Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Este vorba despre un Golf IV, 1.4, 16 V din 2003. Am avut ceva probleme in ultima vreme: se aprind martorii EPC si ESP si motorul pierde din putere si se opreste. La o repornire, in mers, isi revine si merge, insa nu cred ca este ok sa faca asa.

Am luat VagCom si am scanat, erorile sunt astea:

 

Address 01: Engine

3 Faults Found:
17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187)
P1542 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal
P1171 - 35-10 - - Intermittent
17976 - Throttle Actuator (J338)
P1568 - 35-10 - Mechanical Failure - Intermittent
 
Address 03: ABS Brakes
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent
 
Mentionez ca inainte de scanare am curatat clapeta de acceleratie, insa nu am putut sa o miscam in timp ce o curatam, cum am auzit ca ar fi normal (?).
Am fost si la reprezentanta VW inainte de a ne baga noi nasul si un mecanic s-a facut ca o curata si adapteaza insa problemele au persistat. Deci nicio rezolvare, nici macar nu ne-a zis de codurile de eroare, stergandu-le pur si simplu ca asa e mai usor.
 
Intrebarea ar fi: ce e de schimbat? Unde ar fi acesti senzori? in clapeta de acceleratie?
 
Multumim mult pt. orice parere si ajutor. Chiar nu am gasit niciun mester competent pana acum sa ne ajute.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, pare a fi necesara inlocuriea clapetei, aceasta trebuie sa poata fi miscata si cu mana, martorul EPC chiar la clapeta se refera, iar faptul cai ai toate erorile astea care fac referire iarasi la clapeta:

17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187)

P1542 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal
P1171 - 35-10 - - Intermittent
17976 - Throttle Actuator (J338)
P1568 - 35-10 - Mechanical Failure - Intermittent  (aici a vazut chiar ca ai o problema mecanica)
 
probabil s-or fi tocit dintii din interior, verifica daca ai posibilitatea sa o desfaci si sa o inspectezi (binenteles atunci cand deja ai luat decizia sa cumperi alta si daca nu reusesti sa o mai faci la loc pe cea veche, sa nu fie pierderea prea mare)
 
erorile:
 
01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory - Intermittent
 
se refera la faptul ca abs-ul a intampinat o problema in a primi date coerente de la motor, din cauza unei erori de pe motor (deci abs-ul nu are nimic, te pune sa verifici erorile de la motor)
Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de vas expansiune febi? Calitativ sau merg pe hella?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

 

Motor 1.4 16v AXP. De vreo 3 saptamani aud un carait la motor, este ca un carait scurt metalic, am inteles ca de la detonatii, pe la 2000rpm, cand motorul se incalzeste, cand e rece nu prea se aude. Treaba e ca inainte nu se auzea asa. Se aude dupa ce am schimbat uleiul, MOTUL 5W40, nu stiu daca are vreo influienta, dar parca inainte sa schimb uleiul nu auzeam. Motorul are 100.000km. Benzina folosesc 95, asa scrie si pe capac.

 

Ca sa va faceti o idee, se aude ca aici, dar nu asa pronuntat, si doar la 2000rpm    

 

Ce pot face, am inteles ca ar fi compresia mare in cilindri, de la depunerile de calamina, si din cauza detontiilor se vor strica pistoanle... Exista vreo solutie pentru problema asta? Un prieten de-al meu cu exct acelasi motor, tot AXP, are aceleasi batai. Din cate am vazut e o problema comuna.

Pot scapa cumva de ele? ca ma zgarie pe creier cand le aud, si cand ma gandesc ca strica si piese prin motor...

A mai intampinat cineva problema asta? Cum a rezolvat-o?

 

 

Ma gandesc, sa nu fie de la ambreiaj, il am cam sus, deci e uzat si urmeaza sa-l schimb, dar e dubios ca se produc numai la turatia de 2000, exclud si varianta suportilor motor, nu cred ca e de la ei.

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este bătaie de avans. La tubulatura de aer de la motor ai doua trasee, cea care trage aer rece si cea care trage aer cald, scoate afara pe cea din urma de la bifurcatie nu de la motor si vezi dacă mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce anume sa scot, nu stiu unde se afla. Dar totusi o solutie in care sa nu scot ceva, sa nu modofic motorul fata de cum a iesit din fabrica nu exisa? O curatare, ceva? Nu imi da pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,detin un golf 4 1,4 benzina si motorul are un zgomot metalic ,mau accentuat la rece

A-ti rezolvat problema?

Precizez ca masina nu consuma ulei si nu are nici o problema decat zgomotul metalic al motorul cum ar fi o bataie usoara

Ce ulei folositi,influenteaza cu cv norma folosita

Astept raspunsuri

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bat pistoanele in cămăși, asta-i boala lor dar merg așa mult si bine.

Ulei 5w, altceva nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Recent mi s-a aprins check engine si la o scanare mi-a dat codul de eroare- P0135 - Faulty Heated Oxygen Sensor (H2OS) Bank 1 Sensor 1.

La un service mi s a spus ca ar fi sonda lambda.

Imi vine greu sa cred ca e sonda, am 50.000 de km de cand am schimbat-o (am pus Bosch), si garantia la ea e undeva la 200.000 de km.Masina merge normal, nu mi se pare ca ar fi crescut consumul. Pareri?

Modificat de repejor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve tuturor ,

Dețin un golf 4 1.4 16v , de ceva vreme am probleme cu mersul neregulat ... mers în suturi ... ceea ce am observat eu :

1. Ceasul de apa câteodată sta la 0 , câteodată își revine la 90g ( nu știu dacă are vre.o treaba )

2. Câteodată când o pornesc se accelerează singura (oscilează 1000-1200) face pana la plecare .

3. Când bag benzina de la sell ( germania ) mersul neregulat este mai puțin simțit , când bag de la alta benzinarie tot din germania, face foarte urat ... și nu are accelerație ... parcă apăs în gol și dabia trage .

4. Consumul când pornesc îmi arata 20 .. 25 .. După ce se încălzește motorul îmi arata 7.5-8.5

Ce am schimbat :

Acum 3 luni când am plecat din România , am fost la un service , mi.a pus vagcom ( pc - nu știu dk vagcom se cheamă exact.) Probleme nu mi.a spus ca am și mi.a schimbat filtru de aer și curățat acolo ...

Am schimbat :

-flitru de aer

- am facut distributia , schimbul de ulei ..

- bobina noua

- bujiile noi

Acum am de gând sa schimb și fisele .. sa văd dacă este de acolo .. dar nu știu .

Ce altceva îmi recomandați ...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am avut majoritatea problemelor intalnite in acest topic, totul s-a rezumat la reconditionarea motorului, acum este ca nou motorul, ii fac rodajul, sunt in curs.

 

Acum porneste la prima cheie, cu toate ca mi s-a spus ca la vara s-ar putea sa nu porneasca la prima cheie (este defectul sitemului de alimentare cu combustibil, nu alta problema, daca ati observat diferente de pornire intre vara si iarna, asta e buba.)

 

Daca intereseaza si ajuta pe cineva atasez costurile de reparatie pentru motorul in cauza 1,4 16v.

Zgomotul de semi diesel nu este normal dar nici nu ai ce sa ii faci, nu va mai chinuiti, acum dupa reconditionare a disparut, in orice caz, masina mea nu a sunat asa de bine niciodata in astia 2 ani jumate de cand o am. A fost in mod sigur manevrata pentru vanzare, este prima mea masina. Cu toate astea indiferent de banii bagati comparand cu banii dati pe ea si cati km am facut isi merita banii. Este un motor cu probleme dar in acelasi timp foarte rezistent. Fapt confirmat de mie si de cel ce mi-a reparat motorul a spus sa fiu megamultumit, la ce a gasit se mira ca mai mergea si ca m-a tinut super bine. Probabil nu are 230k cat sunt in bord probabil are 330k nu mai conteaza asta acum.

 

Pe scurt parerile mele sunt:

-Verifica in primul rand compresia, este cel mai vital indiciu al uzurii de motor

-Consumul de ulei dat prin filtru de aer este al 2-lea indiciu important

-daca cele 2 de mai sus ti se potrivesc, nu investi in el partial, ori drastic cu tot ce e nevoie ori deloc. (eu unul am tras de motor pana si-a dat ultima suflare)

-daca iti pierde apa in mod dubios nu mai merge cu ea, verifica adevarata cauza.

 

post-61200-0-80874200-1447086210_thumb.j

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, cele 38 de milioane includ si manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu. Este strict lista pieselor si prelucrarilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer si fara suparare din punctul meu de vedere eu nu as fi , facut asa ceva(deci nu o lua in nume de rau este doar ce as fi , facut eu)...deci vorbim de alezat bloc, planat bloc, rectificat arbore, planat chiulasa...automat ai pus si niste segmenti mai mari fata de cei care trebuiau sa i montezi in mod normal(adica camasa pistonului agata sus sa inteleg...).Trist dar dina pacate traim in romania si asta ne ocupa tot timpul.Sa inteleg ca te a dus la 50 de milioane sau mai mult toata afacerea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da 50. Aia cu traim in romania nu am inteles-o la ce faci referire. Ce ai fi facut in locul meu daca aveai masina mea cu un motor nefunctional? Ai fi luat unul la noroc? Sau ai fi vandut masina pe 500euro? Care e faza ca nu pricep. Aici e vorba de diferente infime la mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am desfacut capacul de la filtrul de aer cu un amic. L-am pus sa o tureze  si am observat ca nu mi se deschidea clapeta de acceleratie. Eu stiu ca trebuie sa se deschida atunci cand apesi pedala, nu? E in regula asa ceva?

Masina merge, trage, nu inteleg de ce sa nu-mi deschida. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa va spun si problema mea:-detin un golf 4 1.4 16v axp din 2001 si nu mai scap de check engine!!!pe computer imi da eroarea de sonda lamba 1, cea de pe evacuare de langa motor.cealalta am schimbato de vreun an tot originala, si catalizatorul tot atunci!am inlocuit sonda cu una noua originala bosch la vrea 450 ron,dar degeaba.printre altele am mai facut unele reparatii la motor, cum ar fi:schimbat distributie, pompa de apa, am desfacut motorul si am rectificat chiulasa, schimbat garnitura si ghidurile si semeringurile de pe supape,schimbat tacheti care m-am trezit cu ei ca faceau ca dracii pe autostrada prin germania, am schimbat epuratorul de gaze, caci imi baga gazele in masina cand stationam cu motorul pornit, si cel mai interesant este ca, dupa ce sterg eroarea, ea reapare doar dupa ce rulez cu ea 50 km.sunt ff multumit de masina, si nu consuma mult, trage bine, nu consuma ulei, dar nu mai stiu ce sa ma fac cu ea.pleasee heeelpppp!!!!

am uitat sa spun ca am schimbat si bujiile si curatat clapeta de acceleratie si adaptata pe test.........si doar benzina de calitate primeste....

Modificat de VICTORy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa fie EGR problema si sa dea pe test sonda lambda 1??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am alta problema, cu un golf cu motor axp. Am cumparat masina acum 1 saptamana, nu pornea la prima cheie la rece. Asa ca am banuit ca o fi bateria. Am schimbat-o si tot nu porneste la prima cheie, o ia la sfert doar la a 2 a cheie. Comportamentul motorului e unul normal. Vechiul proprietar mi-a zis ca ar fi pompa de benzina si ca nu ar avea rost sa o schimb. Sa o las, sa o schimb nici eu nu stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Am intampinat o problema de ieri. Tremura la ralanti si parca ar merge in "3". Se aud si intreruperi pe toba de esapament. Eroare pe vcds 16712-knock sensor 1 g61 P0328 signal too high - intermittent. si m-am uitat prin measuring blocks si imi apar 5...6 valori de missfire pe cilindrul 2. Ce ar putea fi? bobina? fisele? bujiile sunt noi beru cu 4 elementi schimbate in mai, au doar 5000km. golf 4 1.4 axp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreydobre007 schimba bujia de pe cilindrul 2 pe 3 si vezi daca se muta eroarea, la fel procedeaza si cu fisa si vezi de la ce e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,aceeasi problema am avut si eu,si in scurt timp nu a mai pornit deloc,am fost nevoit sa schimb pompa si bobina de inductie!

 

 

#Pentru Alexutz23

Modificat de amuzaionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!