Jump to content

Consiliere achiziție Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

test drive-ul cu S3 Style si parbriz incalzit, raportez cu toata increderea ca avea fire. 

alta optiune in configuratorul de S3 nu exista. la passat B8 sunt intr-adevar doua optiuni. una cu parbriz incalzit (cu fire, o are un prieten) si una cu protectie IR ce am fost obligat sa o aleg si abia astept sa vad daca va avea sau nu fire.

parbrizele mov sunt cele cu protectie IR. protectie UV are orice bucata de sticla, de asta nu ne bronzam mai mult pe stanga decat pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un calcul partial, dar am comparat TDI-ul de 150 CP cu TSI-ul de 220 CP, deoarece TSI-ul de 180 CP disponibil pe Style (manuala) nu are date de consum. Diferenta de consum urban/estra-urban e calculate conform datelor din pliantul Skoda. Stiu ca nu consuma doar cat scrie acolo, dar atat la motorina cat si la benzina se mai poate adauga 3-4 litri in plus daca vreti, dar diferenta e aceeasi intre TSI si TDI. 15000 KM urban, 10000 km extraurban.

Am luat in calcul consumul de motorina si benzina, dar si schimbul de filtre (la pretul de 800 de lei un schimb, pe TDI il fac anual, pe TSI  o data la 2 ani)

V-am atasat o poza cu calculele, nu se poate atasa Excel file. Concluzia este ca pe TSI as plati in 5 ani cu 1526 de Euro mai mult.

Mai sunt alte lucruri pe care sa le iau in calcul? Da...

1. Daca trec pe benzina, o sa am mai multi Cai Putere (180 in loc de 150 cat sunt pe TDI).

2. Nu risc sa se strice filtrul de particule si turbina sau alte nebunii daca aleg benzina. Probabil banii pe care I-as da pe piesele stricate ar echivala cu diferenta de pret.

3. Este diferenta de pret oare la RCA si CASCO pe motorina fata de benzina? Sunt sigur ca da dar nu cunosc valorile. O sa caut

4. Va rog sa-mi spuneti ce am uitat sa mai iau in calcul, alte cheltuieli la otorina vs benzina

 

 

ScreenHunter_01 Mar. 06 18.02.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gresit calculele ? am uitat sa adaug consumul extraurban in cei 10.000 de km care se face in plus la TSI fata de TDI. Refac calculele si revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prea multe calcule, prea rationala alegerea. Lasa si placerii un procent in criteriile de alegere. Pana la urma este o cheltuiala nu o investitie. Oricum ai da-o pierzi financiar in ambele cazuri dar...te simti bine

Banii in plus pe care ti-i ia 2 tsi se compenseaza cu temperamentul motorizarii  Oricum 2 tsi nu se compara cu 2 tdi 150, termenul corect ar fi 1.4 tsi dar nu este disponibil pe style.

 

Sin, vrei sa facem treaba mai interesanta? Cand mai treci pe la dealer verifica parbrizul si ia-mi si o bere cand te intorci;)

Extras din comunicatul de presa - A heated front windscreen and heated washer jets are available as options. A new invisible ClimaCoat foil is used for the heated front windscreen. Alongside the heating function, it also provides thermal protection from strong sun rays.

Modificat de Makron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e simplu, se consuma 120 de litri in plus la TSI. Echivalentul a 600 de lei pe an, 3000 de lei in 5 ani. Adica 665 de Euro in plus pe 5 ani la benzina.

diferenta totala este de 2191 Euro cheltuiti pe TSI in plus daca nu ma insel

@ Makron, da. Clar plăcerea isi face toti banii. Plus ca motorul de 180 CP consuma mai Putin decât cel luat in calcul de mine: 220 CP cu DSG.

Iar ca sa fie alegerea si mai usoara: Se va cheltui 420 de Euro pe an in plus la TSI. Adica 32 de Euro pe luna. Cine nu ar da 32 de Euro pe luna in plus sa se bucure de motorul de 180 de cai??...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te bucuri cu adevarat de TSI acei 32e pe luna vor fi mai multi. Diferenta % de la 2.5 ar ajunge si la 4, insa asta nu ar conta pt ca placerea condusului se masoare in zambete/100km nu in litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca v-am zapacit cu calculele, initial facusem calculul correct, doar ca adaugasem eu automat si consumul extraurban la cel urban.

Pe scurt, daca iti iei un TSI, platesti mai putin si ajungi la pretul de TDI dupa abia 21 de luni. Detalii in tabel. TSI-ul pierde lunar 46 de Euro pe combustibil. Dar avand in vedere faptul ca schimbul de ulei si filtre sa face o data la 2 ani la TSI, iar la TDI anual, atunci pe partea asta pierde TDI-ul in fiecare an. Cu cat cresti perioada in care faci calculul cumulate consum versus intretinere, cei 46 de Euro lunari vor scadea la doar 25 de Euro lunar in plus pentru TSI pe o perioada de 5 ani sau 29 de Euro pe o perioada de 7 ani. Cu cat tii masina mai mult cu atat va creste pretu, deoarece la inceput castigi mult cu TSI-ul datorita diferentei de pret de 774 de Euro fata de TDI.

Sper ca nu v-am zapacit prea tare. Ideea este foarte simpla, platesti in plus la TSI in 5 ani doar 1531 de Euro!

Avantajele rezultate din acest calcul sunt in favoarea benzinei:

1. Timpul de incalzire al motorului si habitaclului 2. Putere mai mare 180 CP ptr benzina vs 150 CP motorina 3 Poti merge cu motorul subturat in oras fara sa-ti fie frica sa strici ceva plus ca vei consuma mai putin 4. zgomot redus la rulare 5. TE BUCURI DE 180 DE CAI FRUMOSI etc, etc, etc..... Si uite asa cei 1531 de Euro care iti iau ochii pe hartie, in viata reala se vor transforma in pierdere de fapt, atat materiala cat si sufleteasca.

Daca MAI luam in calcul riscul de deteriorare al turbine si filtrului de particule la TDI datorita circularii cu motorul subturat in oras (o galagie de bani e reparatia) , constat ca de fapt esti in castig cu benzina. Daca vrei sa nu mergi subturat, trebuie sa o calci si probabil cu motorina vei ajunge in oras la acelasi consum relaxat cu benzina.

OVERALL: Benzina castiga detasat.

O sa fac saptamana asta un test cu 180CP TSI manuala si vad exact consumul real in oras, s-ar putea sa fie mai mic decat ce am calculat eu.

Am un prieten mechanic la Brady, pana si el mi-a recomandat sa iau benzina acum 6 luni, dar nu l-am bagat in seama ca na... stiu eu mai bine....

In concluzie, m-am cam decis si pe motorizare in proportie de 99.99%. Imi iau benzina fratilor!

56dc9c3d660ce_ScreenHunter_02Mar.0623.06

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Liviu_sbn asta cu zgomot mai redus la rulare, poate in oras pentru ca in afara la viteze >130 cred ca benzina "urla" si are un regim de turatii mai mare decat diesel. In oras insa intr-adevar, o sa te miri daca e pornit motorul, iar restul avantajelor posibil sa ai dreptate. Despre consum eu tot timpul am facut calcule cu min. +4L in plus la TSI (cu talpa mai grea, admit)

Inca ceva apropos de TSI, toti pe aici ne dorim sau incurajam TSI dar 99,9% sfarsesc tot pe diesel, mai ales cei ce facem si exceluri ca cel de mai sus.

 

@Makron fac o bere si fara motiv insa pe la dealer nu mai trec ca am terminat socotelile, iar in vreo luna doua o sa fiu mai activ pe aria de B8. (desi nu prea e cu cine pe acolo)

Nu se schimba insa faptul ca:

1. am vazut firele la parbriz incalzit in drive test cu S3 Style (insesizabile pana la urma si oricum nu vad care ar fi problema sa fie fire)

2. in configurator nu ai decat o singura optiune de parbriz incalzit

3. nicaieri in configurator sau brosuri nu se vorbeste de protectie infrarosii/ IR iar citatul dat de tine, ori ce ar spune un dealer este extrem de vag si "marketing" (tipic VAG si chiar dezamagitor de apropiat de limbajul de pe raionul auto din hypermarket)

4. cum o fi, eu sfatuiesc pe fiecare sa se lamureasca cum crede de cuvinta mai bine si sa nu se bazeze in ce zicem noi pe aici sau mai rau in ce ii spune "pe gura" un dealer mai fara scrupule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de asigurare casco la superb2 eu am facut la allianz direct pe site si cota de prima este de doar 1.9%!! Adica la 126604 prima e 2513 lei pe an.

beat this!

eu scot sub 7 cu manuala mea de 190 de cai in bucuresti, condus sportiv in weekend.

in timpul sapt 8 condus normal.

nu imi amintesc sa fi vazut peste 10 decat la -10 grade si zapada.

la manuala conteaza si soferul mai mult ca la automate...

 

 

@liviu_sbn de avut in vedere ca si la tdi prima revizie se face la 2 ani, iar pe urma anual. La talpa grea consumul creste mai putin la disesl vs benzina. Oricat de tare am calcat tdiul de 190 de cai, nu am reusit sa scot mai mult de 7.5% ... Sunt convins ca la benzina ar fi cel putin 12% in conditii similare daca nu mai mult.

dieselul nu e asa sensibil la incarcatura masinii cand vine vorba de consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ sln: @Liviu_sbn asta cu zgomot mai redus la rulare, poate in oras pentru ca in afara la viteze >130 cred ca benzina "urla" si are un regim de turatii mai mare decat diesel. 

Nu lua cu parere de rau dar asta este gluma saptamanii. Deci clar nu ai mai umblat pe autostrazi cu masini echipate cu TSI...oricare ar fi ele... Mult mai silentioase ca si orice TDI in acele situatii in viteza a 6-a... Am avut TSI(generatia 1) si este in familie TSI(generatie noua) , eu am TDI si la antifonare nu sunt termene, TSI este mai silentios clar. Nu stiu de ce zice colegul Liviu_sbn ca ar avea probleme la turbina la TDI si la TSI nu... si TSI este o motorizare cu turbina care la fel poate sa aiba probleme daca nu este folosit corespunzator. Ca DPF ar distruge turbina? Numai in cazuri extreme. Oricum eu cu overkill-ul din marile orase nu as lua nici batut diesel, daca nu as avea si drumuri mai lungi extraurbane macar o data pe saptamana. Si da...dpf este ucis in oras... la mine in Cluj abia se tine 4 zile fara regenerare, fara sa am drumuri prin centrul Clujului unde este cam ca Bucurestiul...adica te tarasti de la stop la stop bara la bara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am  fost pe la dealer si am constatat urmatoarele:

-passatul B8 de test are parbriz incalzit fara fire, nu are tenta mov, este saint gobain  climacoat

-superb 3 combi din showroom are de asemenea parbriz incalzit fara fire si este tot sain gobain climacoat.

Ar fi bine sa nu mai postam informatii neverificate iar daca totusi se intampla ca deh... e omeneste sa mai gresesti, indicat este sa nu insistam in a ne argumenta informatia eronata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/5/2016 at 0:53 PM, nsm said:

apropo de dsg de pe mqb, citesc tot mai multe reviewuri pe caradvice din australia unde, surprinzator ptr mine, au toate marcile din europa, japonia si sua. Deci e cea ma tare piata din lume ptr cumparator :)

acestia testeaza toate noutatile de la vag, si de fiecare data cand pun mana pe un dsg nou, il critica dpdv al rafinamentului si al balbaielii in oras, mai ales in combinatie cu start stop. Chiar au un comparativ manuala - dsg pe golf 7 gtd si favoritul este cel cu manuala. Ptr cei care nu au testat manuala o recomand sa o faca. O sa fie surprinsi de performate si rafinament. 

Concluzia: dsg e gandit ptr aglomeratia din oras unde se balbaie din pacate. Prin urmare merge mai bine la drum lung unde manuala il bate clar. Deci e loser in ambele situatii.

personal am testat si dsg pe superb 2 de 170 cai si mi s-a parut catastrofa in oras. Vibra ca toate alea l semafor si o simteam ca se chinuie. Cea noua e o imbunatatire dar au stricat-o cu start-stopul :(

100% satisfacut am fost de dt cu 330xd, 520d si x5 35d toate automate. Astea sunt un vis ca rafinament si compromisul cu viteza de reactie. 

In schimb automate conduse de mine in sua de la toyota, scion, chrysler, gm - catastrofe. Chiar si mersul la dea pe autostrada era dificil. 

Dsg for me is not there yet...

 

Colegu' , ne intoarcem la aceeasi discutie over and over again. Daca tu ti-ai bazat decizia de cumparare pe review-uri si pe un drive test cu S2 170 DSG facut in Bucuresti este ok, a fost decizia ta si te priveste.

Dar, de aici pana la exprimari "dsg pe superb 2 de 170 este catastrofala" si "dsg e gandit ptr aglomeratia din oras unde se balbaie din pacate. Prin urmare merge mai bine la drum lung unde manuala il bate clar. Deci e loser in ambele situatii." cred ca e cale destul de lunga si nu cred ca e cazul sa ne impunem parerile personale ca avand caracter de lema. Am mai spus-o si o repet, hai sa nu dam valoare de adevar inatacabil propriilor pareri.

Pe ce-ti bazezi formularea" la drum lung manuala bate dsg" ? Din ce punct de vedere ? De ce e DSG-ul loser ? Pentru ca nu e folosita corect ?

Vezi ca daca "Vibra ca toate alea l semafor si o simteam ca se chinuie" este din cauza ca steai cu piciorul pe frana si cutia in D la semafor. Chiar si manualul recomanda ca la opririle/semafoarele cu o durata mai mare de 10sec cutia sa fie scoasa in N.

Daca la la manuala stai cu piciorul pe frana si ambreiajul chiar pe punctul de cuplare nu vibreaza ? Este fix acelasi lucru si la DSG.

Hai sa invatam mai intai cum functioneaza lucrurile...

Cutiile pe care le mentionezi la BMW sunt toate ZF8 si sunt cutii automate si nu cu dublu ambreiaj. Nu ai ce sa le compari. In plus, BMW seteaza altfel managementul motor-cutie si mai e ceva esential: antifonarea dintr-un BMW nu are nicio treaba cu ce face Skoda.

 

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Makron eu nu neg ce ai constat tu, insa nu da apropos ca ce am constat eu nu e adevarat, in necunostinta de cauza sau mai ales inselator!

Din moment ce nu te banuiesc de motivatii ascunse, nu pot decat sa consider ca amandoi avem dreptate si atunci este cu atat mai neclar ce face VW/ Skoda si in ce combinatii de optiuni parbrizele vin sau nu vin cu fire/ climacoat/ IR/ etc.

La showroom Skoda nu o sa mai merg doar pt asta dar o sa fac o poza pe B8-ul prietenului si cand vine a mea abia astept sa vad in ce varianta vine dat fiind ca in configurator B8 am bifat Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii.

 

@Andrei1980 multumesc pentru apreciere! :) Ultimul TSI e adevarat ca a fost 1.4 122 pe o O2, iar parerea mea, personala evident, e ca 4-5.000 de ture la un TSI la viteze mai mari se vor auzi mai tare decat 3-3.500 la un TDI cu viteza comparabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, am inteles... daaa, acolo la 4500-5000 rpm are un sunet de tonalitate mai inalta, insa acele viteze inseamna peste 180Km/h, la peste 140 km/h nu prea are rost sa o turezi la viteze mai mici de 6, numai daca faci filmari bine de pus pe youtube. Si dieselul devine zgomotos la peste 3200 rpm... mie fosta mea masina mi s-a parut clar mai silentioasa la viteze de 140-180 km/h pe autostrada in Germania... si aici nu am pomenit de noul 1.4TSI de 150CP care este mult peste fosta masina, la 170 numai cauciucurile auzi ruland ep asfalt... 1.8 TSI nu poate fi mai zgomotos, mai ales la Superb 3 :) . Iar cum am observat, colegul care ne cere observatiile noastre, este unul care conduce linistit spre foarte linistit, iar acolo un TSI este de nebatut la finete si silentiozitate, si se pare ca a doua generatie este mai reusita la fiabilitate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/5/2016 at 7:34 PM, codz said:

Am crezut ca sunt eu nebun cand am testat S2 / 170cp / DSG si li s-a facut rau si dealerului in dreapta si sotiei in spate si mie putin la volan :) A fost unul din motivele pentru care am renuntat la S2 in favoarea G7.

Ma bucur sa aud ca la S3 s-a rezolvat problema, cand o sa am nevoie de o masina mai mare o sa intre in carti :)

 

Wow, incredibil... acum inteleg de ce S2-ul meu avea in spatarele scaunelor multe pungi din alea din avion, ca sa aiba unde sa-mi vomite pasagerii.

Mai citesc altii pe aici si iau de bune ce scrieti voi.

Nu exista masina cu "rau de masina" exista sofat care genereaza "rau de masina". No offence, dar stilul de condus este singurul care genereaza raul de masina. Stilul smucit, cu acceleratii mari urmate de franare si iar accelerare si iar franare este garantia raului de masina. La fel ca si franatul in curbe cu ambreiajul calcat.

Sunt printre primele lucruri pe care te invata la orice curs de defensive driving, dupa pozitia corecta la volan.

On 3/5/2016 at 8:58 PM, Liviu_sbn said:

Eu tin minte din review-urile pe care le-am vazut pe youtube ca anuntau la noua Superb Suspensie independenta ca si cum pana acum nu avea asa ceva. O sa intreb dealer-ul si va anunt luni.

 

Te-ai elucidat cu suspensia spate de la S2 ? Nu cumva a zis dealerul ca avea si tambure pe spate in loc de discuri de frana ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragilor, mi-a zis dealerul ca acest parbriz încălzit este cu fire. Cică noaptea sunt deranjante atuci cand iti vine cineva din sens opus, el cu gurita lui a zis sa nu-mi iau asa ceva.

Dar vorba unui coleg: Fiecare trebuie sa verifice personal aceste lucruri.

Referitor la consum: mi-a zis ca Manuala TSI de 180 CP consuma 12% lejer in oras. Automata 14%.

Celelalte motorizări mai mici nu ma interesează fiindcă nu sunt oferite pe Style.

A zis ca dieselul de 150 CP papa maxim 8% in oras. Nu am de ce sa nu-l cred fiindca nu si-ar permite sa vb prostii cu mine.

Cu părere de rau ptr benzina, rămân la Diesel. Ar fi fost o optiune un motor ceva mai mic care sa nu pape atât, dar ala e doar pe Ambition sau Activ si la Style nu renunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, Liviu_sbn said:

A zis ca dieselul de 150 CP papa maxim 8% in oras. Nu am de ce sa nu-l cred fiindca nu si-ar permite sa vb prostii cu mine.

Devine amuzant dealerul tau, sincer. :biggrin:

Ca idee, si-a luat un prieten un S3 1.4 tsi si i-a zis dealerul ca "prinde" 257kmh....sa vezi ce mandrie pe fata prietenului cand mi-a spus ca el personal a testat aceasta viteza si ca dealerul are dreptate...bai baieti...nu va puteti imagina cat am putut sa rad dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/5/2016 at 0:01 AM, Liviu_sbn said:

nu stiu de ce vreti sa ma convingeti si de ce sunteti atat de porniti impotriva noului model.

Nu va plac materialele? Cautati MB. Nu va place consumul? Cautati un Polo, sau nu stiu, ceva de clasa mica cu consum mic. Nu poti sa le ai chiar pe toate...

 

Pana una alta nimeni nu incearca sa te convinga de nimic, tu ai intrat pe aria asta punand intrebari.

Colegii au fost binevoitori si, pe langa sfaturile de maxim bun simt pe care ti le-au dat si ajutorul in configurare, au incercat sa-ti si lamureasca din lipsa informatiilor pe anumite arii pe care le detii. Pe alte zone ale forumului ai fi primit invitatia cordiala sa folosesti functia "search" ca sa te documentezi. Pana una alta nu vad de ce simti nevoia sa "ridici tonul" in scris daca vezi ca altii iti aduc argumente bine documentate care sunt in contradictie cu parerile pe care ti le-ai format deja...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja ieșim din subiect și oricât încearcă unii colegi să stopeze discuțiile "haioase" se pare că nu este chiar ușor. Andrei1980 a punctat foarte bine derapajul atunci când vorbim de TSI și de zgomot la 4.500 rpm iar 75NOR a reușit să repare cât de cât legenda DSG-ului și a problemei cu răul de mașină la S2 (un fel de blestem al platformei respective pentru necunoscători). Nu mai pomenesc despre partea cu 2.0 TDI și consumul în București (personal am testat O3 câteva zile și sub 10.2 nu am văzut - fix aceleași rute făcute și cu 1.8 TSI, mașina pe care o conduc de peste 30.000 km) unde cristi511 va încerca în zadar să scoată faimosul "opt la sută" din basme. Legenda TDI va merge mai departe.

Acum aș propune să revenim la țigări pe bază de tutun și să mai eliminăm, și din aria de Superb, mitul deranjului produs de filamentele din parbrizul încălzit. Asta în caz că este adevărat și parbrizul încălzit de la S3 este la fel cu cel de O3.

Propun să nu ne mai chinuim cu argumentări off-topic, voi ascunde tot ce nu se încadrează în ideea titlului acestui topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 minutes ago, Liviu_sbn said:

Dragilor, mi-a zis dealerul ca acest parbriz încălzit este cu fire. Cică noaptea sunt deranjante atuci cand iti vine cineva din sens opus, el cu gurita lui a zis sa nu-mi iau asa ceva.

Dar vorba unui coleg: Fiecare trebuie sa verifice personal aceste lucruri.

Referitor la consum: mi-a zis ca Manuala TSI de 180 CP consuma 12% lejer in oras. Automata 14%.

Celelalte motorizări mai mici nu ma interesează fiindcă nu sunt oferite pe Style.

A zis ca dieselul de 150 CP papa maxim 8% in oras. Nu am de ce sa nu-l cred fiindca nu si-ar permite sa vb prostii cu mine.

Cu părere de rau ptr benzina, rămân la Diesel. Ar fi fost o optiune un motor ceva mai mic care sa nu pape atât, dar ala e doar pe Ambition sau Activ si la Style nu renunt.

Colegu, eu ti-as sugera sa-ti schimbi dealerul... Si sa mai ceri si alte pareri inainte de a lua de bun ce-ti spune dealerul tau.

NU sunt deranjante firele prin parbrizul incalzit nici noaptea si nici ziua. Am condus >100,000km masini cu parbriz incalzit si -ti spun din experienta. In schimb, sunt foarte deranjante noaptea zgarieturile pe care ti le vei face pe parbriz dand cu racleta. Mai citeste cu atentie, cam toata lumea se plange de sensibilitatea parbrizelor la zgarieturi.Nu e obligatoriu sa-ti iei parbriz incalzit, eu in Brasov traiesc bine mersi fara asa ceva, dar NU curat parbrizul cu racleta, ci dau cu un de-icer pe geam si apoi cu stergatoarele. Costa 10Ron si foloseste maxim 2 / iarna.

In ceea ce priveste consumul: Nu vei scoate ever 8% in Bucuresti. In Brasov scot eu 6.5-7% in conditiile in care nu sunt semafoare si se circula fluid. Asta e dieselul. Iarna scoate 10% lejer, dureaza mult pana ajunge motorul la temperatura de regim unde consuma putin.

De ce nu intrebi colegii cu 1.8TSI cat le consuma in Bucuresti ? Vezi colegul Kthor, are chiar in semnatura...

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR

am facut dt si cu superb 2, superb 3 ambele dsg. E adevarat ca in D vibreaza si in N e linistita. Dar tocmai asta e placere de a condice o automata: sa nu atingi maneta. Daca te tarai la o intersectie 3 min , inaintand cate 3 metri si de fiecare data treb sa o pui in N, atunci nu mai vad avantajul fata de manuala. Din acest motiv o prefer in D. Apoi sunt ezitarile la intoarceri cand vrei sa treci repede din D in R in D. Sau la garari cu spatele cand te grabesti sa prinzi un moment cand nu vine nimic de pe ambele sensuri. Aproape toate automatele pe care le-am condus au un moment de gandire. 

In opinia mea automata e strict ptr oras. Superbul in schimb nu este ptr oras, cel putin nu ptr Bucuresti. Poate ptr LA sau Las Vegas unde ai locuri mari de parcare. Un Golf, Polo mi se par potrivite de Bucuresti sau o bicicleta (cum folosesc eu).

La drum lung pierd placerea condusului si scade implicarea si imi este mai greu sa nimeresc turatia dorita cu precizie chirurgicala. Plus ca ma simt inconfortabil/nesigur pe zapada. 

Pt cei ptr care placerea condusului e sa nu schimbe viteza, sa mearga pe automate.

It's about choice not money.

stiu foarte bine tehnologia de la BMW si o consider, desi conceptual invechita, superioara dpdv al feelingului final.

Singurul aspect la care dsg este rege fata de BMW si manuale este schimbarea vitezelor in sus. Explicatia e simpla: de fiecare data cand selecteaza o viteza se preselecteaza si urmatorea si atunci schimbare e extrem de rapida. Good for drag racing

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un drive test cu un ZF 8HP Sport si apoi te mai gandesti daca dsg este rege la up shift. Personal as fi dispus sa platesc in plus peste pretul dsg dar sa am zf pe Superb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

58 minutes ago, 75NOR said:

Pana una alta nu vad de ce simti nevoia sa "ridici tonul" in scris daca vezi ca altii iti aduc argumente bine documentate care sunt in contradictie cu parerile pe care ti le-ai format deja...

Salut, imi cer scuze daca asa se intelege, dar eu intrebam cat se putea de calm, fara sa ridic tonul in scris :) Pe cuvant de cercetas ;) 

Am primit o groaza de informatii de la colegi, informatii fara de care faceam configuratii cu ochii inchisi. Multumesc inca o data tuturor!

Referitor la parbrizul incalzit, "mai nou vine cu o folie, nu mai e cu fire." Citat dealer. Alt dealer decat cel care imi zicea ca e cu fire si sa nu-mi iau asa ceva. Alt dealer-ul care ma cunoaste mi-a zis ca trebuie sa verifice, a fost retinut si sincer, omul nu mai stia exact. Se informeaza si ma anunta.

Despre 1.4 TSI de 150 CP pe Superb imi poate spune cineva ceva? Am configurat un Ambition cu super dotari si ma ajunge cu 2700 de Euro mai putin decat Style TDI. Daca 1.4 TSI 150 CP nu are un consum cu mult mai mare decat TDI-ul de 150 CP, pai atunci e o afacere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, aici poate te pot ajuta cu mentiunea ca vorbesc despre o masina ca noul leon care este cu circa 250 kg mai putin ca si superbul. 

Eu am 2.0TDI 150CP, consumurile mele extraurbane variaza intre 4.9 si 5.8% depinzand cat sunt de incarcat, cat de tare o calc si cat este de rece afara. Legat de consumul urban variez intre 6.5% si 8,5% depinzand de trafic, (weekend sau in timpul saptamanii) traseu etc, aici depind de multe.

Tata are masina identica cu al meu dar cu motorizarea (Leon 1.4TSI de 150CP combi) . Trebuie sa mentionez ca masina mea are greutatea de 1360 kg in timp ce benzinarul 1.4TSI are 1280kg conform cartii. La tata in oras ii consuma 9.5%-10, in weekend 8.5%. In afara insa niciodata nu a trecut deocamdata de 6.5% dar sta mai mult in jurul valorii de 6. Trebuie sa mentionez ca tata in oras face drumuri foarte scurte si umbla pe alte rute(mai aglomerate) ca si eu cu al meu diesel. 

Iar motorizarea in sine este supersilentioasa si pe o masina ca leonul combi trage de rupe(ma face la 0-100 clar) si nu numai pe hartie cat si pe simt...ma gandesc ca o masina mare ca superbul ii mai taie din elan, dar cum ai precizat sunteti o familie cu putine kg de carat, poate fi o obtiune serioasa. 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Liviu_sbn  Ok, atunci.

Noi chiar incercam - fara a fi manati de vreun interes, cum sunt dealerii - sa te ajutam sa alegi cea mai buna chestie - pentru tine pe baza nevoilor tale.

Scria @Gorrilaz Doc pe finele lui 2015 ca el are parbriz incalzit si ca nu este cu fire. Deci, e cea mai sigura informatie, el chiar are pe masina, poti revedea pe topicul asta.

1.4TSI 150cai a fost si testat in Autobildul romanesc, acum vreo cateva numere. Il stiu pe redactor, l-am sunat si am povestit despre masina. Imi spunea ca se misca suprinzator de bine masina cu motorul asta.

Chiar in Autobildul trecut a fost comparativ: Passat 1.4 150, Audi A4 1.4 150, BMW si CKlasse, toate cu motoare mici. A castigat Passat 1.4 150 cai si nu se spunea niciunde ca e submotorizat, din contra.

La rulajul tau, eu as merge obligatoriu pe benzina. Eu am facut greseala de a lua dizel, fac sub 20,000/an si pot sa-ti spun ca si la 1 drum extraurban/luna e greu cu dieselul. Am avut si 2 regenerari/saptamana, plus consumul mare din oras, plus sensibilitatea la conditii de iarna. Dupa ce stai o perioada mai lunga cu dieselul in oras se "leneveste" cand iesi extraurban, primii 50-70 km il simti lenes, fara vlaga, apoi isi revine...

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Consiliere achiziție Superb 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!