Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Depinde si cat ulei iti consuma. Segmentarea se face cand consumul ajunge la 1L/1000km, care reprezinta si cantitatea maxima specificata de manual. Totusi, daca nu ai probleme mari in ceea ce priveste consumul de ulei, atunci, asa cum ti-a spus si Ebi mai sus, nu are rost sa te stresezi. In fond, orice masina se poate defecta cand nu te astepti fie ea noua sau veche. Pe de alta parte nu te poti astepta la o masina trecuta mult de prima tinerete sa mearga ceas...

PS: Daca vrei consum mic si motor fara toane, cu o investitie mica zic eu (mai ales ca acum taxa de timbru nu se mai plateste) treci pe golf 4 alh :P Ca dezavantaj ar fi zgomotul (cel putin la relanti si viteze mici) plus probleme care apar la intervale mai mari de timp (volant, turbo). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@drago47 treaba cu bujiile inecate in ulei e de la siliconul folosit ca garnitura intre capacul culbutori si chiulasa. Este dus si de aia iti intra tie ulei acolo, are dreptate @Ebi

In filmuletul de mai jos, la minutul 11:60 se pot vedea gaurile de la bujii. Daca persista treaba cu uleiul si vrei sa faci operatiunea asta, cel mai bine ar fi sa schimbi si distributia (daca i-a venit timpul, adica sa le faci la pachet) si cu ocazia asta sa  verifici si tachetii, culbutorii, eventual schimbati, si asa cred ca va disparea si zgomotul.

 

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragilor, va multumesc pentru raspunsurile prompte! Investitia intr-adevar nu renteaza, si golf 4 devine cam batranel. 

@Ebi, consum 11 in bucuresti, stil condus pensionar :D imi dispare satisfactia brusc cand vad numere mari la consumul instant :)). insa nu sta la 90 grade... doar in trafic bara la bara. nu mai zic in afara... am tot felul de cartoane la radiator... am mai citit un pic pe forum ca ar fi de la termostat si de la robinet...? 

@yeeeeman nu ajunge la 1l/1000 km... consumul mic cu invistitie mica = love

 @csm_1 m-am grabit si am schimabt distributia cand am luat masina in 2015 (adusa din germania) si nu am bugetat corect povestea. mecanicul m-a asigurat ca facem operatia alta data... si asa a ramas.

Multumesc inca o data pentru raspunsuri. imi statea pe creier. Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functionarea sub temperatura optima inseamna din start eficienta scazuta si necesar mai mare de combustibil. Avand in vedere ca un termostat + antigel nu costa foarte mult, zic ca merita sa le schimbi. Nu mai vorbesc de faptul ca si uzura e mai mare daca motorul functioneaza in afara regimului optim. 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi vine să cred că unii încă folosesc cartoane. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut citeva specimene cu cartoane...multe nonvag dar si un saranel.                                                                                     @drago47-cauta-l bine ca are ceva bai...la mine poti sta in sort si tricou.             

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce sa fac... atat m-a dus capul :)) ok... am mai scotocit forumul si youtubeul... nu e mare smecherie cu termostatul - cred ca ii fac operatia in weekend! multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Atentie mare, la tipul asta de motor cand schimbi termostatul trebuie neaparat 3 lucruri: Termostat, flansa termostat si garnitura. Plus suruburile sa nu le strangi tare, ca filetul este in plastic si poti distruge carcasa termostatului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema.. La inceput cand porneam masina se ducea deodata in 4000/5000 de turatii si apoi scadea sub 1000, apoi incepea sa aibe fluctuatii gen: se ducea in 2000 de turatii apoi in 1000 si tot asa timp de 5 secunde, apoi statea pe la 500 si se auzeau un fel de detonatii. Am facut o diagnoza si mi-au aparut acesti 2 senzori care sunt in poza de mai jos. Au fost stersi si am mai facut inca odata diagnoza si mi-au aparut bujiile si bobinele. Am schimba bujiile si am verificat bobinele si sunt ok. Acum tot la fel imi face dar nu se mai duce in 4000/5000 de turatii, fluctueaza doar pana in 2000 si la fel se aud detonatiile si se opreste motorul.

A mai avut cineva aceasta problema? Stie cineva ce as putea sa ii fac?

Mentionez ca am un vw golf 4 din 2003, motor 1.4 16v.

masina.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica fizic senzorul knock sensor G61, vezi cum se prezinta. Ala are treaba cu detonatiile. Si senzorul MAP, G71 poate da detonatii, ala calculeaza volumul de aer care intra din admisie in motor. Sa nu fie imbacsit cu mizerie, de obicei e bine sa-l cureti o data pe an. Se afla in admisie, relativ usor accesibil prin spatele admisiei, suruburi torx. Ai grija ca este ff sensibil, se curata cu spray de contacte electrice. Unul nou e minim 150 ron. Dar tind sa cred ca mai mult este de la knock sensor. Ala se desface pe sub masina, e prins in blocul motor. Unul nou e minim 70 ron. Se strange la cuplu,nu stiu exact cat, parca 20nm.

Se aud detonatii si in mers la vreo turatie anume?

p1030493v.jpg

auto-part-0281002399-038906051b-audia1-a8-vw-golf-passat-map-sensor-0281002399-038906051b.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc csm_1. Am rezolvat problema dupa ce am dat clapeta de acceleratie jos si am vazut ca un furtun care ducea din clapeta in motor era iesit. am pus furtunul inapoi si nu mai am probleme.

Modificat de piciu996
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! ,ma numesc Razvan si sunt nou pe aici,detin un Golf 4 1,4(16v) si sunt mai incepator sa zic asa..mi-am cumparat un tester si  lam pus pe masinuta mea,mi-a dat urmatoarele erori : 

Tuesday,31,January,2017,14:07:32:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV (1998 > 2006)
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
   Mileage: 152980km/95057miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 036-906-032-AXP.lbl
   Part No: 036 906 032 D
   Component: ME7.5.10            3444  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 12345  
   VCID: 112953CF5B9CA1960BD-5072

3 Faults Found:
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2 
            P1118 - 35-00 - Open Circuit
16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit 
            P0141 - 35-00 - Malfunction
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent
Readiness: 0010 0001

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1J0-907-37x-ESP-F.lbl
   Part No: 1C0 907 379 
   Component: ESP     20    CAN  V005   
   Coding: 10753
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: E7DDDD1785988F26B59-4A9C

2 Faults Found:
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 
            57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 605 A
   Component: 0F AIRBAG VW5  01   0004  
   Coding: 12358
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 3561C75F0FB4ADB6775-4A3A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 825 
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V01  
   Coding: 01111
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: E5C1D71F7F949D36875-5072

   Subsystem 1 - Part No: Ident
   Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1878257  
   Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1878257

1 Fault Found:
01176 - Key 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: F0EFB64BB056489EE43-5072

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl
   Part No: 1J0 959 799 AH
   Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001  
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 8407EA9B94EE443E30B-4A3A

   Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C
   Component: 4E Tõrsteuerger. FS0002r  

   Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D
   Component: 4E Tõrsteuerger. BF0002r  

   Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C
   Component: 4E Tõrsteuerger. HL0002r  

   Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C
   Component: 4E Tõrsteuerger. HR0002r  

4 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit 
            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
01389 - Tailgate Open Switch (F124) 
            29-00 - Short to Ground
00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4) 
            35-00 - -
00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5) 
            35-00 - -

End   ---------------------------------------------------------------------
 

Stie careva despre ce este vorba? am inteles cateva dar nustiu cum as putea sa le rezolv,G200 senzor cred ca este senzorul de acceleratie laterala si nu il pot gasi online decat la a doua mana...

Va multumesc !

 

Modificat de razvydanyel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le luam pe rand,practic din ce ai postat,cam asta e ce te intereseaza:

Address 01: Engine

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2 
            P1118 - 35-00 - Open Circuit
16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit 
            P0141 - 35-00 - Malfunction
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent

1.sonda lambda/ daca masina e euro 4,dupa 2001 ai 2 sonde :  la galerie si dupa. - aici ai eroare doar la una,de obicei cea de la galerie.

2.imobilizatorul - semnal intermitent - verificat ceasuri bord+cheia de la masina (aici e si problema de mai jos la Address 17: Instruments)

Address 03 Lateral Acceleration Sensor (G200) - dat jos si decat curatat,etc daca poti inlocuieste-l. - gasesti si in dezmembrari dar e alba-neagra sau mergi cu tester-ul cu tine.

Adress 46:

4 Faults Found:
00953 - Interior Light Time limit - are legatura cu erorile de mai jos,rezolvi cele de mai jos,rezolvi si aici.
            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
01389 - Tailgate Open Switch (F124) - switch haion/portbagaj
            29-00 - Short to Ground - ai scurt,undeva,trebuie demontat si verificat,posibil inlocuit switch.
00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4) 
            35-00 - - oglinda sofer - verificata posibil sa nu iti incalzeasca
00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5) 
            35-00 - - oglinda pasager - verificata posibil sa nu iti incalzeasca

Daca ai buget,inlocuieste-le (oglinzile) si la fel pt toate switch-urile din portiere,mai mult e de munca decat de cheltuiala - daca le ai cu indemanarile,le poti face si tu.

Daca am gresit cu o interpretare,rog sa ma corecteze colegii.

Spor !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B1S2 e sonda după catalizator, nu e responsabilă cu consumul.

Dacă abia ai luat interfața, ideal ar fi să ștergi toate erorile și să mai faci o scanare după 2-300 Km. Probabil ai și multe erori vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@piciu996  i-auzi, se intampla de unde nici nu te astepti. Bine ca nu te-a costat nimic, de aia e optim sa verifici inainte sa achizitionezi piese aiurea. Din pacate sunt destui mecanici care te trimit direct dupa piese...

Cum ai aflat? Ai fost la mecanic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@csm_1 Pur si simplu, am dat clapeta de acceleratie jos sa o curat si am zis sa ma uit si pe la furtune si vad ca unul e scos. Initial am zis ca ma uit prima data la furtune dar nu am canal/elevator, apoi mi-a zis un prieten care e mecanic sa dau clapeta jos caci s-ar putea sa fie de la ea si ce sa vezi, era afurisitul de furtun. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragilor,

am fost la service, am schimbat termostat si sonda temperatura iar masinuta e brici! indicatorul sta la 90 grade, se incalzeste rapid (in functie de cat e de frig afara) si simt ca trage un pic mai bine. o tenta mai economica la consum (sau am eu o problema psihica vis a vis de consum :)) )si. investitie 260 lei piese si manopera 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin
On 12/20/2016 at 20:40, ionut.vidrighin a scris:

al meu e un BCA din 2003 si face cam asa la cald (dupa o plimbarica de 3, 4 km aproximativ) la 198.000km

ma bate si pe mine gandul de-o segmentare dar la ct de perfect merge masina, nici nu stiu ce sa zic.

chiar recent am facut un drum Sibiu-Bucuresti dus-intors si a mers impecabil si cu un consum de senzatie 5.5l/100km cu EGR praf ce trebuie schimbat

 

Buna, revin in legatura cu problema zgomotului motorului.

Azi am fost la service la Auto Leo in Sibiu.

Problema sta in felul urmator. Ar fi 3 variante.

1. Desfacut motorul si schimbate supapele si verifica tachetii pentru ca consuma 1 litru de ulei la 6000km - in jur de 2500 lei cu totul 

2. Desfacut motorul si schimbat tot ce e varza prin el - in jur de 4000 lei

3. Cumparat alt motor si pus pe ea - in jur de 4000 lei cu totul.

 

motorului ii s-a efectuat test de compresie si totul pare ok, potrivit lui Leo. De asemenea, el sustine ca daca blocul motor e ovalizat (sau ceva de genu), nu mai merita investit in el, asa ca musai altul.
Problema cu cumpararea altui motor inca e loterie asa ca efectiv nu stiu ce ar fi mai bine.

Cei ce sunt din Sibiu sau cei ce-au auzit de Leo din Sibiu, cu siguranta stiu despre ce vorbesc cand vine vorba de profesionalismul lui.

Ce pareri aveti ?
Multumesc.

 

Modificat de ionut.vidrighin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu am parerea ca tu neaparat vrei sa cauti nod in papura. Sau nu ai ce face cu banii. Te mananca in fund. Sau nu-ti permiti sa dai 35 lei pe 1L ulei la 6000 Km? In carte scrie ca daca consumul de ulei depaseste 1L/1000 Km, consultati un agent service. Tu ce cauti la service? Masina ta mai merge linistit vreo 50.000 Km pana iarasi trebuie evaluata si poate mai merge si in continuare. Baga ulei sintetic 5W40 schimbat cum scrie cartea.

   Sau da 4000 lei, repari motorul si poate dupa aceea este buna de aruncat masina sau iti consuma mai mult de 1L/6000 Km. Sunt masini absolut noi care consuma mai mult ulei decat masina ta.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

Ebi,

acel zgomot ce suna mai rau decat un diesel ma nelinisteste destul de rau

nu ma deranjeaza sa ii completez ulei absolut deloc ca oricum sunt cu litrul de ulei in portbagaj mereu.

din pacate cand i-am facut schimbul in vara, mecanicul mi-a pus castrol 10w40.

zici sa schimb pe 5w40 ?
Ca si maine i-as face schimbul daca e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Din momentul in care au aparut aceste motoare, chiar noi fiind, lumea s-a plans ca sunt zgomotoase. Asa sunt ele si gata.

   Uleiul tine-l pana si-a facut norma de Km.(ma rog, dupa cum este moda la maniacii de pe aici schimba-l la 5000 Km sau 8000-eu personal il schimb la 15.000 cum scrie in carte-si am 260.000 Km fara umblat in motor- si la masina noua cand ma anunta-max. 30.000). Ulei 10W40 dupa cate stiu nu exista sintetic, doar partial sintetic. In carte scrie ca merge cu ulei partial sintetic, dar nu strica sa pui mai bun de aceea am zis sintetic 5W40. Este mai subtire la rece decat cel 10W40 si unge mai bine motorul la pornire si cat este neincalzit, plus ca gasesti full sintetic la vascozitatea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

sa merg pe una din aceste doua variante pt schimbul de ulei ?

- Mobil 1 Super 3000 X1 5w40
sau
- LIQUI MOLY Synthoil High Tech 5W40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Da, ar fi bine, mai ales al doilea, si cumparate din magazin respectabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!