Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Cred ca nu ar strica totusi un ulei 100% sintetic.Eu bag orice marca dar nu contrafacut, 5W40 full syntetic, chiar de Kaufland. Masina are vreo 230.000 Km si merge bine, uleiul il tin spre 15.000 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit,frici-5w-40 full sintetic ii bun,Lmolly,motul am folosit,schimbat la 8-10.000km-307k in bord sigur reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ..am si eu o problema cu 1.4....la 120....max 130km/h nu mai am pedala deloc...si acolo ajunge foarte greu...ce as putea sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema asemanatoare la masina mea ( Vw Golf 4, 2002, 1.4i 16v ) -> De cateva zile la prima cheie masina nu vrea sa mai porneasca, indiferent ca e frig sau cald afara, daca o las nepornita mai bine de 3h nu vrea sa mai porneasca la prima cheie, am schimbat bujiile, sonda, filtrele, uleiul, etc, nu vad de la ce ar putea fi, nici daca ii tin contactul de 2 ori si a treia oara ii dau sa porneasca tot nu vrea...la service am fost si am pus-o pe tester nici-o eroare, merg cu masina in oras turata 2500-3000rpm, si tot degeaba !

uitati cum face: https://vid.me/e/lzYy

 

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:

- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa. Aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning.

În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mysteryoh, cred că problema la tine este de natură electrică. Verifică bateria. De asemenea, încearcă să pornești motorul imediat când pui contactul, nu aștepta să se stingă martorii din bord; vezi dacă e vreo diferență. Și, odată pornit, motorul ar trebui să stea la ralanti la aproximativ 750 RPM. Dacă e rece motorul, va sta un minut probabil pe la 1100 RPM.

Să ne zici ce ai rezolvat, baftă!

 

geylax88 - ai întreținut corect mașina? Ai schimbat filtrele, uleiul și bujiile? Grijă mare de unde bagi benzină... Lipsa de putere are legătură cu „alimentarea”. Așadar, verifică și schimbă filtrul de aer și cel de benzină; verifică și eventual curăță clapeta de accelerație. Grijă cu clapeta, totuși...poate vrei să mergi la un mecanic pentru ea.

Modificat de craciunb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul schimbat la 12000...si nu mai mult de 1 an...bujiile si filtrele acum nici o luna schimbate....benzina numai din petrom....nu stiu ce sa mai zc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"nici daca ii tin contactul de 2 ori si a treia oara ii dau sa porneasca tot nu vrea."  Chestia asta la ce ar trebui sa ajute? Este diesel ca sa zici ca cupleaza bujiile cu incandescenta? La benzina bagi cheia si invarti. La fel, la ce ar trebui sa ajute ca mergi cu masina la 3000? La diesel da, sa nu se imbacseasca turbina, DPF-ul, etc., dar la benzina? Eu merg si cu 1300 prin oras si nu are nimic.

  Verifica sonda de temperatura G2/G62, poate crede ca motorul este cald si cand de fapt el este rece si in consecinta nu baga destula benzina. Sau broasca de la usa. Cand deschizi usa masina simte asta? Ca atunci dupa ce sta 2 ore ar trebui sa auzi un bazait scurt, amorsarea pompei de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mn se auzea la inceput acel bazait....de ceva vreme nu se mai aude....unde mai exact trb sa intervin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.de curand mi-am cumparat un golf 4 1.4 16v.am avut o groaza de probleme.dupa schimbat bobina inductie, fise, bujii, distributie, supape, termostat, radiator....cand e motorul rece dimineata, aproximativ vreo 10 min am o trepidatie si o variatie a relantiului.ce ar putea fi? Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific motorul este model AKQ 1999. egr-ul a fost schimbat si clapeta curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta - ai facut o readaptare a ei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adapteaza clapeta si egr cu vagcom,poate ai si alte erori. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare refitoare la turatia motorului la rece ( la prima pornire )

Azi mergand cu masina sotiei ( golf 4 , cod motor BCA, 1.4 ), cand am pornit masina , desi afara erau 30 de gr , motorul a pornit turat la aprox 1100-1200 rot /min , si nu a scazut in turatie decat atunci cand temperatura apei a ajuns undeva la temp de 60-70 gr .

Dupa aprox 1 ora am fost iarasi la masina am pornit-o ,   temp apei era undeva la 30 gr insa de acesta data a pornit normal , turatia era undeva 700-800 rot min .

Eu stiu ca masina porneste turata ( cu socul tras ) in functie de temp exterioara .

De ce o data porneste turata , si alta data nu ?

Exista si alte valori dupa care se ghideaza ?

De ce la prima pornire turatia aceea de 1100-1200/ rot min se mentine pana cand apa ajunge la temp mentionata mai sus , si altadata nu .

Aceste doua aspecte sunt valabile numai dupa o stationare mai mare de 6-7 ore . Daca pornirile sunt mai dese 1-2 ore porneste fara a fi turata ( adica normal ), chiar daca temp apei a scazut la minim .

Tine acest aspect si de intervalul de timp intre porniri , la fel cum tine cont si calculatorul consumul masinii ?

Daca stationarile depasesc 4 ore , calculul consumului se reia de la 0 ?

Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok comportamentul asta dupa stationare de 6-7 ore.

O sa vezi ca iarna nu o sa mai porneasca turata.

E comportament ciudat dar asta e realitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine este aceiasi problema si cred ca este clapeta de acceleratie.normal cind este frig afara trebuie sa porneasca turata ,doar aste e rolul socului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am de curând o problema la EGR: intre 1100-2500 rpm. motorasul merge in socuri, **loveste** destul de puternic. In momentul cand scot furtunasul de la EGR ( cel care pleaca de la solenoidul de comanda, la supapa EGR) dispar socurile in acceleratie, dar am impresia unui consum mai mare de carburant, si in spate simt miros ca de benzina ne-arsa, ... ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine este aceiasi problema si cred ca este clapeta de acceleratie.normal cind este frig afara trebuie sa porneasca turata ,doar aste e rolul socului

Am facut o scanare si nu da nici o defectiune !

In plus cu majoritatea persoanelor cu care am discutat acesta problema , au spus ca si la golfurile lor au aceiasi manifestare.

Am vrut sa aflu si parerile de aici ptr a nu face alte prostii sa incerc a remedia ceva , care se dovedeste a fi normal in comportamentul masinii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

As vrea sa fac schimbul de distributie la masina din semnatura (motor 1.4, 16V, AXP) si voiam sa va cer cateva sugestii de service-uri serioase de prin Bucuresti.

Oare pot gasi un service care sa imi ofere si garantie pentru lucrarea respectiva (daca iau piesele prin ei)?

 

Daca se considera ca faceti reclama, imi puteti da sugestii si prin mesaje private, va multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Ma puteti ajuta si pe mine. Am un golf 4 1.4 16v si nu mai fuge, ajunge la 80km/in a 4-a, si acolo sta, ii dau urmatoarea treapta si parca scade viteza, iar consumul nu scade sub 10l/100km. Nu stiu ce sa ii mai fac. Ma puteti ajuta cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand verifica filtrele.. benzina, aer, etc

 

apoi vezi bujiile sa fie sanatoase, fa o diagnoza poate ai probleme prin sistem si se limiteaza, desi n-am auzit niciodata de asa ceva.. sa treaca greu de 80km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt schimbate acum o luna....benzina numai din petrom, toate filtrele schimbate...nu stiu...am fost cu ea in service...nu au stiut ce sa.mi spuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la test e ok,in stationare se tureaza normal te poti gindii la ambreiaj. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ambreiaj nu as avea probleme....pedala e la jumate....asa a fost de cand am masina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Daca ar fi ambreiajul care patineaza, ai vedea ca daca esti in viteza si accelerezi, turatia creste, dar viteza nu.

   Ar putea fi si teava de esapament infundata. Diagnoza ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!