Jump to content

Nu am caldura in masina


djdolphins07
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
On 24.01.2018 at 11:43, felix gabriel a scris:

la relanti temperatura urca foarte greu,in 30 min ajunge la 40 grade. in mes scade la 0 ! am schimbat termostatul dar degeaba!

   Intentia mea nu este sa raspund unei postari asa de vechi, dar daca cineva mai are probleme cu temperatura/termostatul la motoarele pe benzina de Golf4 sau Seat Leon 1, Octavia 1, sa stiti ca au aparut termostate corp comun cu flansa termostatului. In poza in dreapta este termostatul de tip nou si in stanga cel de tip vechi. Si eu am avut probleme cu temperatura apei care crestea greu. Dupa ce am schimbat vreo 2 termostate degeaba, am studiat problema. Trebuie ca corpul, flansa, termostatul si garnitura sa se potriveasca 100% si nu are cum. Probabil doar cele originale iesite din fabrica erau imperecheate perfect. Daca garnitura este imperceptibil mai groasa, termostatul putin mai scurt, etc., etanseitatea lui este compromisa. Termostatul nu functioneaza de sine statator. Tija lui se impinge intr-un perete transversal din flansa. Initial tu bagi termostatul in corp. Cand pui flansa cu garnitura peste el, ori el joaca in ansamblu si apa trece pe langa el, ori fortezi flansa pe el si tija este putin apasata astfel ca el sta tot timpul intredeschis. Conceptie gresita. Noroc cu asta de tip nou care este din fabrica bagat in flansa. Il poti proba, sufli cu gura si nu trece aer nimic.

Term.Nou.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut dețin o bora 1.9 TDI asv

nu baga caldura la relanti de loc doar după ce o accelerez in mers baga bine dar dacă o forțez tare începe sa bage rece 

Am schimbat caloriferul pe original

termostatul pe original și tot la fel face 

nu am pierderi de antigel

tin sa precizez ca unul dintre furtunele de la calorifer este rece iar celălat cald 

Și nu știu de furtunul de la termostat dacă e normal sa fie rece uneori 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut, am si eu o problema, nu am caldura.
Problema a aparut dupa ce motorul a fost turat tare la ITP (inainte de ITP cu cateva minute am vazut ca am peste 90 de grade), in timpul ITP-ului a ajuns la 115 grade (am dat caldura pe maxim ca si viteza ca sa mai nu mai urce chiar asa temperatura motorului) si am stat asa cam 10-15 minute dupa care s-a racit in mers.
In aceeasi zi am verificat problema si era dusa siguranta ventilatorului, am schimbat-o si pe urma se racea motorul si statea la 90 dar de atunci nu mai baga caldura decat foarte putin, ca si cum caloriferul nu s-a incalzi sau habar n-am, oare ce a cedat de la acea supraincalzire? Toate motorasele merg (le-am verificat)
Nu-mi creste peste 90 de grade si se incalzeste usor motorul, ce s-ar fi putut arde in timpul supraincalzirii?

Modificat de DaLyR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca vine apa cu presiune suficienta la calorifer. Daca da, daca termostat e ok si ajunge la 90 grade, atunci inlocuit caloriferul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 29.10.2018 at 10:27, johnsmith a scris:

Pai cam asta s-a stricat.. cred

Daca invart selectorul cald/rece cablul pare ok, dar piesa de care e legat cablul pare defecta/o suspectez eu a fi defecta, deoarece se modifica pozitia tijei cand comut pe aer rece/cald, insa nu se schimba temperatura aerului ce vine in cabina.

Ce cod are piesa de care e legat cablul selectorului cald/rece si eventual cum se demonteaza/monteaza? E legata si la ceva tevi de incalzire sau..?

Daca misc piesa incercuita in sus am doar aer rece, iar daca o trag in jos am doar aer fierbinte, indiferent de pozitia selectorului cald/rece

Untitled.jpg

Ma ajuta si pe mine cineva am aceiași problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut! Am și eu o mică problemă cu căldura, și cred că nu doar mi se pare :)))

 

Până weekend-ul trecut mașina (Bora AJM) a stat trasă pe dreapta undeva la două săptămâni, nepornită, neatinsă, plouată aproape zilnic, cu frunze pe ea, etc.

 

Am început iar să o folosesc zilnic și de vreo două zile, începe să bage căldură doar când setez climatronicul de la 26-27° în sus. Mai jos de aceste setări bagă aer relativ normal ca să zic așa, nici cald nici rece. Pe scurt, până în 26° bagă ca la 20-21. Peste, e conform cu cât îi cer. Se întâmplă pe toate modurile (ECO, Auto, Manual, Recirculare) și indiferent de treapta de ventilatie.

 

Motorul se încălzește relativ repede după părerea mea, în maxim 15 minute de mers, cu tot cu clima pornită, în condițiile în care deja au început să fie 6-7°c dimineața când plec eu.

 

Cu frigul n-am probleme, suflă rece, antigel nu pierde (nici spumă sau mizerie nu am în vas), ventilatoarele merg, apa stă la 90° cu acul nemișcat indiferent că e la ralanti sau e în mers, compresorul își face treaba...

Am făcut diagnoză și cu obdeleven dar și direct din climatronic și e totul ok.

 

Ce-i de făcut?

Modificat de Alex Pascu
Completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti, am probleme cu caldura in masina, mai exact nu baga deloc. Tocmai am plecat spre franta, sunt pe valea prahovei si mor de frig. Este cineva dospus sa ma ajute? Oriunde in drumul meu spre Arad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 12/13/2014 at 1:35 PM, covyone said:

Pe 1.6 SR cu radiatoare desfundate si curățate , pompa de apa,distribuție si termostat nou ce se intampla de nu da caldura ? Clapetele funcționează cum trebuie.

Salutare ! 

Cum ati rezolvat pana la urma cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Am luat la mana topicul asta, insa tot nu-mi dau seama de ce al meu Golf 4 AJM (1.9 TDI PD) nu baga caldura. 

Am verificat radiatorul de caldura, are debit, curge apa prin el fara probleme, nu este infundat. 
Am curatat instalatia de racire si inlocuit antigelul.

Termostatul functioneaza corespunzator, deschide cand trebuie, temperatura urca suficient de repede la 90C si nu se misca de acolo.

 

Primesc in habitaclu un aer cel mult caldut, in niciun caz cum ar trebui. Pe rece (AC), functioneaza ireprosabil.

Am observat ca pe cele doua fante de aer din mijloc, cea din dreapta sufla mai tare decat cea din stanga.

Am mai observat ca si daca nu am ventilatorul pornit, tot sufla aer destul de tare prin fante, in special la viteza mai mare (100+ kmh).

 

Vreo idee, sugestie? Vine iarna, si nu mai vrea sa fie frig in masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimul timp ti-au iesit buretei pe grilele de ventilatie ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi de asta nu mai ai caldura, trebuie demontat si ajuns la clapetele de aer si refacut stratul de burete de pe clapete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit acum despre hiba gaurilor din clapete (blend doors). E suficienta banda de aluminiu adeziva, sau e nevoie de ceva rezistent la temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate, nu a rezolvat problema. Încă mai era ceva burete pe fante, însă am acoperit integral cu bandă de aluminiu.

 

Totusi, nu e mai cald în mașină.

 

Alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai acoperit gaurile de pe ambele clapete ? Sau doar de pe cea din fata ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am acoperit integral ambele clapete, inclusiv zona mai îngustă de clapeta din spate.

 

Așa arătau inainte de intervenție:

 

https://i.imgur.com/V9LiILB.jpg

Modificat de AndresX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De cateva zile am si eu problema cu caldura in masina , baga bine , normal zic eu , dar numai in mers , in relanti deloc , nu pierde antigel , totul pare ok , dar in relanti nu baga deloc , masina g4  cu vestitul motor 1,6 fsi bad .

Am citit tot topicul dar nu am ajuns la o concluzie , multi au avut problem asta , au intrebat dar nu au mai revenit cu o rezolvare .

Este caloriferul infundat , desi in mers baga caldura destul de mult,  normal ca inainte si imi e greu sa cred cavar fi infundat , am vazut calorifere infundate de nici microbii nu mai treceau , sau o fi pompa de apa , cum o pot verifica ....sau garnitura de chiulasa desi motorul merge f. bine fara erori , la fel imi e greu sa cred asta , poate ma luminati si pe mine cu un sfat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De ce masina mea vw bora 2,0 benzina nu baga caldura cu trebuie baga foarte ancet si am setat clima pe 29 grade iam schimbat calorifer termostat pompa de apa si garnitura de chiulasa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in decursul timpului ti-au iesit buretei pe grilele de ventilatie ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!