Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

eu pe fata am 8000km cu discuri TRW, si nici urma de ovalizare

 

mai verificati si butul sa fie drept, sunt multe cazuri unde exista butul stramb si evident ca strica si discul

 

si butucul ala cat sa reziste de la atatea gropi si urcat pe borduri ?? (mai ales de la urcat pe borduri)

 

alt lucru invatat de mine de la soferi batrani "nu frana cand iei gropi mari, damburi, etc....  adica elibereaza scurt pedala inainte sa dai peste un obstacol mare, socul dauneaza grav butucului si etrierilor"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cele vechi(originale) nu am avut probl. cu aceleasi roti, butuci, etrieri etc. si nici cu astea 4000 km. Sunt mecanic auto, deci!!!?? Le-am montat eu deci am pierdut si garantia. Iar de cumparat le-am luat de la mag de piese auto, cutie albastra, sigilata, cu timbru, ca si cele de pe spate. Deci mai aveti vreo idee? ATE nu mai e ce a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta din pct meu de vedere rămâne doar cu discurile OE. Eu le-am schimbat pe cele originale cu altele tot originale, noi, cu care am deja 11.000km și nu am nicio problema, folosesc frânele intens, am fost nevoit de câteva ori chiar sa opresc de la peste 100km/h cu piciorul pe frână la maxim și frânează ca în prima zi, nu trepidații sau altceva. Pe cele vechi le ovalizasem destul de rău, aveam trepidații urâte la frânare.

Iar partea cu ovalizatul în bălți când sunt frânele încinse cred ca e tot o poveste a celor din service. Nu de alta, dar de când am mașina de nouă cu discurile originale nu de puține ori am trecut prin situații de genul în care frânele sa fie f încinse si sa trec prin zone cu bălți mari unde sigur a atins apa discurile și nu s-au ovalizat decât când au ajuns la limita de uzura la care oricum trebuiau schimbate. Asa ca fiecare trage ce concluzii vrea. Dacă bălțile erau o problema, probabil si alea originale erau praf la 20.000km

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OE sunt facute de ATE sau de Jurid.. daca mai face

 

ca o fi diferenta intre ce face ATE pt VW si ce vinde ATE sub marca proprie.. asta nu contest

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu spun ca nu sunt făcute de ate sau mai știu eu cine. E clar ca nu au ei fabrica de discuri și plăcuțe de frână proprie, dar se pare ca diferențe exista intre cele am ate și cele oe. La mai multi am auzit regrete după ce au pus am ate, brembo, ca asa au auzit ca sunt cele mai bune și nu se compara cu cele originale. Eu cred ca normal ar fi ca măcar la frane, direcție, anvelope nu trebuie sa ne zgârcim, e vorba de siguranța în trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CORECT RzzV , asta ar fi ce-a mai buna solutie. Dai cu un ban mai mult dar stii ca ti-ai luat calitate.

 

:offtopic:  Si nu doar cu frane, directie sau anvelope e asa ci mai mult cu electronica. Cele AM nu fac doi bani, iei original si stii un lucru. Daca cititi topicurile de pe aici stiti despre ce vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa e. Dar de exemplu nu am avut probleme cu bieleta antiruliu am sau diverse lucruri mărunte la care personal nu am observat diferențe intre oe și am. Practic se comporta ca oe, dar la un preț mai mic. Pana atunci, eu zic ca fiecare din noi ar trebui sa avem o mașină pe care sa o putem întreține corect, nu doar sa moara vecinu de ciuda ca noi avem mașina mai scumpa ca a lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna sa te zgarcesti Rzzv? Am luat cele mai scumpe discuri de pe piata(AM) varianta standard.(nu sport, nu gaurite s.a.). Acolo unde nu este diferenta de pret EXAGERATA , AM fata de OE(de 5,6 ori), bineinteles ca pun OE. Acum cred ca o sa iau alte discuri pe fata si tot nu ajung la jumatate de pret pe OE. Dar nu mai cumpar ATE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era un atac la persoana, ci eu asa privesc lucrurile. Eu am pus discuri OE când le-am schimbat, am dat 1200lei dacă îmi amintesc bine pentru discuri și plăcuțe OE plus manopera la reprezentanta Vw. Aftermarket ATE m-ar fi costat 675lei piesele (la prețul de acum de pe epiesa) cu cel mai scump model de la ATE, nu cel mai ieftin. Dacă pui manopera de 200-300lei (nu-mi mai amintesc exact cat a fost manopera) ajungi la 80% din prețul OE. Deci consider ca nu ar fi meritat sa risc sa am probleme cu ele repede pentru 200-300lei în plus la o suma de 1000 lei.

Vorbind evident de discuri și plăcuțe standard, nu pentru raceri.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul voi cumpara discuri OE atunci cand le va fabrica vw, pana atunci tot Am voi pune. Nu vreau sa platesc in plus pentu o cutie de alta culoare si un cod Oe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cele vechi(originale) nu am avut probl. cu aceleasi roti, butuci, etrieri etc. si nici cu astea 4000 km. Sunt mecanic auto, deci!!!?? Le-am montat eu deci am pierdut si garantia. Iar de cumparat le-am luat de la mag de piese auto, cutie albastra, sigilata, cu timbru, ca si cele de pe spate. Deci mai aveti vreo idee? ATE nu mai e ce a fost.

Tot  nu stim daca ai gresat pistonasele de la etrieri lucru foarte important.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ryky, nu e chiar asa, nu e doar o cutie, e un proces poate putin modificat si cu siguranta alte standarde de calitate, mai inalte. Stiu piese la care 100% e asa, am cunostinte care lucreaza in Ro, la fabrica de piese auto(de renume), atat OE cat si AM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine a intrat vreodată într-o fabrica (nu neaparat de piese auto si nu înainte de 89, ci în ultimii 10 ani) sigur e clar de ce OE de cele mai multe ori e superior AM. Se fac controale mai multe și mai stricte pt OE fiind standarde de producție diferite. Linia de producție practic ar fi aceeași, doar ca la AM se duc toate care îndeplinesc niște standarde minime, la OE se întorc multe din cauza unor defecte constatate la controale amănunțite. Acum, fiecare e liber sa cumpere ce vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precis, se ia fiecare disc in parte si daca corespunde se duce la Oe, daca nu se duce la Am... :)) Hai ca m-ai facut sa rad!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi sau nu, asta e realitatea. Asa se lucrează. Au diverse teste la care le supun pe toate, iar categorisirea lor se face după teste, în funcție de cum trec fiecare de acestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta la Ate, la roadhouse si madeinvapor ti le dau pe toate :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara, revin si va impartasesc din experienta mea. In postul 2623 m-am plans de discurile ATE la 3000 km, acum la 6000km va spun ca nu mai inteleg nimic, nu mai trepideaza pedala la franare deloc, nici volan,nimic, totu este normal. Nu am nici o explicatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si o sa mai am surprise oare? Cati km ai?

Modificat de Freemidan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au destui discurile. Peste 50 000. Se comporta binisor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu o imbunatatire notabila dupa 10.000 km, cu discuri ATE. Dupa montaj, in maxim 2000 si ceva de km imi bateau deja, ce-i drept

destul de usor, s-a accentuat putin iar acum sunt pe calea cea buna si au depasit 10.000 km.

 

Sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta chestia asta cu discurile care se vindeca singure dupa mai multi km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 

 

am o nelamurire la care nimeni nu mi-a dat un raspuns pana acum si chiar daca mi-au raspuns mi s-au parut exagerate parerile.(cel putin cea cu strungul)

sa va spun despre problema.dupa ce am cumparat masina din semnatura avea joc in volan cand puneam frana la viteza mare inclusiv viteza mica dar mai putin intens.

am schimbat discurile cu tot cu placute fata spate(ATE).a mers cateva sute de km normal ...eu multumit de schimbare totul ok.a reaparut aceeasi problema.unii mecanici imi spuneau de reconditionarea discurilor la strung ceea ce mi s-a parut science fiction...daca aveau probleme din fabrica trebuia sa imi faca figuri din prima iar altcineva mi-a spus ca problema ar fi din butuc..sa fie el descentrat si de aceea sa ovalizeze si discurile noi puse.

ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica culisele la etrier si pistonul din etrier ( curatate si gresate sa lucreze usor sa nu fie blocate ) asta trebuia cand ai pus totul nou ,acuma e tarziu duscurile le a ovalizat deja , cand discu se ovalizeaza nu este neaparat din cauza discului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!