Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

salut, am nevoie de un sfat. am gasit sa cumpar de nou dar fara garantie, la 300 de lei kit de ambreiaj sachs pentru motorul din semnatura. 

este ok pretul? sunt mai multe modele de la acest producator pentru motorul meu? am gasit pe net pret pentru kit sachs la 550 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Cu kitul de ambreiaj uita-te cum arata unul original, ca sa nu cumperi vreun chinezism bagat in cutie de Sachs. Eu am comandat un senzor temperatura Hella si am mers 3 zile la rand la magazin pana in sfarsit probabil am luat unul chiar Hella, dar nici acum nu sunt convins, In rest, cutia era buna dar inauntru senzorul avea cod de alta firma, fara punga, fara garnituri, inselatorie pe fata.

   Cat despre eroarea de clapeta sau orice eroare la orice piesa, inainte de a schimba piesa se merge pe fire si se verifica sa nu fie roase, intrerupte, in scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Mi-am dus motorul la desfacut am constatat urmatoarele:

Garnitura de chiulasa rupta in 2 puncte

Camasile cilindrilor au mici urme de uzura (puncte).

Evident garnitura schimbata, mecanicul a spus ca duce capacul chiuloasei cu cele 16 v la verificat. Aici nu prea am inteles de ce si cum

Intrebarea mea principala este: de ce a zis ca nu se poate cand am intrebat de schimbarea camasilor? Fac parte din bloc? La fel am zis bun alt bloc? La fel ca nu, ca alt motor daca e asa. De ce e asa imposibil sa rezolv camasile acelea in mintea mea f importante. Se pot reconditiona?

Va rog lamuriti-ma si pe mine cum sta treaba cu interiorul motorului si ce se poate face si nu

Multumesc

Modificat de Catalinescul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gteu de spus din spatele tastaturii printr-o simpla descriere a ta .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu man, nu are camasi. E blocul motor direct.

Ce sa te mai chinui cand iei tot motorul sh cu 250eur?

dar de ce l-ai desfacut? poti incerca o segmentare daca tot ai inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmentarea este inutila daca are uzura pe cilindri, acele puncte vor permite scurgerea uleiului in camera de ardere, motorul pare compromis. Si nu are rost sa schimbi segmenti,supape atc,mai bine cumperi altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am desfacut pentru ca nu mai pornea deloc compresia fiind compromisa datorita garniturii rupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul tau de fapt despre ce vorbeste? Despre chiulasa sau despre bloc motor(short block)? Sunt chestii diferite chiar daca sunt legate impreuna. Daca problema ta e in chiulasa atunci da. merita sa o repari decat una sh. Parerea mea. Se rectifica planul, se schimba dupa caz tacheti, ghiduri supape, scaune etc. Pe mine la diesel o reconditionare capitala m-a costat undeva la 1200 lei. Dar au meritat toti banii. Ziceai ca mecanicul tau a spus ca va duce la verificat capacul chiulasei...

Esti sigur ca asa a zis? Ca daca esti sigur, eu zic sa-l concediezi. Ce anume sa verifice la capac? Daca nu e stramb si decolorat plasticul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vb de cele 16v, sa vada daca etanseaza corect, a scris mai sus. Capacul este chiar chiulasa,ea vine sus ca un capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In attachment am marcat cu sageata rosie peretele la care fac referire (camasa), ce vine deasupra a fost trimis la verificat.

Acei pereti au niste urme minuscule de uzura, unde spune mecanicul ca imi papa ulei. Garnitura era rupta intre cilindri de unde si explicatia mecanicului pentru pierderea de compresie.

 

Intrebarea mea de baza este: pot face ceva pentru a diminua, corecta uzura marcata in poza ?

Nu as vrea sa schimb efectiv motorul pentru ca este unul din fabrica prost, asa stiu exact ce am si ce are, este deja desfacut.

 

La 250 de eur alt motor, cum s-a mentionat mai sus, nu am gasit, poate euro 2 ceea ce nu imi doresc.

 

 

post-61200-0-26701600-1443538331_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la al meu am schimbat pistoanele cu tot cu  segmenti si toti cuzineti din motor iar acum zici ca e nou asa toarce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu ceva timp imi pornea din ce in ce mai greu masina,acum porneste dupa vreo 6-7 incercari.Am fost cu ea la un service si am schimbat bujiile,electromotorul,senzorul de turatie plus verificare distributie fara niciun rezultat.

Azi mi a verificat compresia si am 8 pe primul si 12 pe celelalte spunandu mi ca trebuie demontat motorul sau schimbat ca de acolo e .Mai bine o dau la dezmenbrari decat sa fac asta.Credeti ca asta sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite povestea mea asemanatoare

 

Initial pornea ca orice golf iv

Apoi a inceput sa porneasca la a 6-a 14-a cheie.

Compresie nici eu nu am.

 

Situatia actuala: motor desfacut garnitura chiulasa rupta in 2 locuri, cilindrii ovalizati. Aproximativ irecuperabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M ai incurajat :),eu tot sper sa fie altceva.Ce valori aveai la compresie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci eu aveam pe 2 compresia de 8 iar pe ceilalti 2 era de 9(nu mai stiu ordinea care pe care...)aveam valori destul de apropiate...in 2700 de km am pus aproximativ 3 kg de ulei cred  si  totusi pornea la sfert...2 bujii erau negre si 2 uscate(adica cum ar trebui sa fie) deci clara treaba ca uleiul ajungea in capul pistoanelor si acolo disparea...Te ai uitat la bujii cand le au scos sa ti masoare compresia?Daca ai 12 pe aia 3(cred ca te au pacalit) deci 3 buji trebuie sa le ai uscate(adica ok) iar cea de a 4 a sa fie neagra(de la ulei)...totusi ar trebui sa porneasca cu ceea ce spui tu acolo...Electromotorul e posibil sa , fi fost functional...daca nici dupa schimbare nu merge...astia de obicei te pun sa cumperi si dupa trag concluzii...

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori supapele sunt pline de calamina, sau arse, ele sunt punctul slabla fiecare masina. Se reconditioneaza, nu e o tragedie, numai sa fie doar atata, sa nu fie si segmentii dusi, cilindri uzati,etc..

P.S. Compresia iti da valoarea presiunii din camera de ardere, unde face explozie benzina, dar segmentii de ungere a uleiului sunt situati in josul pistonului,sub ceilalti segmenti, si nu poate verifica nimeni asta pana nu-i scoate. Adica poti sa ai compresie in parametri,dar sa-ti consume ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Stie cineva daca pot folosi plutitorul de la pompa de benzina veche ( stricata) la o pompa noua? Pompa inlocuita este oem , de la VDO si cea noua topran.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de lm 10w40 cu mos2 este ok pentru motorul din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele astea nu este indicat 10w, baga 5w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.scuze daca postez unde nu trebuie...am desfacut si eu acum filtrul de aer ca pana acum nu am umblat la el de cand am masina cam 6 luni...si pe filtru este ulei...este un furtun in partea stanga a filtrului care vine din motor si pe acolo se prelinge ulei...nu stiu cat...urmeaza sa schimb filtrul si sa vad ce se intampla atunci...are cineva idee de ce?nu cred ca e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal, sunt gazele ce vin din epuratorul de ulei. Important e cat ulei ai gasit, normal ar fi sa zic undeva 15-20% din suprafata filtrului.

Nu ar fi rau sa dai epuratorul jos si sa-l cureti, eventual sa-i schimbi si origurile acestuia.

 

Tot acest ulei provenit de la epurator e principalul vinovat pt murdarirea clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha am inteles...urmeaza sa schimb tot ce tine de filtru ...mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am o problema la motorul 1.4 16v BBZ, dimineata cand o pornesc trebuie sa tin cam 2 secunde la automat si atunci porneste dar pret de alte 2 secunde sta  subturat, ca si cum ai obtura evacuarea sau admisia, apoi isi da drumul. vara "o ia la sfert", in mers nu am remarcat probleme. ceva sfaturi?

am incerca sa amorsez punand contactul de cateva ori, fara rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!