Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Nu face nimic  martorul la imobilizator, nu stiu ce sa mai fac.Am schimbat piese aiurea si degeaba

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui contactul de 2-3 ori si apoi pornesti, face la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si la fel face

 

Modificat de danielvw2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@danielvw2-pune o poza cu cutia bujiilor schimbate sau cod.Eu suspectez bujiile la mine,aceeasi simtome.Sunt  tot ngk dar nu cu cod de/pt axp si de cind le-am pus face fite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa pun, le am si pe cele vechi si le pot monta ca erau bune dar le-am schimbat

Quote

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bora,bora ta e axp cu gaz,da ? Poti incerca cu cele vechi daca le mai ai si vezi ca la gaz parca trebuie bujii speciale.Cauta la ngk info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e doar GPL,e si benzina,deci comuta pe benzina si circula putin asa sa vezi simptomele la pornire a doua zi,etc...

Daca are cel putin 2 electrozi bujia,nu ar trebui sa faca probleme,inclusiv pe gaz.(ma refer la NGK) doar ca pt GPL sunt alte buji recomandate de NGK,BOSCH care iar nu sunt recomandate pe gaz....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

Buna tuturor,

scriu in acest topic intrucat e despre golf motor 1.4

de aproximativ 3 sapt. am achizitionat un golf 4 1.4 si desi are carte service nu ma incred 100% in ceea ce scrie.

astazi am sunat la un service sa intreb daca as putea merge sa verificam cum arata cureaua de distributie.

stiu ca distributia este primul lucru ce trebuie facut la o masina proaspat cumparata insa deocamdata nu dispun de 1000lei sau cat o fi. Cel putin nu luna asta.

ideea e ca tipul de la service mi-a zis ca ceea ce vreau eu nu se poate.

cum adica nu se poate ?

nu se poate vedea starea curelei ?

multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica, iti trebuie un imbus de 5 si o surubelnita dreapta pentru clemele capacului lateral. Iti recomand totusi sa o schimbi, e cam 350 lei un kit bun (INA, Conti).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

Salu MyKe, merci de raspuns.

Atunci va trebui sa gasesc un service auto serios pt a-i face distributia.

Am gasit acest care contine si pompa de apă.

Este ok ?

Screenshot_20160805-082249.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin
în urmă cu 18 ore, csm_1 a scris:

 

în urmă cu 18 ore, csm_1 a scris:

Recomand Augsburg!

Sunt din Sibiu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, o recomandare in Timisoara pentru schimbatul  unei distributii? <vw bora 1.4>  Si cam la ce preturi sa ma astept? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_miron83

Salutare,

Am un VW Golf Variant, din 2002, motor 1.4 16v AXP 75cp, 208 mii km.

De la inceputul anului am sesizat ca turatia la relanti cand motorul era rece, varia (in general scadea dupa care revenea la normal), toata povestea durand cateva minute dupa care mergea normal. Intre timp simptomele au evoluat, acum indiferent ca e rece sau cald motorul, la relanti trepideaza mai mereu si turatia coboara, fara insa a-l opri. In sarcina, accelereaza greu, are goluri de putere in sarcina si cu greu il pot duce peste 3000rpm in toate treptele. Am schimbat urmatoarele:

- schimbat filtre si ulei; 

- schimbat bujii, fise, bobina de inductie (BERU); bobina era intr-adevar destul de uzata iar bujiile aveau 37 mii km;

- curatat injectoare si testare; la testare, la un injector s-a observat ca jetul nu este dispers ca la celelalte, in rest debitele sunt similare;

- sonda lambda (nu cea localizata in zona motorului) a fost schimbata acum cateva luni, cand mi s-a aprins martorul "check engine";

Mecanicul 1 a verificat si anumite relee (nu stiu exact care) si sunt ok. In plus, a verificat mersul masinii cu EGR blocat si nicio schimbare! Inca ceva care nu stiu daca are legatura cu problema mea... la rece se simte in zona esapamentului miros destul de puternic de benzina.

Mecanicul 2, cel la care am fost azi, mi-a zis ca suspecteaza clapeta de acceleratie dar nefiind sigur, mi-a zis sa gasesc pe cineva cu motor similar care sa-mi imprumute clapeta sa vad daca simptomele se repeta, pentru a evita sa dau 1000 lei pe o clapeta, nestiind sigur ca acolo e problema!

Inca ceva, motorul are toane... momente rare cand merge perfect (0.5-0.6l/h) si momente dese cand zici ca se rupe din suporti (atunci creste si consumul orar)!

S-a mai confruntat cineva cu aceasta situatie? Pentru posesorii de 1.4 16v, ma puteti ajuta cu verificarea clapetei prin interschimbare (contracost)?

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici si alternatorul,are o tija de cuplare/decuplare sa zic asa.Incearca cel maine bine sa invarti volanul maxim stanga-dreapta sa vezi daca turatiile raman la fel (cat o fi ele 600-700-800,etc) sau scad.

Si eu am avut probleme similare la relantii si pierdere putere,dar in cazul meu a fost EGR,Clapeta acc si sonda lambda (am doar o sonda,la galerie)

M-as mira sa iti rezolvi doar din clapeta,oricum daca ar fi cazul,gasesti in dezmembrari pana in maxim 200 lei o alta clapeta,ai garantie la ea 30 zile daca montarea se face in service si in 2min iti dai seama daca e buna sau nu sa o poti returna,daca e sa mearga o sa te tina mult si bine,daca nu o dai inapoi si cauti in alta parte.

Nu ai pe cineva in zona cu diagnoza sa vezi ce erori de cod ai sa le putem interpreta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_miron83 Cand tii pedala de ambreiaj apasata(cu motorul pornit) simti vibratii in pedala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_miron83

Nu se simte nicio vibratie in pedala. Atunci cand motorul tremura, vibratiile se simt in toata masina, eu de exemplu simt in scaun atunci cand motorul merge rau. Faza cu invartit volanul la maxim am sesizat-o de cand mergea bine motorul, de atunci se simtea o mica variatie de turatie cand viram maxim volanul, stand pe loc... Dar turatia cobora putin, cat timp roteam volanul, apoi revenea la normal. Ideea cu diagnoza e ca acum, cand egr este blocat, rezultatul diagnozei este imprecis. Ma gandesc sa merg la mecanic, sa readuc masina la starea initiala (sa repun egr in functiune) si apoi sa vad ce erori da. Si mai e ceva, primul meanic zicea ca atunci cand a desfacut admisia, a gasit galeria sparta. Dupa ce a reparat-o, tot rau merge. Si mai zicea ca amestecul este prost (nu am habar cum l-a verificat) ca e prea bogat in aer si ca suspecteaza aer fals. Dar nu a gasit niciun furtun spart, nimic. Poate sa fie calculatorul motorului dat peste cap? Voi cu ce ma sfatuiti sa incep verificarile? Puteti recomanda vreun parc de dezmembrari in vecinatate Bucuresti? Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata si senzorul map.Ca sa economisesti ia un spray pt clapeta acceleratie si cand motorul ajunge la 90° (operatia se face in doi unul acceleraza iar celalalt spreiaza) da cu jeturi intermitente in clapeta bineinteles cand se accelereaza.Sa se treaca de 3000rtm.Sa fie cald motorul inseamna sa plece din cand in cand ventilatoarele pt a raci apa.Dupa aceasta operatiune se inchide motorul se deschide doar cadrul(ceasuri bord) si se asteapta un minut pt a se autoadapta clapeta.Se deschide motorul fara a atinge pedalele si se asteapta pana pleaca din nou ventilatoarele dupa se deschide si clima de ai.

Te-am intrebat de ambreiaj pt ca si la mine accelerand dupa 2000rpm se ducea in gol pana cand am ramas cu pedala jos.S-a rupt o chestie in varful cutiei asta:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_miron83

Deci, sa inteleg ca problema ar fi din electronica motorului si nu de ordin mecanic? Ma gandeam sa fac si un test de compresie, pe de alta parte mentionez ca in ultimii 15000km (intre schimburile de ulei) am completat cu vreo 300gr uleiul, ceea ce nu mi se pare mult. Referitor la diagnoza, puteti sa imi spuneti daca exista testere mai profi si mai putin profi? Adica, daca imi achizitionez un OBD, pot verifica toti parametrii masinii? Am citit si despre distributie, ca daca nu este la pusa la punct, poate afecta mersul motorului... In cazul meu, distributia a fost schimbata la 173000 km si motorul a mers bine pana la 208000; e posibil ca intre timp sa se fi decalibrat distributia? Si mai e o chestie, parere pur subiectiva... In aceasta jumatate de an, de fiecare data dupa vizita la service, in primele zile de dupa, in afara de cateva mici perioade cu mers fluctuant, in rest mergea bine. Dar in max 2 sapt dupa, in 80% din timp merge rau.

Orice sfat e util avand in vedere ca de jumatate de an tin masina mai mult in service! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.08.2016 at 11:54 AM, cata72cata said:

Curata si senzorul map.Ca sa economisesti ia un spray pt clapeta acceleratie si cand motorul ajunge la 90° (operatia se face in doi unul acceleraza iar celalalt spreiaza) da cu jeturi intermitente in clapeta bineinteles cand se accelereaza.Sa se treaca de 3000rtm.Sa fie cald motorul inseamna sa plece din cand in cand ventilatoarele pt a raci apa.Dupa aceasta operatiune se inchide motorul se deschide doar cadrul(ceasuri bord) si se asteapta un minut pt a se autoadapta clapeta.Se deschide motorul fara a atinge pedalele si se asteapta pana pleaca din nou ventilatoarele dupa se deschide si clima de ai.

Te-am intrebat de ambreiaj pt ca si la mine accelerand dupa 2000rpm se ducea in gol pana cand am ramas cu pedala jos.S-a rupt o chestie in varful cutiei asta:

 

Unde se afla senzorul MAP la 1.4 AXP ??  Cumva asta:

http://www.epiesa.ro/senzor-temperatura-aer-admisie-vw-golf-iv-1j1-1-4-16v-beru-st113/8799/10854/piesa-1213388/

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In apropierea jojei il gasesti...nu ai inteles ce-ti zicea gabivvx la pagina 275 ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe galeria de admisie, in partea opusa clapetei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Marius-Dan said:

In apropierea jojei il gasesti...nu ai inteles ce-ti zicea gabivvx la pagina 275 ??

Am vazut acuma, mi-am amintit, pur si simplu uitsem pt ca la momentul respectiv nu m-am bagat sa curat senzorul :)). Mersi.

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!