Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

post-82081-0-23606500-1452370857_thumb.j

 

Buna seara!Am si eu o problema am martorul Check aprins in bord si dupa ce am pus masina pe tester mi-au aparut urmatoarele erori cele din poza.Precizez ca masina care momente cand simt ca nu mai trage cand accelerez...Ce poate sa fie?motor AXP 14 16v 2001 golf4.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile nu iti functioneaza cum trebuie iar pe cilindrul 3 bujia nu iti da scanteie. Ai probleme si cu sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Si mie imi pilpiie martorul CHECK cind ma duc si e cu fata in jos(adica la coborire) ce poate avea? nivelul de ulei prea mic???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea inteleg la ce te referi. Daca ai avea nivelul de ulei scazut ar trebui sa se aprinda alt martor de culoare rosie. Fa-i o diagnoza doar asa poti sti sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fie nevoie sa schimb sonda lambda:((ce buji sa pun ca sa fie ok si la ce pret gasesc?

Si inca o intrebare:am lasat masina o luna in parcare si cand am venit am gasit rezervorul de antigel aproape gol,am pus antigel si acum de doua zile e la nivel.Stie cineva ce sa intamplat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul mi-a zis ca nu are nici un rost s-o puna pe tester ptr ca oricum iarna nu imi lucra sondele,senzorii cum trebuie.Sa ma duc cind trece frigul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema la GOLF-ul meu 1.4 16v AXP din 2001.

Nu imi statea bine la relanti si are momente cand nu trage in special cand apa ajunge la 90 grade, iar consumul pe loc imi arata 1.6l/h. Am fost la service, a scanat cu testerul si mi-a zis ca este EGR. S-a uitat si la bobina si era rupt contactul de la fisa nr 3, apoi am schimbat filtru de aer, filtru de benzina, fise, bobina si EGR. A facut test de compresie si a iesit OK.

Problema este ca dupa toate astea masina tot are momente cand nu trage si consumul la relanti este tot in jur de 1.6l/h fata de 0.6-0.7l/h cat era in mod normal.

A scanat din nou si zice ca acum ii da eroare pe sonda lambda din inaintea catalizatorului si imi zice ca nici nu prea se gaseste ca dupa seria sasiului masina este facuta in Argentina. A trimis cereri de oferta la mai multi furnizori si acum astept sa vad daca o gaseste.

 

Ce ma sfatuiti sa fac? Sa merg si la alt service sau sa astept sa imi aduca sonda?

Modificat de daniel060288
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi si mie seria de caroserie....argentina zici ?

WVWZZZ1JZ2W285130

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema la GOLF-ul meu 1.4 16v AXP din 2001.

Nu imi statea bine la relanti si are momente cand nu trage in special cand apa ajunge la 90 grade, iar consumul pe loc imi arata 1.6l/h. Am fost la service, a scanat cu testerul si mi-a zis ca este EGR. S-a uitat si la bobina si era rupt contactul de la fisa nr 3, apoi am schimbat filtru de aer, filtru de benzina, fise, bobina si EGR. A facut test de compresie si a iesit OK.

Problema este ca dupa toate astea masina tot are momente cand nu trage si consumul la relanti este tot in jur de 1.6l/h fata de 0.6-0.7l/h cat era in mod normal.

A scanat din nou si zice ca acum ii da eroare pe sonda lambda din inaintea catalizatorului si imi zice ca nici nu prea se gaseste ca dupa seria sasiului masina este facuta in Argentina. A trimis cereri de oferta la mai multi furnizori si acum astept sa vad daca o gaseste.

 

Ce ma sfatuiti sa fac? Sa merg si la alt service sau sa astept sa imi aduca sonda?

 

Am schimbat sonda lambda si nu mai apare nici o eroare pe tester, dar tot nu trage masina bine deloc, abia pot sa ajung la 40 km/h si consumul instant este in jur 1.2 l/h.

 

Dupa ce am schimbat sonda am iesit cu masina si mi-a aparut in bord semnul de avertizare de la ulei, pe display eroarea cu lipsa presiune ulei si STOP. Am oprit motorul, am dus masina impinsa inapoi in service si am gasit benzina in baia de ulei. Cand am dat drumul la buson, in baia de ulei era mai multa benzina.

 

De unde sa fie benzina in baia de ulei si din ce cauza masina tot nu trage?

 

Multumesc,

Modificat de daniel060288
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate explica si mie ce rol are totusi EGR-ul la benzina 1.4 16v ?

 

eu am 17811 - EGR System: Regulation Deviation de 3 ani incoa, care apare numai in sezonul rece :))

 

dar masina merge unsa, nu consuma mai mult, nu trepideaza la relanti, demarajul e normal in orice treapta.. etc

in afara ca se mai aprinde martorul check engine si apare codul asta pe diagnoza, nici n-ai zice ca are ceva

 

din ce am citit pe net, cand apare regulation deviation, deja trebuie schimbat EGR-u, consumul o ia razna, nu mai trage bine.. etc
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am avut curiozitatea sa desfac capacul de la ulei si am vazut o spuma albicioasa pe el. Masina a stat zilele astea cat a fost frig, cred ca de 2 saptamani, doar odata am condus-o in intervalul asta pana la supermarket. E normal? Condens, ceva?

post-157815-0-22077400-1453985723_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aproape normal,in perioada rece uleiul sa fie ''nou'',traseu epurator verificat/curatat,filtre,bujii schimbate=no problem.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul a fost schimbat in octombrie, filtre schimbate si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata epuratorul,se schimba 2 oringuri (este info pe forum) si plimbare mai des.Ce ulei ai pus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus MOTUL 5W40, de curatat am inteles ca se curata cand se schimba si uleiul, o sa curat la urmatorul schimb. In perioada rece nu merg prea des cu masina, poate din cauza asta se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vazut tu ca o curatat ?Frig,drumuri scurte=spuma,dop de gheata,ulei aruncat pe la joja cam astai ordinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuma aceea e absolut normala. Apare indeosebi in cazul drumurilor relativ scurte.

Spuna aceea va dispare sau se va diminua considerabil la drumuri mai lungi.

 

Din proprie experienta, iarna in 7 Km motorul ajunge sa fie cald. Abia dupa acesti nr de Km spuma va incepe sa dispara.

De aceea eu va recomand nu doar curatarea epuratorului, ci si sa mergeti ultimul drum din zi 7-10 Km cu masina.

Parerea mea e ca pt un drum de 2-3 Km masina nici nu merita sa fie miscata.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, am facut un drum mai lung si m-am uitat si nu mai era spuma!

 

Marius-Dan  Nu a curatat la schimbul anterior, voi curata epuratorul la urmatrul schimb!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.01.2016 at 1:19 PM, daniel060288 said:

Salut,

Am si eu o problema la GOLF-ul meu 1.4 16v AXP din 2001.

Nu imi statea bine la relanti si are momente cand nu trage in special cand apa ajunge la 90 grade, iar consumul pe loc imi arata 1.6l/h. Am fost la service, a scanat cu testerul si mi-a zis ca este EGR. S-a uitat si la bobina si era rupt contactul de la fisa nr 3, apoi am schimbat filtru de aer, filtru de benzina, fise, bobina si EGR. A facut test de compresie si a iesit OK.

Problema este ca dupa toate astea masina tot are momente cand nu trage si consumul la relanti este tot in jur de 1.6l/h fata de 0.6-0.7l/h cat era in mod normal.

A scanat din nou si zice ca acum ii da eroare pe sonda lambda din inaintea catalizatorului si imi zice ca nici nu prea se gaseste ca dupa seria sasiului masina este facuta in Argentina. A trimis cereri de oferta la mai multi furnizori si acum astept sa vad daca o gaseste.

 

Ce ma sfatuiti sa fac? Sa merg si la alt service sau sa astept sa imi aduca sonda?

e masina produsa in germania pentru piata germana.....

On 15.01.2016 at 1:19 PM, daniel060288 said:

Salut,

Am si eu o problema la GOLF-ul meu 1.4 16v AXP din 2001.

Nu imi statea bine la relanti si are momente cand nu trage in special cand apa ajunge la 90 grade, iar consumul pe loc imi arata 1.6l/h. Am fost la service, a scanat cu testerul si mi-a zis ca este EGR. S-a uitat si la bobina si era rupt contactul de la fisa nr 3, apoi am schimbat filtru de aer, filtru de benzina, fise, bobina si EGR. A facut test de compresie si a iesit OK.

Problema este ca dupa toate astea masina tot are momente cand nu trage si consumul la relanti este tot in jur de 1.6l/h fata de 0.6-0.7l/h cat era in mod normal.

A scanat din nou si zice ca acum ii da eroare pe sonda lambda din inaintea catalizatorului si imi zice ca nici nu prea se gaseste ca dupa seria sasiului masina este facuta in Argentina. A trimis cereri de oferta la mai multi furnizori si acum astept sa vad daca o gaseste.

 

Ce ma sfatuiti sa fac? Sa merg si la alt service sau sa astept sa imi aduca sonda?

e masina produsa in germania pentru piata germana.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am un Golf IV 1.4 din anul 2002 cod motor BCA.Am observat ieri la servici o pata de antigel sub masina.Am fost pe un canal cu ea si toate furtunele,radiator...sunt uscate,cat am stat pe canal in jur de 30min nici urma de umeazeala, picaturi(cu motorul oprit).Aseara am lasat sub masina un carton dimineata era uscat nici urma de antigel.Am pornit si surpriza urme de antigel pe carton.Ma poate ajuta cineva cu un sfat?Mentionez ca distributia are undeva la 45.000km.Poate fi de la pompa de apa?Mai pot circula asa cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.02.2016 at 4:44 PM, GABIVVX said:

e masina produsa in germania pentru piata germana.....

Am rezolvat pana la urma. A fost necesar sa schimb mecanicul si acum masina este ok.Problema era de la bobina de inductie, desi pusa noua avea un defect de fabricatie si nu mergeau canalele 1 si 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se mai auzea nici bazaitul pompei si datorita faptului ca nu erau nici sigurante arse, am presupus ca este pompa.Acasa am probat pompa si este buna. Poate ca ieri nu am observat eu, dat, dupa ce am montat pompa,am pus contactul(tot nu se auzea bazaitul), am dat la automat, moment in care am auzit pompa bazaind.

Am presupus ca nu mai ajunge curent la pompa, motiv pentru care am conectat pompa pe direct si am dat la automat. rezultatul e acelasi. Nu porneste.

Am desfacut si releul 409, dar nu are lipituri reci si nici nu pare ars.

Ce sa ii mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/6/2016 at 5:17 PM, dakul said:

Salut.Am un Golf IV 1.4 din anul 2002 cod motor BCA.Am observat ieri la servici o pata de antigel sub masina.Am fost pe un canal cu ea si toate furtunele,radiator...sunt uscate,cat am stat pe canal in jur de 30min nici urma de umeazeala, picaturi(cu motorul oprit).Aseara am lasat sub masina un carton dimineata era uscat nici urma de antigel.Am pornit si surpriza urme de antigel pe carton.Ma poate ajuta cineva cu un sfat?Mentionez ca distributia are undeva la 45.000km.Poate fi de la pompa de apa?Mai pot circula asa cu masina?

Salut.Am rezolvat pana la urma era vorba de doua oringuri si garnitura la termostat.Total piese 120ron + 130ron manopera.Au schimbat si o conducta care era pe sfarsite.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!