Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salut ,detin un vw golf 4  1,4 axp,cu ceva timp in urma am intampinat o problema,se oprea masina in mers si reușeam sa pornesc dupa cateva minute,merg cu ea la un service si descoperă băieții de acolo că este se vina senzorul de rotație arbore cotit,asta a descoperit cu testerul,bun schimb senzorul ,plec de la service ,a doua zi aceiasi problema cu oprirea in mers ,deci nu este de vina senzorul,dupa o discuție aprinsă cu cei din service ,plac la alt service mai cu,, pretenții" acolo dupa ce au turat motorul la maxim de am zis ca il distruge au realizat ca nu are nimic ,dar de ce se opreste ? ,dupa alte testere si para testere un mecanic scoate fișa de la o bujie si realizează că nu este scânteia ,se pare ca la o anumita temperatura a bobinei nu mai da scânteia ,am inlocuit bobina si de atunci merge motorasul normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ai dat pe bobina? Nu aparea deloc pe tester? De regula ar trebui sa inceapa cu posibilele cauze cele mai simple.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina este Beru si a costat aproape 300 de ron,initial au crezut ca oprirea se datoreaza pompei de benzină dar nu a fost asta si apoi au constatat ca este defectă  bobina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ca trage de pe linga motor,temp. mai mare decit decit frontal din priza aer. 

Pt csm-1

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si cu cat aerul este mai rece, este mai dens, mai mult, si motorul are putere mai mare.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Wolf_PoP

Cat de greu este normal sa se apese pedala de frana (sau macar cum este la voi)? La mine se apasa destul de usor, putin mai tare decat acceleratia. Mereu am trait cu senzatia ca este ok asa, dar zilele astea am condus Golf-ul unui prieten si m-a pus pe ganduri. La el pedala de frana se apasa foarte greu, la fel de greu ca ambreiajul. Sincer nu mi-a placut deloc, imi era greata sa apas pedala sa ma opresc, dar sunt curios acum daca nu am eu vreo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai aerisit sistemul de franare ultima oara? Cum stai cu placutele de frana? Ambreiajul iti tine sus?

Nu toate se simt la fel, in functie de cat de uzate sunt. Daca masina pune frana in parametri, adica fara s-o fortezi e in regula. Astea tin si de simtul tau de franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Wolf_PoP

Nu am aerisit niciodata de cand o am (adica de 3 ani) la fel cum nici placute/discuri nu am schimbat pana acum. Nu stiu exact ce s-a intamplat inaintea mea. Anul trecut am vrut sa schimb franele, dar mecanicul a zis ca mai merg desi ele arata destul de rau dupa parerea mea (discurile, placutele nu le-am vazut niciodata). Discurile se simt "cu valuri" daca dai cu degetul pe ele, uneori mai scartaie frana mai ales dupa cateva franari mai bruste, insa tine acceptabil. Nu este o frana care sa te bage cu capul in bord, dar nici nu simti ca nu se opreste masina daca o apesi. Ce-i drept nici eu nu conduc prea sportiv, motorul lasa de dorit la acest capitol asa ca m-am obisnuit sa fiu calm si sa folosesc frana de motor mai mereu. Ambreaiajul tine undeva pe la jumate, poate putin mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pei ar fi cazul sa faci o noua inspectie, daca scartaie, inseamna ca a sosit momentul sa schimbi placutele. Stiu ca masina are si senzor la placute. Daca discurile au valuri, daca vibreaza la franare, la fel, ar cam trebui schimbate, poate doar pe fata, ca acolo e forta de franare mai mare.  De aerisit se aeriseste la 2 ani, deci asta clar trebie sa faci acuma pt ca s-a invechit lichidul ala. Verifica-le tu grosimea daca ai posibilitatea sa dai roata jos, sau du-te la un mecanic bun, unul care sa nu fie superficial, pe principiul lasa ca merge si asa. Cu franele nu e de gluma.

Nu prea sunt eu de acord cu frana de motor in general, sunt de parere ca daca e folosita des, uzeaza prematur motorul, mai bine uzezi pacutele. Cand faci asta, motorul e fortat.

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Wolf_PoP

Vibra inainte la frane de la mai mult de 80 km/h, dar de cand am schimbat cauciucurile si le-am echilibrat nu mai face. O sa schimb filtrele saptamana asta sau viitoare si o sa intreb si de frane. Problema este ca mereu ma programez la cate un service si pic la cineva random, foarte greu sa gasesc o persoana care chiar vrea sa faca treaba buna. Cat despre frana de motor, rar sar de 3000 RPM cand o fac avand in vedere ca de obicei merg calm, iar undeva la ~2000 RPM schimb in treapta inferioara si ajunge pe la 2700/2800 RPM. Am auzit si eu pareri pro si contra, eu zic ca o fac corect si deci nu prea am ce strica. Oricum, am inceput sa o fac pentru a deveni mai interesant condusul, neavand posibilitati de condus mai sportiv de la acest motor, ma plictiseam conducand "normal". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mai conduc si sportiv cu acest motor, el chiar poate, ce-i drept e mai greoi la demarare, bine, eu am si ambreiajul foarte sus, dar in rest e sprinten, asta-i parerea mea. Dupa ce i-am scos furtunul care baga aer cald in motor cum mi-au zis baietii mi sus, e si mai sprintar, si consum mai bun.  Am auzit multe pareri contra acestui motor, dar eu sunt multumit, acum nu mai am ce sa fac, decat sa-i rezolv chichitzele, cum ar fi zgomotul de avans. Din ce am inteles, un 1.6 era de preferat daca esti mai vitezist, ala demareaza mai repede. Cat despre frane, daca iti zice mecanicul asa mai indiferent, ai putea sa insisti ca vrei frane noi, daca zice ca mai merg, macar lichidul sa-l schimbi, insista tu, ca ala vechi s-ar putea sa aiba mai mult de 3 ani, it's a must. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Am o problema ..cind e rece motorul numai la a 2-a cheie porneste golful.Pe unde poate fi buba??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai martor aprins in bord cand dai prima cheie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Deci pun contactul se aprind martorii cum e normal,pe urma da sa porneasca (porneste motorul si functioneaza la 200-300turatii  cca 2-30secunde)si se opreste...la a doua cheie porneste sigur.....cind e apa peste 60 de grade aprox. porneste din prima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va cer parerea in legatura cu zgomotul pe care il produce motorul meu. Masina este un Golf IV 1.4 16v AHW din '99, iar recent i-au fost schimbati segmentii si a fost rectificata chiulasa impreuna cu schimbarea supapelor si a ghidajelor. Problema pe care o avea inainte era ca manca mult ulei, dar motorul nu batea deloc, facea un zgomot normal pe care trebuie sa il faca un motor pe benzina. Problema cu bataia a aparut dupa reparatia pe care a suportat-o. Am fost inapoi la mecanic si mi-a schimbat culbutorii hidraulici, din cate stiu eu sunt astia 1396686.jpg , doar ca problema persista, s-a mai ameliorat putin zgomotul, dar tot bate (pun link cu zgomotul actual). Eu m-am gandit ca m-ai trebuiau schimbate niste piese acolo, dar nu sunt sigur (aici va cer din nou pararea), piesa ar fi asta 842138.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ti-a dat cu mastic pelicula groasa la capacul de culbutori si au aparut o distanta culbutor-tachet.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As rezolva problema daca as schimba si tachetii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tachetii + culbutori si verificate axele sa nu aiba joc in capacul de tacheti + curatat capacul foarte bine + curatate gaurile prin care circula uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand m-am prezentat prima oara la mecanic, el a zis ca sunt doar culbutorii hidraulici de vina si mi-a schimbat doar culbutorii, eu l-am intrebat daca n-ar fi bine sa schimbe si acei tacheti dar a zis ca nu e nevoie. Deci culbutorii sunt noi! Oricum am observat o cama stearsa (roasa), dar nu pe suprafata de rulare ci chiar langa, ca si cum ar avea foarte mult joc un tachet si agata acolo. Mecanicul din nou, mi-a zis ca nu e nici o problema asta. Ma gandesc ca pe langa tacheti, sa schimb si mecanicul cu unul nou!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia o coada de ciocan si un cap al cozii punel deasupra de fiecare tachet si pe celalat capat al cozii pui urechea .asa vei afla care tachet face figura..pun si o poza ca sa ai idee.dupa ce l-ai indentificat poti sa-l verifici sau sa-l schimbi.cel care face zgomot o sa se auda foarte tare.

Motor-1.4-16v-axp-Skoda-Octavia66096-P1270665.JPG

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal tachetii trebuiau amorsati la remontare(asa puteai sa i scoti din ecuatie)...dar daca spui ca inainte nu facea asa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu zgomotul de avans.

Mi-am schimbat distributia, zgomotul a scazut considerabil, mai face dar mult mai putin si de intensitate mai mica, aproape insesizabil. Mi-a spus mecanicul acolo ca pozitia vechii curele era putin decalata, deci tind sa cred ca acolo a fost problema.

Acum mi-a ramas martorul check engine aprins. Cand mi-a schimbat distributia mi-a scos mecanicul mufele de la canistra de carbon si de la recipientul cu antigel ca sa fie locul mai liber. Bateria era conectata. Problema e ca becul ramane aprins, si am facut ceva km cu masina de cand am schimbat-o. Poate avea legatura cu cele de mai sus sau o fi o alta eroare? Mentionez ca dupa schimb am verificat eu o bujie cu bateria conectata la masina, adica am scos fisa, o fi si de la asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Desfa borna - de la baterie pentru un minut de ex. si apoi pune-o la loc si vezi poate se stinge becul fara tester. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/16/2016 at 6:32 AM, liviu242006 said:

ia o coada de ciocan si un cap al cozii punel deasupra de fiecare tachet si pe celalat capat al cozii pui urechea .asa vei afla care tachet face figura..pun si o poza ca sa ai idee.dupa ce l-ai indentificat poti sa-l verifici sau sa-l schimbi.cel care face zgomot o sa se auda foarte tare.

Motor-1.4-16v-axp-Skoda-Octavia66096-P1270665.JPG

mi se pare ciudata metoda, dar o sa incerc. Oricum, mi se pare ca acea bataie se aude din zona capacului de ulei, tot in zona in care am observat si cama roasa un pic in afara caii de rulare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fauct treaba cu borna aseara, am lasat-o chiar 20 de minute deconectata cat am mai umblat eu la masina, dupa care a pornit si nu mai aparea martorul. Am dat o tura si becul nu s-a aprins. Am pornit-o insa azi, acum cateva minute si becul s-a aprins din nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!