Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Mda, a facut figura si acum cand am plecat de la serviciu. Diseara pun vcds-ul pe ea, martor la motor nu am totusi aprins. Am citit ca ar putea fi oringurile de la regulatorul de presiune dau termostatul. Este posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am atasat 2 loguri, sunt normale valorile care apar? Mi se pare ciudat "Intake Air Temperature" ca are valoare de 46 de grade, am obturata intrarea in carcasa filtrului de aer dinspre evacuare.

 

LOG-01-032-033-006.pdf

LOG-01-010-028-006.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la al meu am schimbat pistoanele cu tot cu  segmenti si toti cuzineti din motor iar acum zici ca e nou asa toarce

 

salutare! cat a costat reparatia despre care vorbesti?

 

sunt nou pe forum... 0 la mecanica... cu fobie de mecanici si de serviceuri... masina din semnatura (nici nu stiu cum apare ca postez pt prima data) o am din martie, prima mea masina :D (golf 4, 14 16v axp)

prima vazuta, prima cumparata (don't ask...) adusa din germania, aranjata pt vanzare... omu cu asta se ocupa... cunoaste clientii "priceputi" ca mine... etc...

problema cea mai grava (dupa parerea mea) e regasita aici in discutii si e urmatoarea: in sarcina, motorul are toarce ca un disesel... adica in rampa sau pe autostrada la viteza constanta sau cand cuplez mai rapid... clantzane destul de sinistru...

 

intrebarea a 2-a ar fi, presupunand ca e vorba de un piston (sau o piesa din sufletul motorului) care clantzane, e grav?

 

multumeesc! chiar sunt marfa discutiile! 

Modificat de drago47
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! drago47 Schimba benzina pune de la Mol si ulei Motul 8100 5W40 x_clean. O zi buna!

Modificat de soare_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine nimic? E folosesc deja Motul 8100 5W40 x_clean si benzina OMV 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarea uleiului e pe lista. De 2000km e castrol magnatec 5w40. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motoarele de 1.4 este o problema des intalnita si care nu se va rezolva cu benzina mai buna si ulei mai gros.am pus si poze cu unul din pistoanele mele.in poza nr 1 se vede o uzura pe fusta pistonului si cele doua semne de uzura maxima(cele indicate de sageti)cind nu se mai vad semnele se inlocuieste pistonul.in poza 2 se vede cealalta parte a pistonului cu o uzura foarte accentuata,observati ca nu se mai vad cele 2 semne.in poza 3 este partea de sus a pistonului,iar in poza 4 ce pistoane am pus.credeti ca aceasta problema se rezolva cu o benzina mai buna sau cu ulei mai gros?nuuuuuuuuuuuuuu

post-75107-0-74649300-1444846121_thumb.j

post-75107-0-20325000-1444846130_thumb.j

post-75107-0-56517000-1444846137_thumb.j

post-75107-0-02482500-1444846148_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni,

 

Avand in vedere ca in ultimul timp porneam tot mai greu dimineata,m-am hotarat sa ma apuc de verificari amanuntite.Saptamana trecuta am schimbat switchul de la usa pe considerentul ca erau momente in mers cand masina se dezarma si am tras concluzia ca este posibil sa am probleme cu amorsarea pompei datorita lui.Dupa ce l-am schimbat simtomele au ramas acelasi,tot greu porneste dimineata la prima cheie.

Azi am reusit cu un tovaras sa fac o diagnoza cu Vag,avariile au fost pe cele doua sonde lambda,cea din spatele catalizatorului o ignor deoarece monitorizeaza doar catalizatorul si nu intervine in calculul amestecului,pt cea inainte de catalizator avaria era ca nu vede rezistenta de incalzire a sondei in circuit.Zis si facut,am studiat un pic problema,am mers la tabloul de sigurante si am verificat siguranta F34 parca responsabila cu alimentarea rezistentei respective,am mai scos si siguranta F33,toate erau bune,le-am sunat si pe celelalte cu apartul de masura si nu am constatat probleme.Urmatorul pas a fost sa verific pe pinii 3 respectiv 4 ai sondei lambda rezistenta de incalzire a sondei,parca 3,7 ohm,o valoare acceptabila.de asemenea am verificat si cu contactul pus inte pinii 1 respectiv 5 ai mufei sondei lambda daca tensiunea este cea specificata adica intre 0,4-0,5 V.La mine era ceva de genul 0,47 V,deci corect.In consecinta am resetat alarmele si am considerat ca pot trece la urmatorele verificari.

Pt urmatoarele verificari am mers cca 10 km pana la un service si in acest timp am observat cum consumul meu creste de la 7 l/100 km la 12 l/100 km fara sa fac nimic in principiu,deci doar deconectand sonda lambda si facand verificarile respective si doar resetand avariile din computer.Nu am dat atentie acestui detalii deoarece am considerat ca poate am tinut masina pornita la relantiu si consumul mediu inregistrat a fost mai mare.

Urmatorul pas a fost demontarea clapetei de accelaratie si a valvei EGR pt curatare.Mecanicul le-a demontat fara sa deconecteze bateria mentionand ca nu este necesar.Deasemnea l-am intrebat daca masina necesita vreo adaptare ulterioara,indiferent ca ar fi fost cu borna scoasa sau facuta cu Vag Com,raspunsul a fost cel initial ca nu este nevoie.

Dupa ce am plecat din service am facut o diagnoza cu Vag cu tovarasu,verificasem parca in grupul de parametrii 060 daca este necesara o adaptare a clapetei,nu am putut sa fac nimic deoarece era Adapt.OK.La EGR,din informatiile mele trebuia sa intru in Measuring Blocks 08,grupul de parametrii 074.Aici nu am vazut decat cateva valori fara posibilitatea sa fac vreo adaptare.

Mentionez ca inca nu am demontat borna de pe baterie.

Pe drum spre casa de la Service,cca 20 Km,desi era drum extraurban,desi motorul era cald,desi resetasem toti km si consumul la pornire,consumul inregistrat a fost 12 l/100 km.Am tampit cand am vazut asta,niciodata in cele mai nefericite situatii nu am atins consumul respectiv.Cand am ajuns acasa se simtea un miros de gaze nearse de pe toba se vedea chiar si fum.

Am aspura mea interfata Vag,poate n-am stiut eu cum sa adaptez clapeta si EGR-ul sau poate este ceva legat de sonda lambda sau alte lucruri.

Rog pe cei care ma pot ajuta sa scrie sau sa-mi trimita linkurile aferente.Orice sfat/sugestie este binevenit

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update:Am reusit sa fac adaptarea EGR,am facut-o cu motorul rece.Pe unele tutoriale/fprumuri din Romania se specifica ca motorul trebuie sa fie la 90 grade ,pe tutorialele straine se specifica ca trebuie sa fie intre 10-50 grade temp motorului.Cert e ca la 90 grade nu am reusit sa fac adaptarea pana cand s-a racit motorul.Nu stiu care poate fi explicatia.

La clapeta scrie ca se face cu motorul cald ,acum eu am facut cu motorul rece.

Pana la urma cum este???Oare de aici sa fi fost problemele cu consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai resetat valorile invatate de ecu? intri pe "engine" apoi "adaptation" primul canal dai "test" si "save" apoi faci adaptarile la clapeta si EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Nu am.resetat nimic.Din cate am cazut eu nu pot intra pe Adaptation in Engine,poate trebuie sa ma loghez.Eu din Engine am intrat pe Meas.Blocks4 si apoi pe canalul 060 am facut adaptarea clapetei.Dupa aceea am intrat pe canalul 074 si am adaptat Egr-ul.Cum intru in Adaptation si ce reprezinta primul canal???

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update:Am reusit sa intru in Adaptation(10) din meniul Engine si pe calacul 001 am facut test si apoi am dat save,asta cu contactul pus.Este corect ce am facut?Pt ce anume se face aceasta operatie?Nu era niciun reset acolo.Ulterior am adaptat EGR la rece si clapeta la cald.

Acum dupa un drum de cca 10 km masina tot consuma,tot porneste greu dimineata.In plus dupa ce am facut chestia cu Adaptation temperatura motorului a luat-o razna ,a depasit 90 grade lin cei 10 km.Oare sa fi facut eu ceva gresit???Singura inbunatatire e ca relantiul e stabil dupa pornire.

Am iarasi avaria la sonda lambda Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit ,tot o resestez dar reapare dinnou dupa un drum scurt,se vede si in consumul crescut.Mentionez ca nu am avut nicio problema cu consumul pana nu am desfacut mufa sondei pt verificari si sa-i dau traditionalul spray de contacte electrice pt o eventuala curatare a mufei.O sa mai ma uit acolo sa nu fi rupt din greseala vre-un fir sau sa nu faca bine contact in mufa sau sa nu fi ars siguranta de pe elementul de incalzire

Momentan am ramas fara idei.Rog pe cei care au idei sa ma ajute.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: am monitorizat cu motorul pornit senzorul de temp apa motor G62 cu masian stand pe loc.Am lasat cca 20 min. sa se incalzeasca bine motorul dupa care m-am uitat cu Interfata VAG.Valorile porneau de la 92 grade cu un varf de 105 grade,in tot acest timp nu mi-a cuplat ventilatorul de racire d epe radiator.Presupun ca termostatu deschise deoarec era cald furtunul ce iese din radiator si aveam si caldura in masina.Am observat la Info in Vag pe caseta ce afisa temp. motor ca limitele pt buna functionare sint intre 80 si 115 grade.E normal la 105 grade sa nu porneasca ventilatorul de racire?Am masurat si sigurantele din masina si toate sunt bune.Poate ca e ceva normal,am dat si o tura de cca 5 km si apa nu a trecut de valoarea respectiva.In bord acul indicator arata un pic sub 90 grade,deci valoare normala.

La sonda lambda am mai dat cu spray de contact in mufa si am inspectat firele,niciunul nu e copt sau rupt,am resetat avaria iar dupa 5 km de drum nu mai aparuse.Maine voi face probabil un drum mai lung si voi vedea.Consumul a fost de cca 10 l/100 km pe cei 5 km,cred eu o valoare prea mare.

 

Astept opinii/pareri.As aprecia daca as fi si ajutat in toata diagnoza mea.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea pe sonda ai avut-o înainte de a umbla la ea? Dacă mașina are peste 160000 km si sondele nu sunt schimbate trebuie sa te gândești sa le schimbi pe amândouă, de la ele este consumul mare. Apa dacă nu trece sau nu scade de 90 grade este in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Inainte de a umbla la sonda am avut avarie pe ea,spunea ca este intrerupt rezistorul sondei,la verificari am constatat ca ne este asa.Probabil o voi schimba dar repet consumul inainte sa resetez avaria era cel normal.Eu de fapt facem diagnoza pt pornirea grea dimineata la prima cheie.

Multumesc pt raspuns.Faca mai sunt si alte pareri le astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dacă sonda are rezistența de încălzire întrerupta de acolo se trage totul, trebuie sa o schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai ca no o are,am masurat pe pinii 3 si 4 din mufa de la sonda lambda unde se alimenteaza rezistenta si am acolo 3,8 ohm.Crde ca este o valoare buna,deci trag concluzia ca rezistenta este buna.Cum as putea verifica sonda lambda cu Interfata VAG?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UPDATE:Azi dimineata iar avarie pe sonda ,deci e clar va fi schimbata.Care este un producator bun?Am vazut pe autokarma bosch la 200-300 ron care merg 150.000 respectiv 250.000km.Care sa iau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am vazut ca nu prea sunt recomandate sondele universale, dar e aberant sa dai o caruta de bani pentru una dedicata :|

vezi si pe epiesa, si acolo au preturi bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca oriunde m-am uitat nu au conectorul cu 6 pini.Trbuie sa iau si ceva adaptor?


Update,am gasit pana la urma sonda,cea de aici

E acelasi pret si pe autokarma si pe epiesa.Are 5 pini,exact cati sunt folositi in mufa si mufa pare la fel.In plus merge 250.000 km.Deci este buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,de cateva zile am probleme cu masina (Golf 4 1.4 16 v AXP),porneste greu,uneori nu o i.a la prima cheie,dupa ce porneste cateva secunde parca nu merge rotund ,si am observat ca scoate si fum alb,rar am si unele intreruperi ale motorului cand accelerez daca masina este subturata,am schimbat uleiul filtrele,am verificat fisele,ce problema ar putea avea?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, la mine intreruperile in sarcina ale motorului au fost datorate uneia dintre bobine (am 4, cate una pe fiecare bujie, fara fise intermediare)

iar pornitul greu dimineata s-a remediat (cel putin deocamdata nu se mai manifesta) schimband benzina. inainte puneam 95 de la omv acum am pus 100 tot de la omv.

 

ca sa elimini pompa de benzina ca suspect, amorseaza punand contactul de 2-3 ori inainte sa dai prima cheie, vezi daca se simte diferenta.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva mi.a spus ca as avea probleme cu supapele daca scoate si fum alb,dar nu face mereu,are momente,cum ai depistat care bobina are problema?

Multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai a trebuit sa folosesc vag-com, am avut bafta ca dadea rateuri si cand porneam AC-ul la relanti, in vag-com in engine pe canalul 14 am monitorizat cu motorul pornit. am observat ca cilindrul 1 dadea rateu, am mutat bobina pe clindrul 2 si am observat ca s-a mutat si problema, am cumparat o alta bobina boch cu 120lei noua.

poti sa mai faci si o inspectie vizuala, o scoti de-acolo, te uiti daca e umflata, daca e afumata pe undeva (semn ca fura curent).... dar tu ai fise si o bobina centrala, nu stiu cum se testeaza, mai ales ca zici ca ai schimbat fisele...

 

poti face un test de compresie la service pentru a vedea daca sunt probleme la supape, cred ca ar fi ceva de genul 20-30 de lei.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile nu le-am verificat,o sa ma duc sa fac si un test de compresie,revin cu rezultatele!

Multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!