Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

Motorizarea 2.0 TSI pentru Superb 4 a aparut in Germania, Cehia, Polonia, Slovacia. Urmeaza sa vina si la noi. Cel putin asa sper. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua, colegi!

Dupa o pauza mare din ce vad, vin eu sa va cer niste sfaturi.

Sper sa fiu on topic, deoarece ma refer la achizitia unui Superb SH, si anume (2019) Skoda Superb III (facelift 2019) iV 1.4 TSi (218 CP) Plug-in hybrid.

M-ar interesa niste pareri vizavi de acesta motorizare, daca s-ar putea de la proprietari cu atat mai bine.

 

Ca fapt divers, pe mobile sau autoscout24 apar exemplare decente, din 2020 sau 2021 cu rulaj de maxim 50-60 000 care se invart pe la 25000 euro.

Un pret bun pentru ce ofera masina, mai ales ca pe spritmonitor media consumului e de 4.58%.

https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/400-Superb.html?fueltype=6&page=10&powerunit=2

 

Oare exista cineva care m-ar putea ajuta? Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a iesit din garantie , nu mai este asa atragatoare, de asta oamenii le cam vand dupa expirarea acesteia.

are niste componente specifice care sunt cam scumpe. Gen ambreajul dintre motorul termic si cel electric, care nu vine separat ci cu tot cu motorul electric.

Sau senzorul de pozitie al motorului electric care impune demontarea cutiei si motorului electric de pe masina. 

Sau incalzitorul de antigel care e cam 7000 lei.

etc

Asta vorbind de cele mai cunoscute, ca mai sunt si altele.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, oaspetele said:

Buna ziua, colegi!

Dupa o pauza mare din ce vad, vin eu sa va cer niste sfaturi.

Sper sa fiu on topic, deoarece ma refer la achizitia unui Superb SH, si anume (2019) Skoda Superb III (facelift 2019) iV 1.4 TSi (218 CP) Plug-in hybrid.

M-ar interesa niste pareri vizavi de acesta motorizare, daca s-ar putea de la proprietari cu atat mai bine.

 

Ca fapt divers, pe mobile sau autoscout24 apar exemplare decente, din 2020 sau 2021 cu rulaj de maxim 50-60 000 care se invart pe la 25000 euro.

Un pret bun pentru ce ofera masina, mai ales ca pe spritmonitor media consumului e de 4.58%.

https://www.spritmonitor.de/en/overview/45-Skoda/400-Superb.html?fueltype=6&page=10&powerunit=2

 

Oare exista cineva care m-ar putea ajuta? Multumesc.

 

Am un Superb iV din 2020, luat de nou, am ajuns cu el la aprox 57000km pana acum, o singura problema am avut pana la momentul de fata pe garantie: modul SOS defect. Asta fiind ceva comun la multe mărci, nu doar la Skoda, neavând legătura cu partea de hibrid.

Dpdv al funcționarii, masina este superba, fata de Superb diesel sau benzina, dacă ai posibilitatea sa o încarci acasă și sa te fatai în oraș doar pe electric.

Dacă nu ai unde sa incarci gratis sau ieftin (acasă sau la job), nu e neapărat mare sfaraiala, cel puțin la drumuri lungi consumul e similar cu un 1.4/1.5tsi cu ACT, pentru ca bateria nu te ajuta prea mult la viteze mari, boost-ul din depășiri se traduce ulterior prin consum mai mare ca să "refaca" stocul de energie din baterie pt eventuale următoare sprinturi..

În oraș în schimb te ajuta chiar dacă nu o poți incarca acasă, cu ce regenerează la frânare scot consumuri intre 5-7 în oraș.. ceea ce cu o motorizare pur pe benzina sau diesel nu reușesc în aceleași condiții. Asta pentru ca la plecările de pe loc pleacă mereu pe electric...

Rularea în mod pur electric este foarte plăcută, efectiv pare ca plutește masina (o spun având în același timp și o alta masina full electrica, dar parca în Superb e o senzație aparte).

Autonomia cu un plin de curent e undeva la maxim 60km in perioada calda (primavara/toamna), aprox 40km iarna și maxim 50 vara. Pentru mine e suficient, nu am nevoie de mai mult de 30-35km între încărcări, asa ca si-a atins scopul din plin.

Surplusul de putere adus de motorul electric în depășiri sau la accelerări la viteze de autostrada prin Germania este excelent. Pur și simplu masina urca foarte rapid de exemplu de la 160 la 200 cu ajutorul ambelor propulsoare. E foarte important însă să fie pe modul sport. În modul normal este configurata de asa natura încât nu folosește electricul decât dacă apeși accelerația pana la fund, altfel va folosi doar cei 156cp ai motorului pe benzina și răspunsul la accelerație este unul domol.

Cutia de viteze este excelenta, nu simți efectiv când schimba, mai ales în modul electric pare ca nici nu exista.. în curând o sa schimb și uleiul în cutie, mentenanță necesara la fiecare 60k km - sa iei în calcul și costurile cu schimbul de ulei la cutie dacă iei una sh cu pana în 60k km, cel mai probabil nu îl are schimbat.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   2 membri

    • cristi511
    • andrei_221
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!