Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Pana la urma am comandat bucsele ghidaj etrier, am inteles ca nu s-ar schimba greu. Am trimis si culisa veche la un unchi care e strungar pentru a obtine un rezultat mai apropiat de original...  am inteles ca nu are posibilitatea sa poansoneze hexagonul ala in capat, deci ramne varianta incarcarii cu sudura a filetului culisei originale (daca permite materialul din care e facuta) si facut apoi filet de 10, sau fabricarea altei culise, dar cu taietura la capat in loc de hexagon, sa se poata desface culisa cu o surubelnita dreapta sau ceva asemanator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auzisem de un tip de reparatie cu helicoil, poate merita incercat, desi in cazul sistemelor de siguranta eu nu m-as risca, decat daca e foarte sigura reparatia.

Surub cu cap drept nu prea cred, nu poti strange cu surubelnita la cuplul necesar sau daca totusi ai putea, se strica la un moment dat capul surubului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am comandat bucsele ghidaj etrier, am inteles ca nu s-ar schimba greu. Am trimis si culisa veche la un unchi care e strungar pentru a obtine un rezultat mai apropiat de original...  am inteles ca nu are posibilitatea sa poansoneze hexagonul ala in capat, deci ramne varianta incarcarii cu sudura a filetului culisei originale (daca permite materialul din care e facuta) si facut apoi filet de 10, sau fabricarea altei culise, dar cu taietura la capat in loc de hexagon, sa se poata desface culisa cu o surubelnita dreapta sau ceva asemanator.

Mergi la un parc de dezmembrari cu culisa ta originala,cauta la golf 5(modele cu discuri mai mari.. nu fs III) sau la alte masini....pana gasesti culisa la diametrul si lungimea culisei tale dar cu partea filetata mai groasa decat la culisa ta.

Apoi rectifici portfuzeta si dai gaura si filet in functie de diametrul filetului culisei gasite de tine.

Este cea mai simpla metoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru sfaturi !

GABIVVX mda, pare cea mai safe metoda. Ramane sa gasesc o culisa cu filet normal de 10, sau mai mare, am deja gaura din fuzeta modificata pentru culisa cu filet de 10.

Sa cumpar fuzeta cred ca m-ar costa ceva, mai ales ca am inteles ca ar trebui si alt rulment.... am cautat pe net un pret cat ar costa de noua, dar nu gasesc, nici nu stiu la ce categorie de piese sa caut...

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Helicoil este o varianta ok...eu am refacut un filet la suportul de motor...

Nu vad de ce nu ar rezista...

post-14266-14219463390407_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca in prima faza o sa incercam o sudura cu sarma pentru a incarca filetul culisei originale, apoi strujita si filetata la M10. Mi-a venit si kitul de reparatie etrier. Contine 2 bucse, 2 culise cu pasta autoblocanta pe filet, 2 capacele pentru praf/mizerie si vaselina pentru culise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este sa incerci varianta propusa de laurentiu fara probleme. Un prieten a mers cu filetul dus la o culisa 60k km si nu s-a intamplat nimic. Franele tineau fara probleme. Singura problema e ca la montarea jantelor de tabla, atingea etrierul in janta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema cu trepidatiile la frinare......pivotii terminati şi cauciucurile pe faţă terminate. Cred că inainte să schimbăm discurile e bine să verificăm şi celelalte pe la maşină!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta problema cu trepidatii la franare...

 

Initial se ovalizase discul dreapta - fata la 76000 km (testat cu ceasul comparator de fata cu mine). Am schimbat ambele discuri cu discuri noi Ferodo. Nu am schimbat si placutele ca aveau sub 10000 km.

Vibratia a aparut brusc dupa ce am mers 500 km prin oras cu masina goala si 1000 km in afara cu masina foarte incarcata.

Am urmatoarele simptome:

- Initial vibratia a aprut brusc la 130 si fara franare, dar a disparut de la sine in cam 10 km. 

- Masina incarcata cu 4 pers si portbagaj plin -- volanul vibreaza intre 90 si 65KMh la franare. Peste 100 si sub 65 vibratia scade aproape complet.

- Masina cu 1-2 persoane si portbagaj gol nu vibreaza aproape deloc la nici o viteza la franare medie. 

 

- La viteze mici, masina nu franeaza in hopuri, ci foarte cursiv. 

 

Eu sper sincer sa fie vreo bucsa ceva, sa nu trebuiasca sa iau alte discuri, ca astea au sub 5000km. 

 

Puteti recomanda un service in Iasi la care sa fac o verificare calumea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

 Trebuie sa imi schimb discurile si placutele de frana pe fata la masina din semnatura. Ce placute/discuri sunt mai potrivite, raport calitate pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe AZD pe fata ai discuri de 256mm. Eu as merge pe ATE, TRW, Brembo, Textar. Depinde ce gasesti. Pe placute as merge pe ATE(am avut ATE si Textar, iar primele mi se par mult mai bune). Raport pret/calitate bun gasesti la TRW si Ferodo, sper sa nu gresesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conform webcat ATEdepinde de numarul Pr ce diametru au discurile:

 

post-34985-0-54826600-1422359037_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am o rugaminte daca puteti sa ma ajutati! Vreau sa-mi schimb discurile si placutele de frana. Pe spate am cumparat dicuri + placute Textar (inca nu le-am pus pe masina) .

Pe fata as opta tot pentru textar, dar am inteles ca placutele de la textar c-am scartaie. Imi puteti da o idee ce sa aleg ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus TRW si la golf si la T5, si n-am fost dezamagit, nu scartie, nu s-au ovalizat.. inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu recomand TRW.

Am avut atat pe Bora cealalta cat si pe asta si n-am avut nici un fel de problema. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare,

imi recomanda si mie cineva niste discuri + placute frana pt golfete?  :)

Vreau ceva care sa fie ok raport pret calitate, orientarea mea mai mult spre pret sincer sa fiu.

Asta tinand cont si de ultima experienta cu niste discuri SWAG pe care am dat 280lei si care dupa nici 5000km au inceput deja sa bata  :(

De data asta nu mai fac greseala de data trecuta si le schimb in service, cer factura + bon fiscal pt operatie si daca observ ceva ciudat ma prezint instant la magazinul de unde le-am luat in vederea schimbarii

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca trebuie intai sa rezolvati problemele la roti ( jante satrambe, jante prea mari, fuzete rulmenti butuci strambi etc) apoi sa puneti discuri.Eu am schimbat de  3 ori in12 luni discurile.ATE au fost cele mai jalnice, ferodo au tinut cel mai mult  (5000km) apoi s-au ovalizat.Am programat masina luna asta la vw si o sa aflu in sfarsit care este cauza care stramba discurile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jantele sunt f ok, de astea sunt sigur. Restul nu ma pronunt, am sa cer verificarea lor inainte de a pune discurile noi. Ferodo vad ca sunt ok la pret, cred ca iau asa ceva. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vreau sa va dau un sfat pt cei care ati schimbat discuri si placute noi si la scurt timp s-au ovalizat a patit si un prieten asa ceva si dupa ce verificati bucsele pivotii si rulmentii sa nu aiba joc ;verificati foarte bine culisele de la etrieri fata daca sunt uzate si au joc mare iti strica discurile foarte repede indiferent ce firma sunt asta a schimbat 3 seturi de discuri printre care si un set ATE si pe toate le-a ovalizat pana a descoperit problema la culise asa ca atentie schimbati setul de culise de la etrieri pe fata daca au joc ;va urez succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris si in postul 2333, ar trebui verificate articulaţiile, cauciucurile, ghidajele la etrier, butucii curatati foarte bine si verificati, sunt mai multe pina sa dam vina pe discuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista kit doar de culise ptr etrieri la Golf 4 sau de reparatie ?

Un cod pentru acesta ?

Am rectificat recent discurile dar iar s-au ovalizat si altele nu as mai cumpara pana nu aflu cauza.

 

4D0698647 - bucsele de la culise ?

251615219 - astea sunt culisele ?

 

ATE 1 987 470 506 - set cu ambele ?

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit codul asta: 1J0615219 . Cauta pe Google si o sa gasesti .

post-72374-0-47088500-1424531098_thumb.j

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am comandat 2 kituri pe codul de la ATE mentionat anterior, acolo pe site arata ca s-ar potrivi, sa vedem acum ce imi ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!