Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

bbogdanmircea

Referitor la kiturile de care spuneam mai sus, mi-am luat teapa asa cum ma asteptam oarecum.

In loc sa primesc doua kituri asa cum era in poze, am primit un plic cu ... 2 culise, care nici macar nu par sa fie pe original sau macare de firma .

Azi ma duc sa le duc la posta si le trimit inapoi la magazin .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am comandat ieri un set de culise si bucse, 4 din fiecare, ATE,120 lei distractia. Maine merg la magazin sa le iau.

 

Si ca sa ung culisele mi-au recomandat vaselina cu cupru. ce ziceti, merita sa iau si vaselina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Daca le schimbi poti sa pui poze cu cele vechi sa vedem cum aratau si bineinteles un feedback daca s-a rezolvat tremuratul la discuri .

Schimbi/Rectifici si discurile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac cateva poze cu cele vechi vs cele noi si sper sa nu uit sa le si masor cu sublerul, sa vad daca este ceva diferenta. Discuri am doua seturi, ambele ovalizate, le duc la rectificat pe cele care nu sunt pe masina. Am zis ca pana cand nu gasesc cauza trepidatiilor nu mai cumpar alte discuri

 

Cred ca o sa pun si jantele de vara daca tot umblu pe la roti, sper sa nu mai vina vreo zapada... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare atentie, meteorologii au anuntat ninsori in decursul lunii martie, deci iti recomand sa mai astepti cu cele de vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A reusit sa schimb bucsele si culisele de la etrieri si cum am promis, am facut si cateva poze cu cele vechi vs. cele noi.

 

Culise vechi erau cu pana la 0,15mm mai subtiri in anumite locuri decat cele noi, iar la bucse se vede cu ochiul ca sunt mai tocite decat cele noi. Pe partea soferului erau parca mai tocite bucsele de la culise, tot pe partea aia se ovaliza mai tare discul (a trebuit luat 0,3mm din disc ca sa se indrepte...). Dupa montarea bucsei in etrier se simtea cum sta mult mai fix culilsa. Ca sa le ung am gasit ceva vaselina cu cupru care zice ca rezista pana la 1140 grade, deci ar trebui sa fie ok.

 

Daca tot am desfacut m-am uitat si la cilindrul de la etrier, am ridicat putin garnitura si nu se vedea rugina asa ca am mai bagat putin WD40 si am montat totul inapoi.

 

Daca si acum o sa mai vibreze urmatorul pas o sa fie schimbarea fuzetelor... toate bucsele au fost schimbate pe parcursul anului trecut deci nu mai are ce sa fie

post-38507-0-89213600-1425727316_thumb.j

post-38507-0-30393100-1425727318_thumb.j

post-38507-0-60578200-1425727319_thumb.j

post-38507-0-71483900-1425727320_thumb.j

post-38507-0-93678600-1425727321_thumb.j

post-38507-0-59817200-1425727322_thumb.j

post-38507-0-89213600-1425727316_thumb.j

post-38507-0-30393100-1425727318_thumb.j

post-38507-0-60578200-1425727319_thumb.j

post-38507-0-71483900-1425727320_thumb.j

post-38507-0-93678600-1425727321_thumb.j

post-38507-0-59817200-1425727322_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut singur inlocuirea(acasa) ? Sau la service?

Am 1500 km cu noile discuri si uneori, la plecare , mai scartie putin 1-2 secunde.

Intentionez sa schimb acum si culisele- acasa, ca asa is de nepasatori la service, cand au pus noile discuri, au "omis" sa scoata lichid din borcan si a dat pe alaturi, de mi.au dat de treaba 1 ora sa curat lichidul ca e coroziv...

Ceva anume ,la care sa fiu atent, daca ma apuc acasa de schimbat culisele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare o operatie dificila, putina grija si nu ai ce sa gresesti. Culisele si bucsele sunt identice, nu contează care unde vine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Salut poti sa-mi confirmi ca sunt ok codurile astea

 

4D0698647 - bucsele de la culise ?

251615219 - astea sunt culisele ?

 

Si trebuie cate 4 bucati din fiecare cod ca sa pot schimba pe fata in ambele ca nu m inteleg daca sunt la set sau bucata.

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ultima poza se vad codurile pieselor, pe ATE, exact ca si echiparea originala:

11.8171-0008.1 culisele

11.0101-5409.2 set bucse

 

Bucsele au fost la set, 2 bucati in punga

 

Culisele le-am primit 2 intro-o punga si alte 2 fara niciun ambalaj doar cu o hartie lipita pe ele unde scria exact acelasi cod ca si pe cele ambalate. Culisele cred ca se vind la bucata, tanti de la magazin a comandat 2 seturi de bucse si 4 buc de culise

 

Edit: codurile sunt pentru etrieri FS III

Modificat de gabyy20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Daca imi bat discurile actuale, are rost sa schimb culisele si bucsele daca nu schimb si discurile sau le rectific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea sa nu faci aceeasi munca de 2 ori. Cand iti iei alte discuri schimba atunci culisele si bucsele alea si eventual placutele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,stie cineva este diferenta la culise si bucsele de la culise intre discurile de 280 mm si cele de 256 mm sau sunt la fel pentru ambele dimensiuni. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si codurile la bucsele si culisele etrierilor de pe spate daca le stie cineva va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata cu discurile ovalizate! Culise ruginite sau blocate! veriticati/ungeti culisele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au aparut crapaturi la discurile spate. Discurile sunt Textar, montate acum un an. Intrebarile mele sunt: mai pot sa circul cu ele asa?   De ce au aparut acele crapaturi? Montaj gresit sau piese contrafacute?

post-45043-0-09632200-1426969621_thumb.j

post-45043-0-80458200-1426969642_thumb.j

post-45043-0-39712100-1426969655_thumb.j

post-45043-0-37932100-1426969667_thumb.j

post-45043-0-30849300-1426969678_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calitatea indoielnica isi spune cuvantul! Fisurile nu par foarte adanci. Eu zic sa verifici periodic desi nu am auzit pe nimeni pana acum sa se dezintegreze discul! Tind sa cred ca prezoanele roti au fost stranse cu un cuplu mult prea mare decat este recomandat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie oare si de la forta mare de strangere a prezoanelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am vazut un articol facut in america si se referea la faptul ca fortele de apasare exercitate de janta asupra discului sunt de vina pentru distrugerea/ ovalizarea discului!

Si bineinteles calitatea discurilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am strans cu simt cu mana ca stiu ca pot aparea probleme de la fortarea prezoanelor (nu m-am urcat cu piciorul pe cheie cum am auzit ca mai fac unii). Dar exista vre-un pericol sa circul asa cu ele?

Modificat de nelutzui
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calitatea proasta a discurilor, schimba-le cu ATE sau TRW . Nu risca sunt crapate la filetul de la prezon,risti sa-ti sara roata in mers, strangeti rotile cu cheia de la masina doar la mana ca este suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegi pentru opiniile voastre. Tind sa cred si eu ca piesele sunt proaste calitativ. Maine am ITP si apoi l-e schimb. Si ca o observatie, piesele sunt luate de la o firma de pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Filetul e in fuzeta,cam greu sa pice roata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dati 2 bani pe ele si va mirati de ce se crapa etc.voi va jucati cu siguranta voastra.cand e vb de frane, placute,discuri ,cauciucuri eu zic  sa nu stati pe ganduri si  sa luati ceva de calitate.numai bine

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Textar nu sunt de aruncat, dar probabil ca sunt contrafăcute pe care le-am luat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!