in scaune dedicate ... De asemenea isofixul pe scaunul din fata il vei folosi maxim un an, daca il vei folosi, e compatibil doar cu scaunele recto verso... Deci de asemenea inutil.

Iar airbagurile laterale spate nu prea sunt compatibile cu scaunele de copii.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traffic sign recognition este foarte ieftin, il las ca nu ma deranjeaza, chiar ma ajuta uneori cand nu sunt atent si ma intreb dupa ce trec de semn care era limita :))

ACC - personal nu ma atrage deloc, am mai spus parerea mea despre el. La drum lung de peste 12 ore te ia somnul mai ales daca tu nu faci chiar nimic.

Scaunele incalzite in spate - am nevoie, mai exact sotia, deoarece ea sta dimineata cu fetita in spate pana la gradi. Fetita in scaunul ei, e drept, dar sotia pe bancheta.

Isofix fata - Ieftin ca braga oricum. Aici nu prea inteleg si as avea nevoie de ajutor sa inteleg mai bine. Eu traiam cu impresia ca e la fel ca si cel din spate, unde pui orice scaun care are system de prindere ISOFIX, cu fata spre drum. Gresesc cumva? Fiindca eu ma gandeam ca sotia va sta in spate cu bebelusul, iar in fata va sta fetita (acum are 3 ani) ca e cuminte si intelegatoare, nu-mi face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Liviu_sbn said:

am configurat un 1.4 TSI 150 CP Ambiton si cu optionale am ajuns peste  2.0 TDI 150 CP Style, dar cu 2500 de Euro mai putin decat Style.. Consumul la benzina din cate ati povestit nu e mult peste diesel, maxim 2.5% peste diesel. Am pus si ACC, scaune fata/spate incalzile, Smart light, kessy, portbagaj cu pedala virtuala...

 

Din ce am testat eu local, poti miza pe un doar 2% suplimentar la consum in defavoarea benzinei.

Pedala Virtuala e foarte ok dotarea si super folositoare nu e inutila cum scriai. Vei aveai bagaje in maini, carucior si alte accessorii, chiar o vei folosi.

Am vazut ca ai pus pachet de drumuri grele. Esti sigur ca ai nevoie de asa ceva ? Nu mai e povestea cu baia de ulei prea jos de la Golf 4, Octavia 1 si Bora, nu ai de ce sa-ti faci probleme. Mergi pe drumuri desfundate cu masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

47 minutes ago, 75NOR said:

2% suplimentar la consum in defavoarea benzinei.

da, eu am pus 2.5%

Pedala virtuala - s-ar putea sa ai dreptate. Oricum e doar 150 de Euro in plus.

Pachet drumuri grele - ai dreptate si aici, nu am nevoie de asa ceva mai ales ca zici ca nu exista problem cu baia de ulei. Scad si aici vreo 100 de Euro

DECI, eu m-am decis pe 1,4 TSI 150 CP. Benzina scrie pe mine. Stiti ce e ciudat, toata alegerea asta intre motorizari e ca o poveste de dragoste, doar ca intre barbat si masina: inima iti spune motorina, dar creierul iti spune benzina. O sa ascult creierul si o sa fiu fericit la final :))

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, Liviu_sbn said:

Stiti ce e ciudat, toata alegerea asta intre motorizari e ca o poveste de dragoste, doar ca intre barbat si masina: inima iti spune motorina, dar creierul iti spune benzina. O sa ascult creierul si o sa fiu fericit la final

...multi ne-am dorit benzina dar am ascultat de buzunar si ne-am pricopsit cu motorina. Personal, inainte sa dau comanda pentru 1.4 pe o caroserie de dimensiunile Superbului as merge la test drive. Si m-as plimba prin oras, pe dn-uri. pe autostrada...as lua 2 prieteni cu mine ( pt cei care nu dispun de nevasta la purtator)..,intotdeauna viata reala bate orice review de pe yt sau parere de pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

51 minutes ago, Liviu_sbn said:

da, eu am pus 2.5%

Pedala virtuala - s-ar putea sa ai dreptate. Oricum e doar 150 de Euro in plus.

Pachet drumuri grele - ai dreptate si aici, nu am nevoie de asa ceva mai ales ca zici ca nu exista problem cu baia de ulei. Scad si aici vreo 100 de Euro

DECI, eu m-am decis pe 1,4 TSI 150 CP. Benzina scrie pe mine. Stiti ce e ciudat, toata alegerea asta intre motorizari e ca o poveste de dragoste, doar ca intre barbat si masina: inima iti spune motorina, dar creierul iti spune benzina. O sa ascult creierul si o sa fiu fericit la final :))

 

Merita pentru 150Eur pedala virtuala, poti sa o testezi intr-un showroom, m-am jucat si eu "cu piciorul pe sub bara" si chiar e utila functia asta.

Are suficienta garda la sol, n-avea nicio grija, inclusiv daca ai situatie sa intalnesti caini morti pe sosea si ii iei intre roti, tot nu vei atinge dedesubt. Testat personal cu S2-ul meu, n-am avut de ales, dar a fost ok.

 

Are dreptate Cristi cu drive-testul. Vezi ca la Porsche ar trebui sa fie acel Superb 1.4TSI. E masina de presa si de DT. Fa cumva sa te plimbi cu ea, doar esti in Bucuresti.

In felul asta vei fi 100% elucidat si vei alege in cunostinta de cauza.

44 minutes ago, cristi511 said:

...multi ne-am dorit benzina dar am ascultat de buzunar si ne-am pricopsit cu motorina.

...Si acu' ne pare rau ca am luat motorina :) si ca am fost rationali :)

Dar, da, trebuie test drive. Dar, e simplu, are masina cu motorul asta chiar in Bucuresti.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50 minutes ago, cristi511 said:

am ascultat de buzunar si ne-am pricopsit cu motorina

Pai buzunarul zice clar sa iau benzina. Amition TSI echipat cu optionale mai bine decat un Style TDI e cu 2700 Euro mai ieftin. Dupa 5 ani, chiar si cu un consum de 2.5% in plus la benzina, ies mai ieftin cu benzina.

56de976dcb54f_ScreenHunter_01Mar.0811.11

Da, acum caut un 1.4 TSI 150 CP ptr test sa fiu linistit

14 minutes ago, 75NOR said:

Vezi ca la Porsche ar trebui sa fie acel Superb 1.4TSI

PBN sau PBV?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu te vad foarte indecis si iti schimbi parerile foarte repede in functie de ce zic altii si as vrea sa-ti spun si parerea mea. E ok sa aflii informatii din experientele si sfaturile mai multor persoane dar pana la urma alegerea o faci tu, pe banii tai. Nu am mers cu 1.4TSI 150CP pe Superb dar am mers mult cu Octavia 3 1.8TSI 180CP DSG. In functie de still de mers si incarcare am vazut consumuri extraurname de 6L/100km 2 persoane si mers normal (limite legale), dar la mersul meu ceva mai alert scot cam 7L/100km. Intr-o excursie in Europa de 4000km, ar fi un consum mixt (desi preponderent autostrazi) 8L/100km 4 adulti si portbagaj plin. In Bucuresti consumul variaza de la 8L/100km cand e liber sau in weekend pana la 11L/100km cand este aglomerat, si o medie de oras de 9-10L/100km.

Octavia 3 cu 1.8TSI se misca excelent (mai bine decat Superb 2 cu 2.0TDI 170CP), si sunt convins ca 1.8TSI e foarte bun si pe Superb 3.

Pe hartie arata bine si 1.4TSI pe Superb 3, dar cum spunea cineva mai sus e cel mai mic benzinar pe Superb 3 si este obligatoriu un drive test sa vezi dinamica reala (cu 4 oameni in masina la drive test).

Nu-ti mai face atatea griji cu calcule de amortizare (masina nu este o investitie). De exemplu, de la scandalul VW cu motorina se poate intampla ca in cativa ani sa creasca taxele pe motorina sau impozitul pe masinile diesel si asta ar da toate calculele de acum peste cap. Nu zic ca se va intampla (ca nu sunt mama "Omida") dar vroiam sa iti dau un exemplu in care calculele facute atat de detaliat de tine (si chiar vreau sa te felicit pentru atentia la detalii) se pot spulbera daca apar sau se modifica taxe.

Iti doresc o alegere usoara de care se te bucuri indiferent care este ea!

PS: stiti daca 2.0TDI 150CP vine cumva cu AdBlue? (o alta grija in plus dupa parerea mea)

Modificat de rempha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

24 minutes ago, Liviu_sbn said:

PBN sau PBV?

Pipera

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca la PBN l-am vazut pe 1.4 tsi.

pedala virtuala e practica dar cam da erori; nu se deschide din prima si treb sa fluturi nitel piciorul pana se prinde de intentia ta.

eu am luat pachet de drumuri grele si sunt extrem de incantat. La s2 nu am avut si atingeam la intrarile in parcari subterane si borduri si chiar pe dnuri valurite. Cum S3 are ampatament > s2, personal nu concep sa nu il am. Masina fiind masiva, (lata) nu se cunoaste

Modificat de nsm
Spelling
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

47 minutes ago, rempha said:

PS: stiti daca 2.0TDI 150CP vine cumva cu AdBlue? (o alta grija in plus dupa parerea mea)

Rempha, daca imi amintesc bine, Doc zicea ca nu are AdBlue, ca doar la 190diesel apare

45 minutes ago, cristi511 said:

Pipera

 

aia e masina. Am vorbit si eu la Autobild ro sa aflu unde e.

 

Liviu, mergi si fa drive-test cu ea.

Inca ceva: vezi ca masina aia are roti pe 18'' si precum vezi au un talon foarte generos.

Ai vazut pe viu vreuna cu roti de 17 ? Ai vazut ce talon e acolo ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica de la asfalt la buza jentii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

talon=inaltimea anvelopei, se exprima ca % din latime

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, pai pe ambition nu am optiunea cand aleg cleverpack-ul decât intre cele 2 jante de 17". Cum pot sa fac sa le iau pe alea de 18 pe Ambition?

1 hour ago, 75NOR said:

Ai vazut pe viu vreuna cu roti de 17 ? Ai vazut ce talon e acolo ?

nu am văzut. E vorba doar de estetica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cleverpack-ul Ambition te obliga doar la 17'', atunci asta e. Dar, verifica informatia, vezi ca aia de TD de la Porsche are roti18''

Nu e doar de estetica, este si de functionalitate: cu cat talonul e mai mic, deci janta e mai aproape de asfalt masina se simte mai directa in reactii, mai plantata pe sosea, franeaza mult mai bine, iar pe viraje si in situatii de urgenta (gen esti in curba la 80km/h si in fata ai un tir oprit in scurt si franezi + virezi brusc sa eviti) vei avea un mai bun control al masinii. Reversul e ca daca scazi foarte mult talonul vei creste sansele de a zgaria/lovi jantele in gropi/borduri, precum si pe drumuri foarte proaste va scutura ceva mai mult. Oricum, cine e antitalent / indolent, va face varza si rotile de 16'' (presupunand ca s-ar putea pune pe Superb) cu cel mai mare talon posibil.

Cu cat talonul e mai mare, masina se simte mai pastoasa la condus, mai wobbly in reactii si pe viraje si da, iti cresc sansele sa provoci rau de masina pasagerilor la condus alert, cand te grabesti undeva....

Am condus Superb 3 si cu roti 17'' si cu 18'' si cu 19''.

Cele de 17'' mi s-au parut ca dau reactii ciudate masinii, ca si cum as fi avut rotile desumflate pe 3/4 din presiunea nominala.

Personal, am preferat masina echipata cu rotile de 19'', dar probabil un compromis ideal pentru cine vrea sa se bage pe peste tot cu masina, inclusiv borduri, sunt rotile pe 18'', au un talon suficient de mare pentru confort, dar suficient de mic pentru a nu face masina indirecta

 

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa o sa fac, o sa mă interesez daca pot pune de 18. Ms mult de tot pentru detalii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de 16 de iarna si sunt foarte comfortabile dar si wobbly cum zicea colegul 75nor.

Eu am de vara de 17 deoarece ma obliga combinatia pdg si clever pack ambition.

Gasesc ca pdg care aduce o suspensie mai tare, in combinatie cu 17", e un compromis bun intre comfort si siguranta. Cred ca ar zdruncina prea tare ptr o familie normala cele de 18".

De mentionat ca pretul anvelopelor e simtitor mai mare cu cat creste dimensiunea jentii. Ptr iarna se potrivesc cauciucurile de suvuri :). Eu asa am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minutes ago, nsm said:

Gasesc ca pdg care aduce o suspensie mai tare, in combinatie cu 17", e un compromis bun intre comfort si siguranta. Cred ca ar zdruncina prea tare ptr o familie normala cele de 18

Da, ma gandesc ca de asta au si restrictionat alegerea la jante de 17 ptr aceasta combinatie.

 

4 hours ago, nsm said:

eu am luat pachet de drumuri grele si sunt extrem de incantat

Pai pentru borduri ma gandesc ca ajuta, vrei nu vrei in Bucuresti ca sa gasesti un loc de parcare trebuie sa te urci pe borduri.

Pedala virtuala - am stat si am reflectat, niciodata nu am avut probleme sa deschid portbagajul cand am avut mainile ocupate. Am rezolvat-o mereu cumva si usor chiar. Este intr-adevar comod, dar sa platesc 600 de lei pentru ceva ce as folosi 1 data pe an, nu cred. Prefer sa platesc baiatul de la parcare sa ma ajute cu portbagajul cand o sa fie nevoie si scap cu 2 lei. (am dat si eu un exemplu, etc, etc... :D )

Am sunat la PBN ptr un test, o sa ma anunte saptamana asta. Dar, oricat de incantat era si pornit pe motorina, toate informatiile imi spune sa ma duc pe benzina: consum +2%, diferenta de pret - 2700 Euro, finetea benzinei, taxele viitoare DACA or sa fie, mersul cu masina preponderant in oras, etc etc...). La o adica, 150 CP de pe benzina nu cred sa fie mai slabi decat cei 150 CP pe motorina. Decizia finala o iau dupa TD clar, dar 99,9% sunt decis pe benzina. Ar trebui sa nu plece masina de pe loc sa ma convinga ca nu trage :)) Si asa eu nu conduc sportiv, mai mult preventiv.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Consiliere achiziție Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!