Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Salutare!Am si eu o problema la golf:cand semnalizez(stanga sau dreapta) mi se sprinde si pozitia(stanga sau dreapta,dupa caz).Are cineva idee de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_0072002

Când motorul e pornit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt pinii de ghidaj ai fasungului decalati...in mod normal intra doar fortat becul si exista riscul sa strici fasungul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Imi pare rau,Gabi,dar nu inteleg...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva de ce nu mi urca apa in bord la 90 de grade cand e mai cald afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o problema cu Bora mea din 2002.Nu mai pornea la cheie si mi s-a spus ca e bateria pe duca.Pornea cu cabluri.am mers 10 km si tot nu a incarcat suficient.Am cumparat baterie noua , am mers 4 zile si iar m-a lasat.A pornit impinsa , insa nu mi-a afisat nici un martor in bord.Deci se pare ca nu incarca decat cand vrea.Care ar fi cauzele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am luat niște becuri de semnalizare galbene philips care le-am pus pe poziție..ala de la service asa spunea ca e de poziție dar am văzut pe net ca e de semnalizare..are ceva daca le las asa pe poziție? Exista vreun risc ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalinescul

Zgomotul pe tacheti este cunoscut si de mine foarte bine, am masina de 2 ani, noul zgomot este MULT mai amplificat si metalic. Azi dimineata nici macar nu disparea dupa 2000 de ture indiferent de turatie, a disparut abia cand s-a incalzit motorul bine, Ciudat este ca atunci ca este rece de tot, nu face zgomot doar dupa cateva minute, tine inca vreo 5-10 apoi dispare.

Am rezolvat problema. Mi-am cumparat aral 10w40 si filtru nou, am pus noul ulei si acum nu mai bate nimic in plus fata de sunetul specific al acestui motor, care dupa acest aral mi se pare putin mai silentios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate a fost obosit/prost uleiul,ne tii la curent peste citeva mii cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci stiti sa ma lamuriti si pe mine de ce nu mi urca apa la 90 grade ziua cand e cald afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil termostat blocat pe deschis sau probleme la senzorul G2/G62 (poate sa-ti arate eronat in bord). Fa o scanare si vezi daca ai vreo eroare. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n am nici o eroare iar senzorul de care zici e de fapt sonda de temperatura din chiulasa? Pe aia am schimbat o. Si cu termostatul cum pot fi sigur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat cu nou(hella),oringuri,recuperezi antigelul sau pui nou.Gasesti inf.pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am o dilema. De ceva timp din cand in cand se aude parca de la roata spate dreapta un trosnet metalic ca si cum s-ar rupe ceva. Sunetul asta se aude cateodata la plecarea de pe loc in treapta I si cateodata si dupa ce ii dau treapta a II-a. Si se mai aude cateodata si cand iau viraj stanga din cate imi amintesc. Ce ar putea fi? Vreun rulment, etrier ceva? Pe partea aia am cablul de la frana de mana praf si odata mi s-a blocat frana de mana si am mers cu roata infranata cativa km insa fara sa se auda vreun zgomot ceva. Am fost la service sa vad daca am roata infranata si baiatul de acolo mi-a zis ca erau ambele roti infranate pe spate. Etrierii i-am schimbat pe amandoi pana acum (SH) dar in rest n-am schimbat nimic la puntea spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridica masina pe cric,da roata jos si poti vedea/verifica/curata ce e pe acolo.Pot fi bucse,poate tobe slabite,etc.Eu am o bufnitura cind combustibilul e la jumate,fac plinul si e liniste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_0072002

Salut băieți. De câteva luni motorul meu vibreaza, sau zumzăie, când ajunge la 2900rpm. Când e sub sau peste merge ok. Am schimbat suportul din partea cutiei de viteze și am simțit o îmbunătățire. Schimbător nu se mai vibreaza sau mișcă la toate gropile sau când accelerez brusc, DAR zumzetul motorului nu a dispărut. La service nu am primit nici un răspuns care ar fi cauza acestei "anomalii".

Sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Apropo de motor,detin un passat motor 1.6 benzina si am si eu o problema cu el cand merg sa zkicem cu 50-60 la ora si scot pe liber fluctueaza motorul. Adica turometrul scade sub 9000 de turd si apoi urca asta se intampla repede. In rest nu are nimic se mai intampla si cand mai stau pe loc cu motorul la telanti scade turatia si apoi revine. Stie careva care ar fi problema. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul pe tacheti este cunoscut si de mine foarte bine, am masina de 2 ani, noul zgomot este MULT mai amplificat si metalic. Azi dimineata nici macar nu disparea dupa 2000 de ture indiferent de turatie, a disparut abia cand s-a incalzit motorul bine, Ciudat este ca atunci ca este rece de tot, nu face zgomot doar dupa cateva minute, tine inca vreo 5-10 apoi dispare.

Am rezolvat problema. Mi-am cumparat aral 10w40 si filtru nou, am pus noul ulei si acum nu mai bate nimic in plus fata de sunetul specific al acestui motor, care dupa acest aral mi se pare putin mai silentios.

Salutare. Revin cu aceeasi problema. De cateva zile au inceput iar sa bata tachetii acum nici dupa 2000rpm nu isi mai revin decat cand vrea ea si probabil se incalzeste bine. Noua problema m-a determinat sa merg la service impreuna cu problema veche de nepornire la prima cheie. Cei de la service au ridicat din umeri spunand sa imi schimb motorul [emoji53]. Imi puteti recomanda in sectorul 6 sau apropiat un service cu oameni competenti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua !, ma numesc Razvan,acuma 3 luni am cumparat o masina,multi ma judeca ca nu e o masina buna,ce sa zic,este un Golf 4 ,1.4 16v , ok am inteles motorul este mic pentru caroseria ei,dar ce sa zic,sunt incepator si eu si prietena mea,totul a pornit foarte rapid,am primit o suma mica de bani care daca nu achizitionam acei bani inapoi trebuiau inapoiati,long story.... asa ca am luat masina noastra preferata adica un Golf 4 ,dar na,noi am invatat pe diesel ,eu personal as fi vrut diesel,dar am luat acest golf ca nu am mai avut bani....si nici nu voiam ca incepatori sa luam ferari sau audi 8 :) , am intrat pe acest forum doar sa va intreb de distributie,doar informativ ca oricum o schimb ..dar doar informativ....cat as mai putea merge cu aceasta curea ...cati km aproximativ

 

 

v8k1hz.jpg2maa6a.jpg2evt7vt.jpg2eekmxy.jpg2eekmxy.jpg2is77k8.jpgfpa68m.jpg

Modificat de razvydanyel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,eu la golful meu am schimbat tot kitul,Conti+ pompa apa (valeo) + mana de lucru si antigel 1050 lei! Cod motor akq,an 99

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_0072002

@razvydanyel: undeva pe curea ar trebui sa scrie anul fabricatiei. Daca are doar un an sau doi, e putin probabil sa fi circulat fostul proprietar 60.000 de km cu ea. Mai observ ca pinioanele au rugina pe ele iar apa nu trebuie sa ajunga acolo. Verifica sa nu pierzi lichid pe la pompa de apa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu nu,verificam uleiu si a picat un strop micut pe aia numai este :)) ,ce idee buna,o sa fac poza si la data schimbarii,multi zic ca mai pot circula,dar stiti cum este,fiecare poate sa scrie ceva si nu prea am incredere in acel scris.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

x5yq9g.jpg2l8ug60.jpg

 

 

Eu aproape 1.000 de km am facut.....pe curea scrie asa si in bord ce se vede....am luato tot cam la 135 de mii pe acolo pe undeva....acuma astept si parerea dvs...., daca mai pot merge cu ea,ca am de gand sa merg 100 km maine.cu cortu si na.....multi mi-au zis ca mai merge aproape 10.000 dar na,eu nu prea am incredere ce scrie cu markeru acolo acuma,,,astept si parerea dvs ,datimi o veste buna pls :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, din cate vad eu (daca e reala treaba) cureaua a fost schimbata la 109604 km pe data de 28-03-2012. Deci, teoretic, cureaua avand ~ 3 ani si ~ 26.000 de km, ar trebui sa mai mearga fara probleme. :icon_thumleft:

Totusi, daca nu esti convins 100 % ca sunt km reali sau ca stiker-ul ala nu e pus asa la plesneala, atunci schimb-o cat de repede poti. Eu am patit-o cu distributia cand aveam fosta Bora cu acelasi motor si n-as mai risca in veci. :beer:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!