Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Buna domnilor!A schimbat cineva recent distributia la golf 4 1.4/16

V?cit a costat? mrs. mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! De ce atunci cand trag stanga de volan merge lin iar cand trag drrapata merge putin mai greu?

Modificat de apkah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la motoarele cu egr, 2 sonde, benzina la formarea amestecului contribuie toate, daca egr defect, da eroare pe sonde, daca egr nu este bun, trebuie schimbat, curatarea este ca sa-ti faci de treaba

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am motor 1.4 AXP.

Porneste cam greu, nu foarte greu, dar nu o ia la sfert, dureaza ceva mai mult si asta ma deranjeaza, nu numai dimineata, in general. Iar la relanti trepideaza cam tare, si se aude un zgomot tâc tâc tâc tâc tâc tâc de la motor, ca sa nu mai zic ca e prezent un zgomot cam de semidiesel. Iar cand o ia din loc se aude un tic tic tic tic, e mai accentuat cand e motorul rece... Un mecanic mi-a zis ca sunt injectoarele si ca nu au nimic. E normal, intreb pentru ca un prieten are acelasi cod motor si a lui nu face asa... porneste la sfert, dar tot e prezent si la el zgomotul de semidiesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu pornirea sunt multe care fac așa si nu le da nimeni de cap, posibil sa fie normal.

Sunetul de diesel este de la pistoane, bat in cămăși, asta-i boala lor, scapi numai dacă ii schimbi pistoanele, dar nu-ți fa probleme merge așa mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar de trepidatii la relanti ce zici?

Si inca ceva, cand scot capacul de la ulei miroase puternic a benzina, posibil sa intre benzina in baia de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine oscilatiile au disparut dupa curatarea clapetei de acceleratie si dupa schimbarea bobinei cu una originala.

 

Pt mirosul puternic de la ulei eu as incerca sa vad si daca este infundat epuratorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miroase a benzina , nu ulei! Unde se alfa epuratorul, cumva asta din poza? Cum se curata?

post-157815-0-71695200-1448447187_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat, nu stiu daca ma pricep sa-l curat singur. Ceva ulei pe la joja este! In caz ca il scot, trebuie adaptat cu VCDS dupa aceea? Daca deconectez EGR are vreo treaba cu asta, adica o sa mai recircule gazele alea prin epurator? Ca am si un zgomot de detonatii si am auzit ca si EGR influeteaza chestia asta... si as vrea sa-l deconectez pt o perioada, acum iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR vreau sa deconectez, ca am auzit ca o sa mearga mai bine! La plecarea de pe loc e cam greoaie... Ma gandesc ca daca deconectez epuratorul nu ar fi in regula, la EGR am citit ca nu ar fi nicio problema, doar poluarea.

Are vreo treaba EGR cu epuratorul?

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu.

Nu ai cum sa deconectezi epuratorul.

La egr e simplu,cu motorul oprit scoti mufa din el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor am o intrebare : exista bec de iluminare separat pt. bricheta sau e acelasi de sub butonul de la ac ? Cand am scos beculetul de la ac s a rupt o parte din "dulie" mai sta becul inauntru asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat, nu stiu daca ma pricep sa-l curat singur. Ceva ulei pe la joja este! In caz ca il scot, trebuie adaptat cu VCDS dupa aceea? Daca deconectez EGR are vreo treaba cu asta, adica o sa mai recircule gazele alea prin epurator? Ca am si un zgomot de detonatii si am auzit ca si EGR influeteaza chestia asta... si as vrea sa-l deconectez pt o perioada, acum iarna.

Nu trebuie adaptat. Se curata destul de usor daca ai poibilitatea sa urci masina pe elevator. Are doar 3 suuburi. Iti trebuie ceva benzina. E bn sai ai chiar 2 l. Sa deconectezi egr-ul, nu stiu cat de sanatos ar fi. Nu degeaba este pus acolo. Incerca cumva sa rezolvi aceasta problema. Mai ales ca sunt atatea parcuri de dezmembrari in Romania iar dpdv al mecanicilor stam foarte bine.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar de trepidatii la relanti ce zici?

Si inca ceva, cand scot capacul de la ulei miroase puternic a benzina, posibil sa intre benzina in baia de ulei?

Trepidații, miros de benzina in ulei, suna a bobina sau bujie cu probleme, dar si injector care curge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor am o intrebare : exista bec de iluminare separat pt. bricheta sau e acelasi de sub butonul de la ac ? Cand am scos beculetul de la ac s a rupt o parte din "dulie" mai sta becul inauntru asa ?

 

nu pra are legatura cu titlul topicului.... este bec separat pt iluminare bricheta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca ar fi si injector, trebuie schimbat sau dat jos si curatat, sau curatat cu ajutorul unui aditiv de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ieri dupa ce am schimbat LA service uleiul si filtrul de ulei, am rugat pe mecanic sa verifice si pana la ce temperatura rezista antigelul, a verificat si a spus pana la -50 grade....si a spus can trb completat cu apa distilata....si asta a facut.

dupa ce am plecat nu se mai ridica indicatorul de apa la 90, ramane undeva intre 70 - 85.... mentionez ca inainte ramanea fix la 90.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca ar fi si injector, trebuie schimbat sau dat jos si curatat, sau curatat cu ajutorul unui aditiv de benzina?

Depinde cât este de afectat. Aditiv sa nu bagi ca le înfunzi mai tare decât sunt. Cea mai buna soluție este curățarea cu ultrasunete la un atelier specializat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!. Eu am motor axp 1.4 16v si ma confrunt si eu cu problema in legatura cu trepidatiile si presiunea

Pentru trepidatii eu am sesizat la mine ca e tamponul pe care e sustinut motorul din partea dreapta deteriorat si prin schimbarea lui am reusit sa scap de problema cu trepidatiile dar acum incerc sa rezolv problema cu presiunea ,am desfacut baia de ulei sorbul era ok ,nu era deloc infundat ceea ce ma sperie foarte tare ca e pompa de ulei.

Ps. Inainte sa schimb filtru de ulei masina tragea mai tare si nu prea imi aparea martorul de presiune .dar dupa ce l.am schimbat dupa ce se incalzeste motorul apare martorul ulei si daca circul cu masina mai mult de 30 de min se opreste automat motorul. O zi bună!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . In primul rând va Multumesc tuturor celor care vreți sa acordati o mana de ajutor . Am un 1.4 16 v ape montat pe un Bora si se aprinde insistent martorul de ulei dupa ce se încinge motorul plus ca acesta bate de fapt e mai mult un tacanit . Asta dupa ce i-am schimbat pompa de ulei si rectificat arbore.. Sunt pus in situația in care ma intreb ce sa ii schimb ca motorul sa meargă bine .?? Ce piese importante ar putea cauza aceasta problema ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare ai stocata pe 01-engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut...de fiecare data cand pun contactul becul de la ulei licareste de 5 ori...stie cineva care ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!