Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Cu set cheie pt etrieri de la yato. Etrierii spate la golf 5 cel putin, intra prin infiletare (usoara cu 2 degete fara sa aplici multa forta).

 

205aae199707512e148255bb4b375fdf-6232669

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, la golf 5 nu stiu demersurile. Imi cer scuze, credeam ca suntem in aria golf4/bora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Suntem intr-adevar in aria Golf4/Bora...asta inseamna Deenman ca discutiile despre alte modele vor fi considerate offtopic si sanctionate corespunzator...

BTW tommy sa stii ca si la noi este acelasi sistem...pistonasul se insurubeaza...nu se preseaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin insurubare e valabil la toata gama VAG cu sistem de franare TRW pe spate

 

eu am inclusiv la T5 acelasi sistem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca sistemul meu e ATE si cand mecanucul meu mi-a schimbat placutele doar impinge cu mana pistonul si mergea usor. Nu a trebuit sa insurubeze nimic. :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da exact.

 

Pe spate e altfel de sistemul?

Se insurubeaza?

Si daca da de ce?

 

Scz de intrebari , dar nu strica sa stiu/stim :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe fata e sistem ATE si se impinge pistonasul

 

pe spate e sistem TRW si se invarte pistonasul

 

de ce ? pentru ca asa a dezvoltat fiecare producator, pe spate e si frana de mana, si roata trebuie sa ramana blocata mai cu certitudine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se insurubeaza pentru ca este autoreglajul de la frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de lamuriri.

 

Eu ma gandeam ca daca are sistem de frana ate , aia are si pe fata si pe spate.

 

Oricum bine de stiut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut am schimbat discurile frana pe fata,si  am vazut ca cele pe care le-am cumparat sant mai mici in diametru,decat cele vechi,si placutele de frana nu mai calca pe toata suprafata lor pe disc,Este cred o problema.Nu mam uitat la diametru cand am comandat.Nu inteleg de ce sant si discuri mai mici pe fata de 256mm cand in mod normal au 288mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,mi-am dat seama cand am pus etrierii,cred ca o sa le pun pe spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele de pe faţă pot avea 256, 280 sau 288 în funcţie de nr de caroserie şi sunt ventilate, iar pe spate 232 neventilate.

Nu cred că le poţi pune pe spate pentru că cele ventilate au o grosime de 25 mm iar cele neventilate 9 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele care au fost inainte au 288 mm  iar astea au 256 acum placutele de frana la baza au o tesitura ,acea tesitura nu calca pe disc,,ar avea o problema daca merg asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa ai 288 pe fata.poate maxim 280.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa pui discurile de pe fata pe spate cred ca e o gluma nu ?

Daca nu le-ai uzat inca du-le inapoi si schimba-le cu ce trebuie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era o gluma cand am zis ca le pun pe spate  am sa le schimb .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inlocuit pe spate discurile si placutele de la Bosch si dupa 1000 km suiera destul de urat la franare. Ce e de facut, doar nu o sa le ung cu vaselina !  Asa este, pe spate,  pistonasele trebuie introduse in cilindru prin rotire !

Modificat de moldovan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scartaie in timpul franarii, ma bate gandul ca placutele ar fi de o calitate indoielnica.

Daca suiera dupa franare, cand eliberezi frana probleme la culise, etrier sau ghidaje. Cumpara un tub de vaselina cuprata si greseaza ghidajele, contactul dintre placute si etrier.

Ps Pe spate tot bosh am si eu si sunt foarte multumit de ele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou ma uit la o serie cu reparatii masini pe youtube, Wheeler Dealers, si acolo mecanicul respectiv cand schimba discurile si placutele intotdeauna unge din abundenta suprafata de contact dintre piston si spatele placutei sau etrier si spatele placutei cu o vaselina speciala. La 2 schimburi in RO n-am vazut pe nimeni sa faca treaba asta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pasta de cupru pune, si e emisiunea la care ma uitam zilnic pe Discovery, cu Mike si Ed China

 

aceiasi pasta de cupru se pune la bujii, sonde lambda.. etc oriunde sunt temperaturi mari, unde o vaselina normala n-ar rezista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine sa se unga si urechile placutelor unde fac contact cu etrierul si portetrierul dupa ce zonele sunt curatate cu peria de sarma, gresarea se face doar cu vaselina cu cupru si nu e necesar sa fie pusa din abundenta fiindca poate ajunge pe discuri, janta...

 

Uite un tutorial care poate te ajuta: http://vwforum.ro/topic/120618-diy-reconditionare-sistem-franare-etrier-fata-etrier-spate-si-pompa-de-frana/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scartaitul este in timpul franarii, dupa ce eliberez pedala de frana nu mai face. la montare totul a fost curatat si gresat ca la carte, ghidajele functioneaza usor , revin la normal dupa franare. se pare ca la contactul dintre placuta si disc scoate acel suierat desi cum am spus ambele sunt Bosch. franarea este foarte buna.

scartaitul este in timpul franarii, dupa ce eliberez pedala de frana nu mai face. la montare totul a fost curatat si gresat ca la carte, ghidajele functioneaza usor , revin la normal dupa franare. se pare ca la contactul dintre placuta si disc scoate acel suierat desi cum am spus ambele sunt Bosch. franarea este foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!