Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Ciao

Am schimbat pistoanele pt ca motorul avea o bataie ,mai ales la rece,la cald nu era asa accentuata.In jur de peste 2000 rot/min pot sa spun ca bataia se pierdea.Era destul de enervant,in ultima perioada se accentuase ,problema e ca imi era frica sa nu fie ceva mai complex si sa fiu nevoit sa schimb jumate de motor.Din cate am inteles de la mecanic e un defect destul de des intalnit in cazul motoarelor de 1,4(pistoanele sunt facute din ceva aliaj de Al),nu sunt motoare foarte fiabile..As fi putut sa continui sa merg cu el asa ,dar riscam ca mai tarziu sa trebuiasca sa inlocuiesc si blocul motor...

Intr-adevar,cand am desfacut motorul unul dintre pistoane se freca de cilindru,era uzat pe o parte,celelalte erau uzate mai putin

Cuzinetii,erau uzati intr-o masura mai mica,dar am hotarat sa-i schimb daca tot am desfacut motorul..

La fel si la mine :)

pistonul uzat in lateral...cred ca de la ungere/ ulei pleaca tot, nu stiu ce sa mai zic.

Destul de naspa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o simpla intrebare:

Dc motorul de 1.4 16v BCA are bobine de inductie si cel AXP nu are? Am auzit pe multi care se plangeau ca le cad bobilele pe cand eu am niste simple fise care intra direct in capul bujiei.

Are bobine si AXP, dar nu sunt pe capul bujiei ca la celelalte motoare, ci se alfa in blocul de unde pleaca fisele (scuzati exprimarea, nu-mi vine in cap acum denumirea exacta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:offtopic: Buna ziua ...seara defapt ca e 17.00 :)

de curand adik de aproape 1 luna mi-am luat si eu un golf 4 1.4 16v 2001 ( 2002 trecut in carte ) ...a fost aduse de cineva de afara la comanda ...am dat ..cu tot cu adus cam 7500 euro ...masina a fost in jur de 6550 E ...avea 113000 la achizitie ...cand am ceruto nu ma interesat ce motor are ce culoare ...daca are casetofon sau nu ...alea alea...intr-un sfarsit ..e un motor euro 4 ...cel cu axp sau ceva de genu nu mai retin.

1 . mentionez ca avea uleiul cam cleios ..deci categoric trebuia sa il schimb ..nu am facut-o si deja am facut cam 3500 km ( inclus si cei din germania pana aici ) am observat ca si eu am "tacanitu " ala specific diesel ...dar nu ma supara am vb cu mecanici auto ...( masini straine ) si au zis ca e ceva normal la acest tip de motor ..si in general la vw ...

pana una alta eu trebuie sa schimb uleiul ..am tot citit pe aici pe forum si am vazut ca ar fi bun 5w40 sau 5w50 acu depinde de care ..de la castrol ... etc ...am vb cu cineva care lucreaza in germania la service autorizat vw ...si mi-a zis sa bag castrol TXT 502 00 ...problema e ca nush de unde sa il iau ..am gasit pe net ..si la 20 lei si la 32.....mentionez ca mi-a mancat cam un litru ...adik ..cine are carte stie despre ce vb ...in carte scrie ca e bine ..( pe joje ) sa fie la A ..merge si daca e la B ..al meu erea sub C ...aproape deloc ...am bagat cam un litru ..5w40 ..un ulei noname la vro 20 lei ..de la un supermarket ...pe joje imi arata ca e bine acum ... nu stiu sigur ..eu am verificat la cald ... o sa mai verific si diseara sa vad ca la mancat...

2 . curea transmisie ...pe capacul de la curea scrie pe un atipild ..ca a fost schimbata prin august .. la 105.000 km ...ce sa fac ? sa cred sau nu sa o schimb ? :)

3 .ambreiajul tine cam sus ... problema? sau ce ?

4 . filtru de aer avea ceva ulei pe el ...ce a ce inseamna ca a fost un pic forjata ..poate de ala care a adus-o ...cineva mi-a zis ca mai merge nu ii bai ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, acum ca ti-ai luat masina, sa-ti traiasca... dar "intretine-o"...

Pretul bunicel, eu am dat 7300 din tara, adusa de dincolo (am luat-o din targ).

1. Ti-ai cumparat o masina de dincolo, schimba consumabilele. E cam regula.

Cu papatu' de ulei, cred ca e cam problema generala la acest tip de motor, si eu completez cam cu 1L de ulei intre schimburi (dar o calc. :D )

2. Distributia, se schimba in mod normal la 90k, apoi se verifica din 30k. Daca acolo scrie ca a fost schimbata la 105k, eu zic sa consulti un mecanic, el iti poate confirma/infirma asta.

3. Ambreiajul cam sus - asa e si la a mea, prinde chiar sus de tot... dar m-am obisnuit. E mai util la schimbat viteze... parca nu-i chiar necesar sa-l calci de tot. (devine nesesizabila problema asta).

4. Nu prea merge cu "las-o ba ca merge asa... ". Daca ai constatat o neregula, schimba-l. E cel mai bine.

Bafta mare si la cati mai multi KM fara probleme.

Este a treia sau a ... multa oara cand te rog sa NU mai folosesti QUOTE!

Vad ca tii neaparat sa primesti un warnig.

Daca vrei sigur il vei primi data viitoare.

Iti promit eu! :scratch:

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pt sfaturi ..stiu ..dar cand am luat-0 m-am imprumatat si de niste $..cam 2500 lei ...si pana i-am dat inapoi ..am facut raru ...oricum maine imi expira ..asigurarea si numerele rosii ...nu prea am cei 130-140 de euro pt taxa aia ..si daca ashi face rost de iei nu stiu daca maine pot sa rezolv chestia asta sa incerc ..:)

stiu in general orice lucru am il intretin ...

( bine ca mi-a zgariat-o de vro 3 ori ...prietena si cu matushesa ..dar nu prea vizibil ...intr-un gard viu ...si nu mai stiu unde ..pe bara spate ...asta e nu pot sa le omor ..dar imi pare rau ca nu avea nici o zgarietura ...)

acum ma uit pe aici ..defapt ma uit de vro 2-3 sap ..sa vad cat ce si cum ..( ce trebuie sa cumpar ..cat ma cost ..unde pot sa le schimb ...etc ) ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

insa mai am o problema ..hai 2 ..:)

1 mi se aprinde un fulg de nea..si imi arata 2-4 grade celsius ...ce inseaman ? sa schimb antigelu ?

2 daca uleiul era asa de uzat....sa ziceam ca ala a schimbat cureaua la 105k si eu am luat-o la 113..deci ..( nu am manual service ..sau carte cum ii zice ) ...dece nu mi-a aparut nici un fel de "martor " sau ceva ca sa schimb uleiul sau ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. La temperaturi mai mici de 5 grade celsius, computerul de bord emite un semnal sonor, si iti afiseaza acel fulg de nea. El, "te anunta" ca afara sunt conditii de polei, deci, sa circuli cu grija. :P

2. Nu-ti apare martor, pentru ca uleiul se schimba odata la 15.000km, iar notificarea aceea poate fi stearsa din computerul de bord, prin conectarea acestuia la un PC/Laptop si un cablu special pentru asta.

Iti recomand sa iti iei manualele, e un topic special dedicat lor, si sa le citesti in intregime. Iti vor fi de folos. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am luat ..cel de reparatie, utilizare..si nu mai stiu care..:))

sainteleg ca in rabla mea sa umblat..sau sa astept cei 15000? :P

..... ca daca ar fi umblat la ea maine o vand..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand e VW, :P deci nu e rabla. :D :) .

Eu zic ca cel mai bine, e sa o tii o perioada pentru "probe" pentru ca problemele se pot vedea in timp (mai mult sau mai putin).

Insa, cel si cel mai bine, iti recomand altceva; cred ca ai auzit de diagnoza. Cauta pe cineva care se ocupa de asta (trebuie cablu VAG-COM, si un Laptop), si atunci cand ti-o conecteaza la computer, poti vedea aproape toate problemele si eventuale modificari care s-au facut asupra masinii tale.

Si dupa, te hotarasti. :P Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 .ambreiajul tine cam sus ... problema? sau ce ?

...asa tine'a si la mine,.....usor ,usor o sa te lase ambreaju,iti dai seama cel mai sigur cand incepe sa patineze.... ar fi bine sa il schimbi(te duce undeva la 900 ron cu tot cu mana de lucru) :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scump doamne scump ..:) momentan nu am ..o sa ii fac o aerisire...cineva mi-a zis ca asa e la vw benzina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...aerisire am facut si eu,degeaba...am schimbat si lichidu de frana si tot nimic...in final am schimbat ambreaju iar acum este parfum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua!!am si eu o intrebare.simt o vibratie undeva sub motor parca atunci cand plec cu ea dupa loc.asta se intampla numai cand masna este rece si numai la primele accelerari.stie cineva ce ar putea fii?si recent am mai patit ceva..mi-a ramas blocata pedala deambreiaj si nu mai puteam sa schimb vitezele mai deloc.am readus pedala in poz normala si acum totul e ok.nu stiu la ce sa ma astept.va multumesc mult!

golf 4 1,4 16v axp 2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutari la toata lumea! Aceeasi problema cu vibratu a aparut si la mine de curand pe un Golf 4 2000 APE. La plecare dupa loc se simte o vibratie oarecum puternica in toata masina timp de 1-2 sec . La peste 2500 rotatii pleaca normal, nu se mai simte. Parca ar fi un harb de 20 ani care tremura tot..Se pricepe cineva? Tks

Modificat de pakman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aproape aceeasi problema, dar cauzele sunt multiple... vezi sa nu fie de la tamponul de la cutia de viteze, traseul de evacuare sa nu aiba tot un tampon rupt sau invechit. Dute la un service cu elevator sa te uiti dedesubt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara

am si eu un golf IV din 2000, 1.4 16V, motor APE

am observat ca din vacuum iese un furtun cu cot care la mine se termina in capatul celalat cu un fel de piesa din plastic

este bine asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nahi, din egr vrei ca zici...si ajunge chiar langa corpul clapetei de acceleratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nahi, din egr vrei ca zici...si ajunge chiar langa corpul clapetei de acceleratie?

la mine nu ajunge nicaieri

poate aveti voi cumva o poza cu motorul, ca sa/mi dau seama

post-31460-1232996383_thumb.jpg

post-31460-1232996395_thumb.jpg

post-31460-1232996402_thumb.jpg

Modificat de nahi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pune tu si poate te lamurim :lol:

piesa din capat este rotunda?

Acum am vazut ca ai pus pozele, asa este si si la mine. Posibil sa fie vreo supapa de la EGR.

Modificat de Crissul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite..am incercuit capatul de plastic...

post-12134-1232999049_thumb.jpg

Modificat de Crissul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o supapa de pe EGR si ramane libera pe unde o lasa mecanicii, la mine e ramasa langa clapeta de acceleratie; pare a functiona ca un debitmetru de aer.... i don't know...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am si eu o mica problema la masina,daca pot sa ii zic problema.dimineata,cand pornesc motorul,se aude un fasait in dreptul curelei de distributie,sau pe acolo,dar dupa ce se incalzeste,nu se mai aude.imi puteti spune despre ce e vorba?mentionez ca numai iarna face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!