Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

E bine sa ai unu nou oem pregatit daca te dai la el sa il cureti.Poate nu suporta stresul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am unn golf 4 1.4 benzina cod bca si vreau sa cumpar un scut , intrbarea este daca se poytivesc si scuturile de la diesel la benzinar, mentionez ca masina nu mai are decat laterala de pe partea dreapta ( asa am cumparato ) poate ma jutati si cu  o imagine aferenta . va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi da admisia jos zilele astea, ca sa schimb un senzor. In caz ca vor fi depuneri in admisie, si mai mult ca sigur vor fi, cum ce solutie as putea sa le curat? La 1.4 galeria de admisie e din plastic. De altfel, daca reusesc sa o curat, va influienta cumva pozitiv mersul masinii? Sau muncesc degeaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai ce sa cureti,doar senzorul barometric MAP il poti curata cu izopropilic sau cu spray de debilmetre-senzori.

Benzina sau spray de frane ...poti curata galeria...dupa ce ai scos garniturile de cauciuc de pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dupa ce o desfac trebuie neaparat sa inlocuiesc garniturile cu unele noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_miron83
On 8/16/2016 at 10:31 AM, cristi_miron83 said:

Nu se simte nicio vibratie in pedala. Atunci cand motorul tremura, vibratiile se simt in toata masina, eu de exemplu simt in scaun atunci cand motorul merge rau. Faza cu invartit volanul la maxim am sesizat-o de cand mergea bine motorul, de atunci se simtea o mica variatie de turatie cand viram maxim volanul, stand pe loc... Dar turatia cobora putin, cat timp roteam volanul, apoi revenea la normal. Ideea cu diagnoza e ca acum, cand egr este blocat, rezultatul diagnozei este imprecis. Ma gandesc sa merg la mecanic, sa readuc masina la starea initiala (sa repun egr in functiune) si apoi sa vad ce erori da. Si mai e ceva, primul meanic zicea ca atunci cand a desfacut admisia, a gasit galeria sparta. Dupa ce a reparat-o, tot rau merge. Si mai zicea ca amestecul este prost (nu am habar cum l-a verificat) ca e prea bogat in aer si ca suspecteaza aer fals. Dar nu a gasit niciun furtun spart, nimic. Poate sa fie calculatorul motorului dat peste cap? Voi cu ce ma sfatuiti sa incep verificarile? Puteti recomanda vreun parc de dezmembrari in vecinatate Bucuresti? Ms!

Salut,

referitor la problema cu care ma confrunt (mers intrerupt motor), astazi am pus masina iar pe tester si cel care a verificat-o a avut cateva comentarii despre senzorul de la pedala de acceleratie .... in timp ce motorul sacadat la relanti, graficul de pe tester ce arata cum merge motorul era oscilant iar un anume procent fluctua intre 4 - 6%, tipul zicandu-mi ca ar fi trebuit sa fie o linie aproximativ dreapta; cand accelera la 4500-5000rpm, diagrama crestea dar procentul ala se oprea undeva pe la 20%, tipul zicand ca procentul nu este corelat cu nivelul de rotatii/min; concluzia lui a fost ca senzorul de pedala este defect si trebuie inlocuit; in plus mai zicea ca ar putea fi si catalizatorul defect, infundat (ceva de genul).

am mai sunat la unii la dezmembrari (nu stiu daca am voie sa dau nume) si cel cu care am vorbit mi-a zis ca e capacul de la axele cu came, asa scurt pe doi...ca a mai vazut cazuri din astea cu masini la care proprietarii au inceput sa schimbe bujii, fise, bobina etc ! am inteles ca si pe acolo ar fi un senzor...

ce parere aveti? nu stiu ce sa mai cred, fiecare mecanic cu versiunea lui. ma sfatuiti sa schimb senzorul de pedala acceleratie? referitor la sondele lambda, exista o limita de km la care ar trebui inlocuite? eu am inlocuit sonda de dupa catalizator, cea dinainte nu!

AJUTOR!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 31.08.2016 at 8:39 AM, GABIVVX said:

Nu prea ai ce sa cureti,doar senzorul barometric MAP il poti curata cu izopropilic sau cu spray de debilmetre-senzori.

Benzina sau spray de frane ...poti curata galeria...dupa ce ai scos garniturile de cauciuc de pe ea.

De WD40 ce parere ai? Sau spray pt curatare carburator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca pierd niste ulei pe la epurator. Din ce m citit, ar fi de vina doua garnituri, sau epuratorul crapat.

Sunt ok aceste coduri de garnituri pt motorul 1.4 16v AXP? 

Garnitura mica:  036103677
Garnitura mare: N 90617501

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 minute în urmă, csm_1 a scris:

Am observat ca pierd niste ulei pe la epurator. Din ce m citit, ar fi de vina doua garnituri, sau epuratorul crapat.

Sunt ok aceste coduri de garnituri pt motorul 1.4 16v AXP? 

Garnitura mica:  036103677
Garnitura mare: N 90617501

Salut.Uita-te mai atent nu e cumva de la vilbrochen?Si eu tot pierdeam ulei si a fost de la semeringul de la vilbrochen....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minutes ago, frici said:

Salut.Uita-te mai atent nu e cumva de la vilbrochen?Si eu tot pierdeam ulei si a fost de la semeringul de la vilbrochen....

Nu pare sa fie de acolo, curge de sub epurator. Se formeaza o pata pe baia de ulei, insa nu gasesc ulei pe jos in parcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut 

Sunt nou pe acest forum si totodata noul propietar a unui Golf 4 1,4 16 valve an 1998 , cumparat din Austria.

As avea si eu o intrebare la voi.

Masina a stat nefolosita aproape 6 luni , la momentul achizitionarii masina nu pornea pe motiv ca imobilizatorul nu recunostea cheia , am tot incercat cu mai multi specialisti cu laptopuri , aparate supersofisticate de rescriere cheii fara rezultate , pana cand am dat peste cineva care a anulat acel imobilizator si acum porneste cu orice cheie .

Singura problema la aceasta masina ar fi ca dupa ce am schimbat tot ce este enumerat mai jos , pe teava de ejapament ies gaze nearse ( miroase foarte rau in spatele masinii a gaze nearse si la o turatie mai mare de 3000 rpm scote un pic de fum alb .

Ulei  Castrol 10 W40

Filtre Ulei

Buji NKG 

Ce as putea sa ii fac ?

,mentionez faprul ca , clapeta de acceleratie nu am umblat deloc la ea

Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la imobilizator nu ai stiut la cine sa apelezi sau ai avut ghinion sa dai numai de"meseriasi de carton",vezi consumul de ulei dupa 1000-2000km...daca nu consuma ulei e doar o problema minora (sonde lambda,recalibrare clapeta...etc)...daca iti consuma ulei e mai grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc , uleiul este ok , lichidul din vasul este la nivel si nu creste sau scade 

am sa curat clapeta si ma gandeam la epuratorul de gaze sa nu fie infundat sau ceva pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, MaddMaxx said:

Va salut 

Sunt nou pe acest forum si totodata noul propietar a unui Golf 4 1,4 16 valve an 1998 , cumparat din Austria.

As avea si eu o intrebare la voi.

Masina a stat nefolosita aproape 6 luni , la momentul achizitionarii masina nu pornea pe motiv ca imobilizatorul nu recunostea cheia , am tot incercat cu mai multi specialisti cu laptopuri , aparate supersofisticate de rescriere cheii fara rezultate , pana cand am dat peste cineva care a anulat acel imobilizator si acum porneste cu orice cheie .

Singura problema la aceasta masina ar fi ca dupa ce am schimbat tot ce este enumerat mai jos , pe teava de ejapament ies gaze nearse ( miroase foarte rau in spatele masinii a gaze nearse si la o turatie mai mare de 3000 rpm scote un pic de fum alb .

Ulei  Castrol 10 W40

Filtre Ulei

Buji NKG 

Ce as putea sa ii fac ?

,mentionez faprul ca , clapeta de acceleratie nu am umblat deloc la ea

Multumesc anticipat .

Sonda lamba,injector,bobina inductie sau catalizator

Sonda lambda = rare cazuri,de obicei afecteaza oscilatia la relantiu

bobina = posibil,scanteie insuficienta si iti stropeste benzina si nu se intampla nimic,arde pe toba vaporii,etc

injector = nu stropeste uniform sau prea mult,amestec bogat,stinge scanteia si la fel se duce pe toba,gazele nearse

catalizator = 80% sanse sa iti fie dus daca e din 98' mai ales la 1.4 16v E2 si eu l-am schimbat pe al meu,dar asta e cu gazele,nu si cu miros de benzina

---------------------------------

toate de mai sus in ideea ca nu iti mananca ulei.Ce cod motor ai,AHW din semnatura?

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cxr2test multumesc mult 

Da , asa am citit in carte AHW (model type ) 

Referitor la bobina nu este modelul cu bobine pe fisă sau cum o fi ...este model cu fisă simple fara nimic pe ele care ies probabil din capacul delcou .

As merge pe varianta catalizator dar în aceeasi ordine de idei cum ai spus si pe teava de esapament in afara faptului ca sunt gaze ies si vapori care sunt accentuati doar la rece ....apoi scad din intensitate .

Daca pun un tester pe ea imi spune ce are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din plictiseala am dat jos epuratorul si nu mi-am venit sa cred ce am gasit in el

Foarte multa mizerie si cand spun foarte adica plin de mizerie .

Nu il mai pun inapoi am dat comanda de unul nou gasit la timisoara cu 163 ron.

Modificat de MaddMaxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit.O diagnoza te va ajuta sa stii daca sunt probleme.O mica revizie poti face si tu daca iti place,este info pe forum cam pt orice.Curata clapeta,egr,bujii noi,fa un scan si NU uita distributia+pompa apa.Daca nu papa ulei mult e ok.Poate ii dai un 5w40 bun si drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Marius , pentru clapeta mi-am facut timp maine ,,m-am documentat  si am sa postez si ceva poze .

Pentru EGR inca nu m-am uitat si nici nu stiu unde se afla 

Referitor la distributie si kit revizie scrie in cartea de service si lipit albtipild  facut la reprezentata Audi din Austria la 143000 km ea avand acum 160000.

Am schimbat odata uleiul si filtru cu un Castrol 10w40 dar il dau jos peste 1000 km si pun exact ce au pus cei de la reprezentanta 5w40. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul la AHW e localizat chiar cum deschizi capota sub senzorul de presiune ulei,in drept cu furtunul ce trage aer de la grija.ca si o "ciuperca" sa zic asa.

post-27153-12665242841-e1415791793643.jp

Diagnoza la modelul tau nu o sa te ajute cu mult,epuratorul nu are legatura cu problema ta chiar daca era plin de mizerie,singurul lucru ce iti poate face epuratorul e sa iti bage ulei/mizerie in filtru de aer pe la furtunul de deasupra joajei si iti murdareste clapeta,de unde poti avea mici oscilatii la relantii.e important sa il cureti/schimbi dar nu iti rezolva problema de gaze.

Eu as merge pe catalizator dus + injector cu problema/scanteie insuficienta.Majoritatea cazurilor la motoarele 1.4 AKQ si AHW cam asa a fost cazul,totusi incearca sa dai de un mecaniz bun si sa iti fac 1-2 teste,daca ai unde da toba jos vezi cum se prezinta si apoi injectoarele pe rand testate la jet,daca e uniform sau aiurea/picura.

Ce e nasol in situatia ta e ca daca iti expira ITP-ul curand,o sa iti faca revenire,Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai problema e ca masina mai poate circula foarte putin pana la inmatriculare ....tocmai de aceea incerc sa o pregatesc pentru RAR

 1 .cred ca punctezi excelent , la modul ca am schimbapt epuratorul si acesta imi baga ulei/mizerie ....la schimbarea filtrului era foarte murdar si plin de ulei exact prin gaura de unde vine furtunul din epurator.

2 . Astazi ca sa ajung la epurator am dat tot filtru jos si observ ca, clapeta acceleratie e foarte murdara aproape neagra , nu m-am cumetat sa o curat neavand acele programe pe laptop .

in alta ordine de idei , observ la injectorul 1 si 4 cum ma uit la ele ca sunt ude .....

si bomboana de pe tort m-am uitat si la admisie (toba) , este jalnica .....la pornirea masinii imi pica pe la jumatate vaporii de apa ...si ea este sub orice critica

anyway ...mi-am pus in gand sa o schimb pe toata ...cap-coada. 

singurul lucru mai bun (momentan) este ca dupa ce se incalzeste relantiul ingheata , nu are niciun fel de oxcilatii ...

Sper cu ajutorul vostru sa ii dau de cap 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta la Euro 2 o calibrezi luand borna jos si o pui inapoi,pui contactul (nu pornesti motorul) si o tii "pe bujii" pana auzi sunetul clapetei cum se calibreaza.De curatat poti sa o cureti cu WD40 sau alte solutii care crezi ca iti sunt utile,cu ocazia asta poti curata si canalul clapeta-EGR,acea teava de metal,in ideea ca dai jos si EGR-ul,dar daca ai suruburile mancate/ruginite mai bine NU,la mine s-a rupt in blocul motor,dar fiind in service s-au ocupat mecanicii de refacut filet.

Daca ai demontat injectoarele,daca ai/poti, punele sub presiune (recomand tot cu benzina,nu apa,etc) si vezi jetul,daca e uniform sau picura.

Excluzand catalizatorul,evacuarea cap coada e undeva la 100e,pe CJ mi-au cerut 380 lei anul trecut,acum nu stiu cum stau preturile.Din dezmembrari nu are rost sa iei piesele necesare (injectoare,catalizator,sonda lambda) - e alba neagra,pot fi bune o vreme sau deloc si iesi pe minus

De obicei,la pornirea la rece,daca nu ai pornit-o de cel putin 24 ore,iti oscileaza la relantii sau sta pe 1000rpm,etc cam 1 min,pana se incalzeste putin sau gazele forteaza gaurile astupate din catalizator si poate "respira" - daca catalizatorul e dus.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta curata , e ca noua 

La EGR nu am ajuns , nu il gasesc 

Poate din poze ma ajuta careva 

Si nu pot da jos rampa injectoare sa merg  cu ele la testat , am stricat 2 chei .

http://www.2shared.com/photo/M2wt8de-/IMAG0025.html

http://www.2shared.com/photo/M2wt8de-/IMAG0025.html

 

 

Am reusit sa dau jos rampa de injectoare , primul si ultimul ude leoarca cele doua din mijloc curate , uscate ca noi din magazin .

Acum merg cu ele la curătat sa vedem ce-o iesi.

Modificat de MaddMaxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!