Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

ma inscriu si eu cu o intrbare la care poate reusesc sa dau de o pista.

 de o prioada masina sotiei ( golf 4 an 2004, cod bca ), consuma exagerat de mult carburant .

 cum ea marea majoritate a traseului o are in afara localitatii consumul era undeva in jur de 7-7,5 %, acum daca mai scade la 9.

Țin sa precizez ca acum o luna am schimbat senzorul de temperatura al apei deoarece acesta nu mai indica valoarea corecta in bord .Nu stiu daca consumul a crescut strict de atunci dar ,iclin sa cred ca este o problema de acolo.

  o alta manifestare care ma duce tot acolo este ca uneori ( asta cand am condus eu masina ) dimineata , desi apa ajungea aproape de 30-40 gr , motorul era tot turat .

Inainte chiar si iarna nu statea mai mult de 1 min cu turatia ridicata , un pic peste 1000 rot/ min.

O cauza ?

Ceva cu care sa incep.

Tin sa mentionez ca senzerul de temperatura am pus unul de diesel ( l-am avut cumparat ptr masina mea ), nu difereau decat ultima litera din cod , cel al masinii se termina cu A, si eu am pus cu C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, apreciez. In legatura cu benzina de 95, cum ca ar fi consumul mai mare, nu stiu ce sa zic, e posibil. Acum am alimentat cu Mol EVO care stiu ca era de 98 dar am vazut pe site-ul lor ca ar fi de 100 mai nou si am alimentat acum o spatamana cu 16 litri si acul e putin de tot mai jos de ultima linie inainte sa se aprinda martorul, mers tot asa exclusiv urban.

Modificat de Xerox01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma inscriu si eu cu o intrbare la care poate reusesc sa dau de o pista.

 de o prioada masina sotiei ( golf 4 an 2004, cod bca ), consuma exagerat de mult carburant .

 cum ea marea majoritate a traseului o are in afara localitatii consumul era undeva in jur de 7-7,5 %, acum daca mai scade la 9.

Țin sa precizez ca acum o luna am schimbat senzorul de temperatura al apei deoarece acesta nu mai indica valoarea corecta in bord .Nu stiu daca consumul a crescut strict de atunci dar ,iclin sa cred ca este o problema de acolo.

  o alta manifestare care ma duce tot acolo este ca uneori ( asta cand am condus eu masina ) dimineata , desi apa ajungea aproape de 30-40 gr , motorul era tot turat .

Inainte chiar si iarna nu statea mai mult de 1 min cu turatia ridicata , un pic peste 1000 rot/ min.

O cauza ?

Ceva cu care sa incep.

Tin sa mentionez ca senzerul de temperatura am pus unul de diesel ( l-am avut cumparat ptr masina mea ), nu difereau decat ultima litera din cod , cel al masinii se termina cu A, si eu am pus cu C.

Senzor neconform,valori trimise aiurea catre ECU=consum si amestec mai bogat in benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi diferit senzorul de diesel fata de cel pe benzina .

  am mai intrebat anterior inainte de a-l schimba si de la foarte multi forumisti m-i sa spus ca sunt identici .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu mă înșel, este vorba de senzorul G62/G2, care este de tip 2-în-1, adică el trimite informații și către bord, unde îți afișează temperatura, dar și ECU-ului, care ”face amestecul”, ca să zic așa. Eu am schimbat acum ceva timp acest senzor datorită variațiilor aiurea pe care le vedeam în bord.

 

La momentul respectiv mi se recomandase clar să folosesc senzorul potrivit, altfel risc să dau banii degeaba și să trebuiască să-l schimb din nou. Senzorul ”original” m-a costat aproximativ 170-190 de lei, marca Hella.

 

Tot aici pe forum am citit acum ceva timp despre o problemă similară, cineva încercase tot felul de lucruri dar în cele din urmă a rezolvat înlocuind senzorul G62/G2 cu unul original... ce-i drept, e scump...

 

Edit: în legătură cu consumul mare, mai sunt multe chestii de verificat. Dar întâi vezi să nu ai erori stocate, erori cu privire la sonda lambda (prima).

Modificat de craciunb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul original nu este facut de HELLA ci de ELTH CEBI.Hella este cea mai buna varianta af.

Hella costa maxim 100 lei si originalul maxim 130 lei.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat aseara iarasi senzorul g 62, de data acesta am cumparat unul pe cod identic cu ce a avut masina .

Am facut un drum de 40 km pe dn 1 ( 20 oprit masina si retur inca 20 ), mers pana in 90 km /h , drumul f liber fara nici o alta oprire , si am reusit sa scot un consum de 6,8 / 100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, umbland pe la pompa de servodirectie am descoperit ca pierd antigel pe la radiator, coltul de jos, de pe partea soferului unde e imbinat capacul de plastic cu celulele de aluminiu. nu prea am posibilitatea sa-l inlocuiesc in momentul de fata.

am citit despre lichidul ce se poate pune in antigel si care in contact cu aerul se intareste si obtureaza fisura (chiar si temporar, am nevoie sa ma scoata din iarna).

cum pot adauga acel lichid la mine? in conditiile in care in manual zice sa-l adaugi direct in radiator iar eu nu am acces la radiator nici nu pare sa aiba capac.

pot pune prin vasul de expansiune?

 

 

am bagat in instalatie solutie lichida 2+2 pentru lipit fisurile.

am bagat pe la furtunasul subtire ce intra in vasul de expansiune apoi am scos masina la vreo 20km...

chestia e ca in dimineata asta am remarcat la un test ca parca nu mai baga asa cald, posibil sa se fi infundat ceva celule la calorifer?

ma gandeam sa recuperez antigelul din instalatie, sa o golesc, sa scot furtunele ce intra in calorifer si sa-l spal cumva cu multa apa si chiar otet.

 

 

ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit mai mult pe forumuri, e cam riscant sa folosesti orice fel de acid, inclusiv otet. chiar daca faci o clatire abundenta la radiator in timp tot il macina. 

am sa folosesc un furtun cu apa de la hidrofor si alternez pe tur si pe retur cu el pana iese apa curata...

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asa am facut.

 

am scos cu greu cele doua furtune din radiatorul din bord, a trebuit sa sacrific o surubelnita al carei varf l-am strambat sub forma de carlig.

am bagat apa cu furtunul si pe tur si pe retur la radiator, a iesit ceva mizerie. am bagat apa si pe furtunele ce au ramas in aer, am clatit si pe la vasul de expansiune.

vechiul antigel l-am trecut prin tifon si l-am pus la loc. operatiunea a reusit, radiatorul baga ceva mai multa caldura.

 

am sa cumpar apa distilata si fac un plin la instalatie cu ea, merg o saptamana dupa care inlocuiesc cu un antigel nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca exista si un "T" ce se pune pe furtunul de la intrarea in calorifer si cu ajutorul caruia se curata instalatia ruland apa curata.

 

IMG_0030.jpg

 

 

 

detalii aici:  http://www.homeandautorepair.com/winterizing-your-car-–-how-to-change-antifreeze-coolant-in-vehicle-by-flushing-engine/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..am si eu un 1.4...si as dori cv sfaturi....dimineata sau in orice perioada a zilei daca nu a fost pornita sau repornite dupa un interval de 15-20 min uneori si mai devreme nu imi porneste la prima cheie...pot sa ii dau la automat pana consum bateria....la a 2-a imediat porneste....cv idei mi.ar fi de folos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa schimbi cele doua garnituri de la regulatorul de presiune benzina situat la capatul rampei injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...mersi..o sa incerc varianta si revin cu un rasp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara. sunt proaspatul posesor al unui golf 4 1.4 16V, an fabricatie 2001, motor tip AXP. problema pentru care caut eventuale pareri, sfaturi, este urmatoarea: am constatat ca se gaseste ulei in vasul de expansiune. am spalat vasul de 4-5 ori pana acum, am spalat si instalatia de racire a motorului de 3-4 ori consecutiv, si ............ am gasit din nou ulei. mentionez ca uleiul acumulat in vas este de circa 30-50 mililitri, si de asemenea nu baga aer pe tur sau pe retur in vas. nivelul de ulei citit pe joja, este la fel, nu a scazut. va multumesc anticipat pentru eventualele pareri, sfaturi. o seara buna va doresc

Modificat de sorinaciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 cauze posibile : 1. garnitura chiulasa arsa, din cauza lipsei racirii motorului;

                             2. bloc motor fisurat;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,in acest weekend am fost la mare ,5 persoane in masina + bagaje,in jurul la 2500-3000 de rotatii in treapta a 5-a ,in panta cand calcam acceleratia aveam intreruperi ale motorului,am sesizat ca treaba asta o face cand are o sarcina mai grea,si cand este putin subturata si nu schimb in treapta inferioara,am facut schimbul de ulei,am curatat clapeta de acceleratie +EGR,inlocuit fise bujii,nu imi pot da seama de la ce poate fi problema,ar avea vina cumva pompa de benzina?

Va multumesc!

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,in acest weekend am fost la mare ,5 persoane in masina + bagaje,in jurul la 2500-3000 de rotatii in treapta a 5-a ,in panta cand calcam acceleratia aveam intreruperi ale motorului,am sesizat ca treaba asta o face cand are o sarcina mai grea,si cand este putin subturata si nu schimb in treapta inferioara,am facut schimbul de ulei,am curatat clapeta de acceleratie +EGR,inlocuit fise bujii,nu imi pot da seama de la ce poate fi problema,ar avea vina cumva pompa de benzina?

Va multumesc!

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Bujiile se schimba la 60.000 Km. Daca sunt vechi, pot fi cauza intreruperilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa schimbi cele doua garnituri de la regulatorul de presiune benzina situat la capatul rampei injectoarelor.

 

Este posibil ca din cauza lor sa apara si un tremurat la relantiu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Sunt nou pe forum.De o saptamana am cumparat golf 4 cu motorizare 1,4 16 v.As vrea sa schimb uleiul de la motor etc.As vrea sa stiu ce tip de ulei sa cumpar?etc.Va multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa schimbi cele doua garnituri de la regulatorul de presiune benzina situat la capatul rampei injectoarelor.

Este posibil ca din cauza lor sa apara si un tremurat la relantiu ?

Da este si tremuratul la relantiu....dar problema e ca am cautat la toate magazinele de piese si nu gasesc o-ringul cel mic....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta ar trebui sa le gasesti.In jur de 10 lei parca am dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Sunt nou pe forum.De o saptamana am cumparat golf 4 cu motorizare 1,4 16 v.As vrea sa schimb uleiul de la motor etc.As vrea sa stiu ce tip de ulei sa cumpar?etc.Va multumesc mult.

10w40...eu mobil 1 bag...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!