Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salut

Am  o problema la pornire la rece cu masina din semnatura si anume la rece porneste si moare, la a doua a incercare porneste fara probleme.Am schimbat 2 senzori de temperatura unul mai iefin dupa  care am cumparat unul hella .Mentionez ca am montat si gpl pe ea .Aveti idee de la ce ar putea fi?Am facut si scan si nu da nimic .Unele parare au fost ca ar fi pompa de benzina, voi ce credeti?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

O sa-ti explic ce am facut eu,desi s-au tot discutat,pt identificarea unei posibile cauze:

- verifica dimineata cand deschizi usa soferului daca se aprinde becul din usa si daca auzi pompa de benzina amorsand sub bancheta din spate.Nu pui contactu,nu pornesti,doar asculti dupa ce ai deschis usa ce se intampla.Daca ai switch-ul din usa defect nu se mai amorseaza pompa chiar daca pui contactu.Cred ca este destul de dificil sa moara pompa,cred ca are ceva supape prin ea dar totusi cand daca traseul de benzina s-ar dezamorsa peste noapte dara pompa ar amorsa la pornire nu ar mai trebui sa fie probleme.In plus,teoretic,daca pompa ar fi moarta ai avea probleme si pe parcursul zilei dupa o stationare mai lunga.

- regulatorul de presiune de pe rampa de injectie,o chestie pneumatica ce regleaza presiunea pe rampa de injectie in functie de turatia motorului.Suspecte pot fi aici cele doua garnituri O-ring care pot fi imbatranite si nu mai tine presiunea sau mai poate fi copt furtunasul de vacuum,care intra in regulator.Verifica tot acel furtunas sa nu fie copt sau rupt.

- bujiile,de regula isi dau duhu cand vine frigu.Tu stii cand le-ai schimbat si in ce stare sunt

- bobina de inductie sau bobinile de pe fiecare cilindru.Cel mai bine le monitorizezi cu Vag Com ar trebui sa vezi ce rateuri are fiecare cilindru si tragi concluzii daca poate fi defecta bobina sau bujiile.

- clapeta de acceleratie,daca e murdara e tine relantiul destul de greu,poate e timpul sa-i faci o curatare si o noua readaptare.

- Egr-ul,la fel ca si clapeta trebuie curata si readaptat

- senzorul de temperatura apa motor,indiferent de care pui,ii poti vedea valoarea cu testerul,doar asa stii daca e bun sau nu.E foarte impoartan acest senzor,daca e decalibrat,sper exemplu dimineata,el va indica o alta temperatura a motorului fata de cea reala.Daca indica o valoare mai mare,ECU poate considera ca motorul este cald si nu mai imbogateste amestecu la rece,efectu e ca masina nu porneste bine,nu se tureaza,merge in socuri,moare relantiul,etc

SUCCES

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

becul la usa se aprine, pompa bazaie cand deschid usa,clapeta acceleratie si egr curatate in primavara adaptare facuta, rateuri pe cilindrii nu am bujii schimbate in primavara .Futunul la vacuum nu stiu unde sa ma uit maine.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor help...luna trecuta am schimbat placute si discuri fata spate. Toate bune si frumoase pana aici.. cand am plecat atunci cu masina de acolo am intrebat ca e normal sa fie asa de slaba pedala si mi au zis sa merg asa cu ea ca se vor uza si pedala isi va reveni dupa cativa km. Am facut 500 km intr o luna si nimic...azi am mers inapoi sa reclam faptul ca nu am frane , ca sa mi zica de fapt ca servopompa e defecta. Voi ce ziceti de ce s a defectat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu inteleg ca inainte sa le schimbi aveai pedala tare(adica cum trebuie)si dupa ce ai schimbat placute si discuri moale?Cred ca aveai aer in instalatie...aerisire ti au facut si eventual completat cu lichid de frana?Daca amorsezi pedala de 2 , 3 ori se intareste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor help...luna trecuta am schimbat placute si discuri fata spate. Toate bune si frumoase pana aici.. cand am plecat atunci cu masina de acolo am intrebat ca e normal sa fie asa de slaba pedala si mi au zis sa merg asa cu ea ca se vor uza si pedala isi va reveni dupa cativa km. Am facut 500 km intr o luna si nimic...azi am mers inapoi sa reclam faptul ca nu am frane , ca sa mi zica de fapt ca servopompa e defecta. Voi ce ziceti de ce s a defectat?

Parerea mea este sa mergi la un alt service sa iti faca aerisirea cum trebuie la frane. Modificat de aleeex2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot despre pornire la rece aseară când sa plec de la lucru după ce țin contactul mai lung pornește mașina, dar după câteva secunde începe sa tremure ca și cum ar muri. Apăs repede ambreiajul și turez.

Paulorossi ai scris un post complet...

LE: Sunt 3 grade afara și evident ca a murit după prima pornire greoaie. La cat de disperat sunt cred ca merg și o las în service pana ii da de cap.

Modificat de negrufabian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi au aerisit totul fata spate nu eu si mi au completat cu ulei dar degeaba. La alt service nu merg ca acolo mi au lucrat la sistemul de franare si de aceea cred ca ei sunt responsabili si de noua defectiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai oameni buni buna ziua si ma bucur ca m-am inscris pe acest forum  am un golf 4 14 16 v 

si am luat o teapaaaaa cand l-am cumparat de mai mare dragul avea o foame de ulei 1L la mie am facut motorul  segmenti cuzineti axa cu came garnituri supape pompa de ulei si tot tacane ce drak o avea nu stiu daca aveti vreo idee ? dc mai tacane verificat tacheti daca incarca 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pistoanele bat, asta-i boala lor, n-ai ce face decât sa le schimbi. Dar nu te speria eu am unul cu 340000 km reali (mașina de firma) si merge fără sa consume gram de ulei, si fără intervenții in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,am semnalat in posturile anterioare ca am probleme cu masina (Golf 4 1.4 16 v AXP),porneste greu,nu o i-a la prima cheie,la a doua cheie porneste dar la 5-10 sec cade turatia sub 800 si tinde sa se opresca,are si un tremurat,dupa urca iarasi la 1000 ,o opresc,la a treie cheie porneste si ramane in regula,am fost la service,mi-a curatat clapeta acceleratie ,egr,schimbat bujii,mi-a inlocuit pompa benzina,rampa de injectaore,verificat compresie(compresia e buna),prin toate aceste schimbari nu s.a remediat problema,mi.a spus ca s.ar mai putea sa fie probleme pe cablaj,soft masina sau calculator!

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi ,nu stiu ce sa ii mai fac!

Multumesc!


Problema o intampin numai cand motorul este rece,sau sta cateva ore dupa pornire,in mers totul e ok,motorul trage,nu am observat nici-o schimbare fata de mersul ei din inaintea problemei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda de apa ai schimbat-o ? Coduri de defect are ?

Modificat de 53mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a spus ca a inlocuit si senzorul de temperatura,dar tot degeaba


A pus testerul si a zis ca nu are nici-o eroare,am incercat si cu cheia de rezerva,acceasi treaba,nu stiu ce sa mai verific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După câte am văzut in posturile anterioare îți scoate fum alb, posibil sa fie înfundat precatalizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Aceiasi problema o am si eu nu porneste la prima cheie la rece, la a doua o ia perfect am schimbat senzorul de temperatura al apei chiar de 2 ori si am pus de origine, degeaba.Am montat gpl pe ea dar pornirea o face pe benzina.Am curatat clapeta, egr, buji schimbate in primavara pe tester nu da nici o eroare.Unele pareri spun ca ar fi pompa si ma gandesc sa o schimb dar e si cam scumpa daca nu o fi ea problema.Bazaie cand deschid usa sau pun contatul.Nu stiu ce sa mai fac.Nu a rezolvat nimeni aceasta problema? Un service bun si serios in Bucuresti unde ma indrumati? Am dat pana acum numai japcari si ciocanari.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost o suspisciune de a mea,dar verificand mai bine am vazut ca era abur,am acelerat si am dat cu degetul in interiorul tobei,si nu aveam miros suspect!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu mai inteleg nimic...cica mi au schimbat servo ul de la pompa de frana,dar pedala mea e tot cam moale.acum lamuriti ma va rog voi: cum trebuie sa fie o pedala ok de frana cand o pisti putin sa fie beton sau apesi putin si e cam tare si apoi incepe sa prinda si mai tare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi cele 2 oringuri de la regulatorul de presiune aflat in capatul rampei injectoarelor.E posibil sa fie ciupite si sa nu mai tina presiunea bine.oricum nu sunt scumpe(cam 10 -15lei).la mine a functionat treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata cu schimbarea rampei nu s-au schimbat si acele oringuri?,mecanicul mi-a spus ca a inlocuit si rampa de injectoare

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De ceva timp tot ii completez ulei la motor si cum ii completez asa si scade.

Am observat ca am excesiv de mult ulei pe filtru de aer si pe clapeta de acceleratie.

Atat de mult ulei este pe clapeta incat uleiul care se tot aduna pe clapeta a ajuns si pe cutia de viteze.

Ce pot sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ce e  de mirare  daca mergi constat poti scoate acel consum ,,si eu  sunt posesorul unui golf4 1390 si 16 v ,,daca  ii  dai talpa sa accelerari bruste e si normal ca ,consuma ,,dar sunt foarte multumit de ea

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Secmentare.

Pai da Gabi dar cum iti explici ca am foarte mult ulei doar pe filtru de aer si pe clapeta de acceleratie?

Bujiile le am desfacut si arata foarte bine fara depuneri sau ulei pe ele.

Toate cele 4 pistoane arata foarte bine fara urme de ulei sau depuneri.

Ulei pe la joja nu am,motorul trage foarte bine,nu scoate fum.

Sper doar sa nu arunce compresia in baia de ulei si de aici sa am acest ulei excesiv pe filtru de aer si pe clapeta de acceleratie.

Dar ma gandesc ca daca ar scapa compresia in baia de ulei motorul nu mai tragea.

Motorul are 189.000 km reali si merg cu 5w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa inceapa sa iti consume din ce in ce mai mult ulei si o sa ajungi la o medie de circa 1 litru la 8-900km.

In cele din urma secmentarea e singura varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti un raspuns la topicul meu de mai jos :

deci nu mai inteleg nimic...cica mi au schimbat servo ul de la pompa de frana,dar pedala mea e tot cam moale.acum lamuriti ma va rog voi: cum trebuie sa fie o pedala ok de frana cand o pisti putin sa fie beton sau apesi putin si e cam tare si apoi incepe sa prinda si mai tare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!