Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

deci masina mea e un adevarat triunghi al bermudelor ... cand e peste 30 de grade afara acul de la apa nu se mai ridica din prima, iau cintactul si il pun din nou se ridica 2 linii si parca se loveste de ceva si nu se mai ridica...iar pun contactul al fel... dupa ce sta pe loc un timp si pin contactul iar se ridica direct la 90 ...am schimbat termostat senzor temperatura si tot asa. Cineva zicea ca poate e bordul...oare la amestec imi da eroare ca si consum chestia asta? e vag com nu mi arata nimic. Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

A aparut o problema si la mine :( Incepe sa mearga in suturi cel putin din ce am sesizat eu in viteza a 3 a incepe sa se observe.

Am pus testerul si mi-a dat eroare P0420 care mai aparea din cand in cand si una noua P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected. Care sunt cele mai plauzibile cauze si cum o rezolv? 

Motorul trepida destul de puternic si am gasit si furtunul din fata de la aer rupt...dar presupun ca asta nu are legatura iar Check-ul nu ramane aprins...doar licare cateva secunde.

Modificat de iAntonio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Am și eu o întrebare, am achiziționat de o luna de zile un golf 4 1.4 16v AKQ,iar de câteva zile începe sa facă figuri la pornire,ori nu pornește din prima ori dacă pornește merge câteva secunde ca și Cum ar merge în 3 iar apoi își revine,iar la motor se aude ca o bataie de tachet și bineînțeles mănâncă ulei,țin sa menționez k bujiile și fisele le-am schimbat,daca îmi poate spune cine ce ar putea fi și daca merita reparat sau e mai rentabil sa schimb motorul,și când dau în masalier la cutie se aude tare un cloncanit k și cel de planetare când sunt terminate,ce ar putea fi? (Planetarele sunt ok)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ,revin cu o problema semnalata cu ceva timp mai in urma,de ceva vreme apar unele intreruperi ale motorului cand merg cu AC-ul pornit si accelerez putin mai brusc sau daca este putin subturata si accelerez fara a mai schimba in treapta inferioara,acum cateva zile am facut schimbul de ulei si i.am spus mecanicului sa verifice si problema asta,a facut schimbul de ulei ,am inlocuit si toba din catalizator pana in finala pentru ca se macinase de rugina,mi-a spus ca a vazut ceva depuneri pe catalizator ,mi-a recomandat sa bag benzina dl omv de 100(cifra octatica) si sa o alerg cam 20-30 de km,am facut treaba asta dar nu s-a remediat problema,pe tester nu am nici-o eroare.De la ce ar putea fi aceasta intrerupere?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@amuzaionut

Verifica bujii(daca pe zona alba ai o dunga neagra din cap spre piulita- fura curent) fise si bobina- sa nu fure curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac aceste verificari si revin cu informatii!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum aflu ce cod motor am? in carte nu imi apare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe eticheta de pe lonjeron o gasesti si parca si pe cea din locasul rotii de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasta este ultima scanare la masina mea .

ce parere aveti ce probleme exista ?

Address 01: Engine       Labels: 036-906-032-AXP.lbl
Control Module Part Number: 036 906 032 P
  Component and/or Version: ME7.5.10            3547
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00000  
                      VCID: 1D3BA8D097AAD16
4 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2
            P1118 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit
            P0141 - 35-00 - Malfunction
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
            P0140 - 35-10 - No Activity - Intermittent
17852 - Potentiometer for EGR (G212)
            P1444 - 35-00 - Implausible Signal

Readiness: 0000 0000
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Având în vedere ce au scris alții înaintea ta, se pare că ar fi două probleme:

1. A doua sondă Lambda defectă sau pe ducă;

2. EGR defect sau care doar trebuie curățat.

 

Soluții posibile:

1. Înlocuirea sondei (destul de scumpă, cred);

2. Curățarea EGR, poate ”își revine”.

 

Bineînțeles, astea sunt generalități, ar fi bine să cauți acele coduri pe site-ul Ross-Tech (și nu numai) ca să te lămurești. Ca și simptome, ar trebui ca motorul să-ți meargă neregulat, să consume mai multă benzină, sau să pară lipsit de vlagă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o intrebare: motorul ce-l am trecut la semnatura, poate trage o rulota? Ma gandesc la o rulota in jurul a 1000kg. Consumul ce-l am acum la drum lung este de 5,5-6/100km. Cu rulota va creste cu mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este trecut in cartea masinii ce masa remorcabila este admisa...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, nu ma refeream la acte, ci fizic, cum o sa se comporte masina, ca si cum ar fi legata de un stalp sau o sa mearga decent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O rulotă de 1000 kg este cam grea pentru acest tip de mașină/motor. O să se simtă o diferență destul de mare la modul cum ”trage”. Și bineînțeles, rulota sau remorcă, ce-o fi, la greutatea aia trebuie să aibă și sistem de frânare. Sunt destul de multe limitări ce recurg din circularea cu o remorcă atașată, asigură-te că merită ”efortul”.  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omori ambreajul cu astfel de greutate dupa tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea_0072002

Am un vecin cu o dacie break care trage o rulota de 4-5metri și când o parchează o urca și pe un refugiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci da-i bataie fara frica....

Incearca sa tractezi o masina de 1 tona cateva strazi cu masina ta...fa experimentul asta si vezi cum te descurci.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulotele pe o axa nu au mai mult de 650kg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ca ai facut analogia asta inteleg mai bine ce inseamna sa tragi rulota. am tractat partea mea de masini pana acum.

nu am tractat cu masina actuala. incerc sa fac acest test, pare mai la indemana decat sa cheltui 1000-1500e pe rulota si sa constat ca trebuie sa caut si alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, umbland pe la pompa de servodirectie am descoperit ca pierd antigel pe la radiator, coltul de jos, de pe partea soferului unde e imbinat capacul de plastic cu celulele de aluminiu. nu prea am posibilitatea sa-l inlocuiesc in momentul de fata.

am citit despre lichidul ce se poate pune in antigel si care in contact cu aerul se intareste si obtureaza fisura (chiar si temporar, am nevoie sa ma scoata din iarna).

cum pot adauga acel lichid la mine? in conditiile in care in manual zice sa-l adaugi direct in radiator iar eu nu am acces la radiator nici nu pare sa aiba capac.

pot pune prin vasul de expansiune?

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

res_2171df80da0f767c9940d4d2e44ca5c1_ful

Am cumparat azi de la flanco la pret de 119 RON , un mp3 player cu stick/ssd ieftin pentru ca nu vreau sa bag bani multi pe un mp3 player..doar daca e originalu de la golf 4 ,(rcd 200 ceva de genu) cand o sa strang bani o sa iau originalu de la golf 4....pana atuncia ma multumesc cu ieftinitura asta...in imaginea de mai sus se vede unde se baga cablu,intrebarea este cum se numeste acel cablu pentru ca eu cand am cumparat mp3 asta nam primit nici un cablu si de la mp3 vechi nu se potriveste cum se numeste,iso sau cum ? asa se numeste ce am cumparat...

Radio MP3 Player auto PNI Clementine 8425, 4 x 45W, USB, AUX, RCA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul din semnatura, cam pe la ce turatie e recomandata schimbarea vitezei pentru a avea un consum optim de combustibil, dar nici masina sa nu mearga subturata? Cel mai mult ma intereseaza in mediul urban, unde schimb deobicei intre 2000 - 2300, rar mai sus de atat si nu stiu daca este ok. Spre exemplu, o perioada schimbam doar la 2000, am alimentat cu 17 litiri de benzina 95 care m-au tinut aproximativ 9 zile, pana s-a aprins martorul,  mers numai urban, pe distante relativ scurte. Km nu stiu cati am facut, fiind ca nu m-am uitat cand am alimentat si n-am resetat trip-ul. Cei care au acelasi motor, voi pe la cat schimbati? As dori niste sfaturi, fiind ca nu vreau nici sa am consum extraoridinar (care la motorul asta si asa e destul de maricel), dar nici sa chinui masina mergand subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, eu am motorul din semnatura, schimb cand e motorul rece undeva la 2000 iar dupa ce se incalzeste ma duc cu ea la 2500-3000 cu zvacniri ocazionale si rare ( 2-3 depasiri pe saptamana) pana la 3000-3500.

alimentez cu omv100 si un plin imi ajunge aproape 2 saptamani. pe zi fac cam 40km dus intors, include drum urban si extraurban. dimineata apare consumul la calatorie undeva la 7.5/100 iar seara la intoarcere undeva la 9-10/100.

 

cu benzina co95 consumul este mult mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!