Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

nu exista 90 cai pe 1.4 pe G4... pe G5 sunt BKG si BLN care sunt FSI-uri de 1.4 la 90 de cai...

BCA-ul are 55kW/75CP

Detalii aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Da, am sunat si am vorbit cu respectivul si mi-a confirmat ca are 75 de cai, si ca cel care i-a pus masina pe net a calculat gresit. O sa vad ce fac, recunosc ca m-au atras si optiunile masinii, insa as dori totusi un motor 1.6. Daca in majoritatea timpului o sa fiu doar eu, plus o persoana sau 2, merita acest motor? Sau sa ma gandesc la un motor 1.6? Ca din ce-am citit aici, ajungi la acelasi consum cu al unui motor 1.6, daca sunt 4 persoane in masina. Ce ar fi mai indicat pentru un oras ca Brasov, cu un trafic care a ajuns cam ca in Bucuresti la diferite ore? 1.4 sau 1.6? Si tinant cont ca fac putine drumuri afara ...

Daca am postat gresit, va rog sa ma scuzati si sa mutati reply-ul acolo unde isi are locul. Multumesc inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita pretul la optiunile si anul afisate.

La depasiri o sa cam simti ca ai vrea mai multi caluti, dar cu un pic de pregatire si o turatie de 3500-4000 , nu sunt probleme.

Daca mergi cu 4 persoane, va fi la modul "batrineste".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.apropo a facut cineva chip tuning pe 1.4?

....da ,eu am facut ... la TCM turbo (8cp / 15 Nm)

...am schimbat distributia iar zgomotul nu a disparut ,ba din contra?,parca se aude mai tare :rolleyes: .........cu siguranta este ceva normal la motoru asta ,eu unu m-am obijnuit deja cu zgomotu:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Hmm... chestia cu 'puterea' peste 3300, daca imi amintesc, parca am simtit-o si eu... eram intr-o depasire in a-4-a la 110 (:beerchug: stiu, nu e bine, dar inainte aveam o Dacie 1310, si auzeam cum 'turuie' motorul si stiam ca trebuie sa schimb, iar acum, Golful fiind foarte silentios... :D ), si parca... mai mult nu mergea, nu inteleg exact 'fact'-ul. Era o situatie de depasire foarte aiurea, si conducand masina pentru a-3-a oara, efectiv, am uitat sa schimb a-5-a. Si stiu ca la un moment dat incercam sa apas pedala din ce in ce mai tare, si... nu mai vroia. Numa' dupa ce am iesit din depasire, mi-am dat seama ca sunt in treapta nr. 4 (incredibil, dar dau vina pe proasta experienta de condus noua achizitie) -un Golf 4 Edition, 12.2000 (cred ca va trece pe 2001 la inmatriculare), 1.4MPI 16Valve.

2.Zgomotul acela metalic care-l spun toti, chiar nu se aude la masina mea, asta fiind chiar si motivul in plus pentru care l-am achizitionat, in comparatie cu alte masini existente in targ.

Totusi, am cateva dileme si sper sa ma puteti ajuta.

3.L-am adus de dincolo, recent, cu 88.000 km la Bord. Carte Service, tot ce ii trebuie. Si m-am uitat prin cartea service, si la niciunul din cele 5 service-uri care le-a primit de cand exista masina, nu a fost schimbata distributia ("Zahnriemenwechsel", cartea mea service e in germana). Si conform notatiei celor care au facut ultimul service (la 85003 km), pe 25.02.2008, nu a fost schimbata distributia, si totusi, au scris ca urmatorul service va fi facut la 115 000km. Totusi, stiu ca distributia se schimba la 90 000km, nu? Pe cine sa cred? Am deja aproape 89000km, si inca nu mi-a aparut alerta cu "Service" pe bord. Mentionez faptul, ca ultimul service scris pe cartea service, nu are sigla VW pe stampila.

Deci, pot circula linistit pana la 115 000km, sau ar trebui sa incep sa strang bani pentru distributie?

4. Am vazut intr-un topic anterior, de persoane care mentionau ca simt o vibratie in volan (si cam in tot bordul), atunci cand pornesc ventilatia pe treapta 3-4. Multi, au tratat-o ca un lucru normal, deci, e normal sau... o voi mentiona la viitorul service? :D

5. Miercuri am programare la R.A.R. , ca ulterior, sa-mi pot inmatricula masina. Motorul are seria AXP, deci, din ce am citit pe aici, se incadreaza in Euro 4 (asa si scria la cumparare). Cat voi plati pana la urma, ca s-au agitat astia la guvern, de nici nu mai stiu cat va fi taxa. Pica dupa 1 Iulie, deci... 400 de euro sau 99 euroo? (conform calcualtoarelor de noua taxa auto existente pe net). Am auzit ca se va plati in functie de dotarile masinii... (WTF?!). Deci... ABS, ESP, AC, 4 Geamuri electrice, Computer bord, etc... are cineva idee cam la cat o sa ma ajunga?

6. Tot citind alte posturi, am vazut ca se poate schimba limba calcualtorului de bord , care in mod curent, e in germana. Cineva din Brasov, dispus sa ma ajute? L-as vrea in engleza. :D

Multumesc tuturor, si astept raspunsurile voastre.

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.ca sa stai linistit schimba distributia. cand se cumpara o masina de obicei se schimba distributia. ea se schimba intre 90.000 si 120.000, dar e recomandat sa o schimbi cand o cumperi, nu stii cum a fost folosita masina, modul de utilizare influenteaza uzura pieselor, dar si timpul, tinand cont ca acele curele de distributie sunt din cauciuc.

4.pe moment se simte o trepidatie cand dai drumul la ventilatie la treptele 3-4 dar isi revine, se regleaza turatia apoi.

5.taxa nu se calculeaza in functie de optiuni din cate stiu, dar poti asteptat un pic cu plata si daca se aproba va fi mai mica taxa decat e acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi puteti recomanda un service in Brasov, unde i-as putea face o revizie masinii + schimb de distributie... pentru ca am inteles ca la TESS (dealer VW) ma ajunge undeva la 2300RON cu totul, si mi se pare un pic cam mult... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve!

Nu stiu pe cine sa mai cred... Anul trecut mi-am adus un masina din semnatura, iar la RAR, stupoare: un inginer mi-a spus ca motorul meu nu are serie si are "repere" de 2006. Nu am stiut ce sa cred insa stiam ca seria nu e o problema deoarece la nemti motorul e considerat piesa de schimb si nu se trece in certif. inm. Pana la urma inginerul mi-a zis ca motorul meu e nou; la data respectiva masina avea 91.000 km. Motorul este BCA, dar dupa cum s-a scris in 2006 nu ar mai fi trebuit sa se fabrice cu codul asta. Si a fost catalogat cu Euro4. Pe cine sa mai cred? Poate am inteles eu gresit din discutiile voastre caci astia nu aveau interes sa-mi ia taxa de prima inmatriculare mai putin.

Apropo' in ralanti si la mine se aude un zgomot minor cand pornesc orice consumator electric, insa in mers totul e ok. Consumul mi se pare rezonabil 7,5-8,5 in oras, 6-6,5 afara daca nu depasesc 130 km/h. Am vazut si consumuri mai mari dar al meu asa-mi arata.

Bafta si conduceti prudent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Regulamentul forumului NU permite discutii explicite despre viteza maxima obtinuta/obtenabila!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

='likudio' date=

revizie masinii + schimb de distributie... pentru ca am inteles ca la TESS (dealer VW) = 2300RON

Este cam mult, un amic si-a cumparat el piesele pt distibutie (curele si toate rolele+intinzatoare) , ulei, filtre si l-au costat piesele 750 ron. Cat poate sa mai fie manopera ?! Eu sunt cam departe de tine, nu pot decat sa-ti spun ca la Buzau este un service ElcarGid parca unde se practica preturi realiste si calitate occidentala. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

89320km... mai am un pic... tre' sa vad ce fac... totusi, nimeni din Brasov care sa-mi recomande un magazin de piese bun si un service bun?

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceeasi sitatie ma aflu si eu: masina (Golf IV 1.4i 2003) cumparata de 2-3 luni, are aproape 50k de km (3000 facuti de mine) si as cam vrea sa ii fac o revizie.

Pentru asta am nevoie de o lista de piese, marca pieselor, un pret estimativ pt piese si un service bun in Bucuresti care poate sa imi faca revizia ... fara sa ma usuce de bani.

Piesele necesare:

- ulei (marca, modelul) parca era nevoie de 4 l.

- Filtre benzina polen aer si ulei.

- c. de distributie + role (aici e foarte important ce model pt ca nu stiu absolut nimic despre ea).

- bujii.

- curea alternator (am eu problema cu ea.)

- pompa de apa (nu stiu daca e neaparat sa o scimb)

- de la frane se aude un schartait ... care pana acum 2 sapt nu se mai auzea si nu stiu de ce. Trebuie schimbate sau este pur si simplu pt ca nu o mai folosesc asa de mult de cand mi-am schimbat locul de munca si nu mai merg zilnic cu ea.

- ulei in cutia de viteze (imi intra foarte greu in treapta I si uneori in a II-a ).

Daca se poate sa imi dati un pret pt fiecare piesa si care din acestea trebuie schimbate urgent.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare, ce tip de bujii se folosesc la golf 4 1,4 motor BCA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma la cati km se schimba distributia la acest motor??

Si ca idee pentru cine nu a schimbat-o la dealer unde stiu ca este scump cam cat ajung piesele pe producator?? :)

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e cazul sa te innebunesc si eu cu "Foloseste functia SEARCH"... se chinuie destul saracii moderatori, dar totusi, hai ca fac un gest umanitar.

Distributia e recomandat sa o schimbi la 90000km, de obicei se face o verificare vizuala la un service, si cel de acolo iti va spune daca e necesar sau nu. Insa, eu iti recomand sa o schimbi. Zilele trecute am fost si eu la un service, am dat capacul jos ca sa vedem cum arata distributia, si aparusera mici riduri in dreptul fiecarui dinte (asa zisele fisuri), si la cureaua mai mica, deja intr-o parte, iesise o sarmulita pe o distanta foarte foarte scurta. Deci, trebuie schimbata, desi neamtu' mi-a scris in cartea service sa merg cu ea asa pana la 115 000km, n-o sa ma risc.

Piese, iti recomand Volksman, urmareste topicul asta. Pretul unui set de distributie "de calitate", este de 650RON, dar mai exista ceva si la 550RON, din cele spuse de reprezentantul Volksman. Cel putin asa e pentru motorul meu, AXP. Eu, o sa optez pentru setul de 650RON, pentru ca sunt producatorii originali ai distributiei de VW, si anume CONTINENTAL, HEPU, etc. Se schimba 2 curele, 4 role si pompa de apa. Asa ca, parerea mea, nu mai sta pe ganduri. Mai strange cureaua, si daca ai 90 000 km, schimba distributia. Oricum, nu e neaparat sa ai 90 000km, sa te gandesti ca daca ai masina de 6-8 ani de zile... si cureaua este destul de imbatranita, in conditiile in care, in mod normal, se zice ca se schimba la 4 ani.

Succes...

PS: totusi, foloseste functia Search. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi...pentru ajutor.O folosesc destul de des.De obicei fac trimitere spre ea...stiu cum muncesc moderatorii :P :D .Am aflat ceea ce imi trebuia.O sa imi fac rost de chitul de distributie cat mai curand... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare..imi cer scuze..dar nu am gasit pe nicaieri(nici un topic) sa se discute mai exact despre aprindere..Am un golf 4 ,1.4 16v din 2001...si de curand...am venit de la un drum de vro 100 de km...si pur si simplu dupa ce am oprit masina...am vrut sa o repornesc la 2 ore...dar nu a mai vrut nici in ruptul capului...am pus tester vag-com pe ea si nu apare nici o eroare..problema este ca la nici o fisa de la bujii nu da scanteie...sarita de la punct nu este..ca am verificat-o la service...si daca ma puteti ajuta cu cateva sugetii cam ce ar putea fii...? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Sunt un membru nou pe acest forum si (inca) nu am drept de a face thread-uri noi; de aceea incerc sa-mi expun problema aici ...

Vreau sa imi iau un VW Golf IV, benzinar.

Sunt dispus sa dau maxim 7500 eur pe el ( cu taxa de inmatriculare, eventual comision daca o aduc de dincolo ).

Acuma, problema mea ar fi ca nu stiu ce motor sa aleg: 1.4 16v, 1.6, sau 1.6 16v.

Are rost sa aleg motorul de 1.6 16v ? Cat mananca in oras ? Daca ia 11-12 % e cam nasol .. poate e mai bine sa raman la 1.4 / 1.6.

In suma de mai sus as vrea sa gasesc cu minim 4 airbaguri, abs, esp, geamuri/oglinzi electrice, mp3, volan reglabil, eventual alte optiuni.

Poate ma ajutati cu un sfat.

Este prima mea masina, nu ma intereseaza sa fie nu stiu cat de sportiva;

voi merge cu ea prin oras ( Timisoara ) si voi iesi si in afara orasului.

Imi puteti furniza niste adrese/documentatie sa vad comparativ consumul la cele 3 motoare de mai sus ?

Am gasit mai multe adrese ( inclusiv de pe forum ) dar sunt si informatii contradictorii.

Sper sa nu fi postat aiurea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Am si eu o intrebare pt cine a mai schibat uleiul din cutie,E normal sa intre decat 1,5l,pt ca eu am vazut in cartea tehnica ca tre 1,9l.?La mine dupa ce am ajuns la 1,5l a inceput sa curga si nu am mai bagat pt ca din ce stiam eu asta e nivelul...?.La golire am asteptat desigur 5min dupa care nu a mai curs nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 1,4 ce fel de ambreiaj este? pe cablu sau hidraulic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!