Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

Ceva nu e in regula, si inainte de mqb era suspensie independenta, cred ca treaba cu balansul e din setarea suspensiei.

Casco recomand Generali am de 12 ani la ei si mereu am putut apela ori la o atingere usoara sau la un parbriz crapat sau la o luneta sparta nu stiu cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun asa. Dealerul mi-a zis aiurea.

Pai atunci scot ILA si pun Smart Light Assistant, am verificat si ai dreptate. Iar smart light assistant vine la pachet cu Lane assistant si Blind Spot detection... asta e... Scad 242 si plusez cu 625. Am si updatat configuratiile.

PS: Si eu sunt nascut in Piatra Neamt, doar ca acum locuiesc in Bucuresti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu, inca cateva comentarii din partea mea, ca am petrecut mult prea mult timp configurand S3 si vorbind cu dealeri:

1. Inteligent Light Assistant schimba doar faza automat (presupunand ca o va face si ca o va face mai bine decat omul). Ce ai descris tu este Smart Light Assistant (si e 625 inclusive blind spot si lane assistant)

2. Tot si doar cu Smart Light Assitant vin "ghearele" (eu le vad mai mult ca niste "gene")

3. La test drive impresiile vor fi intotdeauna mai "pozitive" decat in viata reala, apropos de putere si consum. 150cp condusi cu masura sunt decenti, dar pe combi mai pui ceva greutate "cam degeaba"

4. Despre discount, din moment ce mai scoti din optiuni te poti astepta ca si discountul dealer-ului sa scada proportional.

5. Ca asiguratori va trebui sa te astepti cam pe la min. 4,5% din pretul masinii sa fie costul pe an. Atentie la clauze despre asigurarea externa (de obicei valabil cand faci si RCA la aceeasi companie), cauciucuri si jante si orice fransize pentru daune partiale/ totale, vandalism sau furt. Foarte OK cu mine si alti cunoscuti au fost Allianz, Omniasig, Generali, Groupama.

Merita sa intrebi de o oferta si la Gothaer (sunt nemti si noi pe piata). Tratamentul si experienta cu ei a fost fara repros pana acum. Eu ii folosesc la masina curenta mult prea veche si fara valoare pentru a plati 1000 euro pe an la ceilalti. La Gothaer poti avea fransize mai mari (2-300 euro/ eveniment) dar costul anual mult mai mic. Si pana la urma important e sa fi acoperit in caz de daune majore....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu citesc topicul asta de ceva vreme si ma minunez ... Zice in coleg mai sus ca a facut drive test cu S2 DSG si l-au oripilat vibratiile etc... Probabil a mers cu alta masina ... Mai zice cineva ca e bine ca la S3 au pus suspensii independente pe spate ca S2 era barca ... Platforma PQ 35 are tot suspensii independente fratilor, de fapt MQB e un regres ca nu se mai pun suspensii independente pe toate modelele, doar pe cele mai puternice, pot diferi un pic setarile dar stiti cum e, ori vrei sport, ori vrei confort, daca nu te hotarasti iei DCC ... Colegul care configureaza acum masina zice ca nu vrea piele perforata ca se rupe de la capsele de la blugi ... Eu am avut piele perforata care arata dupa 7 ani impecabil si am o multime de perechi de blugi ... De asemenea zice ca vrea S3 de 150 de cai si manual, ca el si familia atirna putin pe cintar ... Ar putea sa ia un model inferior cu o treapta echipat full daca nu are nevoie de spatiul din S3, se va misca mai bine si va consuma mai putin ... Zice ca a vazut nușce consum instantaneu care l-a dat pe spate ... N-a citit mai sus ce povesteste dom' doctor ca 150 poate sa haleasca sa rupa in viata reala ... Și tot asa. La final ce pot zice: cu banul propriu fiecare face ce doreste. Stiu cum e cind ti se pune pata pe un fier, dar nu e cazul totusi sa formulam axiome pe-aici (de genul DSG e slab frate, am auzit ca vibreaza) din dragoste pentru fierul propriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, codz said:

Ceva nu e in regula, si inainte de mqb era suspensie independenta, cred ca treaba cu balansul e din setarea suspensiei.

Casco recomand Generali am de 12 ani la ei si mereu am putut apela ori la o atingere usoara sau la un parbriz crapat sau la o luneta sparta nu stiu cum.

Mersi frumos pentru recomandare!!!!

Eu tin minte din review-urile pe care le-am vazut pe youtube ca anuntau la noua Superb Suspensie independenta ca si cum pana acum nu avea asa ceva. O sa intreb dealer-ul si va anunt luni.

Smart Light assistant - am stat si am gandit-o. Urca pretul mult si nu ma ajuta cu mare lucru pana la urma. Daca era vorba de 240 de euro parca ii dadeam, dar 625 ptr sisteme pe care nu le folosesc, nu mersi. Plus ca bi-xenoanele alea fac lumina destula, nu cred sa-mi puna problem la intalnirea altor masini din sens opus.

Numai bine ca trec pe Combi. Uau, nici nu va inchipuiti cat de mult ma ajutati sa-mi configurez masina!!!! Eram pierdut fara voi, sincer va spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minutes ago, sln said:

3. La test drive impresiile vor fi intotdeauna mai "pozitive" decat in viata reala, apropos de putere si consum. 150cp condusi cu masura sunt decenti, dar pe combi mai pui ceva greutate "cam degeaba"

Da, nu am condus Combi cu 150 CP, pe asta nu am gandit-o :))

Vreau sa zic ca mi-a dat bataie de cap rau de tot ILA si Smart Light, dar acum e clar. Iar genele alea vin la pachet cu Smart light... trebuie sa ma gandesc daca pastrez Smart light sau nu, fiind vorba doar de estetica. Eventual sistemele astea cu lane assist si blind spot ar putea pastra pretul la revanzare, si asa nu e o cheltuiala foarte mare.

22 minutes ago, vdragos said:

De asemenea zice ca vrea S3 de 150 de cai si manual, ca el si familia atirna putin pe cintar ... Ar putea sa ia un model inferior cu o treapta echipat full daca nu are nevoie de spatiul din S3, se va misca mai bine si va consuma mai putin ... Zice ca a vazut nușce consum instantaneu care l-a dat pe spate ... N-a citit mai sus ce povesteste dom' doctor ca 150 poate sa haleasca sa rupa in viata reala ...

Crede-ma ca voiam sa-mi iau Octavia, dar a inceput sa mi se para ca fata masinii e demodata deja, nu stiu de ce dar nu o mai am la suflet asa mult ca la inceput. Iar daca tot dau o caruta de bani pe o masina, macar sa-mi si placa. Interiorul e foarte frumos la Octavia, nu sunt eu cu moafte la material si plastice, dar daca imi iau masina pentru urmatorii 7 ani macar sa ma simt bine in ea si sa nu-mi para rau.

Nu mai tin minte ce a zis "dom' doctor" in legatura cu consumul in viata reala, dar sa stii ca test drve-ul a fost facut real, nu pe o platform virtuala. Iar in oras dealerul mi-a zis clar ca o sa-mi pape 8%. Ceea ce mi se pare ok.

@sln

Ms frumos pentru detalii si recomandari!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ca stai in Bucuresti - eu pun pariu ca sub 10 nu o sa vezi decit in weekend.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, vdragos said:

Zici ca stai in Bucuresti - eu pun pariu ca sub 10 nu o sa vezi decit in weekend.

O sa fac un test si in oras, doar in oras, la o ora de traffic, cum ar fi intr-o marti dimineata la 8-9. O sa va si anunt cum a decurs ca sa inchidem subiectul. Eu nu zic ca nu ai dreptate, dar daca nu cunosti putin Bucurestiul atunci da, stai in traffic si consumi lejer 10%. Daca folosesti stradute laturalnice + WAZE, te duce la 8%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nimeni pe forum cu S3 150 CP TDI Manuala sa imi/ne dea niste detalii in legatura cu consumul urban (in Bucuresti preferabil, celelalte orase nu stiu cat de relevante ar fi)

?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Liviu_sbn ce ziceai de consumul ala? Subscriu la ce zice @vdragos si in plus te invit pe topicul de consum din aria leon 5f sa vezi diferente intre aceeasi motorizare ( 2.0 tdi m6 pe care o cauti) pe masini de 1300-1350kg...unde mai pui ca superbul vine cu vreo 100kg ( in cel mai bun caz) peste. 

Nu zic ca masina nu poate consuma putin, zic doar ca e cazul sa ti iei o marja ceva mai mare fata de consumul declarat/cel intalnit de tine.

Personal pentru bucuresti vad un 9% ( asta cu indulgenta pozitiva) iar la drum intins 6%. 

Tine cont ca tu faci referire la un combi de 5m lungime....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg entuziasmul legat de MQB, impresia mea fiind ca nu cunosti diferenta intre vechea si noua platforma. Aceasta este (din pacate) inferioara platformei anterioare PQ46 la capitolul suspensii deoarece ultima enumerata permitea numai suspensii independente. Asta noua e facuta pentru minimizarea costurilor de logistica+ cresterea modularitatii si flexibilitatii in productie si pe clase de masini (compactele si masinile din segmentul D ale VAG) si permite si suspensii clasice (vezi Golf, Leon si Octavia cu motorizari mai mici de o anumita putere). Cu alte cuvinte, la aceiasi bani (sau bani mai multi) iti ofera solutii tehnice invechite. Avantajul ei e legat de greutate (desi eu personal nu sunt convins, daca pui un SII si un SIII pe cantar nu stiu ce iese) si implicit un consum mai redus de carburant (de care eu iarasi nu sunt convins datorita trecerii la standardul Euro6) si afecteaza in mod pozitiv raspunsul motorului la acceleratii (de care iarasi nu sunt convins pentru ca Euro6 "anesteziaza" raspunsul in acceleratii si reprize pentru a respecta standardele de emisii). Dar astea sunt detalii... :)  :):)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

53 minutes ago, cristi511 said:

Personal pentru bucuresti vad un 9% ( asta cu indulgenta pozitiva) iar la drum intins 6%. 

pai si nu e un consum ok avand in vedere greutatea masinii? a mea (golf 4, 1.9 tdi ALH din 2000!!!) imi ia 8 in oras. Ce mi-e 9% avand in vedere dimensiunile masinii? Macar consum motorina cu stil intr-un Superb :)))

Iar la drum intins, dupa cum am mentionat, am scos la viteza de 100km/h cu cruise control 4.4% fara sa ma chinui, nici macar nu eram pe autostrada. Poate unii dintre voi se refera la consumul de pe circuite - asta sa mai glumim putin ;) 

O sa inchei aici cu consumul ptr S3 si o sa caut un topic special. Imi cer scuze daca am intrat intr-o discutie care nu trebuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea legata de consum este perfect justificata in momentul achizitiei, nu zice nimeni altceva.

Ziceam sa arunci un ochi pentru ca pe acelasi motor si 98% aceeasi masina, 2 soferi scot consumuri radical diferite. 

Legat de superb si bucuresti...consumul ala e extrem de optimist, insa mergand pe rationamentul tau e perfect pt dimensiunea masinii. ( 9-11%).  

Side note: am reusit un 4.4% pe 2.0 de 150 cp in conditiile in care suflam peste pedala din dreapta...vorba aia cu puterea mintii :)). Pe leon...

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

49 minutes ago, edi10000 said:

Nu inteleg entuziasmul legat de MQB, impresia mea fiind ca nu cunosti diferenta intre vechea si noua platforma. Aceasta este (din pacate) inferioara platformei anterioare PQ46 la capitolul suspensii deoarece ultima enumerata permitea numai suspensii independente. Asta noua e facuta pentru minimizarea costurilor de logistica+ cresterea modularitatii si flexibilitatii in productie si pe clase de masini (compactele si masinile din segmentul D ale VAG) si permite si suspensii clasice (vezi Golf, Leon si Octavia cu motorizari mai mici de o anumita putere). Cu alte cuvinte, la aceiasi bani (sau bani mai multi) iti ofera solutii tehnice invechite. Avantajul ei e legat de greutate (desi eu personal nu sunt convins, daca pui un SII si un SIII pe cantar nu stiu ce iese) si implicit un consum mai redus de carburant (de care eu iarasi nu sunt convins datorita trecerii la standardul Euro6) si afecteaza in mod pozitiv raspunsul motorului la acceleratii (de care iarasi nu sunt convins pentru ca Euro6 "anesteziaza" raspunsul in acceleratii si reprize pentru a respecta standardele de emisii). Dar astea sunt detalii... :)  :):)

Edi, stii ce conteaza foarte mult? Sa-mi spuna sotia ca dupa un drum in spatele masinii, acesteia nu I se face rau. Pentru mine e tot ce conteaza. Nu ma intereseaza ca platforma veche era mai buna, eu acum vreau sa cumpar masina si se ofera cu MQB. Am testat si eu cat am stiut si mi-a placut foarte mult cum se simte masina la condus, indifferent ca e pe MQB, sau PWXYZ.. sau ce-or mai fi. Nu sunt entuziasmat de MQB. Sunt entuziasmat de Superb 3 per total. Mie imi place masina, nu stiu de ce vreti sa ma convingeti si de ce sunteti atat de porniti impotriva noului model. Am testat si Mondeo, dar imi place mai mult Superbul, e mai pe gustul meu. Sa stiti ca masina perfecta nu exista, sau poate exista daca ai destui bani. Eu trebuie sa ma multumesc cu cati bani am, iar Superb 3 mi se pare afacerea cea mai buna din acest pdv, cu aceasta motorizare.

 

Da Cristi, dar 2 soferi pot avea un stil total diferit de condus, prin urmare si consumuri diferite. Asa ca intreb si eu si fac o medie acolo. Nu ma astept sa mearga masina cu aer, dar totusi...

Consumul scos de mine era de fapt scos de masina ca era pe cruise control, eu nici macar nu atingeam acceleratia :) 

Una peste alta, mie mi se pare o masina frumoasa, cu stil, eleganta la interior, materiale de calitate, se conduce foarte usor. Daca dau stanga de volan, masina face frumos stanga, nu comenteaza. Adica face ce trebuie sa faca o masina si iti ofera tot drumul in confort, indifferent de ce platform are.

Nu va plac materialele? Cautati MB. Nu va place consumul? Cautati un Polo, sau nu stiu, ceva de clasa mica cu consum mic. Nu poti sa le ai chiar pe toate...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minutes ago, Liviu_sbn said:

 

Una peste alta, mie mi se pare o masina frumoasa, cu stil, eleganta la interior, materiale de calitate, se conduce foarte usor. Daca dau stanga de volan, masina face frumos stanga, nu comenteaza. Adica face ce trebuie sa faca o masina si iti ofera tot drumul in confort, indifferent de ce platform are.

 

 

Asta e paragraful care ne spune clar ca ai luat o decizie. Felicitari si asteptam prezentarea masinii. 

Aaa..da...si asteptare usoara:)))

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0TDI in Bucuresti in timpul saptamanii nu scoate 8% indiferent de toate stradutele laturalnice. 
Testat consum 2.0TDI 177 pe caroserie de A6 si cu Multitronic aka CVT care tine turatie jos nu ajungea la 9.x% decat rar si numai in weekend.

Oricum discutia de cat consuma un diesel in oras e irelevanta pt ca motorul diesel se ia pt exterior, nu pentru mers intens intr-un oras aglomerat. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Departe de mine gandul de a te convinge sa nu cumperi Superb. Si mie imi place, are cateva artificii de design interesante. Succes la negocieri si drumuri uscate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad in configurarea ta optiunea parbriz incalzit. Nu are fire, este saint gobain climacoat - iarna incalzeste si vara reflecta radiatia IR.

Am vazut un experiment cu o cicolata lasata pe bord in soare. Este foarte eficient

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 minutes ago, Makron said:

Nu vad in configurarea ta optiunea parbriz incalzit. Nu are fire, este saint gobain climacoat - iarna incalzeste si vara reflecta radiatia IR.

Am vazut un experiment cu o cicolata lasata pe bord in soare. Este foarte eficient

Da, ai dreptate, nu l-am pus fiindca tot ce mi-a zis dealerul era ca acest parbriz doar dezheata stratul subtire de gheata. Ala gros ma gandesc ca oricum scot eu racleta si-l curat. nu-mi pica mana sa dau putin cu racleta si la geamul subtire.

Care este mai exact daca stii proprietatile acestui geam in afara de a dezgheta parbrizul? sa inteleg ca e termoizolant? Din cate imi amintesc, geamurile sunt oricum atermice in standard, nu ar trebui sa fie de ajuns astea din standard?

Desi daca stau si ma gandesc, un parbriz incalzit ajuta, fiidca nu trebuie sa dezghete toata gheata de pe parbriz, e de ajuns sa dezghete doar putin la suprafata de contact dintre geam si gheata, ca apoi se duce gheata foarte usor cu racleta fara sa ma mai chinui, o imping de pe geam si cade singura....

 

1 hour ago, edi10000 said:

Departe de mine gandul de a te convinge sa nu cumperi Superb. Si mie imi place, are cateva artificii de design interesante. Succes la negocieri si drumuri uscate!

Ms mult Edi, sa fie, si vorba colegului, si asteptarea sa fie usoara , dar asta e, nu ma grabesc nicaieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai mult decat termoizolant

http://www.dailymotion.com/video/x313scb

In functia incalzire, gheata se desprinde, pierde aderenta de pe parbrizul cald nu este nevoie sa astepti pana se topeste de tot. Apesi butonul si dupa 1-2 minute dai o cursa de stergator si ....pedala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am updatat configuratia si iese la 32.028,79 as per below:

 

Superb Style TDI / 2.0l / 110 kW/150 CP / Manuala, 6 trepte / Culoare: Albastru Lava

Optionale:

***Cleverpack Style*** contine: sistem de navigatie Columbus MIB cu afisaj color, touch-screen, unitate DVD si 2 x SD card slot, harti Europa incluse, afisaj Maxi-DOT color, Media Command App

Actiune Cleverpack Style / Camera video spate / Cleverbonus Style / Cod intern CleverBonus / Duze stropitoare parbriz incalzite / Jante aliaj usor Pegasus 8Jx18" cu anvelope 235/45 R18 / Pachet fumatori cu scrumiera mobile(desi sunt nefumator, era cost zero, imi reduce spatial de depozitare cu ceva?) / Parbriz incalzit / Pregatire telefon cu Bluetooth (conexiune wireless cu antena exterioara, PhoneBox in consola mediana fata) / Prezoane antifurt / Scut protectie motor (material plastic) / Smart light assistant (Lane assistant Blind spot detection) / Stergator luneta / Travel assistant si traffic sign recognition

 

Intrebare: Z Seta covorase de cauciuc - sunt si alea din masina, nu doar cel din portbagaj? Si sunt alea cu marginile ridicate sa nu curga apa?

E mult 165 de Euro pentru asa ceva, aveti cumva vreo varianta, se fac after market special ptr Superb 3 mai ieftin? Pana la urma e un cauciuc pe care pun piciorul....

Va multumesc frumos!

14 minutes ago, Makron said:

E mai mult decat termoizolant

http://www.dailymotion.com/video/x313scb

Nice. Intr-adevar, e de ajuns sa se desprinda gheata de pe parbriz ca apoi totul se rezolva usor. Ms mult de tot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Covorase dedicate S3 se gasesc la mai putin de 150 ... De RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, vdragos said:

Covorase dedicate S3 se gasesc la mai putin de 150 ... De RON.

Saru'mana Dragos!!!! Cuvintele astea sunt aur curat. Se găsesc la orice distribuitor de piese sau stii un loc anume?

In principiu configuratia asa va rămâne, iar covorasele si CASCO le iau ulterior achizitiei. Nici nu va puteti închipui cat de mult m-ati ajutat sa fac aceasta configuratie! Fără ajutorul vostru as fi dat bani aiurea pe te miri ce....

Si mai aveti dreptate la un capitol: TDI va TSI. Având in vedere ca zilnic o sa merg cu ea prin oras cate 30 de km in ambuteiaj, o sa programez un TD cu TSI-ul de 150 CP sa vad consumul real in oras si o sa compar cu 10% cat ia TDI-ul in oras. Ca daca merg cu diesel-ul la consum in orad fac praf filtrul de particule si cine mai stie ce...

plus diferenta de costuri la intretinere si la cati ani se face, cat costa CASCO, o sa întreb la dealer detaliile.

Daca TSI-ul va ajunge la acelasi pret in final cu TDI-ul, voi prefera sigur TSI având in vedere riscul de a merge cu motorul subturat pe TDI, etc. Voi face aceleasi cheltuieli si la diesel ca sa pot face o diferenta exacta. Ca doar ala nu merge cu aer si schimba singur piesele moca...

Cam asta ar fi ultima mea dilema, dar o rezolv saptamana asta care vine si va dau calculele mele dupa sa vedem daca sunt corecte.

Nota pentru mine sa nu uit:

1. voi face comparatia pe 5 si 7 ani, ca mai mult nu cred ca o sa tin masina.

2. Eu fac 25.000 de km pe an. 30 km pe zi in oras minim doar acasa-servici-acasa. Mai pun 50% de km la total fiindca mai avem si alte drumuri. Diferenta pana la 25.000 ar trebui sabfie drumuri in afara. 6000 ii fac doar in cele 2 concedii in Turcia si Grecia. Mai merg si pe la noi prin tara. Sper sa dea calculul exact ca sunt f atent la detalii in general ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Makron said:

 Nu are fire, este saint gobain climacoat - iarna incalzeste si vara reflecta radiatia IR.

 

din ce stiu eu si din ce am vazut in test drive, parbrizul la skoda e cu fire! si skoda nici nu ofera optiune de parbriz cu protectie IR (acelea mov practic), doar pe passat pare sa fie mega inovatia ce abia astept sa o vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde ai aceasta informatie, esti sigur ca ai vazut grila de fire? Nu cred ca era S3 ceea ce ai vazut.

Parbrizul incalzit climacoat vine la pachet cu protectia IR nu se pot disocia. Daca ai incalzire fara fire saint gobain sigur ai si protectie IR

Parbrizele mov, frecvente pe la renouri, nu sunt IR ci UV, similar ochelarilor de vedere cu tenta mov. Astea nu te protejeaza de caldura ci doar de lumina solara cu UV ridicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Consiliere achiziție Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!