Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salut.Am o problema de cateva zile cu Golful meu 1.4 motor BCA.Nu mai porneste la prima cheie si asta se intampla cand vrea el...ba porneste ba nu porneste.Am schimbat filtrele si uleiul...aceeasi problema.Cateodata o las doua ore nu porneste alta data dimineata porneste la sfert...poate imi da cineva un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile, fișele .Eu dupa ca am schimbat fișele porneste la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, m-ati lamurit in legatura cu volantul!

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Azi am facut un tester si a dat urmatoarea eroare 16725-camshaft position senzor (G40) P0341-35-10 implausible signal-intermittent.A incercat sa stearga eroarea dar ea persista - nu se sterge.

Este vorba de senzorul de la axul cu came.Am comandat unul nou va veni maine.Vreau sa va intreb aceasta eroare poate avea legatura cu distributia?Am facut cu distributia aproximativ 60.000km.Un prieten mi-a spus ca ar putea avea legatura si cu distributia.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU.Verifica totusi inainte de schimbare mufa sa nu fie oxidata sau cablajul electric sa fie ok.Mai rar la modelul asta sa cada senzorul de la axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat.Totul este in regula cablaj si mufa nu are pic de oxidare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Trebuie schimbata sonda lambda 2? Motor 1.4 axp"

Teoretic da, practic la ce ajuta? Nu influenteaza cu nimic mersul masinii sau consumul. Masoara doar eficienta catalizatorului. Schimb-o doar ca sa stingi becul check engine.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai avea o intrebare, pentru schimbarea distributiei ce recomandati SKF sau Contitech ma refer la tot kitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dakul de obicei daca e problema de distributie va da eroare la senzorul axei cu came G40 impreuna cu senzorul arborelui cotit G28, pentru ca sunt corelati. Posibil sa se fi dus senzorul la tine, testeaza cu un senzor de la alt posesor de G4 daca cunosti, ca sa fii sigur. Ce marca de senzor ai luat? Ziceai ceva de pornire la a doua cheie, sa stii ca poate fi de la acel senzor!

Ca marci de kituri distributie: Gates si Contitech sunt ff bune, sunt specializate in distributii. 

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

csm_1 - multumesc pentru raspunsuri.Am schimbat senzorul pe marca ERA - 134 RON.Dimineata tot asa a pornit la a doua cheie de acum sa vad daca mai face tot asa.Cat despre distributie m-am programat pe 3 ianuarie sa ii fac o verificare in service sa fiu impacat ca e totul in regula.Acum pe masina am contitech schimbata la 151.000 si acum am 208.000 km.Am schimbat si ulei + filtre Castrol 5w40 si filtre Bosch.Sper sa nu mai faca probleme la pornire odata cu schimbarea senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,verifica daca bobina de inducție da scânteie la bujie,o problema asemanatoare am avut si eu ,am schimbat senzorul de pe arborele cotit si tot nu pornea sau daca pornea mergea un pic si se oprea ,bobona era de vina  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

în urmă cu 20 ore, Ebi a scris:

"Trebuie schimbata sonda lambda 2? Motor 1.4 axp"

Teoretic da, practic la ce ajuta? Nu influenteaza cu nimic mersul masinii sau consumul. Masoara doar eficienta catalizatorului. Schimb-o doar ca sa stingi becul check engine.

 

salut, dupa ca am sters erorile si mers un drum de 10 Km, erorile de mai sus nu au mai aparut. ce sa se fi intamplat? si-a revenit sonda?

001.jpg

Modificat de alinbum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate si de la benzina,drumuri scurte dar probabil umeaza decesul.Originale cred ca nu se mai produc,AM sau curatat+reductie catalizator cu dezavantaj la it.p.

EMU_KT_03.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Stie cineva in care mufa intra aceste 2 fire? Sunt firele de la martorul 'PRESIUNE ULEI'. Mi se aprinde mereu martorul si imi suna buzzer-ul

IMG_20161231_160318.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/29/2016 at 10:35 PM, csm_1 said:

@dakul de obicei daca e problema de distributie va da eroare la senzorul axei cu came G40 impreuna cu senzorul arborelui cotit G28, pentru ca sunt corelati. Posibil sa se fi dus senzorul la tine, testeaza cu un senzor de la alt posesor de G4 daca cunosti, ca sa fii sigur. Ce marca de senzor ai luat? Ziceai ceva de pornire la a doua cheie, sa stii ca poate fi de la acel senzor!

Ca marci de kituri distributie: Gates si Contitech sunt ff bune, sunt specializate in distributii. 

Salut.Revin cu problema mea rezolvata : dupa ce am schimbat senzorul de la axul cu came a pornit ok de fiecare data.Avand in vedere ca distributia era schimbata in 2011 si avea deja undeva la 65.000 km am fost sa o verific - era ok nu era sarita de la punct etc.Totusi m-am decis sa o inlocuiesc, am optat pentru Contitech si pompa de apa HEPU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,

Renteaza schimbul tachetilor la acest motor? <1.4 axp> se diminueaza bataia lor? a schimbat recent cineva? un pret informativ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alonso_first_one

Salut...acum depinde daca zgomotul este de la tacheti.Eu am golf4,1.4,16v,AXP si se aude o bataie la motor,la service mi-au spus prima oara ca sunt tachetii si ca ii pot schimba dar nu imi garanteaza ca se duce zgomotul.Un al doilea mecanic mi-a spus ca zgomotul nu ar fi de la tacheti,ci este bataie fusta piston,si cum am nevoie de segmentare mi-a recomandat sa schimb si pistoanele daca tot desfac motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul la mine e 100% tachetii, eram curios daca ia schimbat cineva si daca sa ameliorat bataia lor...si da un pret

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dispare galagia...trebuie verificati si culbutorii si daca au urme de uzura trebuie si aia schimbati.

Pret calitate premium INA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara, domnilor!

Sunt nou pe aici, dar cu probleme vechi... si cu un atasament dubios fata de golfuletul 4 14, 16v axp. mancator de suflete, ulei si benzina.

iertati daca scriu unde nu trebuie, am o mare dilema - investitie in kit motor (segmenti, eventual pistoane, semeringuri supape eventual tacheti schimbati) sau alta masina :( 

ma gandesc ca daca ar fi sa vand masina, nu vreau sa ma injure nimeni si trecerea la golf 5, eventual diesel :D implica costuri mai mari. 

probleme ar fi: zgomot dubios gen diesel atat rece cat si cald, si bujii inecate in ulei :( se scurgea uleiul cand le-am schimbat. ar mai fi consumul maricel (11 in oras 7 afara - mers normal) si bineinteles teama sa nu se strice de tot. brusc.

 

Multumesc anticipat!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca functioneaza, las-o asa. Foloseste-o si nu investi. Bujii inecate in ulei... Cine citeste crede ca sunt ancrasate, ude prin interior, si cand colo, probabil ele sunt inecate in ulei doar pe exterior, pentru ca s-a dus etansarea cu silicon a semicarterului superior si-ti curge ulei de motor pe bujii. Zgomot-asa sunt ele. Consum 11 in oras...Bucuresti? Acolo nici 20l/100 Km nu-i mult. 7afara, cam mult. Totusi daca sunt -15 grade, merge. Temperatura sta la 90?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!