Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Pune TEXTAR daca vrei sa scapi de rugina si sa faca discul brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum de nu sunt bune Ferodo la voi. Acum ca am asemenea placute pe spate pot sa spun si eu ca daca vreau sa ma dau cu frana de mana pot s-o fac. Cu cele vechi, care ce-i drept au rezistat peste 50.000 de km majoritatea prin Bucuresti, nu putea sa blochez rotile pe spate decat daca ma ajutam de pedala de frana. Banuiesc ca astea sunt mai tari decat celelalte si de-aici plusul de bucurie. Dupa ce am citit pe-aici m-ati facut curios si am mers si eu sa verific daca imi calca placutele pe disc asa cum ar trebui, dar se pare ca la mine e totul in regula, am scapat de astfel de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ferodo am pe fata si discurile si placutele si pot sa spun ca arata impecabil,oglinda sunt in schimb pe spate nu pot sa spun acelasi lucru

Cred ca pe spate sunt un pic prea dure si de aia nu cred ca calca pe toata circumferinta

O sa ii pun ceva mai moale sa zic asa chiar ma gandeam la un TRW,TEXTAR,ATE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe spate tot TRW am si sunt multumit (atat discuri cat si placute), frana de mana am testat-o destul azi iarna prin parcarile de la mall. Pe fata am ATE si nu cred ca o sa schimb vreodata producatorul, atata vreme cat frana raspunde ferm la calcarea pedalei.

Cred ca e foarte important sa iei atat discurile cat si placutele de la acelasi producator, oricare ar fi el, fara combinatii. Nu am facut decat sa repet ce au spus multi si de multe ori in acest topic.

Modificat de undan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si daca pe spate am discuri Ferodo si ii pun placute TRW ce poate sa aiba?

Afecteaza cu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Textar/trw sunt destul de tari si dure..mai ales Textar.Daca vrei ceva moale alege Roadhouse spaniole.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si daca pe spate am discuri Ferodo si ii pun placute TRW ce poate sa aiba?

Afecteaza cu ceva?

Poate o sa-ti raspunda cei care au incercat combinatii, eu din cate am citit in acest topic am tras mai multe concluzii. Un factor important a fost faptul ca multi s-au plans ca le scartaie franele chiar si dupa 30.000km, avand discuri de la un producator si placute de la altul. Nu vad de ce ar fi o problema sa iei la set de la acelasi producator....dar ma rog, fiecare face ce vrea in final, sunt masinile voastre.

Numai bine si sper sa-ti rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am combinatii de discuri si placute. Pe fata habar n-am ce producator am nici la discuri nici la placute, iar pe spate stiu doar ca placutele sunt Ferodo, discurile oricum sunt aceeasi marca toate. Mai scartaie uneori, dar m-am grabit eu putin sa testez franele fara sa le fac rodajul ca la cele vechi. La astea dupa doar 200 de km le-am incercat sa vad ce e de capul lor. Pot spune ca sunt destul de bune, am avut acum cateva seri o soferita de G6 care se pare ca avea o durere de gat de nu s-a uitat in oglinda in momentul in care se muta de pe o banda pe alta, noroc ca am vazut-o eu prin luneta aluia din spatele caruia ieseam. Si ieseam cu vreo 90 de km/h si ea cred ca avea 45-50. S-a comportat bine frana tinand cont ca era practic o lungime de masina intre noi. Bine, si talentul meu la a pune frana zig-zag m-a scos destul de mult! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut punte la mufa si tot acelasi lucru,nu se stinge.am discutat cu un electrician si mi-a zis ca este firul intrerup undeva spre bord dar ca este complicat si dureza mult sa descopere care.o imagine cu circuitul respectiv are cineva?

nivelul lichidului este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o schema cu circuitul respectiv sa gasesti, dar mai bine e sa mergi pe fir daca tot te-ai apucat de el si te deranjeaza asa tare. Vezi unde intra, daca se schimba culorile si mergi pe fire pana ajungi la unitatea de control sau unde intra firele astea. Eventual se pot inlocui daca nu vrei sa renunti la optiunea asta, iar in caz contrar sunt sigur ca se si poate dezactiva avertizarea de placute din calculatorul masinii cu un VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul din bord aprins tot timpul inseamna scurt si nu intrerupt. Vezi in primul rind in mufa daca nu e o minune, in al doilea rind verifica cu atentie firul in zona expusa, adica sub aripa... odata intrat, trecut de contraaripa, traseul este fix si nu se mai misca . Sub aripa se misca continuu, este cu apa si noroiul pe el... deci in zona asta apare buba de obicei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BEc aprins inseamna circuit intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine merg la un electrician sa vad care este buba.va tin la curent,va multumesc oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Am scapat recent de o problema clasica - al tdi-ul din dotare, insa :

Intre timp alta meteahna, de saptamina trecuta mi s-a aprins martorul cu un cerc concentric si cu cele 3 linii intrerupte in alt cerc concetric pe exterior - cite 3 pe dreapta / 3 pe stinga, probabil cei ~ 20.000 KM pentru palcute s-au atins.Intrebare : sunt ok placutele TRW sint mia ieftine decit cele ATE, nu fac acelasi lucru pina la urma, din ratiuni financiare as prefera pe cele TRW - e oki asa ? o alta intrebare dependenta de acest simptom : se mai poate circula asa maxim 1000-1500 km ? La cit timp se schimba si discurile de frina, m-am uitat eu ochiometric si inca mai suporta uzura sint la jumatate din marimea lor comparativ ca si atunci cind am luat masina la 68.000 km) - vreau sa stiu ce discuri se recomanda si cam cit ar costa acestea, ar mai tine iarasi in jur de 150.000 km si acelea ? ( de frinat nu frinez brusc, si de obicei evit frinarea daca pot adapta viteaza in functie de treapta de viteza inferioara, adica o combinatie intre frina de motor plus efectiv frinare, esclus la cazuri iminente unde intra si abs-ul in functie, au fost citeva de-a lungul celor ~43.000 km consumati de mine, deci masina are ~111000 km acum)

Alta intrebare : pentru roata din stinga , citeodata la viraj dreapta se aude ceva pe acolo, si m-am uitat si pare ca pivotul de la bascula nu mai e in regula, fiind nativ capsat -> ma gindesc ca mecanicul il poate da jos cu un dorn si sa puna unul cu suruburi...acum acela pare la partea lui de sus din fixarea in bascula cam papata camsa aceea ...intrebarea mea vine - cit de safe este sa circul si cam cit cu el asa, poate sa se desprinda singurel de acolo ?

Va multumesc anticipat pentru ajutor.

Flavius

Modificat de reflavius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pivotii de g4 sunt prinsi cu suruburi,nu capsati.Nu costa mult si nu e greu de schimbat un pivot.

Daca ai aprins martorul de placute mai poti circula 500-1000 de km maxim,dar pt siguranta ta schimba placutele pt ca e posibil sa fie tocite neuniform .

Sunt ok trw si daca vrei sa schimbi si discurile iti poti lua tot trw sa fie pachetul complet de trw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am mers ceva cu masina si cand am ajuns acasa dau sa ma uit la roata din dreapta care acum cateva zile am curatat discul si am inversat placutele intre ele si ma uit sa vad daca calca cum trebuie pe tot discul.

Cu mirare m-am uitat si exact aceeasi portiune care pana sa le curat arata ca in poza de mai jos azi dupa ce am mers cu ea si am abuzat de frana exact pe portiunea din poza are urme de rugina.

Sincer cred ca placutele astea ori au ceva material dubios in ele ori nu mai stiu eu sa schimb placute la masina :dry:

Deci nu e normal ca dupa ce curat discurile,gresez culisele,curat portetrierul,acele tablite care vine intre placute curatate dupa cativa kilometri discul sa arate ca in poza

post-46557-0-16606500-1341669066_thumb.j

post-46557-0-88316900-1341669304_thumb.j

post-46557-0-63593100-1341669316_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

schimba discurile....si scapi de problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ai ajuns la concluzia ca problema e la discuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce treba are discurile?

eu cred ca toata problema e din placutele astea de 2 lei ca altfel nu le pot numi

adica pe fata tot ferodo am si discuri si placute si arata impecabil,zici ca e oglinda asa frumos arata si pe spate au ceasu rau pe ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

uite cum aratau ale mele inainte sa le schimb.....

cu un an inainte am schimbat placutele,am curatat discurile de rugina..si tot la fel s-au facut...

post-56207-0-78765400-1341685950_thumb.jpost-56207-0-78765400-1341685950_thumb.j

post-56207-0-80807600-1341686091_thumb.j

post-56207-0-80807600-1341686091_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile lui sunt noi de ce sa le mai schimbe inca o data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

ok...atunci sa cumpere niste placute de o calitate mai buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ne intelegem, cum este in realitate schema senzorului de uzura a placutelor, ca in desenul A ( cum stiam eu ) sau ca in desenul B ( cum spune Cristi ) ?? ...asta ca sa ma lamuresc eu si si altii pe linga mine...

Cit priveste imperechera disc-placute, efectele nu se simt imediat ci in timp, masurat in sute sau mii de km ( cu atit mai mare cu cit erau mai mari uzurile ). Am facut o schema , in care am exagerat cu desenul , ca sa se vada ideea...

post-58507-0-04392200-1341727330_thumb.j

post-58507-0-12392100-1341727838_thumb.j

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile, azi mai accentuat, am auzit in mers un fel de scartait usor, ca de frane. Se manifesta aleator si mai mult decat atat, azi dimineata in drum spre serviciu s-a auzit doar aleator in prima jumatate a traseului, in a doua jumatate nu a mai facut deloc. De la ce poate fi ? Mentionez ca nu se aude deloc la franare, doar in mers cand NU actionez frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!