Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Buna.As avea o intrebare:imi sta aprins martorul check(citeodata pilpiie)citeodata se stinge.S- ar putea sa fie din cauza swich irilor din usi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul,consumabilele+ distributia.

Modificat de frici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare. Posibil pb cu vreo sonda sau la distributie-incorrect corelation. E greu un verdict pe ghicite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , sunt posesorul unei bestii de 1.4, 16v, Golf 4 dupa cum ati intuit..

Problema mea este grava, cred, intrucat in 500 km mersi a consumat circa 2 l ulei motorul acestei bestii.

Da fum ALB la pornire si am constatat ca da fum si la trecerea intr-o treapta inferioara de viteza.

Ma ajutati cu ceva sfaturi daca aveti idei si/sau v-ati confruntat cu o astfel de situatie... Mecanici de calitate in Bucuresti si care sa nu ma jefuiasca aiurea. ...

Cu speranta ca voi ajunge teafar cu ea in Bucuresti astept parerile voastre .

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna si La Multi Ani!Am si eu o pb de cind a venit gerul:pierde ulei zic eu.( se vede sub masina) Pina acuma nu am vazut un gram de ulei sub masina.Deci se vede pe linga joja si pina jos,si pe protectie distributie peste tot pe partea aia(partea stinga privita sin fata)Unde sa caut problema?va rog ajutor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare eu am aceeasi problema ca a ta ,o sa ma duc luni cu ea in service si iti zic care este cauza la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai vreau sa precizez ca nu s- a umblat la motor,nicaieri numai eu am verificat nivelul de ulei sa fie pe mijlocul partii "zimtate" de pe joja.Sau conteaza si pozotia acesteia??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste serios pe linkul pus de colegul kyry 2007 la postul 6760.Uleiul tinut sus pe partea zimtata,vara cald,turatii,autostrada chiar 2-3mm peste zimti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna si La Multi Ani!Am si eu o pb de cind a venit gerul[emoji14]ierde ulei zic eu.( se vede sub masina) Pina acuma nu am vazut un gram de ulei sub masina.Deci se vede pe linga joja si pina jos,si pe protectie distributie peste tot pe partea aia(partea stinga privita sin fata)Unde sa caut problema?va rog ajutor!!!

Sa nu ai pb cu racitorul de ulei. Dop de gheata acolo. Am avut un amic cu o pb asemanatoare de i-a aruncat tot uleiul pe afara.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tare mult domnilor....miine o sa- l sun pe mecanic..sa vad ce raspuns imi da?!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi, La multi ani!

Am un o bora din semnatura si nu porneste la prima cheie dimineata i-am schimbat senzorul de temperatura de 2 ori a doua oara cu unul hella si am aceiasi eroare 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)                
            P0118 - 35-10 - Signal too High - Intermittent     Am montat gpl pe ea dar si inainte facea la fel.

Cand merg cu ea caldura nu baga apa imi sta la 50 si mai putin azi am facut 130 km am inghtat in ea .

Ma puteti ajuta va rog.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta cu o fotografie care este si unde se afla epuratorul asta de ulei??mrs. mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In stg jojei cum privesti e o cutie prinsa pe motor cu furtunul atirnat e epuratorul.Se spala cu benzina,carburol bine,se schimba 2 oringuri si asta e.Traseul epurator,filtru motor(cutia+filtru),clapeta,egr daca e curat si uleiul proaspat nu ar mai trebuii sa ai probleme.


Ps.Gasesti multa informatie pe forum,daca nu merge cauta in goagal si te duce pe forum.

post-129564-0-49128500-1451779382_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Epuratorul, ca sa poata fi curatat, se desface  de acolo, nu? Si nu poate curge uleiul pe acolo daca il scot? Ce fel de suruburi sunt? Dupa ce il curat trebuie neaparat sa strang suruburile la cuplu sau nu?

 

De curatat am auzit ca merge si cu degresant pt aragaz/cuptor  SANO!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am curatat in toamna,sunt 4-5 suruburi inbus parca de 5,cu benzina.Ce curge se curata zona ,sunt zoaie...mizerie.Oricum schimbi uleiul+filtru.Am lucrat in garaj pe sus si cu roata dr ridicata pe cric.Am strins cu simt ca poate crapa plasticul cutiei.Am uitat sa specific ca am 110kg si o burta mare..ha,ha.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul,filtrele ,distributia ...consumabilele.Sunt curios mai tarziu imi sun mecanicul....ce zice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o pb destul de des intalnita. Se aduna mizerie si in combinatie cu vapori, ingheata. Sa ne spui de curiozitate ce ai gasit acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Sigur ca da,o sa revin cu amanunte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-157854-0-34844800-1451824014_thumb.post-157854-0-68402800-1451823703_thumb.Sal.Am dat jos filtrul de aer,adica capacul.Teava din inauntru parca e plin aproape de mizerie.Incerc sa pun si o poza.Cu ce sa o curati???

Modificat de frici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul tau o curatat si nu prea acolo.Punel in ceva cu benz,diluant si dupa ce se inmoaie cu o pensula,iese bibelou.Grosul e in cutie,furtun. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua...sunt posesorul unui WV Lupo 1.4 MPI si dupa 2 zile de ger -12 grade azi dimineata cand am pornit masina se auzea un zgomot mai ciudat la motor dar dupa cateva minute la relanti acel zgomot a disparut..am mers in jur de 3 km si cand m-am dat jos era o balta de ulei sub masina ..anul trecut in iarna am patit acelasi lucru m-i s-a infundat epuratorul si mi-a aruncat uleiul afara... problema e ca acum am completat cu ulei dar nivelul ramane acelasi ...care ar putea fii cauza de nu coboara uleiul in baia de ulei ? daca ma poate ajuta careva cu niste sfaturi ,pareri ar fi binevenite ..multumesc o zi placuta

Modificat de Dorian30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum miine ma duc pe la mecanic sa dea jos si furtunul acela ce merge pe filtru si epuratorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am curatat epuratorul pentru ca mi-a arucat uleiul din motor din cauza unu dop de gheata la intrarea in filtru de aer.Nu va pot descrie ce mizerie era in epurator, i-am schimbat si cele 2 oringuri si cred ca in fiecare toamna ar trebui facuta operatiunea pentru evitarea surprizelor.Am rezolvat si problema caldurii prin schimbarea termostatului care era spart .

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!